Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Faoudi, χρόνια πολλά και good wines


Μετά από μια ανάπαυλα λίγων ημερών ξανά-αρχίζει-η-χαιρετούρα! Όλε! Όλε! Όλε! Πολλές ευχές στους: Φαουδο-γονείς, στο Γωγοθάκι & Ασυστατη. Στον Αντώνη της Ελσας. Χρόνια πολλά στους Αντώνηδες και στις Αντωνίες. Κατερίνα χρόνια πολλά στο μπαμπά σου. Ξάδελφε Θανάση πολλές ευχές. Και του χρόνου!

Σύλλογος Λειβαδίων: Το Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009 18.00, θα πραγματοποιηθεί η κοπή της βασιλόπιτας στο ξενοδοχείο Divani Caravel, στην Αθήνα.

72 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ FAOUDI ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ KAI ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλους και σε όλες.
    Συγνώμη για την απουσία μου τόσες μέρες αλλά έλειπα για δουλιές στην Αθήνα.
    Χρόνια Πολλά στο αγαπημένο μας Φαούδι. Να το χαιρόμαστε. Φαούδι και του χρόνου διπλός.
    Γωγοθάκι και Ασύστατη να τον χαιρόσαστε. Vangloukαινα να χαίρεσε τον πατέρα σου. Ξάδερφε Χρόνια Πολλά.

    Φιλάκια σε όλους.
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα και Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν!
    Χρονια Πολλα στον θειουλη μου Αντωνη και να τον χαιρομαστε,παντα γερος και ετοιμοπολεμος να αφηγειται παλιες ομορφες ιστοριες!
    Χρονια Πολλα στην ανιψια Αντωνια την ομορφη!
    Χρονια Πολλα faudi οτι επιθυμεις και παντα γερος!
    blogοπαιδα VENCEREMOS!!

    αλλοδαπη ασε τις ευχες για την πιτα ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΚΕΙ!!!ΑΚΟΥΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα και ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες σας.Χρονια πολλα και απο εμας σε οσους γιορταζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα και ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες σας.Χρονια πολλα και απο εμας σε οσους γιορταζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και επειδη ειμαστε δυο, μπηκε δυο φορες το σχολιο μας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας.....οριστε να σας κερασουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. boul αρχιζω να ανησυχω για το φωτογραφικο σου αρχειο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαούδι από την ιδια γειτονιά δεν είμαστε; Να μην ανησυχείς. Ολα τα καλά του κόσμου... σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν εννοούσα ότι οι υπόλοιποι που είσαστε από άλλες γειτονιές πρέπει να ανησυχείτε, χε, χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γωγωθακι Ασυστατη επισης πολλες ευχες!
    boulboulaki εγω ειμαι απο την καψοραχη! να ανυσηχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για να το λες εσυ αφεντικουλη κατι θα ξερεις!
    θα ανυσηχησω αμεσως!...........
    μου ερχεται να κλαψω!!!και κλαιω αγαρμπα!και φασαριοζικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΩ ηθελα να πω!
    τσ τσ τσ! μεσα στην ανορθογραφια τελευταια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι αλλά είσαι η Καψοράχη-μου-μου-μου, οπότε θα σου φερθώ γλυκά! Οι άλλες που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σερφαριζα boulboulaki μου μου μου και αργησα να σου απαντησω!
    σουρτουκευουν μαλλον οι αλλες και καλα κανουν!εγω ριζωσα στον καναπε και ετοιμαζομαι να δω το lost στον ΑΝΤ!τετοια καταντια!
    φιλακια πολλα-πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 5 ώρες θα βλέπεις Lost; Βοηθεια σου! Εχει όμως πολλά ομορφόπαιδα. Εγω θα ηθελα να δω καμμιά ελληνική ταινία. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ.ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΓΩΓΟΘΑΚΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΑΚΑΡΙ ΣΑΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ.ΤΡΑΤΑΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ?ΑΧ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΛΟΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ.ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα σε ολα τα blogοπαιδα τα ξενυχτισμενα!!!!(πχ faudi)καλη Κυριακη και καλη ξεκουραση!

    σας γραφω κατι νοστιμο που διαβασα σημερα στον καιρο της Κυριακατικης Ελευθεροτυπιας (Γ,Παπαδοπουλος Τετραδης)

    "σε μεταχειρισμενα χαρτονομισματα των 20 και 50 ευρω ζητησαν τα λυτρα οι απαγωγεις του εφοπλιστη Περικλη Παναγοπουλου.Ακριβως σε οτι πληρωνουμε και εμεις καθε μερα,χωρις να απελευθερωνομαστε."

    καλο ετσι?
    αυτα και φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν και στους Θανάσηδες σήμερα.
    Πολλά φιλιά σε όλα τα παιδιά του blog σας και ιδιαίτερα στην αδυναμία μας την ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά σας και από μένα.
    Είχα δουλιά και δεν μπορούσα να μπω νωρίτερα.

    Το Φαούδι χτες ξεσάλωσε. Δεν μπορούσαμε να το μαζέψουμε.

    Χρόνια Πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν. Σαργέ να χαίρεσε την ανηψιά.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΗΛΙΟ!!ΕΤΣΙ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ!!!!ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!! ΑΡΑΓΕ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑΥΤΟ?Η ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ?????ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γλυκεια μου αλλοδαπη!
    το μονο που αλλαξε ειναι το χρωμα!
    μονο με λοβοτομη θα αλλαζαν οι Αμερικανοι!
    ο κυρ-Ομπαμα εδωσε τις εξετασεις του με το θεμα Παλαιστινη!με το υφακι-εγω δεν ξερω τωρα ηρθα-τα ειπε ολα!μακαρι να με διαψευσει!

    οσο για τα παιδια που γλεντουν τα ζηλευω!μακαρι να ημουν εκει! ετσι μια γυροβολια να ριξω!
    θα τα πουμε αργοτεροτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ALLODAPI ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ .
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

    Περί τα 900 δισεκατομμύρια δολάρια θα χρειαστεί -πέραν όσων έχουν ήδη εγκριθεί- η αμερικανική οικονομία την επόμενη διετία για να ανακάμψει και να στηρίξει τους απλούς καθημερινούς ανθρώπους, όπως αναφέρεται σε έκθεση, την οποία παρουσίασε το Ινστιτούτο για το Μέλλον της Αμερικής, εργατικά συνδικάτα στις ΗΠΑ και οργανώσεις υπέρ του δημοσίου συμφέροντος.
    Παράλληλα, προβλέπεται ότι το 2009 οι καταναλωτικές δαπάνες θα εμφανίσουν τη δραστικότερη πτώση κατά 1% μετά το 1942 και την επίθεση στο Περλ Χάρμπορ. Αποτέλεσμα θα είναι να παραταθεί η ύφεση και να εκτιναχθεί η ανεργία σε επίπεδα πρωτοφανή για τα τελευταία 25 χρόνια.

    ΑΝ ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ...
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ 'Η ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ... XI XI XI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετά τον πίθηκο-Μπους ότι και να είναι ο Ομπάμα θα είναι καλύτερος. Για τους αμερικανους όλα είναι θέαμα, γιατί να γλυτώσει η ορκωμοσία του προεδρου τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δηλαδή Κορίνα μόνο με παρέα μένεις; Μόνη σου δεν σ' αρέσει να μιλάς; χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΟΡΚΟΜΟΣΊΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΌ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η ΚΑΨΟΚΟΥΤΡΟΥΛΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΩΧ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΜΑΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΟΙΤΑΖΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΟΝ ΜΑΤΑΙΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ.ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ.ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΦΙΕΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΟΜΠΑΜΑ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΒΡΕ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΡΚΟΜΟΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οχι δεν είχαν. Ο πρωτος μαυρος προεδρος δεν ειναι λίγο για τον δεινοσαυρο-ΗΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ,ΧΙΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΑΥΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΑΝΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΣΤΙΣ ΟΡΚΟΜΟΣΙΕΣ ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΑΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΌΣ!
    ΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΟΡΟΪΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΤΟΥ ΡΙΞΑΜΕ ΤΟ ΔΟΛΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΠΑΞΕ,ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάω να δω τη συναυλία. Εμπρός στο δρόμο που χάραξαν οι ... Ρωμαίοι! Αβε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΗ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δυστυχώς δεν μπορώ να έχω τον άρτο (λογω διαιτας) ας φάω λοιπόν το θέαμα. Ολε! Ολε! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ...
    ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. "Ο ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ" ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ...ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. που ειστε κοριτσια μου?
    τον Ομπαμα βλεπετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ημαρτον Θεε μου!
    ρωμαϊκη φιεστα επι καισαρα θυμιζει!
    ΚΑΙ ο Μπρους Σπριστιγνκ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ναι βλέπω την συναυλια για τον Ομπάμα και περιμένω να βγει ο αγαπημενος μου Forrest Gump!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ναι Καψοράχη μου αύριο θα τρέχω και θα τρέχω για μια βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλα ειμαι κουτρουλο μου!στην καναπεδαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ...και εγω διπλα σου! αντε να δουμε ποια θα φτασει πρωτη! χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οι δικοί μας εδω γιατι δεν κάνουν τετοιες συναυλίες; χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλα φανταζεστε τον Μπουλη η τον George με μπαντες στην Πανεπιστημοου?
    ε ρε νερατζι που θα επεφτε!!!!
    ντουυυυυυυυυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Και την Αντζυ Σαμιου να τραγουδά! Τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. δεν ξερω παιδια το γυρισα σε ενα εργο στον ΑΝΤ! δεν ειμαι για τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αριθμοί ρεκόρ καταγράφονται με αφορμή το γεγονός της ορκωμοσίας του Μπαράκ Ομπάμα στην προεδρία.

    -5.000 φορητές χημικές τουαλέτες θα διατεθούν στο κοινό

    - 10.000 λεωφορεία μεταφέρουν τους επισκέπτες στην Ουάσιγκτον

    -240.000 εισιτήρια έχουν διατεθεί δωρεάν για την τελετή της ορκωμοσίας

    -32 βαθμοί Φαρενάιτ προβλέπονται για την Τρίτη στην Ουάσιγκτον. Σε βαθμούς Κελσίου μεταφράζεται σε ...0, δηλαδή παγωνιά.

    -55 ορκωμοσίες προέδρων προηγήθηκαν στις Ην.Πολιτείες

    -1 εκατομμύριο άτομα υπολογίζεται ότι θα παρακολουθήσουν συνολικά την ορκωμοσία του Ομπάμα ενώ περισσότεροι κατά εκατοντάδες χιλιάδες θα παρακολουθήσουν την παρέλαση που θα ακολουθήσει

    -8.000 αστυνομικοί θα αναπτυχθούν για την διατήρηση της τάξης και της ασφάλειας

    -32.000 είναι ο συνολικός αριθμός των στρατιωτών που έχουν κληθεί να εργαστούν ή να βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής για τις εκδηλώσεις της ορκωμοσίας

    -900 δωμάτια ξενοδοχείων είναι διαθέσιμα ακόμη σήμερα, Κυριακή, στην Ουάσιγκτον

    ΑΠΟ ΤΟ "ΜΑDATA.GR"
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγω πάω για μπάνιο, βρε βρε να κι ο Forrest. "God Save... Livadia "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. με εφτιαξες κουτρουλο μου! θα κοπανησω ενα σαμιωτικο!

    Καληνυχτα κοριτσια μου!
    αυριο παλι,φιλουρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ...
    PEACE AND FREEDOM FOR ALL THE WORLD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή