Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Μια μέρα πριν του Αγίου Βαλεντίνου

... Παρασκευή και 13!
Δεν μας αφορούν και τα δυο. Η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι καθολική γιορτή, ξενόφερτη, η χαρά του ανθοπώλη και του ζαχαροπλάστη. Η παρασκευή και 13 είναι γρουσούζικια μέρα πάλι για τους δυτικούς. Αλλά εδώ είναι Βαλκάνια... λατρεύουμε τον έρωτα όποτε μας κάνει κέφι και η παρασκευή όσο να έχει ο μήνας είναι μια μαγική μέρα γιατί δεν θα... δουλεύουμε για τις επόμενες δυο μέρες. Άρα σκασίλα μας μεγάλη και δέκα παπαγάλοι! Δηλαδή οχι εντελώς σκασίλα μας μεγάλη... (δες την ψηφοφορία μετά το μεσημέρι)

204 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟBLOGOΠΑΙΔΑ ...
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ BOUL ... ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΚΑΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ/ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ...
    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ,ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ,ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ Σ/Κ ...
    ΤΟ 13 ΠΟΙΟΣ ΤΟ Χ...ΕΙ ΜΩΡΕ ?... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα απο την Ανδρο.Ο μηνας εχει 13 αλλα τι μας νοιαζει?Μια ημερομηνια ειναι και αυτη σαν ολες τις αλλες!Οσο για την αυριανη γιορτη,μονο η Αντιπροεδρος εχει δικαιωμα να την γιορταζει για ευνοητους λογους!!!Σιγα μην περιμενω την ημερα των ερωτευμενων για να δεχτω η να δωσω δωρα και λουλουδια.Συμφωνω μαζι σου boul-boul οτι αυριο ειναι η γιορτη των ανθοπωλων.Σας αφηνω τωρα,παω στην Χωρα για καφεδακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασυστατη να περάσεις καλά. Και τι δεν θα εδινα για ενα καφε στην αγορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EΡΩΤΑΣ=ΣΦΟΔΡΟ ΠΑΘΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΑΤΟΜΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ?ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΩΣ ΑΚΑΤΑΝΙΚΗΤΗ ΕΛΞΗ.ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΣΦΟΔΡΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟΝ!!!ΛΙΓΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΗΘΕΛΑ!!!!ΤΟ 13 ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.KOUTROULO EYXΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΎΣ ΚΑΙ ΜΗ.
    ALLODAPI,ΕΥΧΑΡΊΣΤΗΣΉ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΤΟΝΟΥΣ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΟΥ.ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ.
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΜΙΑ {ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΜΈΝΗ} ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ.
    ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και από μένα. Σχετικά με του Αγίου Βαλεντίνου πάνε χρόνια που έχω σταματήσει να το γιορτάζω. Πάνε αυτές οι εποχές. Τώρα για το Παρασκευή και 13, δεν είμαι προληπτική, δεν πιστεύω σε αυτά. Άλλωστε σήμερα είναι μια ηλιόλουστη μέρα με λίγο κρύο, ιδανική για βόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΓΩΓΩΘΑΚΗ ΝΑ ΦΑΜΕ!! ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΔΕΝ ΘΕΣ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου πω αν περιμένω να μου προσφέρουν, σώθικα! Πάω και κόβω μόνη μου λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ,ΠΕΣ ΕΝΑ ΓΕΙΑ. ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εμενα μου φερνει ελιες για φυτεμα και αμπελια.λουλουδια ειναι και αυτα ΓAROYFALIA MOY!!!!!!!KAΨΟΡΑΧΗ ΜΠΛΕΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΔΥΧΤΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΣΗΜΕΡΑ??????ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΧΡΕΙΆΣΤΗΚΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ,ΠΑΕΙ ΧΆΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
    ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΚΟΜΑ,ΑΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13".ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟ "MADATA GR".

    Οι δοξασίες

    Δύο είναι οι βασικές δοξασίες που στηρίζουν τον μύθο της Παρασκευής και 13. Αρχικά στη Βίβλο, βλέπουμε το δεκατρία να εμφανίζεται στο Μυστικό Δείπνο καθώς αντιστοιχεί στον αριθμό των ατόμων που συμμετείχαν σε αυτόν. Εξάλλου, Παρασκευή ήταν η μέρα που σταυρώθηκε ο Χριστός.

    Εν τω μεταξύ, πολλοί θεωρούν πως ο μύθος γεννήθηκε με την απόφαση του Πάπα να εκδώσει διάταγμα για τη σύλληψη και θανάτωση των ναϊτών ιπποτών. Το διάταγμα εκδόθηκε σε συνεννόηση με τον βασιλιά της Γαλλίας Φίλιππου του Δ΄, Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 1307.

    Στη φιλολογία των μύθων της Παρασκευής και 13 ανήκουν και τα εξήςΗ αποστολή της NASA, Απόλλων 13 με προορισμό το Φεγγάρι, εκτοξεύθηκε στις 13:13, ενώ μετά από τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν, η αποστολή διακόπηκε στις 13 Απριλίου. Παρασκευή επίσης, ήταν η καθιερωμένη εκτέλεση κρατουμένων στην αρχαία Ρώμη. Όταν το όνομα ενός ατόμου έχει δεκατρία γράμματα θεωρείται ότι έχει την τύχη του διαβόλου (Jack the Ripper, Charles Manson, κτλ.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σας blogοπαιδα!
    σημερα δεν ειμαι δουλεια!διαφορες δουλειες μου εδωσαν αδεια!καλο και αυτο ποτε-ποτε!
    εγω ειμαι ερωτευμενη καθε μερα! οχι μονο με προσωπα, ερωτευομαι πραγματα,μουσικες,πραξεις,ρουχα,παπουτσια,
    λογια! αυτο ειναι και καλο και κακο γιατι εχω περισσοτερες πιθανοτητες για χιλοπιτα!
    θα τα πουμε το βραδακι
    φιλουμπες

    Υ.Γ εδω και εναν χρονο ειμαι ερωτευμενη και με το blogακι μας!
    εδω ΠΟΤΕ χιλοπιτα!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΗΣΎΧΗΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΕΣ ΩΡΕΣ...

    Ανέκδοτο
    from troktiko

    Ο γέρος Άραβας ζει στη Νέα Υόρκη για πάνω από 40 χρόνια. Θέλει να φυτέψει
    πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος κι αδύναμος. Στέλνει λοιπόν ένα
    e-mail στο γιο του, που σπουδάζει στο Παρίσι:
    Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος επειδή δεν μπορώ να φυτέψω πατάτες
    στον κήπο μας. Είμαι βέβαιος πως, εάν ήσουν εδώ, θα με βοηθούσες να σκάψουμε
    τον κήπο...
    Σε αγαπώ, ο πατέρας σου.

    Σε μια ώρα, ο γέρος λαμβάνει e-mail απάντησης από το γιο του:
    Αγαπημένε μου πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο, γιατί ΕΚΕΙ έκρυψα το
    ΠΡΑΜΑ.
    Σ' αγαπώ κι εγώ,
    Ahmed.

    Σε 15 λεπτά, ο αμερικανικός στρατός, το ναυτικό, το FBI , η CIA και οι
    Rangers περικυκλώνουν το σπίτι του γέρου, σκάβουν ολόκληρο τον κήπο,
    ερευνούν το σπίτι, γδύνουν τον γέρο, ΔΕΝ βρίσκουν απολύτως τίποτε και
    φεύγουν απογοητευμένοι. Μισή ώρα αργότερα, ο γέρος λαμβάνει ένα άλλο email
    από το γιο του:

    Αγαπημένε μου πατέρα, είμαι βέβαιος ότι ο κήπος είναι ήδη σκαμμένος και
    μπορείς να φυτέψεις τις πατάτες. Έκανα ό,τι μπορούσα για να σε βοηθήσω από
    το Παρίσι.
    Σ' αγαπώ, Ahmed.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τετάρτη και Παρασκευή τα νύχια σου μην κόψεις και Κυριακή να μη λουστείς αν θέλεις να προκόψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΒΡΕΧΕΙ ΕΚΕΙ? ΕΔΩ ΒΡΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ βρε Ευτυχία, τώρα όλες είναι σε συλλογισμό για την αυριανή μέρα. Σκουπίζουν,σφουγγαρίζουν, ξεσκονίζουν, για να είναι αύριο όλα τακτοποιημένα και καθαρά. Για πείτε και σε μένα καμία ιδέα. Αν αγαπάς τον/την συντροφό σου όσα χρόνια και να περάσουν θα γιορτάζεις σαν την πρώτη φορά. Ο άγιος της αγάπης για τους χριστιανούς ορθόδοξους είναι άλλος δεν τον θυμάμαι, μήπως τον θυμάται κανείς;


    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ? ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΑΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΑΠΛΩΣ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΩΠΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕ ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΜΕ 10 C.
    ΤΡΙΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ,ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.
    ΤΟ ΕΥΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΝΘΡΩΠΌ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΒΑΘΥ ΔΕΣΙΜΟ.
    ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ... ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΧΕΤΕ ΒΛΕΠΩ ... ΕΙΔΑ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΝΟΧΛΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΣΑΝ ΤΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ!!!ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το θυμήθηκα είναι ο άγιος Υάκινθος. Κουτρουλό συμφωνώ και επαυξάνω όσα χρόνια και να περάσουν αν αγαπάς τον/την συντροφός νομίζεις ότι ήταν χθές που τον/την γνώρισες. Σαν τον σύντροφο δεν υπάρχει κανείς, τα παιδιά φεύγουν ανοίγουν τα φτερά τους και πετούν. Δυστυχώς τα νέα ζευγάρια παντρεύονται χωρίς να μπορούν να ανταπελξέθουν στα δύσκολα με την πρώτη δυσκολία παρατάν τα όπλα και φεύγουν αμηχητοί.


    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΕΔΩ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ... ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΡΑΓΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΡΙΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ.
    ΑΣΧΕΤΟ...ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΧΑΪΔΕΥΤΙΚΌ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΚΑΜΙΑ ΦΩΝΗ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΒΡΕ ΑΣ'ΤΗΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΩ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ Ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑ,ΓΙΑΤΙ ?ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΙΑ ΦΑΤΣΟΥΛΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ!!!!ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΧΩ ΜΙΑ ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ?
    ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΝΑ ΚΛΥΣΜΑ ΠΟΤΑΣΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλησπερα σας! ομορφη συζυτηση εχετε!
    τρυπιομπουγελα και κουτρουλο συμφωνω!οταν ο ερωτας περασει στην βαθια αγαπη ειναι μαγικο!
    και σπανιο....
    οσο για τα νεα παιδια....ειναι δυσκολοτερα τα πραγματα για αυτα!αντιμετωπιζουν πολυ δυσκολοτερες συνθηκες ζωης και στην προσπαθεια να τα καταφερουν χανουν καμια φορα τα καλυτερα! για την δικη μας γενια ηταν πιο ευκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ... ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΙΤΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η BOUL-BOUL ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΓΥΡΙΣΕ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΝΟΜΙΖΩ Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΜΠΗΚΕΣ ? ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΑ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΒΡΕ ΚΟΡΙΝΑ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΨΥΧΗ, ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΑΝΔΡΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ναι! ενα κλυσμα δεν θα ηταν το καλυτερο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΣΧΕΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΟΓΚΡΑΤΕΝ ... ΑΝ ΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. δικιο εχει η Ευτυχια!τον χειμωνα αν πας βολτα στην χωρα(φαντασου στα χωρια)εισαι εσυ και οι γατες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΑΝΑΨΑΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ 5-6 ΩΡΕΣ.ΟΥΤΕ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΟΥΤΕ ΦΩΣ{ΗΤΑΝ ΒΡΑΔΥ}.ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΤΡΆΒΗΞΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ... ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΝΕΚΡΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ.
    ΝΑΙ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΘΕΛΩ.ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καψοράχη κοκκινη κάρτα!
    Μας έβγαλες στους δρόμους το πρωί να φωνάζουμε, οταν είσαι στο blog δεν έχεις προσωπική ζωή. Είναι βαρύ το τίμημα της φήμης! Ρώτα και την Κορίνα που είναι χρόνια στο Χόλυγουντ! χε, χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΒLOGOΠΑΙΔΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ .ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ!!!ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΕ Η ΑΓΑΠΗ ΗΡΕΜΗ ΓΑΛΗΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΣΤΑΘΕΡΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μελιτζανες ογκρατεν! μμμμμ!!!!μιαμ!μιαμ!

    καλα σημερα πηγα σε ενα νοσοκομειο(οχι για τιποτα κακο)και επαθα πλακα! παιδια αυτην την εποχη να κανουμε τον σταυρο μας εμεις και οι δικοι μας να ειμαστε καλα!
    στους δρομους θα ψοφαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΥΤΟ ΤΡΩΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΦΕΤΟΥΛΑ ΓΙΔΙΝΗ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ ... ΑΔΕΛΦΗ ΕΧΩ ΦΟΒΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ?... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΕΛΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΣ. ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 20 ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΠΙΑ.ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΝΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ.
    ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΙ.ΜΗ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ...ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ALLODAPI 'Η ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δεν προκανα αφεντικουλη!επρεπε να κανω τις οξωδουλειες!
    αν εννοεις αυτο βεβαια..την απουσια μου λεω.....

    οσο για την καρτα...εχω ξαναπαρει κοκκινη!συνεχεια παιρνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ALLODAPH καλά τα λες!
    Ασυστατη εκείνη την ωρα που έγραψες οτι πας για καφέ στη Χώρα με πέθανες! Μου 'ρθε να πετάξω το πληκτρολόγιο και να πάρω δρόμο να φύγω. Πρόεδρε δεν θα πεις κάτι για την αρχική φωτογραφία; χε, χε
    Καλησπέρα κυρίες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. φαε γιατρε μου!!

    κοιταξτε...αυτο ειναι και το μεγαλυτερο καλο του blog! οτι δεθηκαμε και αν ληψει κανεις τον αναζηταμε...δεν ειναι λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ρε boulboulaki αν δεν το ελεγες δεν το ειχα προσεξει!!!στην φωτο η καψοραχη!!!!! ελα προεδρε!το χωριο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Να σου δώσω μια πράσινη τότε, χε, χε. Μα... ανησυχήσαμε πως να το κάνουμε άλλωστε είσαι και φίρμα, έχεις κοινό...
    Ευτυχία στη μαμά σου έδειξες την χτεσινή φωτογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΟΡΙΝΑ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗΗΗΗΗΗ!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΟΟΟΟ,ΚΡΕΜΑ ΚΑΡΑΜΕΛΕΕΕΕ!!!!ΜΜΜΜμμμμμ,ΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. φιρμα?κοινο?...

    γιατρε ελα πιο κοντα να σε ρωτησω κατι!σσσσσσ! (σιγα-σιγα ψυθιριστα)
    με δουλευει το αφεντικουλη η μου φαινεται? να κλαψω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΑΙ ΒΡΕ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ... ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΤΡΩΩ ΤΙΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΝΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΞΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΗ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ... ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. πραχθηκαμε...απο μπουγατσες κρεμ καραμελε! ανεβηκαμε πιστα κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΓΑ ΣΟΣ ΧΤΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΒΑΛΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΓΕΙΑ?
    ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ,ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. σσσσσσσσ δηλαδη να κλαψω?σσσσσσσσσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΛΥΚΑΙΜΙΑ ΒΡΕ ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ... ΘΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ ΣΕ ΛΙΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΚΑΝΩ ΔΙΑΙΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΕ ΤΙ ΛΕΤΕ????ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!!!ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ??????ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΡΕΜΠΕΤΑΔΙΚΟ)ΕΧΟΥΜΕ.ΕΓΩ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟΥ ΚΑΡΛΑΚΑ ,ΕΙΧΕ Η ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΧΟΡΟ.ΧΑΜΟΣ ΕΓΙΝΕ,ΣΤΙΣ 4 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΑΖΕΥΤΙΚΑ!!!!ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!!!!ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΜΗ ΑΝΔΡΙΟΤΙΣΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ... ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΨΗΦΙΖΩ ALLODAPI ... XE XE XE ΚΑΙ ΠΡΟΦΙΤΕΡΟΛ ... ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΛΥΚΟΦΕΡΝΕΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. εγω τρωω μερεντα!

    χαιρομαι που με ανεχεστε!!!το αποφασισα! δεν θα κλαψω!
    μμμμ! ωραια η μερεντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Α ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΒΑΛΤΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ???
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΡΩ ΜΕ ΠΑΓΩΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. αγνωστε εισαι λουκουμας!!!

    μμμ! να ειχα εναν,ζεστο μελωμενο με κανελιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΘΑ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΘΕΛΩ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ... ΑΑΑΑ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΩ.ΚΑΙ ΜΗ ΓΕΛΑΣ ΠΟΝΗΡΑ!!!!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΠΑΕΙ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟ ΜΟΥ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ ... ΗΜΑΡΤΟΝ ΒΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. καλα βρε κουτρουλακι!αμα κανεις διαιτα να φτιαχνεις τετοια πραγματα ειναι βασανο!εγω οταν κανω διαιτα στο σπιτι τις περισοτερες φορες λοιμοκτονουν μαζι μου!!!χι χι!
    ε δεν γινεται να μαγειρευω παχυντικα φαγια και γλυκα και να τα κοιτω!το αποφευγω!
    ειμαι λιγο μπιτς η μου φαινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΣΙΤΙΑ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΣΑΚΧΑΡΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ααααααααα!!!ααααααααααα!
    (συμπαραστεκομαι στον συντροφο γιατρο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. EYTYXIA ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΥ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ ΤΗ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΛΟΙΠΟΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΑΝΩΝΥΜΕ ...
    ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. σωστη η αλλοδαπη!Ευτυχια βουρ στο ψητο!


    και ο ανωνυμος μαλλον υπογλυκαιμικο σοκ εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΕΜΠΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ... ΛΟΙΠΟΝ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΚΟΡΑΚΛΑ 3,5 ΚΙΛΑ ... ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ...
    ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΑΝΗΨΙ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΣΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ & ΚΑΡΕΜΠΕ να σας ζήσει
    Γερό και ευτυχισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. να τους ζησει!παντα γερο!
    θειαααααα!!!!να σου ζησει!

    αληθεια ειναι! οι ανθρωποι ολο και με μεγαλυτερη δυσκολια κανουν παιδια πια! και σιγουρα ολοι απο 35 μεχρι 40!
    αλλαζει ο κοσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΤΕ ΜΠΡΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ... ΕΓΩ ΚΡΑΤΑΩ ΑΚΟΜΗ ...
    ΑΝΩΝΥΜΕ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΚΛΥΣΜΑ ... ΑΔΕΛΦΗΗΗΗΗ ΤΡΕΧΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΛΑΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. δεν μιλω για αυτα τα παιδια,δεν τα ξερω,μιλαω γενικως,στην εποχη μας με τα δυσκολα οικονομικα τα παιδια για να κανουν οικογενεια περιμενουν πολλα χρονια!εμεις στα 23-24 ειχαμε δυο παιδια! ετσι κουτρουλο?
    δεν ξερω τελικα ποιο ειναι καλυτερο,να κανεις μικρος παιδια και να εισαι νεος οταν αυτα την κανουν απο το σπιτι,η να χαιρεσαι τα νειατα σου και να ξεσαλωνεις και μετα παιδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ξεχαστηκα με την φιλοσοφια...ετοιμη γιατρε μου...να παρω και το βαριουχο η μονο ποτασα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ,ΠΡΙΝ,ΜΕΤΑ,ΚΑΘΟΛΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΕΓΩ ΨΗΦΊΖΩ ΝΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ "ΠΑΛΙΕΣ".ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΕΙΣΤΕ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΒΡΕ ΣΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΑΓΩΓΗ,ΑΓΩΓΗ...ΝΑ ΑΠΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΝΙΚΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ανωνυμε πηγενε μεχρι την γωνια να δεις αν ερχομαι και τσακω και ενα ταψι γλυκα ερχομενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. NA KANEIΣ ΝΕΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΟΥ!!!ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΟΥΦΤΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. αφεντικουλη εγω μπορω να τον δειρω μονο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ALLODAPI,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙΣ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ασε τον μωρε! περναει καλα μαζι μας και αυτος!
    ναι ρε ανωνυμε,ειμαστε ολα αυτα και αλλα τοσα γλυκα μαζι γιατι ειμαστε γλυκα κοριτσια ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΦΛΟΓΕΡΙΤΣΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΟΥ!!!ΠΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΡΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΑΣΕ BOUL ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΗ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. εγω εγκωσα με την μερεντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΤΟ ΕΦΑΓΕΣ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΑΔΕΛΦΗ ΧΑΛΑΛΙ ΒΡΕ ΤΕΤΟΙΟ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Αχ νομίζω πως έχει μείνει ενα παστέλι του Κουτρουλού... ντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ναι βρε! ειχα παρει το κουτι και ενα κουταλακι και ενα κουταλακι και κουταλιζα! 3-4 κουταλιες εφαγα και εγκωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. KAΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΜΕ ΤΟΣΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΗΤΕ!!!!!!ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ (ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ ... ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ΤΟ ΟΓΚΡΑΤΕΝ ... ΣΤΗΝ ΕΣΚΑΣΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ωχχχχχ!!!!αρχισαν οι συνεπεις του σακχαρου! επαναλαμβανομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΠΩ-ΠΩ ΠΕΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΜΕΡΕΝΤΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ε ρε Κουτρουλό τι παστέλι είναι αυτό που έκανες φέτος! Παναγία μου νοστιμιά. Πίνω ενα ρακί στην υγειά σου και στην υγειά όλης της παρέας.
    Αμερικανοι εβιβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Καλησπερα σε ολους
    ΜΠΟΥΛ σ ευχαριστω που θυμηθηκιες την κορεα,το μεσα χοριο πολυ καλα τα σχολια σας
    οσο για τον αγιο βαλεντινο πολυ ερωτιαρεις ρε παιδι μου
    αραγε ειναι αληθεια οσα λενε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ ... ΠΩ ΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ.ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ BOUL-BOUL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Πρόεδρε καλησπέρα. Ενας ανωνυμος εδω μας έχει πεθάνει με τα γλυκά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Απιστευτο παστέλι, Πρόεδρε να είχα ενα ρακί από εκείνο της πίτας! Αυτό που πίνω ειναι νερομπούμπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Η Κορέα θα μείνει πολλές μέρες στην αρχική φωτογραφία, μετα θα μπει το Κάτω Χωριο, το Πέρα... Ετσι είναι το σωστό. Ολα ειναι Λειβάδια! Εβιβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. χι χι! ζω το ανελεητο χτυπημα της ζαχαρης! οτι θελω λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. εβιβα boulboulaki! αν δεν φοβομουν τον συνδυασμο ζαχαρης-οινοπνευματος θα επινα και εγω ρακακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Βρηκα αλλο ενα παστέλι. Γιούπι! Τι καλή που ειναι η μαμά μου, τα κρύβει για να μη τα βρήσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Καψοράχη μου δεν θα κατεβάζω το μπουκάλι, δεν μ' αρέσει το συγκεκριμένο ρακί. Ο Dimitris που είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. εμεις τα κρυβουμε απο τον Φ.παει και τα κλεβει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ο ανωνυμος υποφερει απο ζαχαρο γιυτο τα λεει ολα τα γλυκα τα στερειται
    ΜΠΟΥΛ θα σου στειλω ρακι σε λιγιες μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Χωρις να κάνω πλάκα είναι τέλειο παστελι.
    Κορίνα πως πάει η δουλειά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. δεν δουλευει ο γιατρος σημερα! εχουν απεργια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΕΠΙΑΣΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ? ΑΔΕΛΦΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Άμα δεν δουλεύει ο γιατρός θα φάει απόλυση. Όλα κι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΤΙ ΛΕΤΕ?ΣΑΣ ΕΧΑΣΑ...ΑΛΛΟΣ ΠΙΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕΘΑΕΙ!!!!ΧΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Α ΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΕΘΑΝΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Α ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. το αφεντικουλη τα κοπανησε!χα χα!

    γιατρε αμα δεν ξερεις εσυ θα ξερω εγω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. λεω να ερθω ΜΠΟΥΛ αν δεν ερθω θα σου στειλω εσενα και τις βουλας που τις τοταξα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Ευχαριστω Πρόεδρε.
    Τι λες για μένα Καψοράχη; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ειδες τι σου ειναι η εργοδοσια!αμεσως απολυση.......

    που λες γιατρε μου εκεινη την παχια την ρεγγα........την πηρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. καζανακιιιιι!!!!ο προεδρος σου φερνει ρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΙΝΑΙ ΑΥΓΟΜΕΝΗ ΑΔΕΛΦΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΧΙΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ,ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. τιποτα αφεντικουλη..τιποτα..τι ειπα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Θα φάω τα αυγά. Κουτρουλό ΑΥΤΕΣ είναι όλο λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΥΓΟΜΕΝΗ ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΡΕΓΓΟΣΑΛΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΡΕΓΓΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. γιατρε...λεει οτι ειμαστε ΟΛΟ λογια..τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΗ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. αλα τις! στο παιχνιδι και το κουτρουλο!

    ναι γιατρε μου! αυριο θα σε παρω τηλωφονο!!!!αραντεβου στο γνωστο μερος!διπλα στο επιπλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΟΚ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗ ΜΕ ΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΡΕΓΓΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ...ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΊΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΕΓΓΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ BOUL-BOUL ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΗΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. πολυ για ρεγγες μιλατε μηπω φτενε τα φασολια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Λεω να την κανω! ειμαι ψιλοπτωμα!
    καληνυχτα κορτσουδια,καληνυχτα προεδρε!
    φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΚΑΛΗ ΑΤΑΚΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή