Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Οδηγίες προς ναυτιλλομένους


Στους στοχασμούς σου γλώσσα να μη δίνεις, ούτε
να βάζεις κάθε σκέψη πρόχειρη σε πράξη.
Να είσαι καταδεκτικός, μα όχι ποτέ χωριάτης.
Τους φίλους πόχεις, αφού πρωτα τους δοκίμασες,
με κρίκους ατσαλένιους στην ψυχή σου γάντζωσ΄τους
μα μη τη χούφτα σου τραχύνεις με παρέα
το κάθε ξεκλωσιάρικο άπλερο συντρόφι.
Φυλάξου να ΄μπεις σε καβγά, μ' αν μπλέξεις, μείνε
που ο αντίπαλος σου να φυλάγεται από σένα.
Δίνε τ' αυτί σου σ' όλους, τη φωνή σε λίγους.
Δέξου την κρίση καθενού, μα φύλαγε τη γνώμη σου.
Ντύσου με λούσο, όσο σηκώνει το πουγγί σου,
χωρίς ιδιοτροπίες, πλούσια, μα όχι φαντασμένα
τι η φορεσιά συχνά τον άνθρωπο συσταίνει
και στη Γαλλία οι πιο καλοί σε γένος και κατάσταση
είναι πολύ κομψοί κι αγέρωχοι, σ' αυτά 'ναι οι πρώτοι.
Ποτέ μη γίνεις δανειστής, ούτε χρεώστης
το δάνειο χάνει δυο, το χρήμα και τον φίλο
κι η χρέωση στομώνει την οικονομία.
Προπάντων τούτο, -αληθινός να 'σαι στον εαυτό σου
και θ' ακολουθήσει, όπως η νύχτα την ημέρα,
να μη μπορείς πια να 'σαι ψεύτης σε κανέναν.
Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Αμλετ, μετ. Βασίλη Ρώτα
Ο Πολώνιος συμβουλεύει τον γιο του Λαέρτη

Η εφημερίδα ΒΗΜΑ καθημερινά δίνει ένα μικρό κομψό βιβλιαράκι με τα έργα του Σαίξπηρ. Άρχισε με τον Αμλετ. Έτσι όπως δεν μπορώ να αντισταθώ σχεδόν σε κανένα βιβλίο το αγόρασα. Είχα από το σχολείο να διαβάσω τον Αμλετ. Συμβαίνει συχνά αυτό με τους κλασικούς. Τους ξεχνάμε, όπως λησμονούμε πολλές φορές το αυτονόητο. Συνήθως είναι απίστευτα επίκαιροι και φυσικά σοφοί. Αλήθεια που πήγαν στις μέρες μας οι σοφοί; Μήπως γνωρίζεται κανέναν; Λοιπόν...
"Πού πήγε αυτός που ξέρει να μιλά
Που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει;"

50 σχόλια:

  1. καλημερααααααα!!!!!
    καλα ε?τωρα που δουλευω νυχτερια εχω γινει στο blog πρωινος τυπος!!
    και δεν μ'αρεσει αλλα τι να γινει ενα ρεταλι ειμαι το βραδυ που κοιμαμαι απο τις 10!
    καλημερα λοιπον και ευχομαι να ειναι γιατι η μερα προβλεπεται δυσκολη!
    συγκεντρωση αστυνομικων στο Συνταγμα και συγκεντρωση πανεκπαιδευτικη στα Προπυλαια!
    οι καιροι δυσκολοι και τα πνευματα οξυμενα! ο Θεος να βαλει το χερι του!
    ολοι να ειστε καλα και θα τα ξαναπουμε!
    φιλια πρωινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα πρωινή. Δυστυχώς τα νέα που γράψατε χθές ειναι αλήθεια για το δυστύχημα. Ήταν ο άνδρας της Άννας Ζάννου (για όσους τον ήξεραν) γιατί δυστυχώς δεν άντεξε. Σήμερα ειναι η κηδεία στην Κρήτη.
    Αντε καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλες και όλους....(οι κυρίες μου φαίνεται είναι περισσότερες). Κατ'αρχάς λυπάμαι για τα άσχημα νέα που διαβάζω.

    Εύχομαι όλοι και όλες να είμαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτουλα τι έγινε ήρθαν καινούργιες μελαχρινές ή ακόμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξαδελφη εισαι απιθανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΥΣΤΟΧΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ...

    Μην ξεχνάτε το barcode με 729 είναι από Ισραήλ

    Για να μην γίνει λάθος με τα προιόντα από το Ισραήλ που θα μποικοτάρουμε να ξέρετε ότι τα πρώτα ψηφία του barcode είναι 729 και είναι της συγκεκριμένης χώρας.

    ΠΗΓΗ TROKTIKO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .
    ΤΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΧΑΜΟ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ.
    ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΦΟΙ.
    ΣΟΦΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ.ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ.
    ΟΜΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΏΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΛΕΟΝ, ΠΟΥ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ,ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΑΧΩΝΙΑΖΕΤΑΙ,ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου το έστειλαν σε email:
    Οι Ελβετοί μηχανικοί πρόβαλαν το σύνολο των παγκόσμιων αεροπορικών πτήσεων σε ενα παγκόσμιο χάρτη
    Αυτό που βλέπετε είναι το σύνολο όλων των πτήσεων σε όλον τον κόσμο σε μια μέρα συμπυκνωμένες σε ένα λεπτό όσο δηλαδή διαρκεί η προσομοίωση. Κάθε κίτρινο σημαδάκι είναι και ένα αεροπλάνο. Ενδιαφέρον έχει το τι γίνεται καθώς πέφτει η νύχτα σε μια ήπειρο και ξημερώνει σε μια άλλη.

    http://radar.zhaw.ch/resources/airtraffic.wmv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΛΑΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΧΑΝΩΡΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΟΠΔΑΠΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΥΨΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και καλούμε τον κόσμο την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου στις 20.30 το βράδυ να σβήσει τα φώτα για ένα μόνο λεπτό. Ως απόδειξη ότι δεν είμαστε αδιάφοροι στο θέαμα χιλιάδων κατακρεουργημένων παιδιών, γυναικών και αμάχων.
    by press.gr
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ...ΤΙΝΟΣ ΤΑΧΑ?
    ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΒOUL-BOUL AYTO ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γεια σας και παλι!
    ναι να τα σβησουμε τα φωτα!εστω και συμβολικα να στερηθουμε για λιγο την ανεση μας!
    κατα τα αλλα η ζωη τραβαει την ανηφορα!
    πολυ σκαλι ρε παιδι μου!ξεγοφιαστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουτρουλο,γιατρε,Αλλοδαπη(καταλαβα ποια εισαι ματια μου!)αφεντικουλη μου-μου-μου και ολοι οι αλλοι σας αφηνω!
    ξεκιναει το νυχτοκαματο!
    venceremos!!!!και ΙΝΤΙΦΑΝΤΑ μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
    Ξεκίνησα διάβασμα για την εξεταστική, όχι για μένα... για τη φουκαριάρα τη μάνα μου.
    ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ TROKTIKO ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ.
    ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρός τήν οικοδέσποινα,
    (προσωπικό, αλλά καί δημόσιο):
    Πάντα είχες τήν ικανότητα νά ξετρυπώνεις τά πιό ωραία κείμενα, τίς πιό σπουδαίες παρακαταθήκες τής γνώσης, πού συσσώρευσε τό ανθρώπινο πνεύμα στούς αιώνες, καί, μαζί, είχες τόν νού νά τό θυμάσαι τήν κατάλληλη στιγμή...
    Ετσι, τώρα, σέ παρακαλώ, γράψε μας, όταν ο γυιός Λαέρτης ζούσε εκτιμώντας τά λόγια τού πατέρα Πολώνιου,
    πώς πολεμούσε τήν μανία κάποιων, εκεί γύρω, πού κυριεύονταν από ζήλεια καί φθόνο;
    (Η ανωνυμία ευανάγνωστη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με τον τρόπο του.
    O καθένας όπως ξέρει και μπορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ... ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπήρξα περίεργη και μελετηρή.
    Ξέρω απ'όλα.Λίγο απ'όλα.
    Τα ονόματα των λουλουδιών όταν μαραίνονται,
    πότε πρασινίζουν οι λέξεις και πότε κρυώνουμε.
    Πόσο εύκολα γυρίζει η κλειδαριά των αισθημάτων
    μ'ένα οποιοδήποτε κλειδί της λησμονιάς.
    Όχι δεν ειμαι λυπημένη.
    Πέρασα μέρες με βροχή,
    εντάθηκα πίσω απ'αυτό
    το συρματόπλεγμα το υδάτινο
    υπομονετικά κι απαρατήρητα,
    όπως ο πόνος των δέντρων
    όταν το ύστατο φύλλο τους φεύγει
    κι όπως ο φόβος των γενναίων.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    ...
    Περπάτησα πολύ στα αισθήματα,
    τα δικά μου και των άλλων,
    κι έμενε πάντα χώρος ανάμεσα τους
    να περάσει ο πλατύς χρόνος.
    ...
    Mίλησα πολύ.Στους ανθρώπους,
    στους φανοστάτες,στις φωτογραφίες.
    Και πολύ στις αλυσίδες.
    Έμαθα να διαβάζω χέρια
    και να χάνω χέρια.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Ταξίδεψα μάλιστα.
    Πήγα κι από εδώ,πήγα και από εκεί...
    Παντού έτοιμος να γεράσει ο κόσμος.
    Έχασα κι από εδώ,έχασα κι από κεί.
    Κι από την προσοχή μου μέσα έχασα
    κι από την απροσεξία μου.
    ...
    Έπιασα και φωτιά και σιγοκάηκα.
    Και δεν μου έλειψε ούτε των φεγγαριών η πείρα.
    Η χάση τους πάνω από θάλασσες κι από μάτια,
    σκοτεινή,με ακόνισε.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Όσο μπόρεσα έφερ'αντίσταση σ'αυτό το ποτάμι
    όταν είχε νερό πολύ,να μη με πάρει,
    κι όσο ήταν δυνατόν φαντάστηκα νερό
    στα ξεροπόταμα
    και παρασύρθηκα.

    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Σε σωστή ώρα νυχτώνει.

    Από τήν Κική Δημουλά....
    Καλησπέρα Κορίνα,
    Καλησπέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ΦΟΒΟΣ ...
    ΟΝΟΜΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΝ
    ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ.
    ΟΙ ΦΟΒΟΙ ...
    ΟΙ ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ ...
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ενα κομματι ανεμος που επεσε στο δρομο
    καθισε κι επαιξε
    στα συρματα του ηλεκτρικου
    μια μελωδια σιγανη
    αφιερωμενη στη διαθεση μου.
    Αυτη για μια στιγμη μοναχα
    ανασηκωθηκε και κοιταξε
    υστερα αμεταπειστη και αδιαφορη
    ξαναβυθιστηκε εντος μου

    Κικη Δημουλα "ερεβος"

    καλησπερα σας και απο μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γεια σου κουτρουλοκαζανακι μου!
    το ριξαμε στην ποιηση αποψε!
    εγω παραντουραω απο κουραση αλλα αποψε ειπα οπως και να ειμαι θα μπω!
    με ξεκουραζετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αν εννοεις τα νυχτερια μου θα πανε μεχρι τελους Ιανουαριου περιπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΤΙ ΑΛΛΟ!
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αφεντικουλη μου-μου-μου!
    τι τρωμε? πρασινοκατασταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ευχαριστω κοπελα μου!
    ευτυχως πληρωνουν καλες υπερωριες!
    σε αλλες εταιριες το κανουν τζαμπα,παλι καλα να λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΥΧΗ,ΒΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ?
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τυχερούλα Καψοράχη! πληρώνουν; Απίστευτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΦΤΟΥ,ΦΤΟΥ ΜΗ ΤΟΥΣ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ.
    ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαρηκα που τα είπαμε, πάω να κάνω νάνι. Χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ωρες-ωρες έχω πολύ ωραίο τρόπο!
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΜΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΠΙΑ,ΧΑΧΑΧΑ.ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΊΤΕ,ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ναι,πληρωνουν,ο μεγαλος στην Ελλαδα ειναι πολυ ενταξει τυπος και επειδη εκεινος εστησε με επιτυχια την εταιρεια στην Ελλαδα οι Γερμανοι τον σεβονται...γιατι εκεινοι....μετρουν και την ωρα του κατουρηματος!
    με κομπιουτερακι στο χερι κυκλοφορουν παντα!

    ο γιατρος DVD βλεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κοιτα ρε! μεχρι να τα γραψω την κανανε!
    αντε κοριτσουδια μου καληνυχτα!
    εγω πινω σαμιωτικο κρασι και κανω κεφαλι!
    καληνυχτα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΙΑΒΑΖΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΣΤΗΝ Ν.ΥΟΡΚΗ,ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. α ρε κουτρουλακι!
    μια ζωη οτι και να ακουσουμε στην τσιτα ειμαστε!ετσι για να μην ησυχαζουμε!
    το ακουσα και εγω μολις τωρα.
    καληνυχτα κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είστε φοβεροί.
    Το κείμενο του Σαίξπηρ μοναδικό.
    ΄Κάτι κινείται στις συνειδήσεις των ανθρώπων παιδιά.
    Σιγά - σιγά, ψάχνουμε για τη χαμένη μας συνείδηση.
    Γι αυτό και πρέπει να τρέμουν οι σύγχρονοι ιεροεξεταστές του πλανήτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλημερα blogοπαιδα και αστρο-συμμοριτη!
    δεν θελω να ακουστω απαισιοδοξη αλλα οι συγχρονοι ιεροεξεταστες του πλανητη αυτην την στιγμη οχι μονο δεν φοβουνται αλλα βομβαρδιζουν αμαχους ανθρωπους!
    και να σκεφτεις οτι αυτος ο λαος(αναθεμα τον!)περασε ενα ολοκαυτωμα!
    Επιβεβαιωνεται τελικα οτι η ιστορια δεν διδασκει κανεναν!
    φιλια πολλα σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!!ΠΟΛΥ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑ ΠΟΛΥ ΒΡΟΧΗ ΠΟΛΥ ΥΓΡΑΣΙΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΚΙΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ?ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΕΣ ΑΘΗΝΑΙΕΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΣΤΙΣ 24 ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΩΡΑΙΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΠΑΣΤΕΛΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βαρεί τη θύρα, ν' ακούσει η παραθύρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΗ ΣΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή