Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Παραμονή του Αγίου Κωνσταντίνου


Φωτογραφία VangLouk

11 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?ΕΧΩ ΠΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ. ΩΡΑΙΑ Η ΦΩΤΟ VANGLOUK ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟ.ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΕΧΩ ΒΓΕΙ OFF.ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΕ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΑΛΑ .ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ??ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΝ ΔΙΝΕΙ 3,4!!!ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΘΑ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑ.ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ,ΑΦΗΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΑΣΤΙΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ!ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σας και χρόνια πολλά για αύριο του χρόνου να είμαστε καλά με υγεία και χαρά, μετά από πολύ καιρό άνοιξα την πόρτα της σάλας. Ετοιμάζω το καινούργιο μου σπίτι σε λίγες μέρες θα μετακομίσω και για αυτό δεν προλαβαίνω να επικοινωνήσουμε. Δημήτρη εδώ είμαστε δεν σε ξεχνάμε, για αύριο πρέπει να μας κεράσεις εις τριπλούν, για τον θείο και τις κόρες σου. Λοιπόν τι θα μας στείλεις εσύ έφαγες αμυγδαλωτά εμείς τι θα φάμε από την Αμερική donats, humburger..??? Δώσε τις ευχές μου σε όλους σας εκεί και χρόνια πολλά την κάρτα για το Πάσχα την έλαβες ?

    Αγορομάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. diladi prepoi na prosvalo to soimou yia na vgite stin sala.
    san ta bodikia tha vgoun tora

    oi yia to kerasma fanikate??
    naste kala kai asmin mou milate aaaaaaaaaaaaaa

    pados aigo simera paizo mai ena agoraki. mono mia psixi kseti to agori.xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. agoromana tin elava tin karta, sou estila fotos taxidromikos esi tis elaves??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. de mas les agoromana bas thelis voithia sto metakomisma yiafto mas to les?? .arketes karegles exo kouvalisi apo ag kostandino kai ag varvara. aikini oi bagi tis ag varvaras oute ksero poses fores tis kouvalisa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω λάβει τίποτα. Μια ψυχή ήθελα να είναι μαζί μου τώρα αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να την έχω θα ήθελα να ήξερα τώρα τι λέει. Πάντως σου χρωστάω ένα γλέντι στην κάτω αυλή χωρίς να σε κουράσω τώρα θα βάλω άλλους να τα κουβαλήσουνε.



    Αγορομάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα στο χωριο μας!
    και του χρονου! γεια σου Ευαγγελε με τις ωραιες φωτο σου!

    Αλλοδαπη ευχαριστω το ειχα δει και εγω! θα σε δω ματια μου!θα παμε για μπανιο στο Συνετι με την ασυστατη!ετσι?

    παω για μπανακι...αν δεν ξεραθω σε κανα καναπε θα τα ξαναπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΜΑΣ.ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΡΑΓΕ?
    ΑΧ!Η ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΑΚΙ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑLLODAPH ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΕΡΑΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. agoromana se vlepi kai se thavmazi na eise kala kai na tin thimase afto theli apolous mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή