Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Ας τα πάρει όλα το ποτάμι


Όπως πίνω τον κυριακάτικο καφέ θυμήθηκα τον ποταμό και την υπέροχη διαδρομή μέχρι το Παραπόρτι. Η φωτογραφία είναι ανοιξιάτικη, δεν γνωρίζω αν έχει τρέξει φέτος αλλά λίγο νερό θα το έχει. Σηκωθείτε, ελάτε να πάμε με τα πόδια στη Χώρα. Πάμε, οι δουλειές μπορούν να περιμένουν, το φαγητό επίσης. "Θα φάμε λίγο τυάκι, λίγο ψωμάκι" που λέει η Κατερίνα. Εμπρός καλά μου πόδια... (οταν επιστρέψουμε θέλω περιγραφή της βόλτας) Άσχετο: σήμερα γιορτάζει ο Ζάκης μα που τις βρίσκουν τέτοιες γιορτές. Ήμαρτον Παναγία μου, χάθηκαν τα ονόματα;

105 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ,ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ.
    ΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΝΕΡΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ.
    ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΡΟΜΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΟΣΧΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΧΩΡΑ.
    ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΑΞΙΔΙ.
    ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΝ ΑΜΑΞΩΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ, ΠΕΡΝΏΝΤΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΟΡΣΟΥΛΑΣ{ΠΑΝΤΑ ΚΟΙΤΑΖΑ ΜΗΠΩΣ ΔΩ ΤΗΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ!}ΜΕΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑΣ, ΣΤΡΊΒΑΜΕ ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΝΤΟΥΛΑΣ,ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ,ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΧΩΡΑΦΙΑ...ΔΕΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ...ΑΝΑΙΒΕΝΑΜΕ ΒΟΥΛΙΑΣΤΡΕΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΜΕ ΒΟΥΛΙΑΣΤΡΕΣ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ "ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ" ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ.!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ!!!
    ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΧΩΡΑ.
    ΤΟΝ ΓΥΡΙΣΜΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ,ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ!
    ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΦΤΑΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΜΑΞΩΤΟ!!!
    ΑΧ!BOUL-BOUL TI MOY ΘΎΜΗΣΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα από την βροχερή Άνδρο. Πολύ βροχή ρίχνει αλλά ο ποταμός δεν λέει να τρέξει. Ούτε και πέρσι έτρεξε. J.V. τσάμπα θα πήγαινε η live κάμερα που λέγαμε. Από μεγάλος ποταμός κοντεύει να γίνει ξερόρεμα. Τρέχει νερό ψηλά προς τον Στύλο και μετά χάνεται. Δεν ξέρω προς το Παραπόρτι αν τρέχει καθόλου. Να μας πούνε οι πεζοπόρδες, που βολτογυρίζουν συνέχεια.
    Boul-boulάκι, σε εμένα, τον συνονόματο ξάδερφο και το Faoudi μας αρέσουν οι πεζοπορείες με το αυτοκίνητο. Πάντως σήμερα το πρωί η Αγορά ήταν άδεια. Όλα τα μαγαζιά κλειστά και μόνο έγω και ένας γάτης κυκλοφορούσαμε. Φταίει όμως και η βροχή.

    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. DIMITRI,ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΊΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ!ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ,ΧΑΧΑ
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ?????ΧΑΑΧΑ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα απο την βροχερη ANΔΡΟ.ΑΕΡΑΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΙΣ BOUL BOUL.ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.ΕΧΕΙ ΤΡΕΞΕΙ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΛΙΑ.ΑΠΟΡΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ?????ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ????ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΩΝΙΔΗ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ALLODAPI ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
    ΠΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ.
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ KOUTROULO ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΧΩ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΥΡΩΔΙΣ!!!!!!!ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε Λωνίδη έπρπε να το πεις πιο γρήγορα, λούτσα έγινα, μες στη λάσπη το Timberland. Μα εχω κι εγω κάτι ιδέες, ολη τη λασπουριά θα κουβαλίσω στην Κουλίτσα. Αλαλο είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΣΥ BOUL-BOUL ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ "ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Αλοδαπή δουλεύουμε. Τι νόμιζες πρωί πρωί με την βροχή θα κατέβαινα στην Χώρα; Δεν είμαι και τόσο άρρωστος.
    J.V. καλορίζικο το πρωτάθλημα. Άλλα ούτε ένα ευχαριστώ δεν μας λέτε κάθε χρόνο που σας βγάζουμε πρωτάθλητές από τόσο νωρίς. Αχάριστοι! Ε, αχάριστοι!
    Ποιό μπαστούνι βρε παιδιά;
    Boul-boulάκη να βλέπεις την Πετρούλα πριν κανονίσεις τις πεζοπορείες σου.

    Είμαι ο Λωνίδης και μόλις τελείωσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φυσικά, το μπαστούνι και την αγρια βλαστηση σ' εκείνο το σημείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!!!!!!!!ΑΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΕΥΡΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΧΤΥΠΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑΚΙ!!!!!!!ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΕΠΕΣΕΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΘΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΩ ΜΙΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΒΟΛΤΙΤΣΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γυρισα! καλημερα blogοπαιδα και καλη Κυριακη!
    πηγα ορεινη Κορινθια στην λιμνη Τσιβλου! ΟΝΕΙΡΟ!δεν μαζεψα ζουμπουλια(δεν ειχε) αλλα εφερα υπεροχο τραχανα!
    θα τα πουμε το βραδυ! φιλακια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Καψοράχη.
    Τι θα γίνει με σένα; Κάθε Σαββατοκύριακο έχεις τον αμάζευτο. Δεν έχεις αφήσει μέρος για μέρος. Μπας ετοιμάζεις κανέναν ταξιδιωτικό οδηγό για τα μέρη της Ελλάδας. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν θέλω η πεθερά μου να είναι μια σουρλουλού, μια σουρτούκο.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μεσημέρι σε όλους.
    Αύριο πάλι κοντά σας. Ήρθε η ώρα να επιστρέψω στα όμορφα Λειβάδια.
    Τα λέμε
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ?
    Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΕΘΕΡΑ ΤΟΥ ΛΩΝΙΔΗ?
    ΛΩΝΙΔΗ ΤΙ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΠΕΤΥΧΕΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΘΕΡΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΠΕΘΕΡΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΦΗ,ΔΙΑΜΑΝΤΙ!!!
    ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ!!!!
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. NAI,NAI!!! ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ !!!
    ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ, ΧΙ,ΧΙ!
    ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΑΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ.ΘΑ ΚΑΚΟΜΑΘΕΙ !

    ΟΜΩΣ Η ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ, ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΑΛΛΗ ΜΑΓΕΙΑ !
    ΕΚΕΙ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ... ΤΙ ΩΡΑΙΑ !

    ΜΕΤΑ, ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ ΠΙΑ, Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΛΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΣΠΑΣΑ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΑΛΙΚΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΜΑΤΖΑΒΕΛΑΚΗ!

    ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΝΤΟΠΙΟ!
    ΓΕΙΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΟΛΑ...

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...

    ΜΠΡΑΒΟ BOUL-BOUL ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΛΩΝΙΔΗ, Ο ΓΑΤΗΣ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝ ΟΧΙ,
    ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΟΙΩΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΙΑ!!!!

    ΑΝ ΝΑΙ,
    ΙΣΩΣ ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ...ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΠΕΠΕ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ...
    ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΉΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ,ΑΝΤΕ ΠΙΑΣΤΕΙΣ ΜΕΤΑ!!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΙΑ?ΠΟΙΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ?ΤΙ ΛΕΣ ΚΟΥΠΕΠΕ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ...

    ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΚΑΛΟ ΒΑΘΜΟ???

    ....ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ...
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΙΑΝΑΜΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ?
    ΤΣΑΜΠΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟΣΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!
    ΤΙ ΛΕΣ?

    ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ,ΑΧ!...
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΓΕΛΑΩ...ΜΟΝΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑ?
    ΝΑΙ
    ΝΑΙ
    ΝΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΙΟΥΜΟΡ,ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΠΕΠΕ?
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΔΗΛΑΔΗ...ΖΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο.....ΖΑΚΗΣ
    ΡΟΥΒΑΣ ?

    ......
    ΑΣΤΕΙΟ ΗΤΑΝΕ !!!
    ...ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΖΖΖΑΚΗΣ...
    ΖΖΖΑΚΗΣ... ΓΟΥΑΟΥ!!!

    ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ, ΠΟΥ ΒΟΛΤΑΡΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ?
    ΟΛΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ...
    ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ...
    ΜΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΟΥΠΕΠΕ ΕΧΕΙΣ 2 ΟΝΟΜΑΤΑ?Η ΜΑΛΛΟΝ 3?
    ΚΟΥΠΕΠΕ,GR-ΚΟΥΠΕΠΕ+ΣΚΥΛΑΚΙ?
    ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΡΟΥΤΕΡ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΗΣΥΧΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟ-Γ-ΚΑΚΙ ΜΑΣ!
    ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΡΤΙΑ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΞΩ.
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ!

    * εχω πολλα χαιδευτικα.
    ονομα ΕΝΑ.
    Κ Ο Υ Π Ε Π Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΕ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ?ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΤΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ.
    ΧΙ,ΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΚΕΦΙΑ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΩ ΜΕΣΑ. ΜΗ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ ΚΑΛΕ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ!
    ΜΗΠΩΣ ΜΙΚΡΗ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΟΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΙΑΤΙ, ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ?...Ε?ΕΕΕ??

    ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ...
    ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩΩΩΩ....

    ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ--- Κ.Π.Π.
    ΝΑΙ,ΝΑΙ!
    Κ.Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΦΙΛ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΤΣΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ?ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.
    Κ.Π.Π.
    ΚΑΝΩ
    ΠΟΛΛΑ
    ΠΑΡΑΠΟΝΑ

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΧΑΧΑΧΑ!ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΠΕΠΕ ΕΣΥ!!!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λεωνίδα να σου εξηγήσω ποιό έίναι το μπαστούνι σαν ποιος μεγάλος. Απέναντι από τον μπαξέ την Χαρίκλειας είναι ο μπαξές του θείου Γιάννη που τώρα τον έχει η εγγονή του.
    Ωραία μέχρι εδώ κατάλαβες;;; Στην γωνία προς τον ποταμό υπάρχουν κάποια σκαλοπάτια που σε ανεβάζουν στον τοίχο αυτά τα είχαν σε περίπτωση πλημμύρας του ποταμού και οι άνθρωποι περπατούσαν πάνω στον ψηλό τοίχο για να πάνε στην Χώρα. Ο θείος Γιάννης είχε και μεγάλο σόι, που να με ψάχνετε τώρα!!!

    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΙ ΕΙΚΟΝΙΤΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ?
    ΠΟΥ,ΠΟΤΕ,ΠΩΣ?
    ΘΕΕ ΜΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ BLOG, ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ?
    ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΑ ΘΑ ΜΕΙΝΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΠΡΑΒΟ ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΨΑΧΝΩ,ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΑΓΩΘΕΙ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ Κ.Π.Π ΔΕΝ ΜΕΝΕΙΣ ΜΕΤΕΞΕΤΑΣΤΕΑ.ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΑ ΕΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕ Ο-Η ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΙΕΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΥΤΕΡ ΚΑΝΕΙ ΝΕΡΑ. ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ, ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!
    ΡΟΥΤΕΡ, ΡΟΥΤΕΡ ΖΗΛΕΨΕΣ ΤΗ ΔΟΞΑ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ, ΧΙ,ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΑΞΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ?
    ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ? Ε?
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο-Η ΔΑΣΚΑΛΟΣ?
    .....ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ.

    ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ , ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΗ?

    Ο ΡΟΥΤΕΡ , ΝΑΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΕΧΑΛΑ!!!
    ΠΟΤΑΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙΡΟΥ. ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ... ΩΧ!

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. BOUL-BOUL, TI KANEIΣ, EXEIΣ ΔΟΥΛΙΤΣΑ?
    ΚΟΙΤΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!
    ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ποταμι οι λεξεις βγαινουν απο το πληκτρολογιο.
    ΛΕΣ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ?
    Θα κανω οικονομια δυνάμεων.
    BYE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΟΡΙΝΑ,
    ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΒΟΛΤΑ, ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΓΥΡΙΣΕ ΠΙΣΩ...

    ΗΡΘΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΒΡΑΔΑΚΙ, Η ΚΟΡΙΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ!

    Ε-Ε-ΕΡΧΕΤΑΙ...
    ΜΗΠΩΣ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΟΛΛΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΡΟΥΛΗ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!!
    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η Ν.Υ.?
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΜΟΥ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΟΡΙΝΑ, ΕΦΤΑ ΩΡΕΣ ΒΟΛΤΑ...

    ΤΣ,ΤΣ,ΤΣ...
    ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ.

    ΑΥΤΟΣ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΞΕΡΟΣΤΑΛΙΑΣΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, ...Η ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΒΟΛΤΑ ???

    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΤΣ,ΤΣ,ΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κ.Π.Π ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ..ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΠΗΓΕ ΠΑΙΔΙΑ Η ΚΟΡΙΝΑ ή ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ?

    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ...!!!

    υπογρ.Κουπεπέ - πειραχτήρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ναι πήγα βόλτα το απόγευμα, σε λίγο θα πάω και βραδυνή.
    Σήμερα με αγαπάνε πολύ!
    Γούφ!

    υπογρ. το σκυλάκι το πολύ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΟΛΥ ΓΥΡΙΣΤΡΙΚΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΙΣΑΙ...ΑΠΑΠΑ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΜΕ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ? ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΟΥΠΕΠΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΟΥΛΙΝΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΙΓΟ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΒΡΕ ΓΥΡΙΣΕ Η ΚΑΨΟΓΥΡΙΣΤΡΟΥΛΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ...
    ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. γεια σας κορτσουδια! και εγω εδω ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΣΟ ΠΑΤΑΕΙ Η ΓΑΤΑ,ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ.ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ,ΕΙΧΕ ΚΑΛΟ ΦΑΪ,ΕΦΑΓΕΣ ΜΑΝΙΤΆΡΙΑ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ,ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΟΡΙΝΑ και ΚΑΨΟΡΑΧΗ,
    ΚΑΛΩΣ ΤΕΣ!

    Γειά σου ΦΑΤΣΑ! ΓΟΥΦ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα αγόρια, κορίτσια, σκυλιά και γατιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΒΟUL-BOUL ΕΛΑ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΝΕΑ!!!
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΙΠΕ ΠΕΘΕΡΑ ΤΟΥ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΉΘΗΚΑ...ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ !
    ΓΟΥΦ-ΓΟΥΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλα περασα (εβρεχε αρκετα) η λιμνη υπεροχη,εφαγα ωραια φαγια με κορυφαιο το φασουλολαχανο (!!) και μανιταρια δεν βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ναι πες μας Καψοράχη.
    Ερώτηση: οταν η Καψοράχη γίνει πεθερά, ποιά πεθερά θα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ!
    Ο ΛΩΝΙΔΗΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΠΕΘΕΡΑ ΤΟΥ,ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Λάχανο γεμιστό με φασόλια;
    Α πα πα, τα κανόνια του Ναβαρόνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΗ ΠΕΘΕΡΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 1) δεν ειναι λαχανο γεμιστο με φασολια,ειναι φασολια (μικρα) μαζι με λαχανο μιαμ μιαμ!
    2)θα ειμαι η προχω πεθερα χι χι!
    3)μου την πεφτει ο σκυλος η κανω λαθος?
    3) με αγαπατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 5)θα ειμαι η ντουυυυυ πεθερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΜΕΓΕΙΡΕΜΕΝΟ ΛΑΧΑΝΟ ΜΕ ΦΑΣΟΛΙΑ ΟΧΙ ΓΕΜΙΣΤΟ ...
    ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΕΙΧΑΝ ΦΑΚΕΣ ΜΕ ΧΟΡΤΑ ΚΑΙ ΡΕΒΥΘΙΑ ΜΕ ΚΡΕΑΣ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΛΑΤΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ,ΜΑΤΣ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΤΣ{ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ}ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Και σ΄αγαπώ και σε γουστάρω κάργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΧΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΕΦΤΩ (ΜΕ ΤΡΟΠΟ)ΣΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ Κ.Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...
    I LOVE YOU ΚΑΡΓΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. και εγω σας αγαπω και...αγκαλιτσα ζεστη και δυνατη μεχρι σκασιματος !

    και...σκυλακι και σενα σε αγαπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΤΕ ΛΙΓΟ ΨΗΛΗ ΑΛΛΙΩΣ ... ΑΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΛΑ ΦΑΤΣΑ ΓΙΑ ΜΑΖΕΨΟΥ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ LAPTOP ΠΙΑ ... ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΠΙΑ ΑΥΤΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΤΟ ΣΤΑΡ ΕΧΕΙ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΚΟΒΙΚΟΥ"
    ΠΕΘΑΙΝΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Πάω να δω το σταρ, τα λεμε αργότερα, πολύ αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΤΟ "ΠΑΙΔΙ" ΧΑΛΙΑ-ΦΑΤΣΑ?
    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ?ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ΑΡΦ ΑΡΦ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΦΕΥΓΩ ΤΩΡΑ Η ΜΑΜΑ ΜΕ ΜΑΛΩΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. την κ.Κουκοβικου βλεπουν?μαλλον!
    εγω βλεπω στον ΑΝΤ κατι μεταλλαγμενους! τι μ-----ιες Χριστε μου βαζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. παω για μπανακι η εξεγερμενη!
    θα ξαναμπω αργοτερα γιατρε μου! αν δεν τα ξαναπουμε καληνυχτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΑΦΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Η Μ...ΚΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΕΙΧΑ ΚΑΤΙ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ.
    ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΚΟΥΚΟΒΙΚΟΥ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.
    ΑΥΡΙΟ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ναι,ναι, ΑΥΡΙΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΕΧΕΙ... ΕΝΝΙΑ!!!
    ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ !

    ΦΑΤΣΑ, εεε... ε.. χμμ.. εεεε... δεν το κατάλαβα οτι μου την πέφτεις, η ΚΟΥΠΕΠΕ δε μου τα'μαθε αυτά!
    Πάντως για βόλτα κουνάω την ουρά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ααααα!
    ΝΕΑ ΦΩΤΟ-ΤΕΛΕΙΑ1

    boul-boul, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΆ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ?
    ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟ ?

    ΜΕ ΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Τον θειο σου Μιχάλη δεν τον βρήκες; ειναι πολύ πριν το 1960

    ΑπάντησηΔιαγραφή