Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Δεν υπάρχει, δεν υπάρχει*

Πριν λίγο έληξε η πιο δραματική ψηφοφορία που έχει γίνει ποτέ σε τούτο το blog. Πόσοι ψήφισαν; Ρίξτε μια ματιά δίπλα να μάθετε πόσοι ψήφισαν. 326 Ναι, ναι τόσοι... πόσοι; 326 Δηλαδή όλοι! Οι μόνιμοι κάτοικοι, οι ναυτικοί, οι ξενιτεμένοι... ψήφισαν και οι αποθαμένοι. Επίσης ψήφισαν οι λεμονιές, τα κυπαρίσσια, οι ντουράφες και τα λάινα. Πολύ μεγάλη επιτυχία. Αισθάνομαι πάρα-μα-πάρα-πολύ ικανοποιημένη. Έτσι λοιπόν σωστό και δίκαιο είναι στην επόμενη Eurovision να πάμε όλοι μαζί στη Νορβηγία. Κορίτσια τρέξτε να ράφτητε, αγόρια τα χρήματα παρακαλώ.
_
* Χθες είδα "το κλουβί με τις τρελές" στο θέατρο Παλλάς. Αρτια παράσταση, καταπληκτικά σκηνικά, κουστούμια, ερμηνείες. Ο Φασουλής υπέροχος. "Δεν υπάρχει, δεν υπάρχει" είναι ατάκα του έργου. Δείτε το, τέλος Μαίου κατεβαίνει.

35 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΟΡΙΣΕΣ ΑΕΡΑΤΗ ΚΑΙ ΦΟΡΤΣΑΤΗ ΜΕ ΜΥΡΩΔΙΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΜΗ ΚΑΤΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ... ΟΡΙΣΤΕ ΣΕ ΑΡΠΑΞΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ ΦΙΛΙΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... ΑΡΦ ΑΡΦ
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΧΩΡΙΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ooooooχι!οοοοοοχι! η πασχαλια που ειναι διπλα στο σπιτακι που νοικιαζω μου ειπε οτι ΔΕΝ ψηφισε!!!
    δολιοφθορα αφεντικο!!!!
    ολα τα δεντρα ψηφισαν πλην της Πασχαλιας της δικης μου!!!!


    γεια σου γιατρε λεβεντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ...ΜΑ ΟΛΑ!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΨΗΦΟ...!!!ΧΕΧΕΧΕ
    ΦΑΤΣΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με ενθουσιάζουν κάτι τέτοια. Οι Λειβαδιανοί είμαστε μεγάλα φαούδια!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΣΑΣ ΜΙΛΑΩ!
    ΔΕΝ ΣΑΣ μΙΛΑΩ!


    Άκου εκεί στην τελεθταία θέση.
    Έχει γίνει νοθεία σίγουρα.
    Τον Εισαγγελέα, παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα,τι κανετε??ειδα την καψοραχουλα με την κορη της,κουκλες και οι δυο,σαν αδελφουλες!!!boul boul εγω ειμαι με τον Λεωνιδα που στρωνουμε το τραπεζομαντηλο,μονο που εγω τον εβριζα τον αερα!!!μεχρι 5,6 καλα ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Αλλοδαπή. Θα το ξαναδω. Πολυ σουξέ το βίντεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μην κλαις και χτυπιεσαι,εσυ εισαι μεγαλος ζωγραφος ΛΕΩΝΙΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άστα Αλλοδαπή. Έλεγα να κάνω αίτηση στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο", αλλά δεν με ψηφίσανε στο "Λειβάδια έχεις ταλέντο" σίγα μη με πάρουν εκεί. Με την καλή έννοια το πάρουν.

    Καψοράχη τι διαβάζω;
    Έιχες έρθει με την κόρη σου στην Άνδρο και δεν είπες τίποτα.
    Θα πάρω την Χρυσάνθη τώρα αμέσως. Θα σου δείξω εγώ.
    Που την προξένευες;
    Δεν πιστεύω στο Φαούδι. Λες γι'αυτό είχε εξαφανιστεί το Παρασκευοσαββατοκύριακο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λωνίδη
    Μη πας βαθειά
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΛΕΟ!!!! εσυ σουρτουκευες και δεν με ειδες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μεσημέρι σε όλους. Ούτε εγώ σε είδα Καψοράχη, αλλά από την κούραση της Αθήνας, δεν βγήκα καθόλου από το σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΊΛΗΣΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ...Χμμμμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον φταίει η ζέστη, μας έπιασε ξαφνικά και χαζέψαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ.
    ΜΑΛΏΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΤΑΊΕΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ.
    http://www.otherside.gr/2009/05/apistia-endiaferonta-stoixeia-kai-ereynes/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. SUSAN BOYLE ΤΙ ΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!
    Πέρασε στον τελικό η susan boyle με νέο ρεσιτάλ
    from troktiko.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. yiasas blogopaida.kali vdomada se olous . aimis simera kathomaste sto amerika,eine yiorti [memorial day]thimomaste tous pethamenous.

    ago diskolevome me tous zondanous tin na kanoume yia tous pathamenous [theos xorestous]

    mia zoi dinome lefta yia tis ginekes pali lefta zitate tha doso mono kai mono yiati tha stilete ANDRA sto [eurovision]
    sas stelno 1 dolario ftni xaxaxa

    naste kala oloi kai sas zilevo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημητρη σε παιρναμε τηλεφωνο χθες το μεσημερι με την θεια Ευαγγελια και μιλουσες! εγω παντως τα εδωσα τα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kapsoraxi eistera apo misi ora pou efiges tis milousa ego kai mou to eipe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. MEMORIAL DAY,ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ...
    ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΟΥ.{ΕΧΕΙΣ ΚΟΡΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ}.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. koutroulo 3 kores kai gineka me fagane xaxa thelo na ertho sta livadia monosmou na vro eisixia xaxa

    astievome tis agapao oles oi zoimou eine yia pao na fero ton pateramou tora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΣΥ ΗΡΘΕΣ ΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΚΟΘΟΛΟΥ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΟΙ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ... ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΙ. ΛΩΝΙΔΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΦΗΣΑ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΜΛΠΟΓΚ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ. ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΩΣΤΕ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ BLOG?
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΙ BLOG ΕΙΝΑΙ?
    ΔΥΤΙΚΟ-ΒΟΡΕΙΟ Η ΝΟΤΙΟ????ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κ.Π.Π ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?
    ΕΛΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. γεια σας!
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ και καλή εβδομάδα!
    ΠΟΣΩΝ ΟΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ
    και πρεπει να διαβάσω και ΟΛΗ την ..."εξεταστέα ύλη"
    ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ, ΑΦΟΥ Η ΩΡΑΙΑ ΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ...
    αλήθεια το έπαθλο τι ΕΙΝΑΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κ.Π.Π ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ,ΟΛΑ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΑΙ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΟΛΑ ΑΝΘΗΡΑ...
    ΜΙΑ ΑΠ'ΤΑ ΙΔΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ.
    ΕΣΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...?
    ΕΧΩ 27 ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ...!
    ΓΟΥ-Α-ΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ Κ.Π.Π ΜΟΥ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌΣ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή