Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Κάτι ξεχασμένο από χθες...


Η φωτογραφία ήταν για την χθεσινή ανάρτηση... αλλά ξεχάστηκα. Λυπάμαι λοιπόν να μην την βάλω. Για μια μέρα ακόμη η μικρούλα Καψοράχη κρατώντας το χέρι της γιαγιάς Παρασκευούλας θα κάνει τα αβέβαια βήματα της στο δρόμο έξω από το σπίτι της Βρούβαινας. Ισα - ίσα δεν πατά το φορεματάκι της, ο αέρας λίγο έλειψε να της πάρει το καπέλο, θέλει να περπατήσει μόνη της. Η γιαγιά μέσα από τα δόντια λέει στο φωτογράφο να βιαστεί "μη κρυώσει το παιδί" Φυσάει πολύ σ' αυτό το σημείο. Στο βάθος δεξιά το στενό. Ίδιο και απαράλλαχτο...

88 σχόλια:

  1. Καλημέρα-καλημέρα. Πάλι εγώ ανοίγω την σάλα. Καψοράχη ήσουν τελικά στρουμπουλό μωρό, με κάτι μαγούλες! Boul-boul μην τολμήσεις να βάλεις animation στην εικόνα του προφίλ θα την πάτησεις όπως και εγώ. Δεν μπορώ να τον αλλάξω τον κερατά τον ποντικό με τίποτα! Μα με τίποτα!!!
    Μαζί με εμένα χάθηκε και ο Alectoris, νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΤOULAS .ΠΕΣ ΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΧΤΕΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΟ ΜΩΡΟ ,ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΦΑΕΙ,ΧΙΧΙΧΙ
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ!!!!
    ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ,!!!!!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Koutroulo, περιμένω την απάντηση της καψοράχης, για τα στρουμπουλά μάγουλα...χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα από Άνδρο. Ο καιρός φορτώνει έρχεται βροχή. Καλημέρα Κουτρουλό, όλοι καλά στο σπίτι?
    Όσο για την φωτογραφία δεν θυμάμαι το στενό αυτό, να μην έχει τον τοίχο στην στροφή (του Βρούβα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ,ΕΔΩ ΕΡΙΞΕ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ 5' ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΗΛΙΟ!!!
    ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ {ΤΟ ΠΑΛΕΎΟΥΜΕ}ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. NAI....ειχα στρουμπουλα μαγουλακια! πεσαν ομως μετα ετσιιιι!!!!και στα μπρατσακια μου ειχαν βαλει 28 μπλουζες απο μεσα να μην κρυωνω(ειπε η Χρυσανθη!!)
    και ...τελος παντων μεγαλωσα και ΔΕΝ ΕΧΩ πια μαγουλες!!!!αντε θα κλαψω τωρα!!!
    ααααααααα!!!!!αααααααααα!!!!!


    εκλαψα!
    η πλακα ειναι οτι εδειχνα χθες στον Φ. την φωτο και ΕΠΕΜΕΝΕ οτι δεν ειμαι εγω εκει!!!πιο πολυ με την Βουλα του εμοιαζε το μωρο! ειδα και επαθα να τον πεισω! επιστρατευτηκε η Χρυσανθη για να πειστει!μαλλον απογοητευτηκε απο το ...παρελθον μου! ααααααααα!!!!ααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΦΩΤΟ.{ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΒΟΥΛΑ,ΧΑΧΑΧΑ}
    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!!!ΜΑΓΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΤΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΨΟΓΟ,ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΣΦΙΧΤΑ,ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΜΗ ΜΟΥ ΚΛΑΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κουτρουλο ευχαριστω αγαπη μου αλλα πιστεψε με δεν τραβαω κανενα ζορι με την παρτι μου! πλακιτσα κανω!

    Ετουλαααααα!!!τι κανει το σοϊ βρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παντως ο Φ. οντως δεν πιστευε οτι ειναι εγω!! ειχε πολυ πλακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ,ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ,ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ,ΕΤΣΙ ΠΑΙΔΙΑ????
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ .ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην στεναχωριέσαι Καψοράχη μου, εγώ σε γνώρισα, είχα μια αμφιβολία στην αρχή, αλλά αυτό το πανέξυπνο, πονηρό μουτράκι είναι δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ποιο προσωπακι κουτρουλο μου!
    σαν το μωρο της MICHELIN ειμαι!!!χα χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ευχαριστω γαρουφαλιτσα μου!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "εισαστε μαγουλιτσες"...θα ελεγε ο ανωνυμος κουτρουλο μου! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΡΜΙΑ ΤΟΥ BLOC ΑΠΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!!!!ΑΝΩΝΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΓΛΥΚΑ,ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΦΑΓΗΤΑ?????????ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΕΔΕΙΧΝΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ,ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ!!!!!!ETOULA Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ,ΑΣΤΟΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλλοδαπη μου!! το κακο ειναι οτι ξεκινας με μαγουλακια στα 2 και μεγαλωνοντας αυτα τα ατιμα αρχιζουν και κατεβαινουν..στα 20 εχουν φτασει στο μπουστο(μμμ καλο!) και απο τα σαραντα και μετα ερχονται και καθονται κατ'ευθειαν και μονιμα στον κωλο!!!(μμμμ χαλια!) τι να κανουμε? χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ VIDEAKI THS BOUL-BOUL ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ????ΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ??????ΑΤΙΜΕ ΧΡΟΝΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΙΑΓΙΟΥΛΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΟΓΩ ΩΡΟΣΚΟΠΙΟΥ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ.
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΙΑΦ,ΕΙΧΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ...ΑΠΑΠΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ναι κοριτσια μου! εμεις θα γινουμε γλυκιες γιαγιουλες!
    βεβαια στο βιντεο εγω ειδα απλως εναν...μπιπ...παππου!
    γενικα θα πρεπει στην ζωη να κοιταζομαστε στον καθρεφτη,να εχουμε επιγνωση της δικης μας καταστασης και μετα να κοιταμε τον αλλον!!!!νομιζω αυτο ειναι το μηνυμα του βιντεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. NAI ΚΟUTPOULO ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!ΑΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΓΙΑΓΙΑ!!!!!!!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ!!!ΧΙ!ΧΙ!ΚΑΚΙΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να΄μαι και εγώ. Άργησα λίγο αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.
    Καψοράχούλα μη μου στεναχωριέσαι για τα μαγουλάκια. Ένταξει ήταν λίγο μεγάλα αλλά τώρα δεν έχεις. Εγώ που δεν είχα και τα απόκτησα μετά τι να πω; Και όχι μόνο μαγουλάκια και όλα τα άλλα στρογγυλέψανε. Άστα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΑΥΤΗ Η ΤΣΑΧΠΙΝΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΓΟΥΛΙΤΣΕΣ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΖΑΝ ... ΤΣΙΜΠΙ ΣΤΟ ΤΣΙΜΠΙ ...ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΓΟΥΛΙΤΣΑ ΗΜΟΥΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΛΕΟ στους αντρες τα παχακια γενικα ανεκαθεν ηταν αρχοντια! στις γυναικες παλι πατσες! ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ!!! σαν το σημερινο βιντεακι!

    γιατρε μου! τα σεβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καψοράχη, εγώ πάντως πρέπει να είμαι πολύ άρχοντας.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μεσημέρι σε όλα τα παιδάκια του blog. Φεύγω. Πάω να φάω το φαγάκι μου.
    Τα λέμε.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λεό παιδί μου πήγαινε να φας εσύ και μην σε νοιάζει για τα παχάκια, όλοι μας τα έχομε.
    Κουλουρίτσα που είσαι? Δεν σε προλαβαίνω, την ώρα που φεύγω εγώ, ξυπνάς εσύ. Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω τα χθεσινά τυροπιτάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καψοραχούλα!
    Τι ωραίο παιδάκι που ήσουν.
    Εξακολουθείς νομίζω, τουλάχιστον την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. να ειστε καλα αστρονοτισμενα παιδακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. GIASAS APO TO SYNEFIASMENO N.J.MOLIS ARXISE NA XIONIZI PALI, ALA APO OTI VLEPO STO LIVE CAMERA VREXI STHN ANDRO,ENAS MHNAS AKOMA KAI THA TELIOSI, POU THA PAEI?.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. KAPSORAXH EISOUN KAI EISAI KOUKLA,SIGINITHIKA POU EIDA THN YIAYIA SOU STHN FOTO. XERETISMATA STHN THIA SOU E...H.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. GAROUFALIA MOU ELA NA FAME,EGINAN WRAIES, TA EGONIA MOU TRELENONTE GIA TIROPITES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΠΟ BOUL-BOUL.

    Ομορφοκόριτσα και λεβεντόπαιδα σας αγαπώ πολύ αλλα απόψε δεν λέω κουβέντα απο την κούραση.
    Φιλιά boul-boul.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημερα απο τη μαυροσκοτινιασμενη και βροχερη ανδρο σημερα ξαπλα και μονο ξαπλα ετσι για να ζηλεψεται εσεις οι αθηναιοι αλλα σας αγαπω και παλυ καλημερα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οσο για την καψοραχουλα απο μικρη φενοντανε οτι θα μινει μικρη και τα καταφερε αλλα χαριτωμενει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΕΡΗ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΑΝΔΡΟ.ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΦΑΙ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ. ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΞΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΗ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα σ'όλους, αν και είναι μια πολύ βροχερή ημέρα.
    Καψοράχη τότε ήσουν στρουμπουλούλα αλλά τώρα είσαι κούκλα. Εδώ που τα λέμε και τότε κούκλα ήσουν...
    Το σόϊ καλά είναι.
    Alectoris where are you?
    We have scolopaxes....
    Ευτυχία ρώτησα αυτόν που υποπτεύεσε, ξέρεις, σίγουρα δεν είναι αυτός. Θα εισέλθει σύντομα σαν Αλεπουρά......Έτσι λέει τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημερα προεδρε,καλημερα Ευτυχια,καλημερα ξαδελφακι!
    παιδια...οσοι μπορειτε να ξαπλαρετε καντε το!!!μακαρι να μπορουσα και εγω...αλλα ετσι και ξαπλαρω εδω που ειμαι εκτος απο απολυμενη θα με ...μπιπ..κιολας!!!

    καλημερα Αμερικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΕ,ΕΥΤΥΧΙΑ,ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΡΟΧΗ,ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ!ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΤΣΑΝΤΑΛΙ!!!!!!!ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΡΑΧΤΟΣ????ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙΣΟΥΜΕ?????ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΑΚΗ????Η ΤΟΥΡΚΑΛΑ ???ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΑΓΓΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εμενα παλι μου αρεσαν...τα σουβλακια που ειχαμε παραγγειλει!τα εφαγα...και ξεραθηκα!
    ο Σακης ωραια το λεει παντως το τραγουδι...με τους κοιλιακους του!..τους αχαρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. www.spacemonkey.gr
    Ανοίξτε αυτή την σελίδα και πατήστε play. Μην φοβηθείτε να δώσετε το κινητό σας,όταν σας ζητηθεί, ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!!!
    Είναι διαφήμιση της cosmote.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να μαι και εγώ. Καλημέρα και από μένα. Επιτέλους έβγαλε λίγο ήλιο. Στάματησε για λίγο και η βροχή. Να στεγνώσουμε.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!!!
    ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΣΙΚΝΙΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα και καλή Αποκριά σε όλους.Πάντως εγώ Κουτρουλό μου, κλασσικά στο σπίτι μου με την ρόμπα, ούτε γλυκό δεν έχω φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ!!!
    ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΑ?ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. kalo mesimeri yiasas kai kalimera yia mas aisis ksapla aimis ftiarisma XIONIA KAI KRIO KAI BOLIKI DOULIA naste kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ...
    GOOD MORNING AMERICA ...ΕΔΩ ΗΛΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΛΕΕΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ? ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ...
    ETOULA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΑΙΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ TV ΑΣ ΔΟΥΝΕ ΑΥΤΟ ...
    http://troktiko.blogspot.com/2009/02/blog-post_8110.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΟΡΙΝΑ,ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΑΠΟ ΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ? ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΕΛΑΓΑ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΩ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πειραχτογιατρε!!!!!!

    γεια σας κοριτσια!και χαιρετε διοτι με φωναζουν!!!!

    ερχομαιιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ... ΤΡΕΕΕΕΧΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, πάλι άνοιξη θ' ανθίσει.
    Μα αν κάμει και πεισμώσει, μες τα χιόνια θα μας χώσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΕΡΑΣ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γειά σου Ελπινίκη με τις παροιμίες σου. Δεν νομίζω όμως να χιονίσει εδώ, μόνο θα μας φάει ο βορριάς που τα αρνάκια παγώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Korina σε πήρε τηλέφωνο το μαιμού να το σώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΣ ΠΡΟΦΙΛ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΤΙΚΟ ETOULA ...
    ΝΑΙ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΩΣΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. http://troktiko.blogspot.com/2009/02/blog-post_2180.html
    γεια σας blogoπαιδα, αυτο το κειμενο με εκφράζει απόλυτα. Θα τα πούμε το Π.σ.κ Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανέκδοτο
    from troktiko

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΨΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΤΟΥ BLOG.!

    Ένας κυνηγός και ένας ψαράς μοιράζονται τα κατορθώματά τους. Λέει λοιπόν ο ψαράς:
    - Ακου ρε φίλε, τι έπαθα τις προάλλες... Είμαι που λες με το φουσκωτό στην μέση του Ατλαντικού και έχω ρίξει πολυάγκιστρο και ψαρεύω. Μετά από λίγο αρχίζει και τσιμπάει και πολύ δυνατά μάλιστα. Τραβάω, τραβάω, τίποτα... Δεν λέει να κουνηθεί το ψάρι. Ευτυχώς είχα ένα όπλο μαζί μου, και ρίχνω 3-4 φορές στο νερό, πάνω στο ψάρι, το οποίο βγαίνει νεκρό στην επιφάνεια. Πλάκα που έπαθα τότε, πρέπει να ήταν τουλάχιστον 450 κιλά!
    - Ασε να σου πω και εγώ τι έπαθα τις προάλλες, λέει ο κυνηγός. Είμαι που λες για κυνήγι στο κλασσικό δασάκι που πάω κάθε σαββατοκύριακο και...


    βλέπω μακριά έναν λαγό. Με καταλαβαίνει ο λαγός και αρχίζει να τρέχει. Ευτυχώς που έχω πολύ καλό σημάδι και τον πετυχαίνω με μία κίνηση. Όμως τα σκάγια του όπλου χτύπησαν και έναν θάμνο που χαμουρευόταν ένα ζευγαράκι.
    - Και τους σκότωσες, ρε; λέει ο ψαράς.
    - Δεν το ήθελα, ρε φίλε, κατά λάθος έγινε. Τέλοσπάντων, δεν μ' είχε δει κανένας και αρχίζω να σκάβω μία τρύπα για να τους θάψω. Πάνω που πάω να τους βάλω μέσα, με είδε ένας τύπος που κατουρούσε πίσω από ένα δένδρο. Μπαμ, τον σκοτώνω και αυτόν!
    - Καλά ρε, σκότωσες και τον άνθρωπο;
    - Ε, τι να κάνα; Τέλοσπάντων, σκάβω και άλλη τρύπα για να θάψω και αυτόν. Δυστυχώς εκείνη την ώρα περνούσε και ένα ανδρόγυνο με το παιδάκι τους. Μπαμ, μπαμ, μπαμ τους σκοτώνω και αυτούς και τους τρεις.
    - Καλά, είσαι εντελώς τρελός, ρε φίλε; Ξεκλήρισες ολόκληρη οικογένεια;
    - Μη σου τα πολυλογώ, ανοίγω και τρίτο λάκκο για την οικογένεια. Και για κακή μου τύχη εκείνη την ώρα περνούσε ένα σχολικό λεωφορείο.
    - Μη μου πεις ότι καθάρισες και όλα τα παιδάκια του λεωφορείου;!
    - Κοίτα , λέει ο κυνηγός, αν δεν κόψεις κανά κιλό από το ψάρι σου, τα έχω καθαρίσει τα παιδάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. καλησπερα σε ολους και να περασετε καλα αποψε!!!δημητρη επειδη δεν γραφω συχνα να σου θυμησω οτι θα σου στειλω 2κιλα αμυγδαλωτα.1για να μην με προδωσεις και ενα 1για να μου πεις ποιος ειναι ο τρυπιομπουγελας που χρεισημοποιει τοπαρατσουκλι του?????ξερεις τινος!!εδω υποπτευετε ο ενας τον αλλον ειδα σημερα τον αδερφο του ετουλα και ελεγε οτι ειμαι εγω κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. livadiani και ενα κιλο απο εμενα αν ειναι να μας πει ποιος ειναι!!!!!!!συνολον 3 κιλα αμυγδαλωτα.που χαθηκες ανωνυμε με τα γλυκα σου????????τρυπιομπουγελα εισαι καλα????χαθηκες,που εισαι????κοριτσια σας ευχομαι να περασετε ενα ομορφο και τσικνισμενο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. LIEVADIANI ok stilta esi kai go sou dino ton logomou then tha po tipota oute kai yian ton TRIPIOBOUGELA ama lavo ta amigdalota tha kaleso tin KOULOURITIA na ta fame mazi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ALODAPI stile kai si then tha kanis kako xaxaxa

    sto telos tha patho kai zaxaro xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΚΝΙΣΜΑ ΜΕ ... ΡΕΓΟΥΛΑ ΕΤΣΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ,ΤΣΙΚΝΊΣΑΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ,ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΙΟΛΑΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΗΤΑΝ EXPRESS ΤΣΙΚΝΙΣΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΦΟΥΡΙΑΣ...ΧΑΧΑ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΟΡΙΝΑ...ΕΣΥ ΘΑ ΤΣΙΚΝΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 10?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΤΣΙΚΝΙΣΜΑΤΟΣ ... ΘΑ ΤΣΙΚΝΙΣΩ ΜΕ ΤΟΣΤΑΚΙ ... ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΓΩ ΤΣΊΚΝΙΣΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλησπερα σας.Τι κανετε?Αλλοι τσικνιζετε και αλλοι ντυθηκατε μασκαραδες?Χρονια πολλα και του χρονου.Παει και η Τσικνοπεμπτη,παμε για Καθαρη Δευτερα.Εγω μεσα,ο Γ.ειναι στην Αθηνα και ο Α.εχει πυρετο.Τι ωραια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑLLODAPH,ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ .ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.ΟΠΩΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΙΑ,ΤΙ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δεν ειμαι η ALLODAPH,η ΑΣΥΣΤΑΤΗ ειμαι.Τετοια ταυτιση πια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΧΑΧΑΧΑ,ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΓΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΛΑ!!!!!!ΒΡΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑ!!!!!ΧΑΧΑ
    ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΠΕΦΤΕΤΕ ΚΑΤΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Γεια σου koutroulo,τωρα σου μιλαω!!!!Απο χθες το βραδυ ειναι,το πρωι 39,5!!!!Μεσα και εσεις?Ο J.V. καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΥΨΗΛΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ,ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ...ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ...
    Ο J.V ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑΣΥΣΤΑΤΗ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΗΜΌ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ.ΚΑΤΕΒΗΚΕ Η ΑΚΟΜΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Το ponstan να'ναι καλα.!Βγαινω τωρα για τους γνωστους λογους.(ατιμη κοινωνια)!!!!!!Καληνυχτα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Εδω επανω στο γεφυρι οχι ακομα.Κατω ομως εχει ανοιξει.Μπες στο blog της Κινηματογραφικης Λεσχης να δεις φωτογραφια απο το Παραπορτι.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΝΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΗΡΕΜΗ ΝΥΧΤΑ.ΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΉΣΕΙΣ ΤΗΝ Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΒOUL-BOUL ΕΙΔΑ ΣΤΟ BLOG ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή