Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Μισό δικό σας, μισό δικό μου...

Ο/Η savas είπε... Μποφόρια στο αιγαίο... το καβο ντορο ανήσυχο.... μεγάλα κύματα χτυπούν τις ακτές της Ανδρου!! Ενα χωριό όμως δεν ανυσηχει.... αυτο όμως δεν σημαίνει οτι ειναι μακρια απο την θαλασσα... και τι θαλασσα... Paraporti beach!!!! Απο αυτο το clue, οπως λενε και στο χωριο μου (ποιο να ειναι αραγε...) θα καταλαβατε για τι μιλαω... για... τα... Λειβαδια!!!!! Επιτελους,το χωριο βρηκε αυτο που χρειαζοταν....το blog του!!!! Τα κανει ολα και συμφερει 9 Φεβρουάριος 2008 11:36 μμ

Ο/Η mixalis είπε... Den 3erw ti lete eseis, alla ayto to spiti einai FOBERO!!!!!!!!!!!!Ths 8eias moy einaI....... Nai,nai,nai ekei empneetai h giagiaka moy kai kanei toy kalyteroys keftedes EVER!!!!!!!! 24 Φεβρουάριος 2008 6:36 μμ

Ο/Η βουλα είπε... ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΙΝΩ ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΠΙ;ΜΠΑ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!!! 27 Φεβρουάριος 2008 2:47 μμ


Ο/Η ΠΕΛΟΠΑΣ είπε... ΕΓΩ ΠΑΙΔΕΣ ΑΠ ΤΟ ΠΟΛΥ ΡΑΚΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΠΙ ΚΟΙΝΩΣ ΡΑΚΟΣΤΟΥΠΙ....ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ!!!! 28 Φεβρουάριος 2008 6:59 μμ


Ο/Η korina είπε... Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (XA XA) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ.ΤΡΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΛΕΣ "ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΜΟΥ,ΚΑΝΕ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΛΟ" 29 Μάρτιος 2008 9:24 μμ


Ο/Η καψοραχη είπε... Τουτος ο ανωνυμος που γραφει απο πανω ( η η ) ειναι ο ιδιος που σε αλλη αναρτηση ειχε γραψει ( ε )? γιατι δεν ολοκληρωνεις πασα μου?ποιος σε κοβει συνεχεια? 20 Μάρτιος 2008 7:19 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... καψοράχη,πρόπερσι σε είδα και αν θυμάσαι τους ψήσαμε τους σαργούς! στο τελευταίο σπίτι στο λειβάδι μαζί με τα ξαδέλφια!!!!!! 5 Μάϊος 2008 2:38 μμ

Ο/Η ΚΟΥΠΕΠΕ είπε... ΛΩΝΙΔΗ, Ο ΓΑΤΗΣ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟΣ??? 8 Φεβρουάριος 2009 3:55 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... ποιος εισαι παιδακι μου και εχω αρχισει να ξεχνω η γυναικα!!!ποιο τελευταιο σπιτι στο Λειβαδι? 6 Μάϊος 2008 12:28 μμ

Ο/Η ΠΕΛΟΠΑΣ είπε... Η ΖΟΗ ΕΙΝΕ ΣΑ ΕΝΑ ΠΟΤΙΡΙ ΜΠΗΡΑ ΠΕΔΕΣ ΕΙΝΕ ΤΟΣΟ ΜΗΚΡΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΗΣ ΓΡΙΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΦΣΗΣ ΠΑΓΟΜΕΝΗ 30 Μάϊος 2008 2:04 μμ

Ο/Η ΑΝΔΡΕΑΣ.Σ είπε... ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.ΓΥΡΙΣΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ.ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΜΕ ΣΚΙΣΕΙ ΑΥΤΟ.ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΑ ΕΓΩ..... 27 Μάϊος 2008 10:15 μμ
Ο/Η καψοραχη είπε... ετοιμη για μπαλο!ετοιμη για παραλιες!ετοιμη για ξεσαλωματα παντος ειδουςετοιμη για τρελλιτσες!ετοιμη για γλυκα!ετοιμη για φαγια!ετοιμη για φουστες!ετοιμη για μπλουζες!ετοιμη να σας αγαπαω καθε μερα και πιο πολυ! 26 Μάϊος 2008 11:50 πμ

Ο/Η korina είπε... ΕΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙ 30 Οκτώβριος 2008 10:26 μμ

Ο/Η faoudi είπε... κυριε..ετουτο το κορμι το τοσο αμαρτωλοσε λιγο στις υδατινες ειρκτες νεκρο θα πεσει.μα τεσσερα ομως σκεφτομαι γαλονια εχω χρυσακαι ενα θλιμμενο δοκιμο που δεν θα τα φορεσει. 23 Μάϊος 2008 3:10 μμ

Ο/Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ είπε... ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΑΠΟΨΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΥΡΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΔΡΟ.....ΑΥΤΟΣ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ 22 Μάϊος 2008 10:20 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... δεν ειμαστε πουροροκ ρε boulboulaki!!ροκ μεγαλοκοπελες ειμαστε!τι να πει ο ΜΙΚ τοτε!! 22 Μάϊος 2008 11:09 μμ

Ο/Η Ελσα είπε... Λειβαδιανοί όλου τού κόσμου,να χαιρόσαστε το πανηγύρι σας,με χαρές και ομόνοια! 20 Μάϊος 2008 10:16 μμ


Ο/Η korina είπε... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΛΩΝΙΔΗ ΟΜΟΡΦΕ ... 3 Φεβρουάριος 2009 11:18 πμ

Ο/Η PAPARRAZZI είπε... θΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΒΗΜΑ.ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Ο ΦΑΚΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ. 18 Μάϊος 2008 4:48 μμ

Ο/Η ΕΛΠΙΝΙΚΗ είπε... Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα ,τον τρώνε οι κότες!! 31 Οκτώβριος 2008 3:12 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... και λωλο-λειβαδιανη και ζαβο-λειβαδιανη!και με χαζοδιαθεση!αλλα δεν θα πεθανουμε ποτε κουφαλα νεκροθαφτη! 19 Μάϊος 2008 10:18 μμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΜΕ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑ? 1,2,1,2 OVER 30 Οκτώβριος 2008 9:51 μμ

Ο/Η korina είπε... ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ!!! 18 Φεβρουάριος 2008 4:53 μμ

Ο/Η Konstantinos είπε... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΝΕΙΣ 1 ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ?ΤΟΥ ΛΕΟ ΤΟ ΠΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ...ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ!ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΕΜΑΤΟ ΠΟΤΥΡΙ ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΕΟ...ΛΕΟ FOOOOR EVEEER!!! 19 Μάϊος 2008 8:18 πμ

Ο/Η mixalis είπε... Η νόηση μοιάζει με παγοθραυστικόΤο αίσθημα με πολλές σημαίεςΗ θέληση - πάλι- φαίνεταισαν κάποια εποχή τού Είναι.Μα η καρδιά δεν έχει τ΄όμοιό της.Την ώρα που χρυσίζει η μελαγχολίακαι μπαίνει ο θεόςστον κήπο του τον άνθρωποαλίμονο αν εξοκείλω στα μάτια μου." 26 Οκτώβριος 2008 10:47 μμ

Ο/Η Λωνίδης είπε... Συγνώμη αλλά την Κυριακή έγω άφησα την ανάρτηση με δύο φωτογραφίες, τι έγινε;Αληθέυει ότι η Boul-boul δέχτηκε ανώνυμα απειλητικά τηλεφωνήματα και e-mail, για να αποσύρει την φωτογραφία; 21 Μάϊος 2008 10:48 πμ

Ο/Η fournofaisas είπε... nice livadian girls.....always so sexy.............. 26 Νοέμβριος 2008 8:40 μμ


Ο/Η ΑΣΥΣΤΑΤΗ είπε... Koutroulo ετοιμο το σκυλοψαρο?Καλη ορεξη! 3 Φεβρουάριος 2009 2:10 μμ


Ο/Η korina είπε... ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ...ΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!! 30 Οκτώβριος 2008 1:43 μμ

Ο/Η sargos είπε... Κάποτε στον ποταμό τσάκωσα έναν σαργό.Ητανε σαργός νησιώτης,δηλαδή ψαράκι πρώτης!Και έτσι όπως τον έβαζα σε ένα ταψί μεγάλο,εκείνος μερακλώθηκε και άρχισε τον μπάλο!!!!!!

Ο/Η Λωνίδης είπε... Προς Καψοράχη:Σνιφ. Σνιφ.Συγκινήθηκα! 15 Μάϊος 2008 12:29 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... προς ΛΕΟ.γιατι βρε μουργο?δεν αξιζω μια γνησια συγκινηση? 15 Μάϊος 2008 12:34 μμ

Ο/Η KOYΠΕΠΕ είπε... ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Η ...ΠΡΩΤΗ!!! ΓΕΙΑ ΣΟΥ BOUL-BOUL!!! 4 Φεβρουάριος 2009 3:20 μμ

Ο/Η ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ είπε... ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ;.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΑΥΤΑ.ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΧΕΤΟ ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΑ;ΔΕΝ ΞΕΡΩ ...... 15 Μάϊος 2008 2:42 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... ποδαριλα μεσα στο αεροπλανοοοο!!!! 5 Φεβρουάριος 2009 3:05 μμ

Ο/Η Πελοπας είπε... κ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΗ ΗΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥΑΡΩ? 15 Μάϊος 2008 10:06 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... ο Πουαρο Πελοπακι ειναι ενας ντετεκτιβ! τετοιος εχω γινει για παρτι σου! 15 Μάϊος 2008 10:09 μμ

Ο/Η Λωνίδης είπε... Άτιμε παπαράτσι.Αν σε πιάσω στα χέρια μου. 10 Μάϊος 2008 11:56 πμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... Να ρωτησω ο γαλανοματης νεαρος διπλα στον Λωνιδη ειναι ελευθερος η συνοδευεται?μια θαυμαστρια 10 Μάϊος 2008 8:37 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... aaaaaaaaa. 11 Μάϊος 2008 10:52 μμ

Ο/Η faoudi είπε... ειμαι και εγω εδω ΟΕΟ....καλησπεριζω την παρεα....αχ τι μου θυμησε το παλιο γεφυρι.....Λωνιδη θυμασαι που καθε βραδυ ειχες και με διαφορετικη γυναικα ραντεβουδακι....α ρε γοη.... 15 Μάϊος 2008 1:43 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ 11 Μάϊος 2008 10:54 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... εσυ ανωνυμε τι dvd βλεπεις? θριλερ??καληνυχτα παιδακια!μουτς 11 Μάϊος 2008 11:25 μμ

Ο/Η Konstantinos είπε... Ναι είναι ωραία!!!Έχει 1 μειονέκτημα όμως.Δεν πίνει!!! Ευτυχώς υπάρχει και ο Λεο και ισοσταθμίζει την κατάσταση... χαχαχαχα 12 Μάϊος 2008 10:50 πμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... LEO FUN CLUB τώρα και στα Τρίκαλα.Για πληροφορίες και εγγραφές στο:www.ILOVEΛωνιδης.comΛωνίδης

Ο/Η Λωλοδασκάλα είπε... Καλημέρα Λειβαδιανοί! Έχετε συνέλθει από τις χθεσινές κρεπάλες; Αντρέα περαστικά σου.. (ευχές από το Δημήτρη) 6 Ιούλιος 2008 12:46 μμ

Ο/Η faoudi είπε... καλημερα παλαβιαρα δασκαλα......προσπαθουμε να συνελθουμε.....το δυσκολοτερο ειναι οτι οι περισσοτεροι δουλευουμε σημερα....τι να κανουμε,υπομονη......θα παρουμε και συνταξη που θα παει...... 6 Ιούλιος 2008 1:00 μμ

Ο/Η mixalis είπε... Αυτα ειναι!E ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣΣ!!!30 Σεπτέμβριος 2008 4:15 μμ
Ο/Η etoulas είπε... Πέλοπα εμφανίσου! Η καψοράχη το έριξε στο Μητροπάνο. Σεκλέτια πολλά.30 Σεπτέμβριος 2008 11:12 μμ

Ο/Η korina είπε... ΕΓΩ ΤΡΩΩ ΕΝΑ ΤΟΣΤΑΚΙ ΧΑΛΙΑ ...ΜΕ GRANA PADANO ΚΑΙ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ...ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ ΟΜΩΣ ...ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΩ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΚΡΑΣΙ ΧΑΛΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ 11 Οκτώβριος 2008 9:44 μμ

Ο/Η etoulas είπε... Good morning Galates Leivadianoi!!! 9 Οκτώβριος 2008 10:49 πμ

Ο/Η alectoris chukar for ever!!! είπε... Τρίτη 17.30 με το θεολόγος φεύγω από Ραφήνα...Όντος τώρα με κούφανες Έτουλα....Γρίφος δυνατός....29 Σεπτέμβριος 2008 6:01 μμ

Ο/Η προεδρος είπε... Kαλησπερα σ αυτους που βλεπουν το μπλοκκαι σ αυτους που βλεπουν το ματς28 Σεπτέμβριος 2008 10:23 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... φουυυυ!!!φουυυυυ!!μ'ακουει κανεις?????τεστ τεστ 1-2 1-2!!!!πο ειστε καλεεεεε!!!!ελατε εχουμε επισκεψεις!23 Σεπτέμβριος 2008 9:23 μμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΜΟΛΙΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΗΡΕΜΙΣΑ ΛΙΓΟ ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΦΟΡΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΙ,BOUL?21 Σεπτέμβριος 2008 4:51 μμ

Ο/Η Γαρουφαλιά είπε... Καλημέρα στο άδειο blog. Και όμως και αυτή η εποχή έχει την ομορφιά της. Την ηρεμία και τα χρώματα της φύσης, τον ήλιο που όποτε βγεί σε ζεσταίνει, τον συννεφιασμένο ουρανό, ακόμα και την σημερινή βροχούλα. Όλα μπορείς να τα δεις όμορφα και να τα απολαύσεις, φτάνει να το θέλεις. Καλό ΣΚ σε όλους και καλό φθινόπωρο.20 Σεπτέμβριος 2008 12:35 μμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΜΜΕΝΗ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ...20 Σεπτέμβριος 2008 9:04 μμ

Ο/Η ελσα είπε... Καλησπέρα!Λοιπόν έφτιαξα ντομάτες γεμιστές καί έγιναν...χάλια!Παρακαλώ κάποια ευγενική ψυχή, (κουτρουλό, έ?), κάποια συμβουλή...Τί έπρεπε νά κάνω καί δέν έκανα?20 Σεπτέμβριος 2008 9:41 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... μα με βλεπεις!! αφου σε βλεπω και εγω! 2 Οκτώβριος 2008 10:24 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ????ΕΥΤΥΧΙΑ31 Ιούλιος 2008 4:12 μμ

Ο/Η βουλα είπε... ΡΩΤΑ ΕΜΕΝΑ BOUL,ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΦΕΡΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΤΡΩΓΕ ΚΑΙ "ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΟΥΝ" ΝΑ ΤΟ ΦΑΩ ΕΓΩ!!! ΧΙ! ΧΙ!! 20 Φεβρουάριος 2008 4:33 μμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕΣΙΜΕΡΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΝΩ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ.31 Ιούλιος 2008 5:55 μμ

Ο/Η ΑΝΤΡΕ είπε... Α ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ.ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΟΜΩΣ Ε?31 Ιούλιος 2008 11:04 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... Εγώ χοροπηδάω εδώ στο γραφείο και χωρίς να έχω πιεί ακόμα ούτε καφέ!Με κοιτάνε εδώ οι γραβατάκιδες και γελάνε!!!!!sargos1 Αύγουστος 2008 9:43 πμ

Ο/Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ είπε... ΑΠΟΨΕ ΕΦΑΓΑ ΧΙΚ....ΧΙΚ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ29 Ιούλιος 2008 11:00 μμ

Ο/Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ είπε... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ BOUL!ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΕΤΣΙ ΝΑ ΞΕΔΩΣΩ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ!ΕΝΕΚΑ Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ!ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΑΝΔΡΟ ΖΗΛΕΥΩ ΤΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΜΟΝΙΑ!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΞΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ!ΟΥΦ ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΞΑΛΑΦΡΩΣΑ!ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕΣΩ BLOG! 4 Ιούνιος 2008 11:29 πμ

Ο/Η ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ είπε... BOUL,ΑΣΧΕΤΟ,ΤΟ STAR ΤΟ ΠΤΑΝΕΙΣ;29 Ιούλιος 2008 11:13 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... VENCEREMOS!!!!! 4 Ιούνιος 2008 3:15 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... EINAI DISKOLO NA GRAFEIS SE TOYRKIKO PLHKTROLOGIO/bRHKATE POIOI EIMASTE; 28 Οκτώβριος 2008 10:01 μμ

Ο/Η ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ είπε... ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΝΑΠΟΔΕΣ....!!!29 Ιούλιος 2008 11:32 μμ

Ο/Η Γαρουφαλιώ είπε... Τι έγινε βρε παιδιά, που είστε σε άλλο bloc μπήκα? Αυτό το στενό το ξέρω πολύ καλά. Αυτά τα σκαλιά τα περνάω σχεδόν κάθε μέρα. Τι αναμνήσεις!2 Ιούλιος 2008 9:30 πμ

Ο/Η ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ είπε... ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΚΑΛΟ ΦΑΙ ΘΡΕΦΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΜΥΑΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙ.ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.ΕΤΣΙ BOUL;22 Ιούλιος 2008 11:05 μμ

Ο/Η Τρυπιομπουγέλας είπε... Δημήτρη, το γωγωθάκι θα κλωτσάει στον ύπνο του γι αυτό άφήνει την ασύστατη ξεσκέπαστη και μας κρύωσε. Για πες μου τα τσοκαράκια της θείας ποιός θα τα κληρονομήσει; Θα πληρώσει και φόρο; 5 Φεβρουάριος 2009 6:03 μμ

Ο/Η faoudi είπε... ποια να ειναι η γαρουφαλιω που την ξερει η κορινα,που δεν ξερει πολλους Λειβαδιανους.....???????θα σκασω απο περιεργεια......δεν μπορω να ηρεμησω αν δεν την βρω......αφου χτες βραδυ αντι να κοιμηθω 11 κοιμηθηκα 11,01......
2 Ιούλιος 2008 2:16 μμ

Ο/Η sargos είπε... Ρε Λωνίδη τι γίνεται?Κάτι άκουσα για τσιπουρίτσες! Προλαβαίνω να πάρω το παπόριον και να αδειάσω τον Βόσπορο?29 Οκτώβριος 2008 3:54 μμ

Ο/Η faoudi είπε... που ειναι ο Λεω.....ΟΕΟεχω να τον δω απο τα προηγουμενα χοιροσφαγια.....ισως του εκατσε βαρια το ζωντανο.... 7 Οκτώβριος 2008 10:27 πμ

Ο/Η καψοραχη είπε... καληνυχτα κουτρουλο μου!ονειρα γλυκα! σας αφηνω και εγω!καληνυχτα προεδρε καληνυχτα Κορινακι καληνυχτα boulboulaki!καληνυχτα κτηνος καληνυχτα τζωνμποϊ καληνυχτα Λωρα καληνυχτα blog! 16 Ιούλιος 2008 10:57 μμ

Ο/Η korina είπε... ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΔΕΙΟ BLOG ...ΕΓΩ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΜΕΙΝΑΜΕ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ 29 Οκτώβριος 2008 9:25 μμ

Ο/Η faoudi είπε... το καλο ειναι οτι επεσε σαββατοβραδο και θα βγουμε να το γιορτασουμε.....εεε ρε τι εχει να γινει......τα μπουκαλια θα φευγουν βροχη.......αντε και του χρονου.... 4 Οκτώβριος 2008 5:34 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... μα με βλεπεις!! αφου σε βλεπω και εγω! 2 Οκτώβριος 2008 10:24 μμ

Ο/Η Λωνίδης είπε... Καψοράχη. Στάσου Μύγδαλα. 1 Φεβρουάριος 2009 10:28 πμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΚΕΡΝΑΩ ΚΡΑΣΑΚΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΔΩ? 1 Φεβρουάριος 2009 10:18 μμ

Ο/Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ είπε... ΚΟΥΚΛΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ ΕΦΑΓΑ ΠΑΛΥ ΜΟΥΣΑΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!!!!! 2 Ιούλιος 2008 10:22 μμ

Ο/Η ΑΣΥΣΤΑΤΗ είπε... Τετοια εξαρτηση με το blog πια!Με την τσιμπλα στο ματι,ακομα δεν εχω πιει καφε και τρεχω στον υπολογιστη να δω τι εχασα τις μερες που ελειπα.
2 Φεβρουάριος 2009 8:24 πμ

Ο/Η καψοραχη είπε... το ειπε και ο Λιακοπουλος!αυτη η ασπρη γραμμη λεει που αφηνουν πισω τους ειναι ψεκαστικο για μας!λες γι αυτο να λωλενομαστε! 7 Οκτώβριος 2008 9:36 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΠΡΟΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΝΔΡΟ. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.ΕΥΤΥΧΙΑ 24 Σεπτέμβριος 2008 8:54 πμ

Ο/Η καψοραχη είπε... καμηλα με αρβυλες!!!!χα χα χα 24 Αύγουστος 2008 10:27 μμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΡΟΕΔΡΕ. 22 Αύγουστος 2008 11:30 μμ

Ο/Η korina είπε... ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΔΑΓΚΩΣΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... 23 Σεπτέμβριος 2008 10:20 μμ

Ο/Η mixalis είπε... Αυτα ειναι!!!!!!!ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣΣΣΣ!!! 30 Σεπτέμβριος 2008 4:15 μμ

Ο/Η Heinrich H. είπε... Haben Sie keine Angst Frau Rachel, ich will nur Freund zu sein. Ich bin ein gut Mensch.Heinrich H. 30 Ιούλιος 2008 1:44 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... Eit pas ain,dus eint ti kezef,ainine if mpirnane its fach end ai na noine!Kαψοράχη πως με βλέπεις? sargos 30 Ιούλιος 2008 2:26 μμ

Ο/Η SARGOS είπε... Καψοράχη μου εγώ βοηθάω την κατάσταση!Εχω μπροστά μου ένα πακέτο με μπαταρίες και γράφω ότι λέει πάνω!30 Ιούλιος 2008 2:57 μμ

Ο/Η faoudi είπε... προλαβαινουμε να μπουμε στο υπογειο.....??? 16 Οκτώβριος 2008 12:00 μμ

Ο/Η koutroulo είπε... ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΖΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΑΣ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΠΑ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΏΣΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ, ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ. 3 Ιανουάριος 2009 12:14 μμ

Ο/Η korina είπε... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ...6 Οκτώβριος 2008 10:21 μμ

Ο/Η ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ είπε... ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΡΤΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ .ΔΕΝ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ;ΕΓΩ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ 17 Ιούλιος 2008 10:29 μμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε... MAS TELEICNOYN OI LIRES/pOY EISASTE;LEO KAPSORAXH FAUDOMAMA 28 Οκτώβριος 2008 10:02 μμ

Ο/Η KORINA είπε... ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙΕΣΕΙΣ ΜΕ ΘΥΜΑΣΤΕ? 17 Ιούλιος 2008 10:30 μμ

Ο/Η καψοραχη είπε... εγω ξερω αλλα δεν λεω διοτι με λετε κουσελιαρα! 2 Οκτώβριος 2008 10:30 μμ

Ο/Η ksenos είπε... anonime kai o paterasmou sas stelni ta xeretismata tou eide tin fotografia sto potamo sto gefiri pou eine o papalinardos kai oi ali kai dakrisan tamatiatou 1 Φεβρουάριος 2009 10:56 μμ

Ενας χρόνος... androslivadia.blogspot.com Σας ευχαριστώ. Βoul_boul

110 σχόλια:

  1. ΣΑΝ ΧΘΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ... ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ,ΗΤΑΝ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΑΝΝΑ Β. ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ,ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗ "ΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΓΙΟΥΠΙ ΜΠΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ",ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ... ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ...
    ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΔΕΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ,ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΑΣ ,ΠΕΡΝΩ ΜΕΡΟΣ ΝΟΕΡΑ ΣΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ BLOG ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΗΡΞΕ,ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ Ο ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΜΟΥ,ΠΕΤΑΓΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΥΡΙΖΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΤΙΣ ΑΣΠΑΡΘΙΕΣ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΣΕΡΓΙΑΝΙΖΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΤΟΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΣΒΕΣΤΩΜΕΝΕΣ ΑΥΛΕΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟ ΜΥΡΩΔΑΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.
    ΤΩΡΑ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΛΜΠΟΥΜ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΦΥΛΛΙΣΟΥΜΕ,ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚ, ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ "ΚΟΥΣΕΛΕΨΟΥΜΕ" .
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΑΝΝΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΣΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΟΛΟΥΣ,ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΡΑΣΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    HAPPY BIRTHDAY BLOGAKI ΜΑΣ ... ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.
    ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΨΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΥΧΑΙΟ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά !!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    αγαπημένο μας ΜΠΛΟ-Γ-ΚΑΚΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΩΡΑΙΟ...
    ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΒΙΑΣΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ,
    ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
    ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΝΕΙ ΟΛΟΥΣ, ΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΜΑΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ...

    BLOG-ΑΚΙ ΜΑΣ,
    ΣΕ ΑΓΑΠΏ ΠΟΛΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα blog.Σε ευχαριστουμε boul-boul,που καταφερες να ενωσεις τους Λειβαδιανους(και οχι μονο)ολου του πλανητη,ετσι για την πλακα μας.Οποτε βρισκω χρονο (και ελευθερο τον υπολογιστη)πρεπει οποσδηποτε να μπω και να ριξω μια ματια.Ειναι μια συνηθεια που δεν κοβεται πλεον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΣΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ...
    ΜΙΣΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ...
    Α.Β.

    ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω πολυ. Διαβάστε την ανάρτηση, ειναι φανταστική, σουρεαλιστική, από τον Αγιο Φανούριο στη Φανερωμένη. Δεν ήξερα τι να πρωτοβάλω. Κάποια στιγμή πελάγωσα γιατί ήθελα να τα βάλω όλα.
    Κορίνα σ' ευχαριστώ...
    Κουπεπε ευχαριστώ,
    Ασυστατη ευχαριστώ.
    Νάνι,νάνι, νάνι ΚΟΥΠΕΠΕ, ΚΟΥΠΕΠΕ
    Αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. XRONIA POLLA STO BLOG
    NA TA EKATOSTISI.
    KAI ENA POLY MEGALO
    EYXARISTO STHN ANNA.
    GIA TIN OMORFI IDEA
    NA ENOSI OLOUS TOUS
    LIVADIANOUS OPOU KAI
    NA BRISKONTE BRAVO SOU.
    APO NEW JERSEY,USA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xronia pola sto blog anna bravo sai aifxaristo gia afto to oraio airgo na milame olei ei livadiani apo olo ton gosmo soimera 8 eine pou kai aigo arxisa na milao mai sas

    mou dosate mia maigali xara aistanome oti vriskome aftou mono pou then sas vlepo sas xaireto olous tous livadianous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. NA TA ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΟΥΜΕ!!!!!!!!
    ευχαριστω για την ευκαιρια που μου εδωσες να συναντηθω με ανθρωπους και να γινω φιλη με αλλους!
    ευχαριστω για τα πρωινα,τα μεσημερια και ειδικα για τα βραδια μας!
    σας αγαπω ολους πολυ και ξερω οτι με αγαπατε και εσεις
    V E N C E R E M O S!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ζήσεις blogάκι
    και Χρόνια Πολλά
    μεγάλο να γίνεις
    με σχόλια πολλά.

    Παντού να σκορπίζεις
    των Λειβαδίων το φως
    και όλοι να λένε
    Το καλύτερο BLOG!!!

    Και έγω σαν την Κορίνα, θυμήθηκα που με πήρε η Καψοράχη τηλέφωνο και μου είπε για το blog και τα σχετικά.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ την αγαπημένη μας Boul-boul που μας έδωσε την ευκαιρία να συνομιλούμε μεταξύ μας. Άτομα σχεδόν άγνωστα και να γίνουμε τόσα οικεία μεταξύ μας. Να ανταλλάσουμε απόψεις και συναισθήματα που δεν θα τα ανταλλάσαμε ούτε με κάποιον που γνωρίζουμε χρόνια.

    Χρόνια Πολλά και από μένα
    Με πολύ αγάπη
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρονια πολλα blog !να γινεις ακομα πιο μεγαλο και να κρατας ενωμενους στην αγκαλια σου ολους τους Λειβαδιανους!!!!!ασε και εναν μικρο χωρο για να τρυποσουν και οι ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΛΛΟΔΑΠΗ παιδι μου!αν εισαι εσυ αλλοδαπη μακαρι και οι Λειβαδιανοι να ηταν ετσι!
    και που εισαι...αν θελεις να κανεις παρακουζινο το καλοκαιρινο μου σπιτακι ελευθερα!φτανει να το βρω καθαρο!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΞΕΡΩ ΠΩΣ Η BOUL-BOUL ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ,ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗ.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΕΝΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ "ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ".
    ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΣΚΕΨΗ...
    ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ BLOG ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΜΕ!
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ "ΕΙΝΑΙ" ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΒLOG ΜΑΣ,
    ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.
    ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ BOUL-BOUL ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ -BLOG ΜΑΣ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ .
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΓΑΠΑΜΕ {ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ}

    ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΕΡΑΣΤΉΚΑΤΕ ΤΟΥΡΤΑ,
    ΠΑΡΤΕ ΜΗ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ...
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ BOULBOULΜΑΜΑΣ,ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να και ενα αλλο καλο....γνωρισαμε ο ενας τα χουγια του αλλου!!!χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΣΑΜΠΑΝΙΑΣ?????
    ΑΣ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ :
    ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΤΟΥ BLOG!!!!
    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ BOUL-BOUL
    ΖΗΤΩ,ΖΗΤΩ,ΖΗΤΩ
    {ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ, ΧΙΧΙΧΙ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΕΡΗ????ΑΥΛΑΚΙ ΛΕΜΕ ΤΟΝ ΙΣΘΜΟ!!! ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΡΤΙ,ΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ναι εχει και κατω απο το αυλακι πανεμορφα μερη οπως πχ η πατριδα σου Αλλοδαπη! ομως εγω μιλαω για ανθρωπους και ψυχουλες και εσυ εισαι μια απο αυτες!
    Αν ερθω στη γιορτη θα πρεπει να ντυθω μουσκαρης? εεεεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναύπλιο, Βιβάρη, Μονεμβάσια, Γύθειο, Πόρτο Κάγιο, Γερολιμένας, Κορώνη, Φοινικούντας, Μεθώνη, Πύλος, Ολυμπία, Λαγκάδια, Ζάτουνα, Στεμνίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. NAI NAI!!!!EΓΩ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΜΙΑ ΜΠΟΥΡΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΥΝΗΣΙΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΣΑΝΤΟΡ ΘΕΛΕΙΣ???????ΟΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΙΟΥΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΧΩ ΒΟΛΕΥΤΕΙ!!!ΧΑ ΧΑ ΧΙ ΧΙ!!!!!ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κρονια πολα κε καλα. να τα κατοστισεις.
    χερετισμους απο γκερμανια.

    υ.γ. φραου καπσοραχη πηρα κενουργιο φουρνακι. ποτε θα σιναντιθουμε για να το δοκιμασο, ε?

    ο φιλος σας
    Heinrich H.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟΥ BLOG, ΣΤΗΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ.
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. AΕΡΟΠΟΛΗ,ΚΟΤΡΟΝΑΣ, ΛΙΜΕΝΙ,ΒΑΘΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΠΥΛΑΙΟ ΔΥΡΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εἰς τὴν δημιουργὸ τοῦ ἱστότοπου τούτου καὶ εἰς ὅλους τοὺς συμμετέχοντες να χαρίσω τὰς εἰλικρινεὶς καὶ ἐγκαρδίους μου εὐχὰς διὰ μακροημέρευσιν καὶ εὐτυχία.
    Εὐ γὲ ἡ εὐανδρος νῆσος Ἄνδρος καὶ οἱ ἀπανταχοῦ Ἀνδριῶται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σαργεεεεεεεεεε! την μπαταριααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αγαπητε Ηeinrich H!δεν ξερω αν το ξερεις αλλα εμεις εδω ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ!!!ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ και κατι τυπους σαν εσενα τους τρωμε για πρωινο! αντε μη βαλω την κουκουλα μεσημεριατικα!


    Σαργεεεεεεεε!!! που ειναι η μπαταρια μανουλα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ? ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΤΑ ΝΑΖΙ?ΑΣΕ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ Ο ΑΠ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΕΓΩ ΤΟΥΡΤΑ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΟ BLOG-ΚΑΡΑΒΙ (ΙΔΕΑ ΤΟΥ...ανωνυμου),
    θα συνεχίσει ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ...

    ΒΙΡΑ ΤΙΣ ΑΓΚΥΡΕΣ ΛΟΙΠΟΝ !

    ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ BOUL-BOUL ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μεσημέρι σε όλους.
    Πάω για φαγητό και μετά θα φάω ένα κομμάτι από την τούρτα γεννεθλίων του blog.
    Boul-boul σε ευχαριστούμε.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΟΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΕΣΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟ BLOG, ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ , ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ και ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ...Ε, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΡΤΑ,ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΜΠΑΝΙΑ,ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστω Κορινακι! μονο εσυ με νοιαζεσαι! οι αλλοι στο χεσιμο!θα με φαει ο γερμαναρας και ο Λεο θα μασαμπουκωνει γλυκο!

    Σιγα ρε μη σου δωσω το παιδι μου!
    αντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΑΡΒΥΛΟ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ... ΠΟΣΩΝ Η ΠΟΔΑΡΙΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ...
    ΕΙΧΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΜΑΣ ΘΥΜΉΘΗΚΑΝ ΠΑΛΙΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ,ΧΙΧΙ
    ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ.Π.Π ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν δε λαλήσουν τα όργανα, κι αν δε σφαχτεί ο τράγος,
    απίστευτο μου φαίνεται να ‘ναι δικός μου ο γάμος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Νά τά εκατοστήσει τό blog!
    Νά ζήσεις χίλια χρόνια boul-ίτσα, νά χαίρεσαι, νά καμαρώνεις καί νά δημιουργείς!
    Ηταν σπουδαίο αυτό, πού έκανες. Εφτιαξες ένα σπίτι, πού γεμίζει κάθε μέρα μέ ανθρώπινες φωνές, μέ γλυκόλογα, μέ αναμνήσεις, (οι ρίζες, πού χωρίς αυτές είμαστε μισοί...), πού κερνάει απλόχερα ζεστασιά.
    Νάσαι καλά πάντα καί σύ καί οι συνοδοιπόροι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να τα εκατοστήσει το blog..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΙΑ ΣΑΣ ΜΟΡΕ ΠΕΔΙΑ ΧΡΟΝΗΑ ΠΟΛΑ ΚΕ ΦΧΑΡΙΣΤΟ ΤΙ ΑΝΟΥΛΑ.
    ΔΕ ΕΧΟ ΠΗΑ ΜΙΧΑΝΙΜΑ ΓΗΑΥΤΟ ΔΕ ΓΡΑΦΟ ΟΠΟΥ ΒΡΟ ΟΜΟΣ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟ.
    ΝΕΟΣ ΗΜΕ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟ ΝΑ ΠΑΡΟ ΚΕΝΟΥΡΗΟ.
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΛΗΨΑΝ Η ΣΗΖΗΤΗΣΗΣ ΜΑΣ.
    ΣΑΣ ΧΕΡΕΤΟ ΟΛΟΥΣ ΚΕ ΠΑΛΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΝ ΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. http://www.acapela.tv/good-old-times-bc526d27457ae.html

    Οι δικές μου ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είθε άπασαι αι συντελεσταί του blog να έχουσι επιτυχημένην πορεία εις το μέλλον και το ίδιον το blog να ανθήσει και να καρποφορήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΙΠΑΜΕ ?

    ΧΡΟΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ ..ΑΑΑΑΑ
    ΓΙΑ ΣΕΝΑΑΑΑΑ
    ΧΡΟΟΟΝΙΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ... ΓΙΑ ΜΕΝΑΑΑΑ...

    ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η Κ.Π.Π. ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ και eipa na sas eyxhtho ki ego !

    HAPPY BIRTHDAY TO YOU FOLKS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΠΡΑΝΤ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?
    ΑΝΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΟΟΟΟ???
    ...ΑΝΤΕ, ΜΩΡΟ, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΠΡΑΝΤ, ΑΚΟΥΣ?
    ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥ.ΠΕ.ΠΕ !!!!
    ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΤΡΑΠΑ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΘΕΡΜΙΣΕΙΣ ΤΑ ΠΙΑΤΑ, ΜΗ ΜΠΟΥΝΤΑΝΤΙΣΤΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ...
    ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟ BLOG ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΝΤΑΞΕΙ, ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΛί ?

    ναι, ΕΙΠΕ ΗΚΟΥΠΕΠΕ.
    τελειωνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΙΜΑΙ Ο ΜΠΡΑΝΤ ΠΗΤ, ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ...ΤΕΛΕΙΩΣΑ.

    ΦΥΓΑΜΕ ΝΤΟΥΓΡΟΥ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΡΑΝΤ κ ΤΗΝ ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ, Ε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΒΟUL-BOUL, Ο ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ... ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ?
    ...ΝΟΙΩΘΩ ΜΙΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ...
    ...ΣΥΓΓΕΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΑΕΙ, της έστριψε! ΓΟΥΦ!

    γουφ-γουφ-γουφ...
    να ζήσει το μπλοκάκι και χρόνια πολλά, μεγάλο να γίνει με ωραία ουρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΙ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ?ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ Ο ΜΠΡΑΝΤ? ΜΠΡΑΝΤ ,ΜΠΡΑΝΤ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ,ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΜΠΡΑΝΤ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΘΕΙΑ ΑΝΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΤΟ BLOG ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ...
    ΚΑΙ Ο ΜΠΡΑΝΤ ΣΕ ΦΩΝΑΖΕ ΧΜ ΧΜ ΧΜ Ο J.V ΤΟ ΞΕΡΕΙ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσ ΚΟΡΙΝΑ,ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ!!!!!!ΧΑΧΑΑΧΑΧΑ
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΕΥΧΉΘΗΚΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ... ΑΧ ΒΡΕ BLOGAKI ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ,ΟΜΟΡΦΑ,ΕΥΓΕΝΙΚΑ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ,ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΦΑΤΣΑ ΜΗ ΜΕ ΣΠΡΩΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ, ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ...
    ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟ Ο ΕΡΩΤΥΛΟΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. γουφ!
    ρε συ Φάτσα, ο Αλμοδοβάρ, σκυλάκος είναι σαν εμάς ?
    ...Το ήξερες εσύ οτι στα γενέθλια, εμείς δε κανει να δοκιμάσουμε...

    Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α?



    ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΠΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΕΛΕΦΑΝΤΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΑ ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ ΜΟΥ ΑΧ ΑΧ ΑΧ
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΜΕ.
    ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ??? ΑΑΑΑΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. να σου πώ.
    Εμένα ποτέ δε μου λένε.
    Την τελευταία στιγμή λένε ένα 'οχι εσύ!ΕΔΩ!', ή ένα 'μετά εσύ' ή ενα 'έλα!'
    Μου φαίνεται Φάτσα μου, ότι μόνοι μας δε μπορούμε να βγούμε...Εγώ δε φτάνω ούτε το πόμολο!
    ΑΝ όμως..αν...που θα πηγαίναμε Φάτσα μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΓΩ ΤΟ ΦΤΑΝΩ ΤΟ ΠΟΜΟΛΟ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΗ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ!!!
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΜΜΟ ΝΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΑΛΙΑ (ΚΑΗΜΟ ΤΟ ΕΧΩ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟ ΜΕ ΠΛΕΝΕΙ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΚΑΙ ΒΟΥΤΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.
    ΘΕΛΕΙΣ?ΣΦΥΡΑ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΤΑ ΑΡΦ ΑΡΦ ΑΑΑΑΟΥΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. θελω!
    θελω!

    ουνα φατσα, ουνα ρατσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. θελω!
    θελω!

    ουνα φατσα, ουνα ρατσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΨΗ,ΣΗΜΕΡΑ,ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ{ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ}...ΟΛΑ ΣΗΜΑΔΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. kalispera sai olous eime stin doulia naste kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. KOUTROULO tha sou apandiso yiati then to pisteva ala tora then boro apo tin doulia tha grapso to vradi yiasas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλησπέρα....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....Άννα να είσαι καλά....Η κίνηση σου πιστεύω οτι δικαιώθηκε και με το παραπάνω....Λίγοι τόποι στην Ελλάδα τολμώ να πω έχουν την θέληση και όρεξη και κάνουν σημείο αναφοράς ένα blog (οι περισσότεροι δεν ήξεραν τι εστί) το οποίο έχει θέμα τον τόπο τους. Έπίσης έκανες πολλούς ανθρώπους να γράφουν αισθανόμενοι μέλη μιας παρέας που ενώθηκε λόγω του εγχειρήματος σου. Εύχομαι να είσαι καλά όπως και όλοι μας και να γράφουμε για πολύ πολύ καιρό ακόμα.

    Υ.Γ. ΆΣΧΕΤΟ αλλά επειδή το ακούω ένα link ενός καταπληκτικού τραγουδιού το οποίο μου αρέσει πολύ.
    Η μπαλάντα του κυρ Μέντιου,
    φυσικά με Ξυλούρη...

    http://www.youtube.com/watch?v=hU4h3pMNXfA&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ
    alectoris chukar for ever,ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΞΥΛΟΥΡΗ!

    Η μπαλάντα του κυρ Μέντιου

    Στίχοι: Κώστας Βάρναλης
    Μουσική: Λουκάς Θάνου
    Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης

    Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
    κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
    Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
    ούλοι δούλοι αφεντικό και μ' αφήναν νηστικό
    και μ' αφήναν νηστικό

    Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι
    και με κάμα και βροχή ώσπου μου 'βγαινε η ψυχή
    Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
    κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
    του χωριού την εκκλησιά

    Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
    αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
    θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

    Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
    όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
    Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
    να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαΐ
    για τ' αφέντη το φαί

    Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

    Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
    άλλος ήλιος έχει βγει σ' άλλη θάλασσα άλλη γη

    Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. O TΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?????ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟΜΕΝΟΣ????ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ PARTY ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΑΙΔΙΑ!
    ΠΑΙΔΙΑ!
    ΣΤΟ STAR , Η ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΕΣΒΗΣΕ ΚΕΡΑΚΙΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ...
    ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΒΡΕ Κ.Π.Π ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΗΚΩΣΕΣ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΒΡΕ ΕΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ PARTY ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΙ ΣΥ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ?ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κρίμα έχασα την Πετρούλα!
    Βλέπω Χατζηνικολάου, πλήθος καλεσμένων συζητούν, η μάνα μου παρακολουθεί με ενδιαφέρον. Κάποια στιγμή με ρωτά: ποιο είναι το θέμα της συζήτησης τους; Σωστή η μητέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΛΕΕΙ Ο Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ? ... ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ BOUL-BOUL.
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΆΝΕ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΝΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΡΙΤΣΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αν έλεγε για το blog ο Χατζηνικολάου μπορεί και να είχε μεγάλη τηλεθέαση. Ζαχλαμάρες λένε, τουλάχιστον εμεις έχουμε πλάκα, χε, χε. Αυτοί είν αι σκέτη πλήξη.
    Το είπε και η μαμά μου τίποτα δεν συζητάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΟΧΙ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΡΑΚΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΦΑΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΝΤΗΛΕΡΙ? ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Παιδια ειναι και ο Κουγιας στη συζήτηση. Ενα λεπτό να την κλείσω. Α πα πα μέρα που είναι να βλέπω τον Κούγια. Ξου-ξου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟΥΡΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΨΑΧΝΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλησπερα σε ολους
    Χρονια πολλα μπλοκ
    Να εισαι καλα μπουλ και παντα να προσπαθης για το καλυτερο στο μπλοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ... ΜΟΝΟΦΑΓΟΥΔΙΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ,ΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. να παμε λιγο στα παλια το μενου αποψε ειχε κοματακια κρεας με πατατες τιγανιτες και σαλατα λαχανο κρασακι και στο τελος μια παστα απο του λυγιζου καλο ΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΜΠΟΥΛ μακαρι να μπορουσα να σου στειλω μια λογο ημερας αλλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αμαν τώρα είδα την αφιέρωση του στουπ! Τελεια. Ευχαριστώ ομορφόπαιδο στουπ. Πολύ καλό, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?
    ΣΤΟ ΠΑΡΤΙ.
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΑΡΤΙ ΕΙΜΑΙ,ΓΙΝΕΤΕ ΧΑΜΟΣ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!
    ΜΑ...ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ 3 ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ...
    ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΤΙ ΕΙΣΑΙ.......ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Συγχαρητήρια …………..
    Χρόνια πολλά
    Καψοραχη συγχαρητήρια σε όλους , που δουλεύουν εκεί με μεράκι και όρεξη .
    Η γυναίκα μου είναι θανατική αναγνώστρια σας.
    Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη που μας δίνεται.
    Οι συντελεστές του blog
    Κοχυλου Άνδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή