Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Μουσκάροι στο Πάνω χωριό


Το Τριώδιο έχει ανοίξει, φαντάζομαι πως το γνωρίζουμε όλοι, με χαρά λοιπόν βάζω μια φωτογραφία που την έχω στα χέρια μου από το καλοκαίρι. Ολοι ξέρουμε το κοριτσάκι, αλλά ας το αφήσω μετέωρο μπας και κάποιοι δεν το αναγνωρίσουν και γίνει αφορμή για κουβεντολόι (ελπίζω να μη πεταχτεί κάποιος-α πρώτος και πει το όνομα) Δεν είναι πολύ γλυκό; Γλυκό και τριανταφυλλένιο;

Επίσης θέλω να σας πληροφορήσω για να μην έχετε αγωνία ότι η ψηφοφορία για την καλύτερη ατάκα θα γίνει αλλά ο ειδικός αναλυτής είναι λίγο busy και δεν έχει δώσει τα στοιχεία. Υπομονή.

147 σχόλια:

  1. Καλημέρα σ' όλους. Μα ποιός είναι αυτός ο "Μούσκαρης"; Ποιός είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που ήσουν κρυμμένος μωρέ etoula? Όλα καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα καλά. Απλά πολυάσχολος. Βέβαια έχω χάσει αρκετά επεισόδια, γιατί απ'ότι είδα έχουν γίνει αρκετές καινούργιες "καταχωρήσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαμος, κοντευει να γράφει όλο το πέρα Χωριό! σε λίγο βλέπω να γράφει η μάνα σου, ο Γαλανός! Πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σας και από μένα.
    Μπαίνω τώρα στα κλεφτά γιατί έχουμε κόσμο. Αν προλάβω θα τα πούμε αργότερα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι γλυκό μωρό και τη όμορφη στολή! Κάτι μου θυμίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΩΡΑΙΟ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ!ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΤΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. boul-boul καλημερα,φετος δεν θα γινει καρναβαλι και δεν θα παρουμε μερος!!!!κριμα ,αλλα δεν υπηρχαν συμετοχες στο καλεσμα του δημου.πολυ ωραιο κοριτσακι,ωραια στολη,αλλα δεν ξερω ποιο ειναι!!!!!!ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΣ??????ΣΕ ΑΚΟΥΩ!!!!ΠΑΡΕΜΕ ΤΗΛ.ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ETOULA ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΕΣΥ ...
    ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΒΡΗΚΕΣ ΑΚΡΗ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ,ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΛΥΚΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΈΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΟ...
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΕΓΩ ΑΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ...ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΦΡΑΤΟΣΥΝΗ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΑΣΧΕΤΟ ΑΝ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΑ ΨΗΛΉ,ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ 1,20μ ΠΟΔΙ...Χμ...Γκχου,γκουχου...ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΝΊΓΗΚΑ!!!! ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΔΙΜΕΤΡΟΠΟΔΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΙΠΕΣ ... 1,20 ΜΟΝΟ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΜΕ,ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ,ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ,...ΘΑ ΕΙΜΑΙ ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ????ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟ ΠΟΔΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ...
    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΜΕΤΡΕΣ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν ειχα κανει ανανεωση και ημουν απο το πρωι στην κατω σαλα!!!!
    και ελεγα και εγω τετοια μουγκαμαρα σημερα!!!

    ποιο ειναι αυτο το μικρο αραγε??
    πολυ κατσιασμενο το βλεπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΤΟΥ ΜΗ ΒΑΣΚΑΘΟΥΜΕ,ΜΗ ΜΑΤΙΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ,ΧΙΧΙ
    Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ,ΑΥΤΗ Η ΒΟΥΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...
    ΕΛΑ ΝΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟΥΛΗ ΜΩΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ...
    Η ΒΟΥΛΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΟULOURITSA ,ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ... ΦΙΛΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΟΥ ΠΙΑΑΑΑΑ!!!!!ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. are you talking to me κουτρουλο?
    χα χα!!
    και δεν ειναι τετραπαχο! απλα του φορανε 48 μπλουζες για να μην κρυωσει!!!!!ποιο να ειναι αραγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καφέ? Και εγώ δεν έχω πάει ακόμα σπίτι μου να φάω. Κάποιες ψυχές πίνανε καφέ σήμερα στην επάνω γειτονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΑΑΑ!!!!ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΑΑΑΑ!!!ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΣΥ...!!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ,ΠΟΙΕΣ ΨΥΧΕΕΕΕΕΕΕΣ?ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. KALHMEEEERA,MALON KALHSPERASAS,OLA KALA? MAYRA SYNEFA VLEPO STO KORTHI,VREXEI? EDO EXOME HLIO ME DONTIA. AYTO TO KOUKLAKI PIO NA EINAI ARAGE?PANTOS TO DROMAKI EINAIPOLY GNOSTO!!!!!!!!.FTIAXNO TYROPITES GIA TA EGONIA MOU, PAO NA TIS TELIOSO, THA TA POUME TO VRADI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. O KAFES STHN GITONIA MOU POS PEIGE?TA EIPATE TA EIPATE? DEN ME KALESATE DEN PAIZW, POU THA MOU PATE!!!!!! GAROUFALIA MOU POLY ADIKIMENES EMEIS,TI NA KANOUME?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΕΤΟΥΛΑ ΓΙΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. EFTIXIA o tripiobougelas eine soimas tou milisa sto tilefono mia kiriaki den kseris pios eine??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. LIVADIANI exis mia vdomada akoma an then lavo ta amigdalota tin EVEPSES XAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. PAIDIA to koritiaki den to gnorizo ala eine sketi koukla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. AAAAAA DIMITRI DEN PEZW,EGO SOU ELISA THN APORIA POU EIXES ME TO KOUTROULO, TORA PESMOU PIOS EINAI O TRIPIOMPOUGELAS!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. KOULOURITIA tha ta poume tin kiriaki thane kai o paterasmou spiti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ.ΧΙΧΙ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ,ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣ ... ΚΑΝΩ ΗΧΩ 'Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ... 1...2...1....2
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ... ΟΚ ΕΦΤΙΑΞΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΧΙΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΟΛΥ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΩΡΑΙΟΣ Ο ΚΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΕΣ!!!!!!ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!!!!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ KOUTROULO ΤΑ ΜΩΡΑ ΑΛΑΖΟΥΝΕ!!!!!ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΕΛΙΚΑ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΨΟΓΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ... ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΙ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ALLODAPH,ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΊ ΑΠΟΨΕ,ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. AAAAX VRE GAROUFALIA IDES POSES LIXOUDIES XASAME? TI ADIKIA EINAI AYTH?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ KOULOURITSA,ΠΟΛΛΕΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ,ΠΟΛΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΝΩΝΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. KORINA PARE TA ARVILA KAI XTIPA TON ANONYMO, DEN YPOFERETE KATHE VRADY MAS ANEVENEI TO ZAXARO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ...
    ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΟΛΥ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑΙ Ο ΑΤΙΜΟΣ ... ΠΕΣ ΒΡΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΤΙΑ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΒΡΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ... ΦΤΑΝΕΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΛΥΣΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ ΠΑΓΑΝΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπερα και απο εμενα.μην ακουσω για γλυκο,τρεχω!!!Ομως Ανωνυμε η Ευτυχια εχει δικιο,βρες ψευδωνυμο.Ποια ειναι βρε παιδια αυτη η φατσουλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΙΣΤΕ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΦΑΤΣΟΥΛΑ ΓΑΡΓΑΛΟΜΠΙΡΜΠΙΛΙΑΡΙΚΗ...ΧΑΧΑ
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΦΑΤΣΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΡΥΦΤΕΙ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΑΤΣΟΥΛΑΑΑΑΑ,ΓΑΦ,ΓΑΦ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΣΤΟ LAPTOPI ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΙΜΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΚΕΙΝΗ Η ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΤΟΝ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕ ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ASYSTATH TI GLYKA EIXE FTIAKSEI TO ANIPSI?? ANEVIKE POU ANEVIKE TO ZAXARO APOTELIOSEMAS, XE XE XE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. γεια σας!!και εγω εδω ειμαι!με ζητησε κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα
    Ναι λοιπόν είμαι κορμός σοκολάτας! Το παραδέχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γεια σου koulouritsa.Δεν σας λεω τι ειχε για να μην ζηλεψετε,ενα θα σας πω μονο, η τουρτα ολα τα λεφτα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΣΕ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. KOULOURITSA φιλιά από τη μαμά μου σε όλους σας και πιο πολλά σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΤΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ,ΣΥΝΕΝΝΟΗΜΕΝΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. εγω ειμαι κορμος σκετος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. αφεντικουλη θα νομιζουν οτι ημασταν μαζι!χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. OOOOX DEN ESTHANOMAI KAI TOSO KALA, PAO GIA INSOULINH...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ,ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ,ΠΙΤΣΙ-ΠΙΤΣΙ ΜΕ ΥΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΖΑΧΑΡ/ΣΤΩΝ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. καλα κουτρουλοκαζανακι!

    ανωνυμε εισαι χαριτωμενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ KOULOURITSA,ΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ,ΜΗ ΜΑΣ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. εεε!!!πως νομιζεις οτι παιρνω τις αυξησεις! γλυψ γλυψ!

    καλα γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΛΥΣΜΑ ΤΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. τι εγινε?το βρηκατε το κατσιασμενο χοντρομπαλαδικο μανιτομωρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. BOUL EYXARISTO POLY KAI TIS TA ANTAPODIDO, OSO GIA TON R. B. TO VRIKES!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΡΩΤΑΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ... ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑΚΙ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. μεγαλος μουσκαρης! και τι μαγουλο!μαγουλαδες θα ειχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κουτρουλό τη εικόνα είναι αυτή; Πολύ ωραία. Κορίνα έκανες καλή δουλειά και το Κουτρουλό δεν λέω. Αψόγου! Την αυξηση ομως θα την πάρει η Καψοράχη... γιατι η εργοδοσία ποτέ δεν ειναι δικαιη!
    χε, χε, χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. μου αρεσουν οι αδικες εργοδοσιες τελικα!!!
    ευχαριστω αφεντικουλη!
    (αυριο θα σου καρφωσω κι αλλα ονοματα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΣΕ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ... ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ...ΚΛΑΨ,ΚΛΑΨ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αρτεμης Ματσας εδω!με ζητησε κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΔΕΝ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΙΤΣΙ-ΠΙΤΣΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ?????ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Μπράβο Καψοράχη!
    Μια παροιμία λέει: το καράβι χωρίς καπετάνιο πάει, χωρίς ρουφιάνο δεν πάει πουθενά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. τελικα ειναι να μη σου βγει το ονομα!

    αφεντικουλη πες οτι ειμαι αθωα και καθαρη σαν τον κρυσταλινο πρωινο ουρανο! πες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΕΙΣΤΕ ΤΣΟΥΡΕΚΙ ΓΕΜΙΣΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΛΑ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ... ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ...ΑΣΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. το βαπορι ποιος ειναι τελικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αυτο ανωνυμε μου αρεσε.Απο τον Τερκενλη να ειναι παρακαλω και με γεμιση καστανο.Μας ανεβαζεις το σακχαρο αλλα δεν πειραζει,αν ειναι για τσουρεκι γεμιστο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κανείς δεν είναι αθώος!
    Ενα θα σας πω το μετρό φτάνει μεχρι την Αμυνα. Δεν θ' αντέξωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. εγω ειμαι αδελφη!
    και κουβαλαω και τοσο καιρο τα κλυσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Εγω θα γίνω βαπόρι όπου να 'ναι, βαπόρι μέσα στη Μεσογείων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΓΑ...ΤΟ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ,ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ...ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΗΡΑ ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Κουτρουλό πολύ ζόρικια είσαι σήμερα. Το ακαταπληκτικό ειναι οτι φτιάχνουν και τη γραμμή του ηλεκτρικού. Σατανικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. τωρα τελευταια στο μετρο κανω πολυ πλακα με τα εισητηρια που στο εμπα-εβγα αλλαζουν χερια συνομωτικα!
    ο ενας δινει το εισητηριο του στον αλλο! 1 ευρω ειναι αυτο!
    boulboulaki υπομονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. το κουτρουλο εβαλε τα αρβυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΤΟΥΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΗΛ....ΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Εχω κάρτα, δεν την αλλάζω! Ο etoulas που βρήκε τον ποντικό που χορεύει γκαρσιλαμά; Τόση ώρα γραφω και τον βλέπω να χοροπηδά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΗΛΙΘΙΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΗ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ο σκύλος της Κορίνας πρέπει να χορεύει... χάλιας είναι άλλωστε! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΚΟΙΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΑ BLOG, ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ,ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΜΗ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΤΗΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. εγω παντως το δινω καθε μερα!

    πηξαμε στην ηλιθιοτητα!

    εχει οντως πλακα ο ποντικος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΣΩΠΑ ΜΩΡΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΧΑΛΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ωχ, ωχ 22.18
    Μπάνια, νάνια, 4 συγκοινωνίες έχω ν'αλλάξω αύριο. Καψοράχη θα τα πούμε... χε, χε Καληνύχτα. Γεια σας Αμερικανοι. Αμα τελειώσει σε σας η κρίση να μας το πείτε. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΝΑ,ΦΑΤΣΟΥΛΙ ΟΜΟΡΦΟΟΟΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Τρώω κεφτέδες Κουτρουλό!
    Καληνύχτα, το μωρό... αύριο θα μάθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. γλυκα,σοκολατες,πιτες και..την παρεα μας!

    ισα μωρε οι γουρουνοκεφαλες!ε βεβαια!τους ενοχλουν τα blog!βγαζουν προς τα εξω αυτα που κρυβουν με τοοοοση σπουδη!
    αν δεν ηταν τα blog ποιος θα μαθαινε για την Κουνεβα! και τοσα αλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΧΟΡΤΑΡΕΝΙΟΙ?????
    ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ρε μεχρι να γραψω την εχετε κανει!
    τες πα! αντε καληνυχτα πουλακια μου!

    οσο για το χοντρομπαλαδικο μωρο....θα ψαξω και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΨΑΞΕ,ΨΑΞΕ,ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ,...ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. χορταρενιοι κιοφτεδες!

    Παναγια μου!
    αντε καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. KALHSAS NYXTA ,EGO PAO MIA VOLTOULA OSO EINAI HLIOS AKOMA, GIATI AYRIO THA EXOME XIONIA KAI VROXH.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή