Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Κυπαρισσάκι μου ψηλό


Μετά τα γλέντια, τις φωνές, τα γέλια ας πιούμε ένα ήσυχο πρωινό καφεδάκι χαζεύοντας το πράσινο. Ας μετρήσουμε τα κυπαρίσσια. Πάμε: ένα κυπαρίσσι, δύο, τρία... για στάσου ποιος είναι αυτός στο ποταμό, πέντε κυπαρίσσια, οκτώ, δέκα... ένα αυτοκίνητο και μια μηχανή πάνε στο Μέσα χωριό. Δεκαπέντε, είκοσι... μα στο Σταυρό ποιος είναι; είκοσι πέντε, τριάντα δύο... δεν φωνές δεν ακούς; ναι φωνές μάλλον απ' του Ψαρρού! Σαράντα δύο, πενήντα οκτώ... ένας γαϋδαρος στο ποταμό! Που είναι; που είναι; Νάτος πάει προς της Ιωάννας. Πολλά αμάξια σήμερα, είναι καμιά γιορτή; Δεν ξέρω, εξηντα πέντε... Α μα πια! Δεν υπάρχει ησυχία σ' αυτό το χωριό! Φεύγω, πάω στην αγορά να ψωνίσω!

Ο Γιώργος, της Πλακούρας, ανέβασε το βιντεάκι από την εκπομπή Οξυγόνο. Πατήστε εδώ για να το δείτε. Γιώργο ευχαριστούμε πολύ.

19 σχόλια:

  1. ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΘΕΑ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΜΕΤΡΑΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ Η ΟΧΙ,ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ.!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και από μένα.
    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους και σε όλες.
    Έχουμε να τα πούμε από πέρσι. Έλπίζω να περάσατε καλά όπως περάσαμε και έμεις έδω στην Άνδρο. Και του χρόνου με υγεία πάνω από όλα. Φέτος χαιρετήσαμε 24 σπίτια στο χωριό, εύχομαι του χρόνου να είναι τα διπλάσια ανοιχτά. Ευτυχώς μας έκανε ωραίο καιρό.
    Όσο για τους κεφτέδες αληθεύει. Εκατομύρια κεφτεδάκια όλων των ειδών. Όμως μας λείπουν οι κεφτέδες μπιφτέκια που τρώγαμε σε συγκεκριμένο σπίτι. Ξέρει η παρέα. Κεφτές γίγας, εγώ έκανα τρεις δαγκωματιές για να τον φάω.

    Καλή Χρονιά να έχουμε
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ
    "Ο Άγιος Κωνσταντίνος"

    Το Δ.Σ. του Συλλόγου Λειβαδίων σας εύχεται Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένος ο Νέος Χρόνος.

    Θέλουμε να ευχαριστούμε θερμά την νεολαία του χωριού μας αλλά και την αγαπημένη μας Boul-boul και τους ευχόμαστε το 2009 να είναι γεμάτο υγεία, χαρά, ευτυχία και πολύ πολύ αγάπη για αυτούς και τις οικογενειες τους.

    Για το Δ.Σ.
    Ο ταμίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΖΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΑΣ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΠΑ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΏΣΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ.
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ, ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ,ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΊΣ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΣΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΡΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΧΕ.... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΣΚΕΤΟΣ Ο ΚΑΦΕΣ ΣΚΕΤΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΑΝΩ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΣΚΕΤΟΣ Ο ΚΑΦΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ Η ΣΑΛΑΤΑ,ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙ 2%,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΟΡΤΟΣΟΥΠΑ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να βαλω και εγω ενα καφεδακι!
    ΣΚΕΤΟ! μου φαινεται οτι αυτος που παει στην χωρα boulboulaki πρεπει να ειναι η κορη της Σοφιτσας! η η Ευτυχουλα! αυτες πανε με τα ποδια! και τα κυπαρισια εγω τα βγαζω 39!
    αχχχχχ!!!ωραιος καφες!

    σας εχω χασει λιγο αυτες τις μερες αλλα προσωπικα μικρογεγονοτα με κρατουν λιγο πισω!ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΜΩΣ ΜΗ ΦΥΓΕΤΕ!!!!

    αφεντικουλη καθαρη δεν ηταν η σαλα?καλη δουλεια δεν εκανα χθες βραδυ?
    δεν μου ειπες ομως.......
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΚΑΣ?


    χι χι! φιλουρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!
    Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ!
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΧΑΡΙΣ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΛΕΥΤΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΑΓΟΡΙ!
    ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ..........
    ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πασταφλωριτσα μου τα εμαθα και χαρηκα αφανταστα! εγω σε καταλαβαινα ΠΑΡΑ πολυ γιατ ειχα μια γευση και ηξερα....
    δεν ξερω αν το εμαθες αλλα αυριο εκει που θα πας θα ειναι και το παιδακι μου!
    Το καζανακι μου μας φροντισε ολους!
    εκανε ωραια δωρα το ξαδελφι!
    σου ευχομαι ΟΛΑ να πανε καλα(ειμαι σιγουρη για αυτο!)
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΔΕΛΦΗ?
    ΣΕ ΠΕΘΥΜΗΣΑ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γεια σου γιατρουλη μου! και εγω σας πεθυμησα αλλα προεκυψαν διαφορα.....
    γενικα λιγο στα πατωματα........
    Θα επανελθω συντομα! ελπιζω!
    γενικα αυτες οι γιορτες ηταν ημιτασιον σε γενικο και προσωπικο επιπεδο!
    το προσωπικο που ελεγχω, οσο μπορω θα το φτιαξω, ελπιζω....το αλλο προσευχομαι να φωτισει ο Θεος αυτους που μπορουν!
    φιλουρες πολλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΧΡΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μεσημέρι.
    Ξέχασα να γράψω νωρίτερα για την υπέροχη κουκοφουρτάλια της Χρυσούλας, στο Πέρα Χωριό. Ευτυχία να χαίρεσαι την μάνα σου.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

    ΑπάντησηΔιαγραφή