Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Μπορείς να ζήσεις μια μέρα χωρίς τηλεόραση;

Σβήστε την τηλεόραση!
Κλείνουμε την τηλεόραση
σήμερα 11 Φεβρουαρίου. Όλοι μας!

Για μια μέρα, έστω. Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Αφήστε τους μόνους τους να κινδυνολογούν, να λένε αρλούμπες.
Μόνοι τους, αυτοί μ’ αυτούς και με τους ίδιους

Το ομολογώ δεν ήταν καλή ιδέα σήμερα που παίζει η εθνική, το ερώτημα είναι όμως: μπορείτε να ζήστε μια μέρα χωρίς τηλεόραση. Άμα δεν μπορείτε, σκασίλα μου. Λωλοφίσεκα, ε Λωλοφίσεκα! Ημαρτον!

204 σχόλια:

  1. Congratulation on your 1 year anniversary! Exete ferei konta olous tous Livadianous. Poly kaly douleia Anna! Na eisai panta kala! Einai megali xara gia mas! Mathenoume ola ta Livadiana nea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. GIA SAS KAI APO KAPION-AN KATA MEROS (LIVADIANO-H)XRONIA POLLA STO BLOG, POLH KALH DOULIA BOUL BOUL,EXEIS FEREI KONTA OLOUS TOUS LIVADIANOUS OPOU KAI AN VRISKONTE.ASE PIA TIS FOTO KAI PERISOTERO TOUS ANTHROPOUS POU DEN EINAI PIA STH ZOI,DAKRIA GEMIZOUN TA MATIA MAS OTAN TIS VLEPOME,ENA MEGALO EYXARISTO EK MEROUS OLON TON XENITEMENON.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ας καλωσορισω τα ξενιτεμενα Λειβαδια! να ξερετε οτι και εμεις γεμιζουμε συγκινηση οταν σας διαβαζουμε! να ειστε παντα ΚΑΛΑ και γρηγορα κοντα μας!

    ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΗΝ TV!
    ας τους δειξουμε (γιατι θα το καταλαβουν) οτι ο εγκεφαλος μας ΑΚΟΜΑ λειτουργει! οτι δεν καιγεται τοσο ευκολα......
    καλημερα blogοπαιδα! καλημερα πλανητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμερικάνοι, ναυτικοί, ξενιτεμένοι
    Τα δάκρυα που αναφέρεται πλημμύρησαν τα δικά μου μάτια.
    Υποκλίνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣ BOUL-BOUL
    ΞΑΔΕΛΦΗ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΣΟΥ ΧΘΕΣ, ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ
    BLOG.
    ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα από τη Άνδρο. Καλώς μας ήρθατε ξενιτεμένοι Λειβαδιανοί. Να είσαστε καλά όπου και να βρίσκεστε, πάντα σας σκεφτόμαστε. Μου λέτε να κλείσω την τηλεόραση, τι θα κάνω που δεν έχω υπολογιστή στο σπίτι? Πρέπει να μου πάρουν για δώρο στα γενέθλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύχρονο το blog,να το χαιρόσαστε
    και καλό κουράγιο,Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύχρονο το blog,να το χαιρόσαστε
    και καλό κουράγιο,Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γαρουφαλια μου καλημερα! διαβασε καλη μου! ενα καλο βιβλιο και σχετικα "δικο" μας μιας και διαδραματιζεται στην Αντρο ειναι η "Μικρα Αγγλια"της Ιωαννας Καρυστιανη.Το εχω διαβασει 5-6 φορες!αξιζει!
    φιλακια πολλα-πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. VangLouk ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά στη Χαρίκλεια.
    Πολύ καλή η ευχή σου. Χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και από μένα.
    Είσαστε με τα καλά σας που θα κλείσω την τηλεόραση. Παίζει σχεδόν όλο το 24ωρο χωρίς να την παρακολουθεί κανένας. Είναι η απαραίτητη συσκευή μέσα στο σπίτι. Που θα στολίζαμε τα σεμεδάκια της γιαγιάς; Που θα βάζαμε τα μπιμπελό;
    Άκου εκεί! Δεν θα δω την εθνική Ελλάδος σήμερα; Τι λέτε καλέ. Και μετά στο καπάκι θα δω και το Lost στον ΑΝΤ1. Φανατικά Lost. Έχω δει τον δεύτερο κύκλο τρεις φορές και τον ξαναβλέπω και άλλες δέκα.

    Είμαι ΤΗΛΕΟΡΑΣΑΚΙΑΣ!
    Τι να κάνω;

    TVΛωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΩ.
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΩ.
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΩ.

    ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ.

    TVΛωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανακοίνωση:
    Επειδή χθες έπεσα για ύπνο νωρίς, σας πληροφορώ πως τύπωσα όλα τα σχόλια σας και θα τα μελετήσω στην επιστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καψοράχη η βρώμα έφτασε μέχρι την Άνδρο. Μπρόκολο έφαγες χτες; χα. χα. χα.
    Τι τρόποι είναι αυτοί Καψοράχη. Ζαμπούνης που σου χρειάζεται. Δεν ντρεπουσάστε τέτοιοι που΄στε. )Αυτή η έκφραση μου έχει μείνει από μικρός. Κλασική.) Φιλάκια πεθερούλα.

    Δεν κατάλαβα τι θα μελετήσει η boul-boul; Τα τύπωσε κιόλας. Πες μου ότι θα τα εκδώσει κίολας; Θα γίναι best seller σίγουρα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καψοράχη που είσαι;
    Πήγες να αλλάξεις ρούχα;
    Χα. Χα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΛΕΟ! ξυνεσαι στην γκλιτσα του τσομπανη! εχε χαρη που μας χωριζει ο καβο-ντορος!φταιω εγω που δεν σε εριξα στον Βοσπορο!
    βρε συ! ετσι και δεν κλεισεις αποψε την τηλεοραση κακομοιρη μου ΟΧΙ την κορη μου δεν θα σου δωσω αλλα θα σου σπασω και το κεφαλι!
    Μπαγασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χρονια πολλα στο blog και σε οσους γιορταζαν χτες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. η γκλιτσα πρεπει να ειναι κορμος απο ευκαλυπτο..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σινεμα να πατε faudi μου και να παρεις μαζι σου και αυτο το χαμενο τον ΛΕΟ! και να του πεις οτι αποφασισα την κορη μου να την δωσω σε σενα!να συμπεθεριασω και με την φιλεναδα μου! α μα πια!(χι χιχι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ρε τι επαθε ο Λεω......τσαντισε την πεθερα και εχασε τη γυναικα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λεω γι αυτο δεν βγαινεις τελευταια ....???????σε ειχε η καψοραχη υπο περιορισμο......????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καψοράχη σου έχω πει ότι έχω με το μέρος μου την Χρυσάνθη. Οπότε δεν φοβάμαι τίποτα.

    Βίντεο μπορούμε να δούμε;

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ.ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ!!!!ΝΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΩ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ??????ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ????ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ FAOUDI ΠΑΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΓΑΛΩ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ,ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΣΙΝΕΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΩ ΕΡΓΟ!!!ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΙΝΕΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. βιντεο να δεις! σου επιτρεπω αλλα πρεπει να εισαι με μαρτυρα γιατι δεν σου εχω εμπιστοσυνη!
    faudi μαζι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. α ρε Αλλοδαπη! αν ησουν κοντα θα σου προτεινα μπιριμπα! αλλα δεν εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τωρα εβαλες το λυκο να προσεχει το προβατο................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. λυκε...θα βαλω την μανα σου να σε δειρει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το Faoudi δεν θέλει να βλέπουμε μαζί ταινίες γιατί τον ενοχλεί ο θόρυβος από τα πατατάκια που τρώω και δεν μπορεί να παρακολουθήσει την υπόθεση του έργου.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ TV KAI ΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ DVD ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. να παιρνεις ποπ κορν,σαμαλι κοκ(ετσι γραφεται)??λεμοναδα πορτοκαλαδα!!!!!παω να μαγειρεψω,μηπως να ανταλασαμε ιδεες, προτασεις, συνταγες?????κοριτσια τι λετε????μονο να ειναι ευκολες και πρακτικες.οσο για τα τηγανιτα μου στο παρακουζινο της καψοραχης!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γιατρε μου και ακαταλληλο να ειναι...δεν πειραζει...απο μια ηλικια και μετα μπορει να εχουμε και ...τυχερα!

    Αλλοδαπη,θα κανουμε την εξης συμφωνια!θα τηγανιζεις στο σπιτακι και εγω το καλοκαιρι θα τρωω σε σενα!!!!!!! χα χα χα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα σε όλους...Δύσκολο το σημερινό εγχείρημα μιας και ακούω αυτή την στιγμή τον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΙ και γίνεται το εξής. Οι τρελαμένοι Έλληνες παίρνουν τηλέφωνο στην εκπομπή του Καλαμούκη και διαμαρτύρονται στον Αποστόλη (Ελληνοφρένεια) για την ποιότητα της εκπομπής (εγώ πάντως γελάω πολύ). Προσέξτε, δεν αλλάζουν σταθμό αλλά τηλεφωνούν προκειμένου να αλλάξει ο παρουσιαστής το ύφος του και γενικότερα αυτά που λέει. Τέτοια τρέλα που αλλού μπορεί να βρεθεί στην Γη;;;;;;; Την καλημέρα μου....Λεό κράτα γερά....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ALECTORIS ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου και σένα Κορίνα...Χαιρετισμούς στον Φάτσα....Φεύγω τα λέμε αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καψοράχη μου το έχω διαβάσει και αυτό το βιβλίο, είναι πολύ καλό. Τώρα διαβάζω το Illuminati, αλλά όταν διαβάζω με παίρνει ο ύπνος. Μου φαίνεται οτι θα κοιμηθώ από τις 9, χωρίς τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΗΣ BOUL-boul Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ "ΟΧΙ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΟΚ?"
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ,ΟΚ?
    ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ.
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΣΑ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!
    ΕΧΩ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ!!!
    ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑ...ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ?
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ?
    ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ?
    ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ.
    ΕΧΩ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΙ ΘΕΛΩ.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ.
    ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΨΩ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΤΟ koutroulo ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ...{ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καψοράχη, την γλύτωσα από τον Λωνίδη θα με δαγκώσει το Κουτρουλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΕΜΕΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΝΟΙΓΩ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΟΡΙΣΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΙ ΑΡΒΥΛΑ ΚΑΙ ΔΊΚΑΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΕΚΛΙΚΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ...ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η απάντηση μου έμπροσθεν στην Ανάρτηση. Εξαρτημένα άτομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΙ ΛΩΛΟΦΙΣΕΚΑ ΚΑΙ ΛΩΛΟΜΠΑΡΙΝΙΕΣ,ΕΝΤΑΞΕΙ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΥΠΟΘΕΤΑ ... ΒΑΡΙΟΥΧΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ... ΠΟΤΑΣΙΚΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ... ΚΛΥΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑΜΠΑΣΚΟ ... ΕΝΕΣΕΙΣ ... ΚΤΛ ... ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΠΑΠΑ ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
    ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!!!ΧΙΧΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΛΩΛΟΦΙΣΕΚΟ ... ΤΣ ΤΣ ΤΣ
    ΠΩΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ!!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΑΝΑΓΚΗ (ΑΛΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ)... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟ ΙΚΑ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΟΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΜΕΣΑ. ΧΘΕΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΨΑΧΝΑΝ ΑΡΑΓΕ Η ΕΝΣΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΑ????ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ.ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΣΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΧΙΧΙ

    http://www.otherside.gr/2009/02/epistrofi-apo-tin-douleia-funny-video/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ...
    ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΙΚΑ?ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κουτρουλό δεν με προσεχεις το βιντεο το ειχα βαλει στο blog στην δεξιά στήλη "το βιντεο της ημερας"
    Πολλές πίκρες έχω πάρει σήμερα!!!!χε,χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΑΝΕ Η ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΩΧ ΩΧ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ...ΑΑΑΑΑΑααααααα{ΚΛΑΜΑ}
    ΜΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑΑΑΑΑ!!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! ΕΓΩ ΚΛΑΙΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙ ... ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΓΥΡΙΣΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ... ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ?
    ΠΟΥΛΑΔΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΑΝ ΠΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΕΣ"ΤΟ ΕΙΔΑ,ΤΟ ΕΙΔΑ"ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Το βίντεο της ημέρας λέγετε έτσι γιατί το αλλάζω κάθε ημέρα. Σήμερα έβαλα κάτι άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ Ε? ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΤΩΡΑ...
    ΕΛΑ BOULboulaki....
    Μ'ΑΓΑΠΑΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΟΡΙΝΑ,ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ...ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ,ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ?ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΤΗΣ ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΠΟΧΩΡΏ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ VIDEO ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΕ ΘΑ ΜΑΣ ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ!!!ΠΑΠΑΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. το ειδα! το ειδα!
    εγω το ειδα αφεντικουλη πρωι-πρωι!
    γλυψ-γλυψ!
    σχολαω...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΕΓΩ Σ'ΑΓΑΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΧΩΡΙΣ BLOG ΟΧΙ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ευτυχία δεν χάθηκα σας παρακολουθώ, αλλά δεν προλαβαίνω να γράψω. Δυστυχώς δεν με έχουνε καλέσει για φαγητό, πάλι με γιαουρτάκι θα τι βγάλω απόψε. Να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου να τα εκατοστήσει το blog μας και η Αννα πάντα άξια και δημιουργική. Όπως άξιος και ικανός ήταν ο πατέρας της. Πολλά χαιρετήσματα στους ομογενείς μας όπου και να βρίσκοντε


    Τρυπιομπουγέλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΜΕΝΕΙΣ ΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. BOUL-BOUL ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. τηλεοραση βλεπετε πουλακια μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΝΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!ΠΟΙΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ?
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΕΣΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΕΥΤΥΧΙΑ ,ΤΙ ΒΛΕΠΩ!ΚΑΙ ΒΡΑΔΥΝΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΕΛΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ... ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ INTERNET.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ INTERNET ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. οοοοοχι!!!!εφτιαχνα κατι να φαω!
    ΔΕΝ ειδα TV!πως ειστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. τι περασατε?ειχαμε σουαρε στην δουλεια και δεν τα διαβασα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΣΤΟ "ΒΙΝΤΕΟ ΗΜΕΡΑΣ"
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ο Φ. βλεπει ματς! μολις ριξαμε ενα μικρο συζυγικο καυγαδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ναι,κατι προλαβα να δω! καλα παιδι μου!πως την πατησες!!!!

    σσσσσ!!!!(σιγα,ψυθιριστα)και εγω δεν το ειχα δει! χι χι χι!σσσσσσσσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ... ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΑΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ!!
    ΕΓΩ ΜΠΟΪΚΟΤΆΖ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΡΟΦΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ποιος-α βλέπει τηλεόραση; Ε; Ε;
    Μήπως η Κορίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ε!δεν μπορει να μας απολυσει και τις τρεις! ειμαστε στελεχη τι στο καλο!
    Λες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΩΧ!ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ!
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠΙ! ΘΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.ΠΑΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΓΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ... ΜΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Τρυπιομπουγέλα ευχαριστώ πολύ.
    Με έχετε σκλαβώσει όλοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΤΡΩΩ ΛΙΓΟ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΟΡΙΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 3 ΩΡΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ 2 ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ... ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. γιατρε κρατα!!!!!
    με την ευκαιρια να σας πω οτι η ενωση καταναλωτων και ο συνδεσμος καταναλωτων Ελλαδας προτεινουν μποϋκοταζ στην ΦΑΓΕ μεχρι να ριξει τις τιμες! αυτο φυσικα δεν θα το ακουσετε απο κανενα ΜΜΕ! διαφημισεις γαρ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Βρε Κουτρουλό ξεπερασε το! Δεν είναι δα και φοβερό, άλλωστε μια φορά το έκανες, ελα όλοι κάνουμε λάθη. Κορίνα δώσε ενα μπακλαβαδακι στο Κουτρουλό. Το σιρόπι βοηθά να πάνε κάτω τα φαρμάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ... ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΑΛΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΕΛΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΡΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΦΑΓΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. γιατρε χωρις να θελω να κανω τον....γιατρο,τρεις ωρες γυμναστηριο ειναι πολυ! μια ωρα τρεις φορες την εβδομαδα απο οτι λενε οι ειδικοι ειναι το καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ BOUL-boul ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!!!
    ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΣΩ 10 ΚΙΛΑ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΓΛΥΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΉΣΕΙ,ΧΑΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΝΑΙ ΓΙΑ ... ΤΙ ΜΟΝΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΦΟΡΗΤΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΤΙ ΕΓΙΝΕ?ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΚΏΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΖΗΛΙΑΡΙΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΕΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΤΙΚΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΥΡΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ναι!ναι! αφορητα!
    ενω με εκεινους τους αχαρους γυαλιστερους.....
    γι'αυτο μαρη κανεις 3 ωρες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΦΥΛΛΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Κορίνα να τρως γιατι μόνο ετσι κατεβάζεις καλές ιδέες! χε, χε. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟΥΣ ... ΕΧΕΙ ΝΟΡΜΑΛ ΦΟΒΕΡΑ ΚΟΡΜΙΑ ... ΑΝΤΕ ΕΣΥ ΞΕΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. δεν μπορω να ερθω! ο γοης δεν μου μιλαει που του την ειπα για την TV και θα με κλειδωσει εξω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. σε μενα τα λες αγαπη μου!!!!και εγω σε γυμναστηριο παω!
    η ψυχουλα μου το ξερει! αλλα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ε ΟΧΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ... ΑΣ ΤΟ ΦΑΩ ΟΛΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. εκτος αν κοιμηθω εκει!!!!!!!
    χι χι χιχι!!! στο χαλακι του φατσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ... ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟ-ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΥΠΟΠΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ,ΚΑΝΑΠΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ... ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΕΜΠΟΔΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. χμμμμμ!!!!τωρα που το λες.....χμμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕ TV ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. πες μας αφεντικουλη! τι εννοας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΣΙΜΠΑΩ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. το κουτρουλο μαλλον την επεσε σε γλυκο!
    και εσυ βρε γιατρε! μες την περιγραφη ησουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΝΑΙ ΒΡΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΤΙ ΕΝΝΟΑΣ ? ΟΧΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΕΙΔΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΦΡΟΥΤΑ ΤΡΩΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. καληνυχτα αφεντικο!

    που λες Κορινα ειδα στο supermarket κατι ρεγγες ναααα ε το συμπαθειο!
    μες το λιπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΜΠΑΑΑΑ!!ΟΥΤΕ ΦΡΟΥΤΑ...ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΤΡΩΝΕ.
    ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΠΑΛΙ ... ΗΤΑΝ ΑΥΓΟΜΕΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΠΟΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. για να μην αντιδρα μαλλον εφυγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΦΑΕ ΛΙΓΟ ΦΡΟΥΤΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΓΛΥΚΟ 'Η ΟΧΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.ΘΑ ΜΑΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ,ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΦΥΓΕ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΤΙΠΟΤΑ ,ΜΟΝΟ ΝΕΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Α ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΩ ΠΑΕΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ... ΛΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ? ΧΜ ΧΜ ΧΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΕΣ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΥΓΚΙΝΉΣΕΙΣ ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΑΡΡΩΣΤΗ ΕΙΣΑΙ ... ΦΑΕ ΜΠΡΕ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ... ΑΠ' ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. θα σου στειλουμε email σχετικο με το βιντεο! να σε προλαβουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΔΕΝ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ?ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΑΜΕ.
    ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΗΛΙΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΑΧ ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΓΧΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. απο τι την σκαπουλαραμε?ποιος ηλιος?

    στη ζωνη του λυκοφωτος ειμαι παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΠΟΙΟΝ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΜΠΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΤΟΝ ΝΙΜΠΙΡΟΥ.ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΤΟΝ ΨΑΧΝΑΜΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ασ'το καλο σου τρομαξα μες στα σκοταδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΥΠΟΓΛΥΚΑΙΜΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. KΟΥΤΡΟΥΛΟ ΦΑΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΚΑΤΙ ΓΛΥΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΕΛΑ ΒΡΕ ... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΛΑΓΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΚΙΑΧΤΗΚΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΚΟΛΛΑΓΕ ΣΤΟ "ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΏΝΕΙ"ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. παιδια συνεβη κατι απιστευτο!!!!πηγα πριν να γραψω για το 2012 και τη καταστροφη του κοσμου! το εσβησα ομως γιατι χαλαγε το κλιμα!
    και αμεσως μετα γραφει αυτο το κουτρουλο!
    αφου καθομουν και ξαναδιαβαζα μηπως και το ειχα γραψει τελικα!

    δεν ειμαι καλα γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ... ΦΑΤΕ ΦΑΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΕΙΔΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ!!!ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΝΙΜΠΙΡΟΥ ΤΟΝ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ.
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ναι βρε παιδι μου!πνευματαρες!!!
    αντε παω και εγω να ονειρευτω τον Νιμπιρου!
    φιλακια πολλα!!!!

    αχ δεν ειμαι καλα γιατρε μου! σκιαχτηκα!

    (αυτα τα λεω περπατωντας προς το κρεβατι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑ!
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΖΙ!!!

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...
    ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ?...ΔΥΣΚΟΛΑ...

    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΩ?...????
    ΕΣΕΙΣ, ΤΙ ΛΕΤΕ?

    ΧΩΡΙΣ ΥΠΝΟ...ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή