Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Αυτές είναι τσουκνίδες


Ανάμεσα στα όμορφα λουλούδια, τα μυρωδάτα τριαντάφυλλα, τα κρινάκια, στα όμορφα πολύχρωμα άνθη των αγρών φυτρώνουν και οι τσουκνίδες. Αφιερώνω τη φωτογραφία σ' όλους τους ξενιτεμένους για να μην ξεχνούν τον τόπο τους. (Λέγανε παλιά πως όσοι φεύγουν από την Άντρο και μένουν σ' άλλους τόπους, μετά από χρόνια όταν επιστρέφουν κάνουν πως έχουν ξεχάσει τις τσουκνίδες, το έλεγε ο πατέρας μου σκασμένος στα γέλια, το έλεγε και ο Μπέης. Σήμερα το πρωί μου το θύμισε αυτή η φωτογραφία που μάλλον κατά λάθος τράβηξα)

114 σχόλια:

  1. Καλημέρα σ΄όλους ,Λειβαδιανούς και μη απανταχού της γής.
    Δηλώνω υπεύθυνα ότι ακόμη θυμάμαι τις τσουκνίδες .
    Τώρα οι τσουκνίδες αναβαθμίστηκαν,απέκτησαν μεγάλη διατροφική αξία.Τις κάνουν και πίτες και τις μοσχοπουλούν ως ευεργετικά βοτάνια.Πίνω και ΄γω κάνει πολύ καλό στην αναιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα σε ολη την υφηλιο!
    και εγω δηλωνω οτι ουδεποτε ξεχασα τις τσουκνιδες!ακομα θυμαμαι το τσιμπιμα στον πισινο οταν βιαστικα απο το παιχνιδι εκατσα για κατουρημα και ...δεν προσεξα!
    Ξερω επισης και το αντιδοτο στις τσουκνιδες!! Μολοχα! τριβεις με μολοχα το σημειο και ανακουφιζει! γι αυτο και οι μολοχες βγαινουν διπλα στις τσουκνιδες...λεει ο Ηλιας!
    φιλια και καλη συνεχεια!


    Υ.Γ στην προηγουμενη αναρτηση καποιος ανωνυμα (?) λεει για μια παπια με σπασμενο ποδι στον Νειμποριο!
    Εαγγελεεεεεεεεε!!!!τρεχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερααα!
    Της Αναληψεως σημερα και γιορταζουν ......τα Α.Τ.Μ.!!!!
    Παω Εκκλησια στο χωριο μου,(θα αγιασω πια).
    Τα λεμε αργοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα......ανωνυμοι Φ&Λ να ξαναρθετε στο νησι μας....
    τωρα οσο για την παπια σε τετοιες περιπτωσεισ η καλητερη λυση ειναι στο φουρνο με πατατες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οταν γεννιεμαι ειμαι μαυρος
    οταν μεγαλωσω ειμαι μαυρος
    οταν καθομαι στον ηλιο ειμαι μαυρος
    οταν φοβαμαι ειμαι μαυρος
    οταν αρρωσταινω ειμαι μαυρος
    κι οταν πεθανω ακομα ειμαι μαυρος

    κι εσυ λευκε ανθρωπε
    οταν γενιεσαι εισαι ροζ
    οταν μεγαλωνεις γινεσαι λευκος
    οταν καθεσαι στον ηλιο γινεσαι κοκκινος
    οταν κρυωνεις γινεσαι μπλε
    οταν φοβασαι γινεσαι κιτρινος
    οταν αρρωσταινεις γινεσαι πρασινος
    κι οταν πεθαινεις γινεσαι γκρι
    κι αποκαλεις εμενα εγχρωμο??

    (ποιημα γραμμενο απο παιδι της Αφρικης που προταθηκε απο τα Ηνωμενα Εθνη ως το καλυτερο ποιημα του 2006)

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καψοράχι είσαι αστέρι.
    Βρε φαούδι είναι χήνα και δεν είναι πάπια.
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΗΝΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kαλημερα,η μια μερα καλυτερη απο την αλλη!και εγω τις ξερω τις τσουκνιδες,τις βλεπω καθε μερα.καψοραχη απιθανο ποιημα.faudi πεινας πρωι πρωι??ζητω στην Μπαρτσελωνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους. Δεν θέλω να έχω σχέσεις με την κυρία τσουκνίδα.
    Allodaph εσύ δεν πας εκκλησία, όπως κάποιες ψυχές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. boulάκι και στις - μάλλον κατά λάθος φωτογραφίες - την έχεις την καλλιτεχνία στο τσεπάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ FOTO ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έκθεση με τσουκνίδες!
    Θα είναι μια τσουχτερή έκθεση, στην είσοδο θέλω εθελοντή-α να μοιράζει μολόχες.
    Δέχομαι προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η έκθεση θα έχει και μπουφέ;(Δε μου λείπει εμένα το φαϊ)
    Αναλαμβάνω το catering.
    Ξεκίνα boulάκι και ΄μεις κοντά σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορώ να αναλάβω την οργάνωση της έκθεσης. Είναι η δουλειά μου, εχω πείρα από εκθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγω παντως...ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΩ ΜΟΛΟΧΕΣ,ΔΕΝ ΣΚΟΥΠΙΖΩ ΕΚΘΕΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΣΕΡΒΙΡΩ ΠΟΤΑ!!!!!
    μονο θεση διευθυντικη δεχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ Καψοράχη μαζί με το αφεντικό, θα είσαι με τους επισήμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τσουκνίδα
    Το φυτό αυτό είναι γνωστό κυρίως για τον έντονο ερεθισμό που προκαλεί στο δέρμα μόλις την αγγίξει. Σύμφωνα με την παράδοση, τα στρατεύματα του Καίσαρα εισήγαγαν την ρωμαϊκή τσουκνίδα στη Βρετανία, γιατί νόμιζαν ότι θα χρειαζόταν να δέρνονται με τσουκνίδες για να κρατηθούν ζεστοί...
    Οι τσουκνίδες φυτρώνουν παντού σε χέρσους τόπους. Οι τρυφερές τσουκνίδες είναι πολύ ωφέλιμες παρασκευασμένες σε πίτα: Τσουκνίδες ωμές μπαίνουν ανάμεσα στα φύλλα, αφού προηγουμένως συμπιεστούν. Η πίτα αυτή (στεγνόπιτα) αποτελεί ταυτόχρονα φαγητό και φάρμακο, καθώς συντελεί στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Είναι εξάλλου γνωστό πως στην περίοδο της κατοχής αυτή η πίτα είχε βοηθήσει πολλές φτωχές οικογένειες να επιβιώσουν.
    Οι τσουκνίδες είναι ωφέλιμες σε αυτούς που πάσχουν από οξεία και χρόνια νεφρίτιδα. Συνιστάται στους άρρωστους να πίνουν δυο - τρία ποτήρια ζωμό τσουκνίδας, ανάμεικτο με χυμό λεμονιού ημερησίως.
    Εξαιρετικά ωφέλιμο είναι το αφέψημά της για όσους πάσχουν από ίκτερο, παθήσεις της χολής, έλκος του στομάχου, βρογχικές παθήσεις και χρόνιες διάρροιες. Η δυσκοιλιότητα υποχωρεί λίγες μέρες με την εφαρμογή της θεραπείας ενώ εξίσου εξαιρετικά αποτελέσματα σημειώνονται και σε ασθενείς με διαβήτη και αρθρίτιδα.
    Ο χυμός της τσουκνίδας φημίζεται για τις αντιαναιμικές τους ιδιότητες.
    Ως καλλυντικό συνιστάται μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό κανονικού δέρματος. Ακόμη ο ατμός της χρησιμοποιείται για βαθύ καθαρισμό του προσώπου.
    Είναι, ακόμη ιδανική για κανονικά μαλλιά, στα οποία δίνει λάμψη και βελτιώνει την ανάπτυξή τους. Χρησιμοποιείστε το αφέψημα της τσουκνίδας στο ξέπλυμα των μαλλιών εναντίον της πιτυρίδας, της τριχόπτωσης και ως τονωτικό.

    καλο μεσημέρι κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΕ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ!!!!

    Ταλιατελες με τσουκνίδα

    Θα ετοιμάσουμε σπιτικές ταλιατέλες προσθέτοντας στη ζύμη τους κορφές από τσουκνίδες. Το αποτέλεσμα είναι γευστικότατο και –κυρίως– πολύ υγιεινό.

    Υλικά (για 500 γρ. ταλιατέλες):

    * 300 γρ. αλεύρι
    * 50-70 γρ. νερό
    * 2 αυγά
    * 50 γρ. βλαστάρια και κορφές από τσουκνίδες,
    * λίγο αλάτι


    Ετοιμασία :

    1. Βράζουμε τις τσουκνίδες και τις περνάμε με ελάχιστο νερό από το moulti για να τις αλέσουμε.
    2. Αφήνουμε όλα τα υλικά να έρθουν σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.
    3. Τα αναμιγνύουμε όλα μαζί δουλεύουμε καλά τη ζύμη μέχρι να πάρουμε ένα ζυμάρι που να “κρατάει”.
    4. Του δίνουμε σχήμα ρολού, το τυλίγουμε σε μία καθαρή και στεγνή πετσέτα και το αφήνουμε να ξεκουρασθεί για 10-15 λεπτά.
    5. Πριν αρχίσουμε να ανοίγουμε τη ζύμη, κόβουμε το ρολό σε 3-4 κομμάτια ίδιας διάστασης και τα δουλεύουμε ένα τη φορά.
    6. Όση ώρα δουλεύουμε ένα κομμάτι, αφήνουμε τα υπόλοιπα τυλιγμένα στη πετσέτα, αποφεύγοντας έτσι να στεγνώσει στην επιφάνειά της η ζύμη και να γίνει δύσκολη στο δούλεμα.
    7. Ανοίγουμε τη ζύμη ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται για τα σπιτικά ζυμαρικά στις οδηγίες βήμα-βήμα εδώ, την απλώνουμε πάνω σε ένα στεγνή και αλευρωμένη πετσέτα και την αφήνουμε να ξεκουρασθεί για 30 λεπτά.
    8. Τη βράζουμε σε αλατισμένο νερό που κοχλάζει έντονα, για 2 λεπτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. to tsimpima ths tsouknidas einai gluko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βρε κουτρουλάκι μου,όλα καλά αλλά εκείνο η μάσκα προσώπου με τσουκνίδα για βαθύ καθαρισμό πως να γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΑΝ ΑΦΕΨΗΜΑ ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΜΟΥ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΣ ΓΙΑ ΒΑΘΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΑΒΡΑΣΤΗ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ...ΧΆΘΗΚΕ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. να σου πω εγω Τζιβ που μικρη εκανα χωρις να θελω μασκα στον ...πισινο!
    καιει τοσο πολυ που τριβε-τριβε λαμπει το δερματακι!! αμεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΕΙΝΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΕΛΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΤΣΟΥΚΝΙΔΟΠΙΤΑ
    Υλικά
    1 κιλό τσουκνίδες
    2 – 3 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
    1 ματσάκι αγριομάραθο ψιλοκομμένο
    Λίγος τραχανάς χωριάτικος (προαιρετικά)
    Ελαιόλαδο
    Αλάτι – πιπέρι
    Χοντρό χωριάτικο φύλλο
    1 αυγό

    Εκτέλεση
    Τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια στο ελαιόλαδο, προσθέτουμε τις τσουκνίδες το αλατοπίπερο και τελευταίο το μάραθο. Αν το μείγμα έχει πολλά υγρά, προσθέτουμε λίγο τραχανά. Στρώνουμε τον πάτο ενός καλά λαδωμένου ταψιού με ένα χωριάτικο φύλλο. Απλώνουμε το μείγμα των χόρτων και σκεπάζουμε με ένα δεύτερο φύλλο. Ενώνουμε τις άκρες των φύλλων και αλείφουμε με χτυπημένο αυγό. Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο για 50–60 λεπτά.

    Kαλη σας όρεξη!...

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΕ, ΠΑΡΕ ΚΟΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ Η ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΕΙ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΛΕΓΑΝΕ Η ΠΙΤΑ ΠΟΥ ΤΣΙΜΠΑΕΙ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά είναι και αν είναι "παιδικά τραύματα" , Καψοράχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. http://www.youtube.com/watch?v=WBQODlM__14&feature=related

    AC/DC απόψε στο ΟΑΚΑ
    Κάποια παιδιά ξεκίνησαν ήδη... για να προκάμουν! χε, χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κουτρουλό μπορεί να λειτουργεί σα τις κρέμες με οξέα φρούτων .
    Χα!χα!χα! να γίνεται φυσική απολέπιση και μετά ένα δροσερό φρέσκο φρέσκο ροζ δερματάκι...... σα μωρού παιδιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΕΕ,ΚΑΛΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΙΕΣΩ,ΔΕΝ ΠΙΕΖΩ ΠΟΤΕ,ΦΑΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΕΙΔΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΡΟΔΟΝΕΡΟ ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΓΩ ΕΓΩ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΩ ΤΙΣ ΜΟΛΟΧΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ...
    ΣΕ ΚΛΥΣΜΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κουτρουλό ,είχα μείνει στη μάσκα προσώπου,στα φαγώσιμα δεν έχω πρόβλημα τα δοκιμάζω όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. boulάκι τι είναι αυτά που έγραψες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κουτρουλό είσαι ιχθείς ; και ο άντρας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είσαστε;
    Εγώ είμαι Αιγόκερως.
    Ο J.V. τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΕΙΣΑΣΤΕ?",ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ,ΧΑΧΑ
    Ο J.V ΕΙΝΑΙ ΤΟΞΟΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΔΊΔΥΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είσαστε καλά παιδάκια & υπερβολικά ευαίσθητα .
    ΄Εχω και δυο παρθένους που τους λατρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μια και πιάσαμε περί ζωδίων ,Καψοράχη τι ζώδιο είναι η νονά μου και ο νονός μου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ!πρέπει να είσαι τίγκα στο ρομαντισμό και την ευαισθησία!.........και στην απολύμανση!
    Εχω και ΄γω ωροσκόπο παρθένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΟΧΙ,ΙΣΑ-ΙΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗ ΣΥΜΠΑΘΩ.ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΎΝ!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.
    Ανέκδοτο
    from troktiko

    Σε μια συγκέντρωση, βρέθηκαν ένας αρχιτέκτονας, ένας χειρουργός κι ένας πολιτικός.
    - Το επάγγελμά μου, λέει ο πρώτος, είναι το αρχαιότερο και τούτο γιατί ο θεός υπήρξε ο αρχιτέκτων του σύμπαντος...
    - Μάλλον το δικό είναι το αρχαιότερο, παρατηρεί ο χειρούργος. Μην ξεχνάτε ότι για να φτιάξει ο θεός τη γυναίκα χρειάστηκε να πάρει ένα πλευρό απο τον Αδάμ.
    - Κάνετε λάθος και οι δύο, λέει ο πολιτικός. Διότι πριν από κάθε άλλο πράγμα υπήρξε το χάος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Οι δυό μας μείναμε ,οι άλλες θα έχουν πάει να μαζέψουν τσουκνίδες!!!
    Τρείς άντρες στη ζωή σου και γω τρείς έχω και δεν τους φέρνω βόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τζιβ...η νονα σου ειναι Ταυρος(ονομα και πραγμα ακομα και στα 80) ο νονος σου ειναι ενα ησυχο και πραο και ευαισθητο καρκινακι!
    εγω ειμαι Λιονταρι(οπως θα εχεις καταλαβει και απο το εικονιδιο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εχω παντρευτει ομως Αιγοκερω! και ...ξερω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι νονά την έκανα για Κριό και το νονό , ναι,καρκινάκι.
    ΄Ησυχοι ήσυχοι αλλά μη τους πατήσεις και το κάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καψοράχη , άντρα Αιγόκερω ....καλό κουράγιο.
    Κουτρουλό... άστα γεμίζει η απλώστρα σώβρακα.Τα παιδιά είναι 11.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΩΧ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΕ ΛΙΓΟ.ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κοριτσάρες φιλιά θα τα πούμε αύριο.
    Κουτρουλό και δεν έχω καθόλου υπομονή ,που πουλάνε;
    Γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ.ΧΑΧΑ
    ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΣΟΥ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ.ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Για την ευτυχία, τον έρωτα, τη ζωή

    «Η μεγαλύτερη δυστυχία είναι οι απόψεις σου να είναι πιο προχωρημένες από τη δουλειά σου»

    «Η μεγαλύτερη πλάνη από την οποία υποφέρουν οι άνθρωποι είναι η ίδια τους η άποψη»

    «Ο εχθρός που ανακαλύπτει τα λάθη σου, είναι πιο ωφέλιμος παρά ο φίλος που τα κρύβει»

    «Αυτός που κατέχει τα περισσότερα θα πρέπει να έχει και το μεγαλύτερο φόβο της απώλειας»

    « Ο χρόνος μιας αστραπής αρκεί για να αποφασίσεις αν θέλεις τον άλλον για πάντα»

    «Όπως και μια μέρα που την έζησες καλά σου χαρίζει την απόλαυση του ήρεμου ύπνου, έτσι και μια ζωή καλά χρησιμοποιημένη χαρίζει τον ήρεμο θάνατο»

    ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Ο ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ otherside.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κανουν κατι πιτες..... Τελειες!!!!! Πραγματικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Faudi που ειναι ο Λωνιδης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. KALO SAS APOGEYMA APO TO SYNEFIASMENO,VROXERO KAI DROSERO N.J.DEN MAS STELNETE LYGI ZESTI,[MEXRI TA KALORIFER DOULEVANE PROXTES].BOULAKI PERISOTERA EINAI TA KOLISOXORTA STHN FOTO PARA OI TSOUKNIDES ETSI?? DEN TA PAO KALA MAZI TOUS GIATI OPOS H KAPSORAXH ETSI KAI EGO EIXA PESEI MIKRH STON AGIO NIKOLAO POU EIXE POLES [ZOUGLA]HTANE,EINAI PERITO NA SOU PO TI TRAVIKSA,AS EINAI KALA OI MOLOXES!!!!!!OSO GIA FOURTALIA THA EITHELA NA THN DOKIMASO, PANTOS TA KOLISOXORTA TA KANANE FOURTALIA ME TON [POLEMO] AYTA TA LEGANE STIS VEGGERES POU PIGENAME,KAI SE EMAS TOUS MIKROUS MAS FENONTAN PARAMHTHIA.KOUTROULO EISAI APITHANH, POU TA KSEREIS OLA AYTA??????KALES OI SYMVOULESOU,ALA TO N.J.EXEI TA PANTA EKTOS APO TSOUKNIDES KAI KOLISOXORTA,OTAN OMOS ERXOMAI STHN ANDRO O AXITOS EINAI GEMATOS!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. APO OTI VLEPO STO[EORTOLOGIO] GIORTAZOUN, DIMITRIS MHTSOS DIMITRIOS,XRONIA TOUS POLLA, DIMITRI MILIA DEN VGAZEIS, PAS NA GLYTOSEIS TO KERASMA???????? OLA KALA? PIOS DIMITRIS NANAI ARAGE? PANTOS O MYROVLITHS DEN EINAI!!!!!!!!!KOUTROULO MONON ESY THA KSEREIS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. KSEXASA,BOULAKI TIS MOLOXIES THA TIS MIRAZO EGO,EYKOLH DOULIA, XAXAXA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. aigo katourao sta orthia kai then mai pirazoun oi TSOUKNIDES. koritia prospathiste sta ortia kai pestemas xaxaxa

    koulouritia ton october to kerasma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ευχαριστούμε πολύ γιά τήν ενημέρωση You Tube Boul-ίτσα! Τώρα πήγε η καρδιά μου στήν θέση της...(Η αλήθεια είναι ότι μού αρέσουν πολύ αυτοί οι ανατρεπτικοί τίτλοι: Black ice...)Τί μέρα κι αυτή σήμερα... AC-DC, overdose πολιτικών αρχηγών, τελικός (;) στό μπάσκετ ... καί εσύ μέ μιά εισαγωγή γιά τσουκνίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. εγω δεν ειδα κανεναν κερατα!!!!!
    βολτα ειχα βγει! αντιστεκομαι!
    αϊ-σιχτιρ οι μπαμιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΠΑΛΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΜΙΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ,ΜΠΑΜΙΕΣ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ...ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ,ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλημέρα σ΄όλους.
    Καλημέρα Κουτρουλό μου , ωραίες είναι οι μπάμιες.(σκέτες με κοτόπουλο δεν μ΄αρέσουν)
    Δεν έγραψα νωρίτερα γιατί είμαι καλομαθημένη ,boulάκι περιμένω καινούργιο καλλιτέχνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρόνια πολλά ΄Ολιβ.
    Χρόνια πολλά Ποπάϋ να χαίρεσαι την ΄Ολιβ.
    Κουτρουλό πιάσε κάτι να τρατάρουμε τα παιδιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καλημερα απο την ηλιολουστη ανδρο.δημητρη ελαβα την τετερτη τις φωτογραφιες σας.ευχαριστω.ολοι εισαστε κουκλοι.οπατερας μου ειπε για τα κοριτσια οτι γινανε γυναικες!!!!!!να τις χαιροσαστε.πολλα φιλια απο ολους μας και στο ντιντινο φυσικα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
    Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΑΓΧΟΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,
    ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
    ΝΥΣΤΑΖΩ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ, 50-50%, ΠΕΙΡΑΖΕΙ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καλημερα,πως εισαστε σημερα??μετα την ομιλια των πολιτικων αρχηγων μας αισθανομαι μια σιγουρια γιαυτον τον τοπο!!!!ουτε για τις τσουκνιδες δεν κανουν,διοτι η καημενη η τσουκνιδα εχει και διατροφικες αξιες,αυτοι δεν εχουν τιποτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. KΟΥ ΠΕ ΠΕ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ???ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ,ΓΙΑΤΙ???ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Eχουν...εχουν αλλοδαπη μου!!!!χοντρο πετσι,γαϊδουροφατσες,μηδεν φιλοτιμο και μεγαλα ....μπιπ...διοτι μας πηδουν ομαδικα και δεν κολωνουν!
    εκεινο δε που μου κανει εντυπωση ειναι που πιστευουν οτι εμεις εχουμε παθει ομαδικο αλτσαϊμερ και ξεχναμε....αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι...μηπως εχουν δικιο?? γιατι αλλιως δεν εξηγηται λογικα......
    ασε..απο χθες βραδυ (λιγο τους ειδα) τον εμετο τον εχω στον λαιμο!
    ετσι ρε παιδι μου να εβλεπα καποιον να με κοιταξει στα ματια και να μου πει "ΣΥΓΝΩΜΗ,ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΙΚΑ ΚΑΛΑ,ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ!"( απο τους δυο μεγαλους) η απο τους υπολοιπους κατι μεστο ρε παιδι μου κατι που να με αφηνει να ελπισω οτι ειναι ικανοι για κατι καινουργιο,οτι θα βγουν απο το "βαλσαμωμα" οτι δεν θα γινουν δεκανικι κανενος για μια καρεκλα!

    ουφ! φτιαχτηκα παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΩ ΕΓΩ, ΕΝΝΟΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΩΣ...
    ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ, ΔΕ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ...
    ΝΑ, ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ!

    σημείωση.
    -χρησιμοποιειται και αντι κερμάτων (χρηματων δηλαδή), η αξία τους όμως ειναι υποκειμενική!!!!

    ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΗΣ BOUL-BOUL,
    EINAI TO ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΟΜΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. τα 42.007 βεβαια ειναι από άλλο είδος...
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!
    τεστ παρατηρητικοτητας
    και... θα το βρεις, είμαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΨΟΡΑΧΗ,
    ΔΕ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ.
    Η ΕΞΟΥΣΙΑ
    ΔΙΑΒΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ
    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ
    και
    η ελπίδα πεθαίνει πάντα...τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. που εισαστε ΤΖΙΒΑΕΡΙ και ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ;;

    ΤΣΙΟΥ-ΤΣΙΟΥ!

    μετά, που θα'χω φύγει,
    θα με ψάχνετε....;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σου το παίζω δύσκολη!!!!!!
    Τιμωρία!!!!που ήσουν τόσο καιρό;
    Διάλεξε 50 κάμψεις ή να γράψεις 100 φορές δε θα το ξανακάνω.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ...ΑΕΡΙ,
    "δε θα το ξανακάνω"
    Χ 100 φορές!

    καμψεις δεν κανω, έκανα 2.600μέτρα στο διάδρομο, πιάνονται;;

    ...ΜΟΥ'ΠΕ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΟΤΙ ΔΕ ΔΟΥΔΕΥΕΙΣ, ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...!
    τσιου-τσιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Tziba;eri,
    κάνε υπομονή, θα περάσει η ώρα...
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Γειά σας και από μένα. Από το πρωί παλεύω να μπώ στο blog και δεν με αφήνουν.
    Πάντως τους μεγάλους αρχηγούς μας δεν τους είδα. Δεν ήθελα να ακούσω και άλλες μ.. Προτίμησα να ακούσω μουσική και να λύσω σταυρόλεξο που με ξεκουράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Γειά σου Γαρυφαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 42.021
    ...ΚΑΙ το κοντερ τρελλάθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΧΑΜΕΝΩΝ" ΣΧΟΛΙΩΝ...
    ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ...
    ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ, ΠΑΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΑΑΑΛΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ;
    ...ετσι λέει το εορτολόγιο.

    ΑΝΤΕ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Α! ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΕ ΕΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΕΥΓΑ...
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ΧΑΘΗΚΑΜΕ Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΧΑΘΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΧΑΘΗΚΕΣ ΚΙ ΕΣΥ...
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;
    Ο ΦΑΤΣΑΣ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΣΟΥ ΛΕΙΠΩ ΠΟΥΛΙ ΑΔΕΛΦΗ ? Ε ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΜΗΝΕΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥΛΕΙΠΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ Μ' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ο ΦΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΦΑΓΕ ΕΝΑ ΚΟΥΡΕΜΑ ΓΟΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΣΕΝΑ Η ΜΙΚΡΗ ΚΑΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΝΑ 'ΝΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΣΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ,
    ΘΑ ΠΑΕΙ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΕ ΛΙΓΟ...
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ, ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΟΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ...
    ΓΚΡΡΡ!

    τα ματακια μου, ζαλίστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ.ΕΧΟΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.Η ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΓΚΡΕΜΝΑ ?????
    JOHN V.-ΓΩΓΟΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?ΤΡΕΧΑ!ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΎΡΗ!
    ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. "Κόβονται με το μαχαίρι πολλά φάρμακα και εξετάσεις από τα ασφαλιστικά ταμεία!"
    from troktiko .
    Ο ΕΝΑΣ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ,Ο ΑΛΛΟΣ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ,ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΟΨΟΥΜΕ????
    ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. «Εάλω η Πόλις», η Βασιλεύουσα, η Πόλη των Αγίων και των θρύλων.

    Στις 7 Απριλίου του 1453 άρχισε η πολιορκία της Κωνσταντινούπολης.

    Ωστόσο, οι προετοιμασίες για την πολιορκία είχαν ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του ίδιου έτους.

    Η πολεμική μηχανή του Μωάμεθ Β' αποτελούνταν από 150.000 στρατιώτες, άριστα οργανωμένου και φανατισμένου στρατού. Καθώς και από στόλο 400 πλοίων που έφθασαν στο Βόσπορο στις 12 Απριλίου.

    Ενώ, οι στρατιώτες εντός των τειχών ανέρχονταν σε 7000, από τους οποίους οι 2000 ήταν ξένοι, κυρίως Γενουάτες και Βενετοί.

    Η τουρκική επίθεση άρχισε χωρίς να επιτευχθεί ο σκοπός του Μωάμεθ. Έτσι, στις 21 Μαΐου ζήτησε από τον Κωνσταντίνο την παράδοση της πόλης με την υπόσχεση να του επιτρέψει να φύγει ελεύθερος, ο ίδιο και όσοι άλλοι το επιθυμούσαν. Ο Κωνσταντίνος αντιπρότεινε, να πληρώσει υψηλότερους φόρους υποτέλειας, αλλά να κρατήσει υπό την κατοχή του την Κωνσταντινούπολη. Γνωστή η φράση του: «Το δε την πόλιν σοι δούναι, ούτ’ εμόν έστιν ούτ’ άλλου των κατοικούντων εν ταύτη. Κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών».

    Ακολουθεί, στις 27 Μαΐου, σφοδρότατος βομβαρδισμός και στις 29 Μαΐου 1453 – αποφράδα ημέρα – η τελική επίθεση με την οποία οι Τούρκοι μπήκαν στην Πόλη.
    http://massmedia-gr.blogspot.com/2009/05/29-1453.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ξάδελφε και Γωγοθάκι, πολλούς χαιρετισμούς στο ανηψούδι μου, να μου το προσέχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΜΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΨΕΙ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ...
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΝΑΛΛΑΞ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. KAI TI ΒΙΟΛΙ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ ΧΟΡΔΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΝΟΡΒΗΓΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Γεια σου Σιγκαπουρηηηηη!!!
    Πολλες αποριες εχετε τωρα τελευταια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΛΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟΡΙΕΣ!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ξαδελφε ΜΟΥΤΡΟ,
    εισαι Σιγκαπούρη;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!
    KOUPEPE+GREEN

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. εμαθα που ηταν ο Λωνιδης τοσες μερες......
    ηταν Αθηνα μονος του....καψοραχη ακους........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. α, η ΛΑΜΠΙΡΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ,
    πάντως ΔΕΝ τον είδε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή