Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Because it's Friday

Ανέκδοτο... Φώναζε επί τρεις ώρες...
Ο Ιταλός της παρέας:
- Χθες βράδυ όταν κάναμε έρωτα με τη γυναίκα μου, της έτριψα το κορμί με αρωματικό λάδι πρώτα. Μετά κάναμε παθιασμένο σεξ! Φώναζε για πέντε λεπτά...
- Εμείς, όταν κάναμε έρωτα, είπε ο Γάλλος, έτριψα το κορμί της ολόκληρο με αρωματικό βούτυρο... Μετά κάναμε παθιασμένο σεξ κι όταν τελείωνε φώναζε για δεκαπέντε λεπτά...
Και ο Έλληνας της παρέας:
- Εμείς όταν κάναμε έρωτα χθες, άλειψα όλο της το κορμί με σοκολάτα... Μετά το τέλος του παθιασμένου σεξ μας, φώναζε για τρεις ώρες!!
Οι άλλοι δυο απόρησαν:
- Καλά, τι μπορεί να έκανες και φώναζε για τρεις ώρες;
- Σκούπισα τα χέρια μου στις κουρτίνες!

90 σχόλια:

  1. Καλημέρα σας!
    Είστε όλοι καλά;
    Νά ζητήσω κάτι από τό φιλόζωο μπλόγκ;

    Θά θέλαμε ένα μικρό σκυλάκι, πού θά μένει μέσα σέ σπίτι μέ μαμά καί μικρό κοριτσάκι, πού θά τό φροντίζουν σίγουρα μέ αγάπη. Τό σπίτι έχει καί κήπο.

    (Μήπως κάποιος κύριος Φάτσας πρόκειται νά γίνει πατέρας;
    'Η κάποιος άλλος συγγενής καί γνωστός;)

    Σάς ευχαριστούμε πολύ!
    Καί καλή αποκριάτικη, -καί όποια άλλη- διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΠΑΧΝΗ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΨΙΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ.. ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΧΘΕΣ ΩΡΑΙΑ? ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑ ΕΕΕΕ ΕΓΩ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα από την παγωμένη Άνδρο. Στη Βουρκωτή έπιασε λίγο χιόνι. Καλά το ανέκδοτο ήταν όλα τα λεφτά πρωί πρωί, μου έφτιαξε το κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους. Τί κάνει το νησί;
    Έτουλα καμιά βελουδομάτα είδες; ;
    Έλσα θα το ψάξουμε το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρασυρόμενος από το ανέκδοτο....δείτε και ακούστε το παρακάτω

    http://www.youtube.com/watch?v=izehmsS5YnY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. BOUL-BOUL ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ...
    ALECTORIS ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ?ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ VIDEAKI ...
    ΕΛΣΑΚΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ...
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΕΚΔΟΤΩΝ?
    ΟΠΟΤΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    Πάει ένα ζευγάρι στο γιατρό. Ο άντρας, που είχε το πρόβλημα, κάθεται να τον εξετάσει ο γιατρός και μετά βγαίνει από το δωμάτιο καθώς ο γιατρός φωνάζει τη γυναίκα του ασθενούς να μπει:
    - Τι έχει γιατρέ μου;
    - Κοιτάξτε, η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή. Έχει αρρωστήσει από το υπερβολικό άγχος γι' αυτό θα πρέπει να του κάνεις τα εξής κάθε μέρα και ώρα, διαφορετικά θα πεθάνει. Κάθε μέρα θα σηκώνεται πριν από αυτόν και θα του φτιάχνεις ένα μεγάλο και υγιεινό πρωινό. Να είσαι ευχάριστη και καλοδιάθετη. Για δείπνο να του ετοιμάζεις ένα ελαφρύ δείπνο, μην το βαραίνεις με λίπη και τριγλυκερίδια. Επίσης μην του γκρινιάζεις και μην του παραπονιέσαι. Πηγαίνετε μαζί καμιά εκδρομούλα κανένα Σαββατοκύριακο να ξεσκάσετε, να πάρει και καθαρό αέρα. Επίσης, να φροντίσεις να κάνετε έρωτα όσες φορές θέλει και να του ικανοποιήσεις κάθε βίτσιο. Εάν το κάνεις αυτό για ένα χρόνο, η υγεία του θα αποκατασταθεί. Γυρίζοντας λοιπόν στο σπίτι το ζευγάρι, ο άντρας ρωτάει:
    - Τι σου είπε λοιπόν ο γιατρός;
    - Είπε ότι θα πεθάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Κορίνα...Δουλειές....αλλά τώρα πάλι εδώ... Ο φάτσας καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ALECTORIS ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΕ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΕ Η ΚΙΝΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ Ο ΦΑΤΣΑΣ Ο ΖΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λυπημένος γιατί είναι κλεισμένος στο σπίτι. Αλλά πλησιάζει η ώρα για την άδεια και την τελευταία εξόρμηση για φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΖΙΚΟΠΑΙΔΟ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ...
    ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΙΣ ΚΟΝΤΟΖΥΓΩΝΕΙ Σ/Κ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ` ένα πλοίο, φωνάζει κάποια στιγμή αυτός που παρατηρεί από το κατάρτι:
    - "Πειρατές μπροστά μας."
    Αμέσως, φωνάζει ο καπετάνιος σ` έναν μούτσο:
    - "Πήγαινε κάτω στην καμπίνα μου και φέρε το κόκκινο μου το παντελόνι. Σε περίπτωση που πληγωθώ στο πόδι, να μη το καταλάβει το πλήρωμα και φοβηθεί."
    - "Εντάξει καπετάνιο", λέει ο μούτσος.
    Μετά από μερικές μέρες, φωνάζει πάλι αυτός από το κατάρτι:
    - "Μας έχουν περικυκλώσει 10 πλοία πειρατών."
    Και αμέσως λέει ο καπετάνιος σ` ένα μούτσο:
    - "Πήγαινε φέρε μου το καφέ μου παντελόνι, σε παρακαλώ.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΕΧΘΕΣ???KORINA ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ!!!!ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!!!!!!!!ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα Allodaph! τωρα που ειναι καλυτερος ο καιρος(λεμε τωρα)θα κανεις αυτη την βολτα στον ποταμο στην υγεια μου?
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΧΕΙ ΗΛΙΟ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΣΗΜΕΡΑ ΒΟΛΤΑ.ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καψοράχη δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σας έλειψα.....χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΣΕ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ..ΘΑ ΠΑΣ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΑΝΤΙ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. NAI EYTYXIA MOY,ΘΑ ΠΑΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΝΑ!!!!!ΚΑΝΑΠΕΣ ΚΑΙ ΤΖΑΚΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6,ΠΟΥ ΣΚΟΤΙΝΙΑΖΕΙ.ΕΙΣΑΙ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΑ ΟΧΙ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. KALHSPERA STHN VROXERH ANDRO APO TO PAGOMENO N.J..BOULBOULAKI & KORINA TA ANEKDOTA SAS POLY ASTIA,NASTE KALA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. DIMITRI OLA KALA? VLEPO TA AMIGDALOTA PLYTHENOUN,MHN TA FAS OLA ESY, THA SE PEIRAXOUN XAXAXA,O PATERAS SOU KALA?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ KOULOURITSA ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ...
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΨΙΛΟΠΑΓΩΝΟΥΜΕ ... ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. KOULOURITIA molis erthoun ta amigdalota tha sou po na erthis na ta fame

    kai tha sou po kai pia eine to koutroulo tora pou aimatha xaxaxaxa

    o paterasmou eine mia xara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. EFTIXIA ti doulia exi pou me agapas kai sagapo eides ei livadiani orea 2 kila stelni aisi mono agapes mou stelnis

    filia sto spiti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΥΠΙΟΜΠΟΥΓΕΛΑΣ!ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ GOOGLE.COM ΣΤΟ DEMO HD ANDROS ΠΑΡΑΓΩΓΗ ELECTROPOLIS ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ......................................... ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ...................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. γεια, ειμαι στη δουλειά, λα λα τριαλα λα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΚΟΜΑ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΙΝΕΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ?????ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. γεια σας κορες!
    εγω ειμαι στην κουβερτα με το λαπτοπι αγκαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πουλακι μου! να ημουν κοντα θα πεταγομουν μεχρι το κουτρουλο να μου δωσει κατι να σου φερω!
    δεν εχω μητε φρυγανιες στο σπιτι!
    η αχρηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ .ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΤ? ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΤ,ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΜΑΝ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΙ ... ΤΣ ΤΣ ΤΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ο γιατροθ! ο γιατροθ!
    γεια θου γιατρε μου!
    κουτρουλο τι φαϊ εχεις παιδι μου σημερα?
    εγω νερο της βρυσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΛΕΙΠΕ ΤΟ ΦΑΓΑΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΎΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μεχρι να τα γραψω με εχετε ξεπερασει!
    και εδω αχρηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΩΡΕ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓ ΠΗΓΑΣΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο ΚΑΝΑΠΕΣ ΦΤΑΙΕΙ ΑΔΕΛΦΗ ... ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εγω πηγα με την κορη μου το μεσημερι σε Μεξικανικο!
    φαγαμε κατι καυτερα! θα το πληρωσω το ξερω!
    θα παρει φωτια ο κ.....ς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΦΤΕΡΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΟΠΟΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τον χτυπησα γιατρε μου και με εριξε κατω!
    ατιθασος καναπεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΙΝΔΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΦΟΡΕΘΕΘ ΚΑΙ ΘΟΜΠΡΕΡΟ ... ΙΙΙΙΙΙΙΙΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΡΙΜΠΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. δηλαδη αμα τρωω καυτερα θα ειμαι κορμαρα αλλα με πονεμενο πισινο ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΟΛΑ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χανεις κουτρουλο!
    αν και προτιμω το βιετναμεζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. πως και δεν εχει πεταχτει το αφεντικο να μας βαλει τις φωνες?
    πειναει και το εχουμε ριξει στα φαγητα εμεις!
    οι γαϊδαρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μεξικανικο εχει Ν.Σμυρνη καλο και Βιετναμεζικο φινο στο Π.Φαληρο.
    Να κανονισουμε να παμε μια βραδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ KOWLOON ΣΤΗΝ ΠΛ.ΚΥΠΡΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟ Π.ΦΑΛΗΡΟ ΤΟ VIETNAM ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. εγω παλι εχω φαει καλα εκει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΙΝΕΖΙΚΌ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΥΧΝΑ.ΛΕΩ ΓΙΑ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΕΙ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΒΑΡΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κολοκυθοπιτα....χιχι!
    εχω καιρο να παω,μπορει να χαλασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΕΣΤΕ ΤΟ ΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΘΑ ΕΦΕΥΓΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΤΙ ΩΡΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. κουτρουλο μου ας παμε και ας ειναι οποτε ναναι! απλα το βραδακι εισαι πιο χαλαρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο J.V ΓΙΑ ΜΑΣΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΟΧΙ.ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΜΑΖΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ατιμε εργοδοτη! πινεις το αιμα του αφεντικου!
    ουπς! κατι δεν κολαει στην φραση ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ,ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ?ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΜΟΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΗΓΕΣΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΚΑΥΤΕΡΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΝΑΙ ,ΝΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπερα κοριτσια.Μπηκα για λιγο μεχρι να ερθουν τα σουβλακια.Με τοσα φαγητα πεινασαμε και λογω ελλειψης κινεζικων,μεξικανικων και βιετναμεζικων στα Λειβαδια καλο ειναι και το σουβλακι να μας κοψει την λιγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γεια σου koutroulo,λιγο καλυτερα σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καλως το κοριτσι!
    το σουβλακι κουκλα μου ειναι πανω απ'ολα! γι αυτο ζουρλενονται οι ξενοι!
    καλοφαγωτα και χαιρετισματα στο Γωγωθακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ DVD ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΟΡΓΩΝΑΜΕ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΗΤΑΝ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ...
    ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΗΤΑΝ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Να σας πω κοριτσια κανενα καλο δικηγορο ξερετε?Ηρθε το Γωγωθακι απο την Αθηνα και αρχισε να μου λεει οτι πηγε Μπουρναζι,πηγε Ψυρρη,πειτε μου δεν ειναι λογος διαζυγιου αυτος?
    Ηρθαν τα σουβλακια φευγω.Καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. καληνυχτα γιατρουλη!
    μην ανοιχτεις στο μπανιο! εχει σκυλοψαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΛΥ ΓΥΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΓΩΓΩΘΑΚΙ...ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. καληνυχτα Ασυστατη! και μην φοβασαι!
    που θα βρει μωρη αλλη σαν και σενα?
    αστους ολο λογια ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. καληνυχτα κουτρουλοκαζανακι μου!
    χαιρετισμους στον J.V απο μενα και τον Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ Χ/ΤΑ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ.ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή