Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

"Περπατούν και τρέμει η γη"



Με τις βροχές των τελευταίων ημερών ο δρόμος ανάμεσα στα σπίτια της Χρυσούλας και του Καρυστινού έπαθε καθίζηση. Οι φωτογραφίες δείχνουν ξεκάθαρα το μέγεθος της ζημιάς. Ο Λωνίδης λέει: "Έχασαν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους. Κάποιος πρέπει να κάνει δίαιτα στο Πέρα χωριό. Περπατούν και τρέμει η γη. Κυριολεκτικά από του χάρου τα δόντια γλίτωσαν Αλλοδαπή, Γωγωθάκι & Ασύστατη, ο Ετουλας."
Αλήθεια ποιος θα φτιάξει τον δρόμο; Πέρα Χωριανοί με προσοχή! και το βράδυ με φακό στο Καλόβολο.
Φωτο-ρεπορταζ: Λωνίδης ο όμορφος

258 σχόλια:

  1. BOULBOULAKI KATHESE MEXRI TIS 2 TO PROI NA VALEIS KAINOURIA ANARTISI GIA EMAS?MEGALI MAS TIMH!!!!!! S'EYXARISTOUME. FILIA STHN MAMA SOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KALIMERA paidia po po to computer vromai KOUNOUPIDI yia na do toi eginai aaaamaaannn oi SIBETHARA san kounoupidi xaxaxaxaxaxaax



    kia koma gelio xaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. GAROUFALIA MOU KAI ESY EXEIS POLLA XERETISMATA APO OLOUS KAI EINAI OLOI KALA, SAS DIAVAZEI KAI H KSADELFOULA SOU KATHE MERA. SHMERA ELIPA OLH MERA ,EIMASTE STIN EKKLISIA KAI FTIAKSAME 75 TAPSIA SPANAKOPITTA,OPOS LEEI KAI H THIA ELENH (EIMAI ENA KALATHI)APO THN KOURASI,XEXEXE, PESTIS XERETISMATA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bre paidia vouliaksate to kalovolo pos tha peraso to kalokeri katastrofi eiste eides oi kapsoraxi theli tin garsoniera kai vouliakse o dromos kapsoraxi makria apo to pera xorio den mas fernis kalo gouri xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. DIMITRI TI VLEPO?PROKSENIA, PROKSENIA???ANTE ME TO KALO.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aila eftixia ago o kostandinos eime ti xabaria vlepis aimatha nagrafo kane kai si prospathia na ta leme pes kai tou galanou tis loulas tis aretis kato aaaaa kai tou thodori kai tis vagelias OK eftixia ade good by vlepis matheno kai eglezika na doumai ti s...a tha ginoume ma ftous pou bleksame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TI EXASA, TI EXASA??DEN PEIRA XAMPARI GIA PESMOU.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. koulouritia pigene piso sti kiriaki kai diavase

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. koulouritia oi eftixia matheni tin yiayiatis kai ton pateramou na grafoun tha boun kiali poli akoma tha gini theatro sto telos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. AN ENOEIS TA PROXENIA ME THN KAPSORAXH, TA DIAVASA KAI GELOUSAME ME TON N.K. ANTE NA FAME KAI KOUFETA ME TO KALO, NA FEROME KAI THN KAPSORAXH STIN AMERIKH, PLAKA THA EXEI!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ade kalinixta pao yia banio xeretismata sto spiti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TA VLEPO TA VLEPO EIDES TI KANEI H TEXNOLOGIA? TORA STA GERAMATA MATHAME TETIA PRAGMATA.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. koulouritia oxi na erthi oi kapsoraxi edo then vlepis ti aigine theli tin garsoniera kai vouliakse o dromos apopano aiftixos pou den zitise to spiti tha vouliaze kai tha epefte mesa stis filitias xaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. THA SOU TA PSALEI AYRIO, DEN GLITONEIS XAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα απο την συννεφιασμενη Ανδρο.Γεια σας Αμερικανοι.Χθες λειπαμε και δεν μπηκαμε καθολου.Ευχαριστω boul που μου ελυσες την απορια!
    Λωνιδη τι εννοεις?Εγω και το Γωγωθακι ειμαστε αδυνατοι και εκτος αυτου δεν περναμε απο αυτο τον δρομο πια λογω αυτοκινητου.Ψαξε αλλου να βρεις τον ενοχο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλημερα!!!!!
    1)ΕΓΩ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΠΑΩ
    2)εγω γκαντεμω?5 χρονια mr.Dimitris μενω στο περα χωριο και το χωριο μια χαρα τα πηγε!!
    3)δεν εχει τριτο, ετσι για το μπουγιο το εγραψα!
    Αντε καλημερα και καλη συνεχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Καψοράχη, μη στεναχωριέσε. Δεν έπεσε το καλόβολο εξαιτίας σου. Έπεσε γιατί πέρασα εγώ προχθές από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και στο Αμέρικα. Κωνσταντίνε (θείε) θα προωθήσω το αίτημα σου στους περαχωριανούς (Βασγγελία - Θοδωρή)..... και βοήθεια μας.....χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα από την βροχερή τώρα Άνδρο. Αν μάθει η θεία Λούλα οτι έπεσε το καλόβολο, θα σκάσει από την στεναχώρια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να δω την Θεια Ευαγγελια και τον Θειο Θοδωρη στο laptop και θα τα εχω δει ολα!
    Ετουλα δεν σε πιστευω! με τι κιλα παιδακι μου να ριξεις το καλοβολο? απο μικρος αερικο ησουν! μηπως περασε το αδελφι σου ο Μητσος? εκει οντως θα υπηρχε προβλημα!
    χα χα φιλακια!
    γεια σου Γαρυφαλια ομορφοκοριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά σου Καψοράχη, μου έφτιαξες το κέφι με το "ομορφοκόριτσο". Όπως λένε "κρατιόμαστε ακόμα για την ηλικία μας". Αλλά ποια ηλικία μας, μια χαρά ειναι η ηλικία μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κρατιομαστε...κρατιομαστε...αντε αμα μαζευτουμε περισσοτερες να ριξουμε την γυροβολια του...Ζαλογγου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ! Πάει το σπιτάκι μου το Αλαδινού που έπρεπε να είχα φτιάξει και ας μου λένε δεν έχει ανάγκη.
    Το Πάσχα όμως το αρχίζω.
    Στο Αλαδινού να δείτε ρωγμές!
    Ολα όμως είναι συντονισμένα έτσι ώστε πάντα να φαίνονται όλα ΓΡΑΦΙΚΆ.

    Astrocat.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου αστροπαιδο! μη φοβασαι! το υπεδαφος της Αντρου βαστα γερα!
    αντε να το φτιαξεις το σπιτακι σου να ερθω το Πασχα η το καλοκαιρι στην αυλη να ξεμπουρλεψουμε!
    ΓΡΑΦΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. etoula πολυ καλό.
    Χαιρετισματα στη Βαγγελίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ALLODAPI.
    ΤΟ ΠΙΟ ΑΘΩΟ ΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ...ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΕΛΑΝΕ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΕΙΑ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΑΣΑ ΧΤΕΣ .ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΑΡΓΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΦΗΒΟ?ΩΡΑΙΑ Η ΒΡΟΧΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΤΗΣ .ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΓΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ?ΤΑ ΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα Nana καλώς ήρθες και από εμένα (καθυστερημένα βέβαια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημερα nana,καλως ηρθες στην Λειβαδιανη παρεα.Εγω στο ειχα πει οτι καποτε θα σε κανω Λειβαδιανη!!!!!
    Παντως και εγω τα ιδια τραβαω με τον υπολογιστη.Μονο τις ωρες που λειπουν μπορω να μπω.Και ειναι και 2!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλημερα Νανα!προσπαθω μερες να συγκεντρωθω (δυσκολο για μενα!)και να σε θυμηθω,δεν ξερω αν εχουμε γνωριστει,φωτισε με λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλημερα και σε σενα Ασυστατη! φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημερα καψοραχουλα!!!!Μα να σε πει γκαντεμω ο ξαδελφος?πως το ανεχεσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. μιλαει ετσι γιατι εχει αποσταση σαφαλειας καταλαβες! δεν θα τον τρακαρω στην Αντρο καποτε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΝ ΗΞΕΡΕΣ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΤΟΤΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΧΑΧΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ.Η ΠΑΡΕΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ .ΛΙΓΟ ΜΠΗΚΑ ΣΠΙΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΝΑΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!Ε!ΚΟUTROULO TO ΠΙΟ ΩΡΑΙΩ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!ΝΑΙ ΝΑΙ,Ο ETOULAS ΕΡΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΜΑ ΕΙΔΑΤΕ ΧΑΛΙΑ?????ΑΛΗΘΕΙΑ ETOULA POIOS ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ???Ο ΔΗΜΟΣ????ΑΧ ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΦΕΡΝΩ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ!!!!!!ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΟΙΟΣ ΧΟΝΤΡΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΗΝ ΙΣΑΔΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ BLOGOΠΑΡΕΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ... ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΟΚΕΤΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. GAROYFALIA,ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΡΜΑΡΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΒΡΟΧΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΚΟΥΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΝΑΛΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ALLODAPH ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΟΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ

    Περνάω, εκεί που σταματάει ο ουρανός
    που φεύγει η μέρα βιαστική γι' άλλο ταξίδι
    πώς να σε πιάσω που μπροστά μου είναι ο γκρεμός
    και η σκιά σου παίζει ερωτικό παιχνίδι.

    Περπάτησα στο δρόμο σου για να σε συναντήσω
    ό,τι κι αν είχα σου 'δωσα χωρίς να σε γνωρίσω,
    περπάτησα στα χάδια σου που μου 'παν τα σημάδια
    μα εσύ μου λείπεις μάτια μου και χάνομαι τα βράδια.

    Περνάω, εκεί που τελειώνει η μοναξιά
    και τα πουλιά μου τραγουδούν τον ερχομό σου
    μα μπαινοβγαίνεις στ' όνειρό μου, εσύ, κρυφά
    και δε μ' αφήνεις για να δω το πρόσωπό σου.

    Περπάτησα στο δρόμο σου για να σε συναντήσω
    ό,τι κι αν είχα σου 'δωσα χωρίς να σε γνωρίσω,
    περπάτησα στα χάδια σου που μου 'παν τα σημάδια
    μα εσύ μου λείπεις μάτια μου και χάνομαι τα βράδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΕΡΑΚΛΩΣΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΥΝΟΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. kalo apogema na aixete krio aido proi proi kapsoraxi NO PROBLEM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ETOULA maigali prospathia mai ti thia na kanis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DIMITRIS,ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ 8 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥΝΤΟ ΚΑΙΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΙ ΕΓΙΝΕ?ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ?ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ?ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΜΕ?
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. edo 26 f.ta zibouliamou petaksane pou tha paoi tha erthi kai to kalokeri

    yiasas pao doulia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΟΧΙ ΜΩΡΕ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΛΩΘΙΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΜ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ελα και τρομαξα!
    χωθηκα κατω απο το γραφειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΡΕΠΕΣ ΜΕ ΚΙΜΑ,ΠΕΡΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΤΑΡΩ!!!!!ΕΙΔΕΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩ,??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ,ALLODAPH,ΚΡΑΤΑ ΜΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ BOUL ΣΤΑΜΑΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ALLODAPH ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ρε αλλοδαπη κρυψου!θα φας καμια αδεσποτη!δεν ακους τις κουμπουριες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΒΓΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΣΟΥ ΚΕΙΚ ... ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΉΘΗΚΕΣ?ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ?ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΛΛΕΣ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ALLODAPH ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΠΕΣ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΕΣ ... ΒΓΕΣ ΚΑΛΕ ALLODAPH ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΠΕΣ ΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΑ!!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΕΧΩ...ΤΟΣΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΑ ΟΧΙ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΚΕΙΚ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ...ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΣΥ ΘΑ ΦΤΑΙΣ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΧΑΛΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΘΑ ΦΤΑΙΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΠΑΝΤΩΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΡΙΌΦΡΟΝΕΣ!!!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. EΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΦΕ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ(ΘΕΙΚΟ)ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΩ ΕΦΑΓΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ!!!!!!ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εγώ τό αλμυρό κέικ δέν τό έχω στό αρχείο μου... Μπορείτε, παρακαλώ, νά τό επαναλάβετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΕΛΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΚΟΡΙΝΑ ΒΟΗΘΑ,ΒΑΛΤΟ ΕΣΥ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΜΕΣΩΣ ...

    ΑΛΜΥΡΟ ΚΕΙΚ ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΥ


    500γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.
    1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι
    4 αυγά
    250γρ.μαργαρίνη
    300γρ. φέτα
    1 ποτήρι διάφορα τριμμένα κίτρινα τυριά
    10-15 φέτες μπέϊκον ψιλοκομμένο.
    Αλάτι και πιπέρι.

    Καταρχάς περνάμε απο το τηγάνι το μπέϊκον και βγάζουμε τα λίπη που θα βγάλει και το αφήνουμε να στραγγίξει.
    Στο μίξερ χτυπάμε τη μαργαρίνη και ριχνουμε τα 4 αυγά το αλάτι και πιπέρι και μετά εναλάξ το γιαούρτι και το αλεύρι.Η ζύμη πρεπει να είναι λίγο υγρή και οχι σφιχτή.
    στο τελος ρίχνουμε τα τυριά και το μπέϊκον.
    Το αδείαζουμε σε μια φόρμα του κέικ που την εχουμε βουτυρώσει πολύ καλά και αλευρώσει.
    το ψήνουμε γύρω στα 3/4 με μια ώρα ανάλογα το φούρνο.
    ΜΥΣΤΙΚΟ...
    ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΝΑΙ ΒΡΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ!!!!!
    ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ ΒΑΛΕ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΕΥΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΟ ΜΠΕΙΚΟΝ ΔΕ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ.
    ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΣΥΝΗΘΕΙΟ ,ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ,ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΙΝΕΛΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Η ΕΛΣΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΗΔΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. GRANA PADANO Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΝΟ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ ΑΝΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΥΡΙΑ 'Η ΟΧΙ ?... ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΕΙΚΟΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. THN ΕΓΡΑΨΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΑ ΡΕΒΥΘΙΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ 2....0 € .......


    Δίδεται και εγχειρίδιο οδηγιών χρήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΕΙΑ ΒΡΕ ETOULA ΣΤΗΝ BOUL ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΤΥΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΙΩΝΕΙ.ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΝΑ ΛΙΩΝΕΙ.Η ΥΦΉ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΕΙΚ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΗ ΑΠΟ ΑΤΟ ΓΛΥΚΟ,ΛΟΓΩ ΤΥΡΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. εσεις μαγειρευετε και εγω μιλαω με μουρλους!!!
    ποια θα φτιαξει το κεικ να παω η αχρηστη να παρω λιγο?
    (boulboulaki θα σου φερω και σενα!τι τραβαμε οι εργαζομενες σκλαβες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. οπλα πουλαει το σοϊ μου! ωραιο σοϊ εχω η δημοκρατικια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑLLODAPH ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΙΜΑ...
    ΓΙΑ ΣΟΥ ETOULAS...ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΓΩ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΛΕΩ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Άκουσα τις τουφεκιές και είπα να βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΛΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΧΑΧΑΧΑΧΑ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΡΙΝΑ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Για σου koutroulo, σου οφείλω ένα βιβλίο μανιταριών δεν το 'χω ξεχάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. σουςςςς βρε! τρομοκρατη!θα μας ακουσει κανεις και θα τρεχω να σε μαζεψω απο τις ΓΑΔΕΣ! και θα με μαντρωσουν και μενα μ'αυτα που λεω και γραφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Α ETOULA ΣΕ ΠΑΙΔΙ ΜΗ ΤΑΞΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ETOULAS,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΗΡΑ ΚΑΤΙ ΜΑΝΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ,ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΚΕΤΗ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΝΑ,ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΤΙ ΣΕ ΕΙΠΑ ΠΑΙΔΙ ... ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ... ΑΑΑΑ!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. το καθησα λιγο το κουνουπιδι και εγινε σεμνο μπροκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ... ΧΜ ΧΜ ΧΜ
    Ε ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ε! ειπα μηπως με καλεσουν σε κανενα φορουμ!!μη παω και σαν την κατσιβελα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ? ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ... ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ,ΚΑΙ ΤΟ "troktiko" ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΧΑ...ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΚΟΛΟΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ!!!ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. τοση ωρα που μιλαμε κανω μια λιστα με αυτους που θα εφερνα νυχτα στο καλοβολο βολτα χωρις φακο και θα τον πηγαινα ακρη ακρη!!!
    τι λετε κανουμε εναν καταλογο οπως ο ΣΚΑΙ με τους σπουδαιους Ελληνες?(εμεις με τους χειροτερους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΑΣΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΣ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΡΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Θα βγαλουμε τους τρεις πρωτους παιδι μου! θα εχει πλακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΓΛΥΨ ΓΛΥΨ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΑΥΤΟ ... ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    http://troktiko.blogspot.com/2009/02/goodys.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Κουτρουλό, πολύ καλη η συνταγή σου, θα την κάνω. Αλλα επειδή δεν είμαι καλή μαγείρισα δεν ξέρω τι θα βγάλω.
    Allodaph, την κυρία με το σκυλάκι την μάζεψα πρωί πρωί από το δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ευχαριστώ πολύ Κορίνα!
    Ευχαριστώ πολύ Κουτρουλό!
    Καί οι συμβουλές σας ανεπανάληπτες! Αν τό πετύχω θά στείλω φωτογραφία του στήν Boul...
    Τώρα, πού τό σκέφτομαι, δέν είναι κακή ιδέα νά μαζευτούν συνταγές μέ τίτλο "Παραδοσιακές συνταγές από τά Λειβάδια"... Εχω τήν εντύπωση ότι είναι έτοιμες οι μαγείρισες, οι φωτογράφοι, οι γραφίστριες, ... μήπως καί οι εκδότες; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. KAΨΟΡΑΧΗ,ΚΑΝΤΟΥΣ 4 ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΒΟΛΟ!!!!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ LAPTOP !!!ΜΠΑ KOUTROULO ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΥΣΤΕΥΟΥΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Καψοράχη πολύ καλή η ιδέα σου!
    Οι χειρότεροι Ελληνες ανά τούς αιώνες; Καί νά αρχίσομε από αύριο καί γιά μιά βδομάδα; Πρέπει όμως η Boul νά φτιάξει παράθυρο, έτσι δέν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΜΙΑ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ "ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" ΚΑΙ ΓΙΑ "ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ"
    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ "ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΔΩ.

    http://greatgreeks.skai.gr/vote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Κουτρουλο εμεις θελουμε δικους μας!! ακουσες αφεντικουληηηηηηηη!!!!
    εεεεε!!!!!αφεντικουληηηηηη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανέκδοτο
    Επίκαιρο

    "Με 12 γράμματα... Ποιος να' ναι..."
    "Ποιος να' ναι..."
    "Γυναίκα!..."
    "Έλληνας δραπέτης, ιδιοκτήτης ελικοπτέρου, με 12 γράμματα!"
    "Παλαιοκώστας έβαλες;"
    "Άσε μας ρε γυναίκα! Αυτός αποκλείεται να δραπετεύσει ξανά!"
    "Κύριου! Κύριου! Ηρθε ο Παλαιοκώστας με το ελικόπτερο!"
    "Ασε μας κι εσύ μωρέ! Ποιος Παλαιοκώστας κι αηδίες!"
    "Ελληνας δραπέτης, ιδιοκτήτης ελικοπτέρου, με 12 γράμματα.
    "Λες;..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Καλέ τι έπαθε το καλόβολο; Μου φαίνεται πως πέρασε κάποιος καντέμης και το βούλιαξε. Να δω τώρα ποιος θα το φτιάξει. Θα παρακαλέσω τον δήμαρχο να το φτιάξει γιατί ο ντιντίνος έχει υποσχεθεί σε κάποια ψυχή να του χαρίσει ένα πιθάρι, και νομίζω ότι βρίσκεται στην γκαρσονιέρα.
    Δημήτρη θέλω να σε ρωτήσω οι κουμπάροι σου είναι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ο ΣΚΑΙ έχει ψηφοφορία για τους καλύτερους Έλληνες,
    οι άστρο- συμμορίτες για τους πιο «κραγμένους» Έλληνες,
    εμείς για ποιους Έλληνες θέλετε να ψηφίσουμε;
    Για τους πιο φουκαράδες Έλληνες;
    Ελσα, Καψοράχη δώστε περισσότερα στοιχεία Κάτι δεν έχω καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. καλησπερα σε ολους. Νανα καλως ηρθες στην παρεα μας.δημητρη καλο τελος να εχουν τα προξενια να ερθει καμια κορη εδω να σε δουμε και εσενα.τι επαθε η γειτονια μας!ποιος περναει απο εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΘΥΜΙΣΕΙ.ΓΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ.ΔΕΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΙΑ ΕΙΜΑΙ.ΜΕ ΒΟΗΘΑΝΕ ΟΙ ΕΓΓΟΝΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΓΑΛΑΝΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ARETI ksero oti eisai aisi sai vlepo stin foto

    tin na kanome gerasame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. LEIVADIANI prosexe na min erthi tou vraxnou kato tei kako sto xorio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ο Τρυπιομπουγέλας σας παρακολουθεί και γελάει γιατί έχει μάθει ότι πέφτουν στοιχήματα και κεράσματα για να τον παρουσιάσετε. Η λιβαδιανή τα αμυγδαλωτά θα στα στείλει με την καινούργια αεροπορική εταιρεία Paleokostas Airlines η οποία είναι πιο σίγουρη και γρήγορη από την Ολυμπιακή

    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. KYRIE ΚΩΝ/ΝΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ????ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ????ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΔΡΟΜΑΚΙ ΜΑΣ????ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ,ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. OK YIA TA AMIGDALOTA ANONIME ALA YIA PIOUS KOUMBARI LAIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Για πες μου για τον Λούι και την Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ALODAPI nase kala mono aisena epistevoma xeretismata ston dimitri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. anonime o luois einai mia xara ton vlepo kathe triti ala yia tin anna pistevo na kseris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. τρυπιομπουγελα καλα λες τα αμυγδαλωτα τα εχω στειλει απο την δευτεραexpess!!!τι εξυπηρετηση το ταχυδρομειο!!τηνεπομενη φορα με courier!!!ο ντιντινος ειναι εκει?χαιρετισματα.ειναι για κανενα κουν καν πες του????τωρα με το κρυο χρειαζονται τα καπελα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ηξερα για κάτι στο παρελθόν, τώρα δεν γνωρίζω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Πήγαινε μια οικογένεια ταξίδι με το αυτοκίνητο στο βουνό.

    Στον δρόμο βλέπουν μία ταμπέλα "Οριο 100χλμ". Αμέσως ο οδηγός, που ήθελε να είναι πολύ εντάξει με τον νόμο, χαμήλωσε ταχύτητα.

    Παρακάτω βλέπουν ταμπέλα "Οριο 80χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα.
    Προχωρούν και άλλο και βλέπουν μια άλλη ταμπέλα "Οριο 50χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα.

    Παρακάτω βλέπουν ταμπέλα "Οριο 30χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο ...

    οδηγός ταχύτητα και τώρα πήγαιναν με 30χλμ.

    Ξαναπροχωρούν λίγο, βλέπουν κι άλλη ταμπέλα "Οριο 15χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα.

    Συνεχίζουν και τότε βλέπουν ταμπέλα "Οριο 5χλμ". Νομοταγής ο οδηγός ξαναχαμηλώνει ταχύτητα.

    Πάνε παρακάτω και βλέπουν ταμπέλα "Οριο 1χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα, αλλά το αμάξι σχεδόν δεν προχωρούσε πια, τόσο σιγά πήγαιναν.

    Οπως λοιπόν πήγαιναν αργά σαν σαλιγκάρια, και είχαν αγανακτήσει την ζωή τους, βλέπουν μία άλλη ταμπέλα "Καλωσήρθατε στο Οριο!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Συμφωνώ με το Κουτρουλό που συμφωνεί με τη Κορίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΤΑΚΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?ΒΓΗΚΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΤΙ ΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ 10?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΤΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...ΧΙΧΙ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΡΙΤΗ ΕΧΕΙ ΕΚΤΑΚΤΟ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ ΣΤΙΣ 21.15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΑΛΙ!!!ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΒΑΨΟΥΝ ΜΑΥΡΑ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ,ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. καλησπερα σας!
    αφεντικουλη να βαλεις ψηφοφορια για τον πιο "κακο" Ελληνα!τον πιο "σκατοψυχο" με το συμπαθειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ... ΔΕΝ ΠΤΟΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Εχω πρόβλημα με τον ειδικό αναλυτή, δεν κάνει γρήγορα τη δουλειά. Λέω να τον διώξω, χε,χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΗΝ ΦΟΡΤΣΑΡΙΣΜΕΝΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. BRE -ΒΡΕ,ΝΑΤΟΣ Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑΣ,ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ?????ΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΛΥΣΙΜΟ????ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ???ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΨΑΞΕ ΨΑΞΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΒΡΕ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. BOUL-BOUL ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ!!!
    ΜΗΠΩΣ ΠΕΦΤΕΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ?????
    ΔΕΝ ΞΕΡΩΩΩΩΩΩ!!!!!ΧΧΧΧΧΧΧμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑΣ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΝΕΡΑ ΑΠ΄ΕΞΩ,ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΕΔΩ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΑΓΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. με λιγα λογια μπορεις να βαλεις τον τιτλο"ποιον θα ριχνατε στο γκρεμισμενο καλοβολο?"

    εχω την εντυπωση οτι ξερω τον τρυπιομπουγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΑΚΟΜΑ.ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟΒΟΛΟ ΘΑ ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΤΟ ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΙ Ο ΕΤΟΥΛΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΑΛΛΟΔΑΠΗ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΝΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ EXRESS ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΝΤΝΤΙΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΉ,ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΡΩΤΟΡΙΞΕΙΣ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. βρε γιατρε! τι λες?
    ναζογιατρε! εε ναζογιατρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. κουτρουλοκαζανακι θα εχει πλακα η ψηφοφορια που θα ειναι και μυστικη!
    εχουν να κουτρουβαληθουν.....ποσων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΕΝΑ ΠΕΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΔΡΟΜΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΒΟΛΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΑΔΑΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ν Α Ζ Ι Α Ρ Ο Γ Ι Α Τ Ρ Ε!!!!!

    βρε Αλλοδαπη! δεν θα τους ριξουμε κιολας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΤΑ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ALLODAPH ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. θα μπορουσαμε να το κανουμε και διεθνες!!! ποιος δεν θα ηθελε να κουτρουβαλιασει απο εκει τον Μπους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΚΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΑΡΟΓΙΑΤΡΕ ΤΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΗ ΠΑΛΙ ... ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΤΟ ΚΑΛΟΒΟΛΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΙΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Μπράβο ALLODAPH από το στόμα μου το πήρες. Να τους κουντρουβαλίσουμε ισα κάτω; μωρέ να γεμίσουν κορμιά οι μπαξέδες; Θελεις ο γιατρός να σου κάνει ένεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. γιατρε....παραιτουμαι...μου το ...μπιπ....το κοπλιμεντο!

    φραου γιατρεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. MPRABO ΕΥΤΥΧΙΑ,ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ????ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ>ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ????ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ,ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤV.EINAI Η ΩΡΑ ΤΟΥ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΤΑΝΚΕΣΕΣΝ ΦΡΑΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥΚΤΕΝ ΚΑΨΟΡΑΧΕΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. τελικα κανω παρεα με πολυυυυυ καλοψυχα ατομα, εγω η κακιασμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Η ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Αλλοδαπη παιδι μου! δεν σε παρακολουθω..σε χανω...ελα Χιουστον εχω προβλημα!
    ΠΟΙΟΝ ψαχνεις παιδι μου?

    ντακενσεν γιατρουχτεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΕΓΩ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ... ΑΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΜΕ ΗΞΕΡΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΑΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ευτυχια εγω τον ξερω?

    το κουνουπιδι τελος!ξαναλουστηκα αποψε! οτι γελασα γελασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΤΟΝ ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. αφεντικουλη στο τσακ ειμαι!
    κρατιεμαι ομως γιατι καποιον ψαχνω!θα κλαψω αργοτερα η κακιασμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕ ΑΚΟΜΑ Η ΧΑΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ο τρυπιομπουγελας πρεπει να ειναι σοϊ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. γιατι χαιρεστε?ποια ειναι η Χαρα?
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΕΛΑ ΧΙΟΥΣΤΟΝ 1...2....1.....
    ΜΕ ΛΑΜΒΑΝΙΙΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Η ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΒΟΗΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. θα πηδηξω απο το διαστημοπλοιο γιατρε! και μετα θα ειμαι εγω ΟΛΗ η λιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή