Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Διαγωνισμός καλύτερης ατάκας


Ανάμεσα που έχετε γράψει υπάρχουν κάποιες φράσεις καταπληκτικές. Γράψτε λοιπόν την φράση που σας άρεσε περισσότερο (όχι τη δική σας φυσικά). Τρεις φράσεις, με τις περισσότερες προτιμήσεις, θα μπουν σε ψηφοφορία και στο τέλος της επόμενης εβδομάδας όποιος-α είπε την ατάκα με τους περισσότερους ψήφους θα κερδίσει... τον θαυμασμό όλων μας! (είμαστε φτωχό-blog, πλην όμως και περήφανο - blog. Δεν μας θαμπώνουν τα λούσα, ο θαυμασμός των φίλων μας είναι ανεκτίμητη αξία. Βεβαίω, βεβαίως )
Η φωτογραφία αφιερωμένη στον ξάδελφο μου Χαράλαμπο για την ονομαστική του εορτή. Χρόνια πολλά ξαδελφε, χρόνια πολλά VangLoukενα, χρόνια πολλά σ' όσους-ες γιορτάζουν.

115 σχόλια:

  1. FAUDI..."προλαβαινω να παω στο καταφυγιο?........"
    οταν ο Αντρεας μετραγε αναποδα για την γεννηση της κορης του χωρις να λεει γιατι το κανει.....η καλυτερη ατακα για μενα!

    βεβαια θυμαμαι και αλλες που μου εχουν μεινει οπως η μπαταρια του Σαργου,αλλα στην παραπανω γελαγα μονη μου για μερες!
    καλημερα και καλο κουραγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια πολυ πρωινη καλημερα σε ολους σας.Εδω μαλλον λιακαδα,μαλλον συνννεφια,δεν το εχει αποφασισει ακομα.
    Ειναι πολλες οι ατακες που μου αρεσουν,αλλα η ατακα του sargos με την μπαταρια ειναι για μενα η καλυτερη!(30-07-08)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν σημερα.Χρονια πολλα Χαραλαμπε Β.,Χαρικλεια Δ.Γαρουφαλλια να χαιρεσαι το αδελφακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και από την άρρωστη Γαρουφαλιά. Μην μου ζητάτε σήμερα να βρω την καλύτερη ατάκα, έχω πονοκέφαλο. Αύριο..
    Ευχαριστώ για τις ευχές Ασύστατη. Χρόνια Πολλά μεγάλε αδελφέ. Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΜΑΣ,ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΙ...
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ,ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ,ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΤΑΚΑ,ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ...
    ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρονια πολλα καζανακι Χαρικλεια!
    χρονια πολλα Χαραλαμπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεία σας και από μένα.
    Χρόνια πολλά στο Χαράλαμπο και στα Χαρικλάκια (Vangloukενα και ξαδέρφη της).

    Όσο για την καλύτερη ατάκα, δεν ξέρω. Είναι τόσες πολλές. Επειδή δεν μπορώ να ψηφίσω τις δικές μου που είναι και οι καλύτερες, ψηφίζω της Κορίνας Το "Γειά σου Λωνίδη όμορφε" και όλες του Leo Fun Club (ελληνικά, γαλλικά, κινέζικα ,από τα Τρίκαλα,.....) Πλάκα κάνω.

    Πολύ καλές ατάκες ρίχνει το Faudi. Για να μην πω τις καλύτερες. Η ατάκα που έμεινε σε όλους μας είναι αυτή με το υπόγειο.
    Το σχόλιο ήταν: "προλαβαίνουμε να μπούμε στο υπόγειο;" και όχι στο καταφύγιο Καψοράχη. Και την αντίστροφη μέτρηση την έκανα εγώ ως ανώνυμος και όχι ο Ανδρέας. Το μόνο που πέτυχες ήταν η γέννηση της κόρης του Άνδρέα και της Κούλας. Καψοράχη μένεις μεταξεταστέα. Ντροπή σου! Φτου σου! Είσαι ο πιο αδύναμος κρίκος του blog. Αύριο με τον κηδεμόνα σου.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΛΕΟ!
    1)"ντροπη σου" "φτου σου"???????
    δεν ειμαστε καλα μου φαινεται!!!!
    σηκωθηκαν τα ποδια να δειρουν το κεφαλι!
    2)και που θες να ξερω εγω βρε ποιος μετραγε αναποδα αφου μετραγε ανωνυμα???εεεε????
    4)το ζουμι εχει σημασια!
    5) την θυμασαι την κορη μου?ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ! θα την δωσω αλλου!
    α μα πια δεν τρωγεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απο την συγχυση μπερδεψα και το μετρημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ ολους για τις ευχές σας. Να ειμαστε ολοι καλα και να τα
    λέμε. Χρόνια πολλά σε οσους(ες)
    γιορτάζουν.
    ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καψοράχη δεν σε φοβάμαι.
    Έχω με το μέρος μου την Χρυσάνθη. Χα. Χα. Την πάτησες.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΣΤΗΝ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ Ο ΛΕΩΝΙΔΗΣ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ????ΚΑΙ Η ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ.ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑΤΗΣ?????Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΤΑΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ!!!!!ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ Allodaph, σήμερα δεν έχω κουράγιο να πάρω τα πόδια μου.
    Μπράβο αδελφέ, γράφεις και στο blog?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Γαρουφαλιώ.
    Να χαίρεσε τον άδερφό σου. Ξέχασα να σε χαιρετήσω.
    Δεν νομίζω ότι το έγραψε ο ίδιος. Έβαλε τον Κωστή να το γράψει. Αναγνώρισα τον γραφικο του χαρακτήρα. Ο Χαράλαμπος δεν γράφει έτσι το α.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Γαρουφαλιώ.
    Να χαίρεσε τον άδερφό σου. Ξέχασα να σε χαιρετήσω.
    Δεν νομίζω ότι το έγραψε ο ίδιος. Έβαλε τον Κωστή να το γράψει. Αναγνώρισα τον γραφικο του χαρακτήρα. Ο Χαράλαμπος δεν γράφει έτσι το α.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ουπς.
    Το έστειλα δυο φορές κατα λάθος. Μην διαβάσετε το δευτερο είναι το ίδιο. Τι σου κάνει η βιασύνη.
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΕ ΖΩΓΡΑΦΕ ΕΧΘΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ?????ΚΑΝΑΤΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΟΠΑΝΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αλλάξαμε μέρα. Θα πηγαίνουμε κάθε Πέμπτη.

    Picasso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. BOUL-boul τι θα πεί τσαμπουρδιανό?
    Πρώτη φορά το ακούω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τσαμπουρδιανο θα πει ...κατσιρτισμενο!
    γεια σου κουτρουλακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ κορίτσια πού τις βρίσκετε αυτές τις λέξεις?
    Από άλλο χωριό είμαστε?
    Τι θα πεί αυτό καψοραχούλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολα αυτά είναι:
    Ψιψιψίνια
    κοκοψώνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    φου! φου!(φυσημα στο μικροφωνο)
    για τοπικους ιδιωματισμους και ιδιαιτερες λεξεις(αγνωστες)παραδιδονται μαθηματα κατ'οικον.
    Στο χωρο σας με εχεμυθια,αβασανιστα και αβαδιστα!
    Πληροφοριες κ.boul-boul,κ.Καψοραχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η BOUL-bOUL ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΤΑΚΑ!
    ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ?
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΑΤΑΚΑΔΟΡΟΙ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!!!ΕΠΙΣΗΣ ΧΘΕΣ ΛΟΓΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΜΠΩ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ BOUL -BOUL ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!
    ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΛΩΝΙΔΗ ΠΟΥ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ!! ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΩ BLOG ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ (ΜΕΧΡΙ ΞΕΚΑΡΔΙΣΜΑΤΟΣ)ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ... ΣΤΙΣ 3 Η ΜΙΑ ΔΩΡΟ ... ΠΑΡΤΕ ΠΑΡΤΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΤΟΥ VANGLOUK ΣΤΗΝ ΞΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ... ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο/Η Boul-boul είπε...
    Καψοράχη, Σε μισώ, σε μισώ, σε μισό και σε ολόκληρο!

    Ο/Η καψοραχη είπε...
    προτιμω το ολοκληρο!!!!
    ποτε να περασω να το παρω?
    φιλακια!

    1 Σεπτέμβριος 2008 11:00 πμ

    Ο/Η ελπινικη είπε...
    Αν δεν αστράψει, δε βροντά!!!!!!!!!
    31 Μάρτιος 2008 7:39 μμ

    Ο/Η καψοραχη είπε...
    κι οταν βροντα δεν βρεχει!!!!!
    Ο καθενας με τον πονο του εδω μεσα!κυρια Ελπινικη μου σας γουσταρω τα μαλλα με τας παροιμιας σας!
    1 Απρίλιος 2008 7:40 μμ

    Ο/Η καψοραχη είπε...
    Τελικα τουτη εδω η βεγγερα ειναι το κατι αλλο!!!πραγματικα πιστευω θα αφησει ιστορια αυτη η ιδεα της boul-boul!!!μπραβο Αννιω!!ειναι εξαρτηση πλεον για μενα τουτες οι βολτες!
    4 Απρίλιος 2008 8:15 μμ

    Ο/Η Στουπ είπε...
    πολυ επιτυχια βλεπω στο blog!ακομα και συνταγες υπαρχουν!λιγο ακομα και θα μας πιασει στο στομα του ο τριανταφυλοπουλος....rock on
    23 Μάρτιος 2008 8:23 μμ

    Ο/Η καψοραχη είπε...
    Τουτος ο ανωνυμος που γραφει απο πανω ( η η ) ειναι ο ιδιος που σε αλλη αναρτηση ειχε γραψει ( ε )? γιατι δεν ολοκληρωνεις πασα μου?ποιος σε κοβει συνεχεια?
    20 Μάρτιος 2008 7:19 μμ

    Ο/Η Boul-boul είπε...
    Πρόεδρε μια με τα κολοκύθια μια με τις φωτογραφίες μας έχεις κάνει τσουρέκια απόψε. Ο Νίκος είναι στην Αντρο, ο John V. σε ταξίδι… δεν αναγνωρίζω κανέναν άλλο, εδώ τρόμαξα να γνωρίσω την γιαγιά μου! Έλεος Πρόεδρε!
    28 Μάϊος 2008 10:16 μμ


    Και εσύ boul,αν και καθήμενη,μιλάς ορθά!
    Που θα πάει,θα περάσουν οι μέρες!

    sargos
    30 Ιούνιος 2008 11:35 πμ

    Ο/Η Boul-boul είπε...
    Θέλω να μην κάθομαι SATO να κάθομαι ΚΑΤΩ (στην άμμο)
    30 Ιούνιος 2008 11:39 πμ

    ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
    ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑ!!!!
    ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ!
    ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ Η ΑΤΑΚΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!!!!!
    ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ...ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kalispera se olous kai xronia pola stous giortazomenous mai eigia kai xara naste oloi kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. koutroulo o logos pou then pisteva oti eise tis katernoulas oi koroi thimame poli kala otoi stou psili to spiti kapious mainane to onoma katernoula to thimame poli kala ala then thimamai otoi kapio paidi aimene aiki then sai thimamai katholou yiafto aipimena laio otoi mai doulevoume ala mai pire kapios apo aido tilefono kai mou laioi alitha einai tis katernoulas oi koroi lisame to provlima xaxaxa

    o paterasmou stelni pola xeretismata stous gonisou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΉΤΡΗ.ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΟΛΗ Η ΠΑΡΕΑ Η ΠΕΡΑΧΩΡΙΑΝΗ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΚΑΙ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΥ.
    ΑΧ!ΠΑΝΕ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΘΕΜΑ: "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ"

    Ευχόμαστε Χρόνια Πολλά πρώτα από όλα στο αγαπημένο μας blog των Λειβαδίων για τα πρώτα του γεννέθλια. Να τα χιλιάσει μαζί και η δημιουργός του και να φέρει πιο κοντά και άλλους Λειβαδιανούς.
    Επίσης θα θέλαμε να διαβιβάσουμε τις ευχές μας για την ονομαστική τους εορτή στους κάτωθι:
    Χαράλαμπο Β., Χαρίκλεια Δ., Χαρίκλεια Σ. και στον αγαπητό Μπάμπη της Κουλίτσας Κ.
    Και του χρόνου.

    Ρεπορτάζ
    Ευάγγελος Κλειδαρότρυπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ? ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΤΑΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΛΥΨΕ ΓΛΥΨΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΟΥΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ,ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΛΑΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟΥΡΤΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ...
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΑ ΓΙΑΤΙ ?ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ... ΠΟΛΥ ΡΟΖ ΗΤΑΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΥΤΗ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΝΤ ΕΜΠΡΑΒΟ ΦΑΕ ΟΣΟ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ,ΧΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλησπερα κορτσουδια!
    και εγω εδω ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εγω θα φαω απο την ροζ!δεν μου αρεσουν οι σοκολατινες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΑΝ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΤΟΥ N.J ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΨΑΧΝΑΜΕ ... ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΚΟΜΑ ΚΕΡΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΧΤΕΣ,ΧΙΧΙ
    BOUL-boul ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΩ,ΕΕΕΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. οχι καλε!τι ειναι αυτα που λετε!
    πεταω!
    γιατρε πως παει η ασκηση?
    εμας μας ξετιναξε η δικια μας σημερα!
    μας παει για πεκινο! το ποδαρι εφτασε στη μουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ευχαριστω κουτρουλοκαζανακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΑΣΚΗΣΗ ... ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΛΑΦΡΩΣ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. εννοεις πι φανταζομαι!απο αυτο που εχουν οι γεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΠΙΠΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ!!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. και μενα! οση κουραση και να εχω μετα βγαινω περδικι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΙ! εννοω αυτο που κρατουν και προχωρουν!με παρεξηγησατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΡΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΜΜΜΜΜΜ ΥΠΕΡΟΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καλα βρε κουτρουλο!τι καταλαβες πριν οταν ειπα πι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. πονηροκουτρουλο μου εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. το αφεντικουλη παλι κυνηγα τον ρουτερ η ειναι με τα φτερα του Πηγασου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙΙΙΙΙΙΙ,ΒΓΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΠΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ... ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΟΥΟΥΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καθαριζει το μπανιο.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΘΕΣΙΝΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΩΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΨΗΣΑ ΤΗΝ ΡΕΓΓΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΣΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΠΙΝΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΤΣΙΡΛΙΠΙΠΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΙΑΣΕ ΜΙΑ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΕΝΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ΚΑΤΙ ΤΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. η ατακα της ρεγγας!κι αυτη καλη ηταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. οπως και το "καληνυχτα προεδρε" του κουτρουλου εν μεσω πυροβολισμων των κυνηγων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΠΙΑ!!!!!!!ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΑΝΤΕ ΜΕΖΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΠΙΑ!!!!!!!ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΑΝΤΕ ΜΕΖΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ... ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΔΙΠΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. κοιτα γκαζια το κουτρουλο!
    πληκτροφονιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΣΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ... ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΟ ΤΣΙΡΛΙ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ???????
    ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΜΕΝΑ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ... ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΤΣΑΚΙΣΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΥΡΙΣΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. λοιπον θυμαστε που εκανα διαιτα και ενα βραδυ με επιασε λυσσα και εφαγα εναν τονο πατατακια με μπυρα?
    θυμαμαι βογγουσα ολη νυχτα!μου δινατε συμβουλες τι να κανω για να χωνεψω!
    α ρε! αξεχαστα πραγματα εχουμε ζησει εδω μεσα!καλα να ειμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. παλιοσυνδεση!!!θα μπουκαρω!ντουυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ... ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΙΩΜΑ ΠΟΣΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΤΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΡΑΨΑΜΕ!!!!
    ΤΙ ΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΝΑΙ ΒΡΕ ΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ ΠΟΣΩΝ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ... ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΟΣΟΙ ΓΡΑΦΑΝΕ,ΧΑΘΗΚΑΝΕ,ΕΜΦΑΝΊΣΤΗΚΑΝ ΑΛΛΟΙ,ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ!!!
    ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕ ΛΕΜΕ ΥΠΟΛΗΨΕΙΣ ΔΕ ΘΙΓΟΥΜΕ!!!!ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ναι! ειχαμε ποικιλια συναισθηματων!γιναμε ωραια παρεουλα!
    και ετσι θα συνεχισουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΟΙ ΥΠΟΛΗΨΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΤΟ ΑΣΤΑΚΟΥΔΑΚΙ ΘΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ ΑΛΥΠΗΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. κοριτσια το αισθημα θελει να δουμε DVD! καληνυχτα απο μενα και πολλα φιλακια!
    μουτς!μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Καλησπερα κοριτσια.Αμαν βρε koutroulo λυπησου μας,τι μεζεδακια ειναι αυτα νυχτιατικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΟΗΤΑ ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΑΣΥΣΤΑΤΗ.ΕΠΕΡΝΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΧΙΧΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ,ΒΡΕ...!!!!!
    BOUL-BOUL ΕΛΑ ΣΤΟ ΜΠΙΡΙ-ΜΠΙΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΦΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλησπερα και καληνυχτα.Που να πω τον πονο μου?Ο Αγ. Βασιλης δεν με ακουει,μολις μπηκα βγαινω.Δεν ειναι κατασταση αυτη!Ελπιζω να τα πουμε το πρωι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΣΥΣΤΑΤΗ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BLOGAKI ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΑΧ!ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΣΕ ΧΑΝΟΥΜΕ!ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ Χ/ΤΑ ΣΤΟ ΓΩΓΩΘΑΚΙ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΑΤΑΚΕΣ ΓΥΡΟΣ 2.ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΑΛΕΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ!

    Ο/Η καψοραχη είπε...
    ΑΜΑΝ boulboulaki θα με ψησουν!!!!!
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ τι επαθα!
    ουστ βρωμοσκυλο!!γαβ! γαβ!
    ΦΑΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    30 Ιούλιος 2008 1:41 μμ


    Ο/Η Στουπ είπε...
    Wer bist du ρε?Warum sprichst du auf diese weise?Οb du eine probleme hast,wir zusammen putzen!!!!!Καλα ε τον εκανα σκονη!
    30 Ιούλιος 2008 2:31 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Καψοράχη μου εγώ βοηθάω την κατάσταση!
    Εχω μπροστά μου ένα πακέτο με μπαταρίες και γράφω ότι λέει πάνω!

    sargos
    30 Ιούλιος 2008 2:57 μμ


    Ο/Η καψοραχη είπε...
    θα περπαταμε στο χωριο με τα μπλουζακια και θα λενε "σχολασε το ιδρυμα!"
    29 Ιούλιος 2008 10:36 μμ

    Ο/Η faoudi είπε...
    μπραβο κυρα λαμπιρη πολυ δυνατη η ομαδα σου.......ουτε το cnn δεν δινει τοσο γρηγορα δελτια τυπου....σκεψου να παλιωσεις κιολας.......εσυ οπως πας θα βγαζεις δελτιο τυπου πριν να γινει το συμβαν.....
    23 Ιούλιος 2008 1:20 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Εύγε Κουτρουλό είσαι πολύ μελετηρή! Και πάλι εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΨΑΞΩ!!!
    ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ!!!
    ΚΕΡΔΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ?ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή