Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στην Αθήνα






Η περιγραφή της Λαμπίρη Λειβαδίων στη προηγούμενη ανάρτηση ήταν άψογη όπως πάντα. Πραγματικά ήταν μια πολύ ωραία εκδήλωση, το φλουρί το κέρδισε ο Σωκράτης ο άντρας της Κουλίτσας. Η οργάνωση ήταν άψογη, αξίζουν πολλά μπράβο στις κυρίες του συλλόγου. Είχε βέβαια πολύ κόσμο. Ηταν μαζί μας εκπρόσωποι συλλόγων από πολλά χωριά της Άνδρου, οικεία πρόσωπα, φίλοι, γνωστοί, ο έπαρχος, ένας βουλευτής και φυσικά Λειβαδιανοί... πολλοί Λειβαδιανοί, παντού Λειβαδιανοί! Νομίζω οτι χαρήκαμε τη βραδιά. Γεια σου λοιπόν Πρόεδρε με την υπέροχη αντιπρόεδρο, τον εξαιρετικό ταμία και τα πανάξια μέλη! Ζήτω το Λειβάδι! Και του χρόνου!

70 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΜΑΣ.
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΜΕΛΕΤΑΓΑΜΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΖΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ "ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΓΙΝΟΜΕΝΑ".ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΉΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΉΘΗΚΑ,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΟΛΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ...
    ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ..ΚΑΨΟΥΜΕ !
    ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ...ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ!!!!
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ 90.
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟ-Γ-ΚΑΚΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΤΑ ΜΟΝΑΧΙΚΑ ΒΡΑΔΥΑ κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
    ΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΔΩ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΥΛΑΞΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΖΕΔΑΚΙ...
    ΚΛΑΨ-ΚΛΑΨ.
    ΣΚΥΛΙΣΙΑ ΖΩΗ !!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΞΑΔΕΛΦΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΟΥΠΕΠΕ ΜΟΥ,ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΗΝ 'ΚΟΨΟΥΜΕ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ "ΚΑΨΟΥΜΕ".
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ "ΚΑΨΟΥΜΕ "ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΗΝ "ΚΟΨΟΥΜΕ"ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΟ!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΕΤΕ ...
    ΚΟΥΠΕΠΕ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΙΣ ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΜΑΣ ΒΕΓΓΕΡΕΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ...
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΙ ΑΤΥΧΙΑ ΕΤΥΧΕ ΠΑΛΙ ... ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΟΥΖΟΥΡΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους. Έμαθα περάσατε υπέροχα. Κρίμα που δεν μπόρεσα να είμαι και εγώ εκεί αλλά ας όψονται τα βουντού...χαχαχα... Ευχαριστώ όλους για τα χαιρετίσματά τους εύχομαι να συναντηθούμε όλοι σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣΕΥΧΗ
    ΑΧ! ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΑΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ...ΜΙΚΡΟ ΤΟ ...ΚΟΥΤΣΙΚΟ ΤΟ ΜΟΣΧΑΝΑΘΡΕΜΜΕΝΟ...ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕ ΛΕΩ ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ.
    ΑΜΗΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...
    ΤΙΤΛΟΣ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ "ΟΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ" ...
    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!
    ΚΟΡΙΝΑ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ.ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ !!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΧΘΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλο μεσημερι απο εμενα την καψοραχουλα!
    χθες οντως ηταν καταπληκτικα αν και ημουν με αντιπυρετικα διοτι εχω αρπαξει ενα διαολοκρυο του καλου καιρου! σημερα εβγαλε και βηχα και οταν βηχω νομιζεις οτι βηχουν 40 γεροι μαζι!!!τετοια γοητεια!!!
    και του χρονου να την ξανακοψουμε και μετα να το καψουμε! ντου!

    κ Λαμπιρη μου σας ευχαριστω παρα πολυ αλλα εγινε μια παραλειψη απο πλευρας σας και διορθωνω...εκτος απο εμενα και την faudomama εκανε ΠΟΛΥ δουλεια και η αντιπροεδρος alectorοπεθερα!
    μιλαμε για πολυ εποικοδομιτικο αγχος!
    αυτα και ευχαριστω για την συμμετοχη σας!
    κουτρουλο μου μας λειψατε πολυ!περαστικουλια στον γαυρο σου!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και του χρόνου σε όλους σας.
    Να είστε πάντα καλά !!

    Vang - ANDROSinfo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η θεία Ελένη την τηλεόραση την λέει Βαβυλώνα, σήμερα έχω θυμηθεί πολλές φορές τη φράση της. Αυτή τη λύσσα να ακούω ειδήσεις πρέπει να την κόψω σύντομα γιατί έχει γίνει εξάρτηση και οι Βαβυλώνες μόνο πονοκέφαλο προκαλούν. Είναι ήρεμα λοιπόν να μην έχεις χαζοκούτι. Βρήκα και κάποιον που θα πάρει το παλιό μπαούλο-tv και έτσι η οικολογική μου συνείδηση θα κοιμάται ήσυχη.
    Χθες ήταν πολύ καλά, χάρηκα που κέρδισε το φλουρί ο κουμπάρος μου. Να είσαι καλά Socrates! Φαντάζομαι πως ολοι πέρασαν καλά. Σωστά Δημητρούλα; Αλλά στην Αθήνα όλα βιαστικά τα κάνουμε γι' αυτό είμαστε μεσ' στο αγχος. Αν είμαστε στο χωριό θα το ξημερώναμε, εδώ μια φούρια μια τρεχάλα, ένα κακό. (για το εαυτό μου τα λέω) Δεν πειράζει, του χρόνου να είμαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ?
    ΚΟΥΠΕΠΕΕΕΕΕΕΕΕ,ΚΟΡΙΝΑΑΑΑΑΑΑ,ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗ
    BOUL-BOULLLLLLLLLLLLLL,ΑΣΥΣΤΑΤΗΗΗΗΗΗ,
    ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειμαι αρρωστη,εχω πυρετο και βηχω σαν γαϊδουρι!(αληθεια πως βηχουν τα γαϊδουρακια?)
    και αυριο πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να παω δουλεια!!!!
    την ευχη σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και του χρόνου παιδιά, να είστε καλά και να γιορτάζετε.
    Δυστυχώς δεν οργανωθήκαμε καλά και είμασταν σε άλλη Ανδριώτικη εκδήλωση στο Mall.

    ΚΑΨΟΡΑΧΗHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

    Ευχαριστούμε για την πρόσκληση, τα υπόλοιπα από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ{ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΩΣΕΙΣ}.
    ΠΟΛΥ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΊ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μεσημέρι σε όλους από την όμορφη Άνδρο. Επέστρεψα στην βάση μου. Στην ησυχία του νησιού. Στην Αθήνα χαμός.
    Για την πίτα τα μάθατε και τα είδατε. Όσοι δεν ήρθαν έχασαν. Καλά να πάθουνε. Περάσαμε πολύ ωραία. Έτσι Καψοραχομαμά; Περαστικά σου.

    Φιλάκια σε όλους και σε όλες
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή μέρα!
    Καλή Βδομάδα!
    Πάντα νά γιορτάζετε!
    Περαστικά Καψοράχη!
    Περαστικά Κουτρουλό!

    Θά γράψω ένα ανέκδοτο(;), -πού βρίσκω καταπληκτικό-, αφιερωμένο στούς γριπιασμένους τού blog...

    Ο παρακάτω διάλογος μεταξύ Αμερικανών και Ισπανών λέγεται ότι είναι πραγματικός, σύμφωνα με αυτούς που τον δημοσιοποίησαν, και καταγράφτηκε από το κανάλι 106 ( Finisterra/ Galicia) των Θαλάσσιων Επικοινωνιών.

    Ισπανοί: Εδώ Α-835, για να αποφύγετε την σύγκρουση παρακαλώ αλλάξτε την πορεία σας 15 μοίρες βόρεια. Αυτή τη στιγμή βρίσκεστε 25 ναυτικά μίλια μακριά και κατευθύνεστε ακριβώς κατά πάνω μας.

    Αμερικανοί : Αλλάξτε εσείς την πορεία σας 15 μοίρες νότια.

    Ισπανοί : Αρνητικόν! Επαναλαμβάνω, αλλάξτε πορεία 15 μοίρες βόρεια.

    Αμερικανοί : Σας ομιλεί ο...

    πλοίαρχος σκάφους των ΗΠΑ, αλλάξτε πάραυτα την πορεία σας 15 μοίρες νότια.

    Ισπανοί: Την υπόδειξή σας δεν την βρίσκουμε ούτε λογική ούτε εφικτή. Εάν δεν θέλετε να προσκρούσετε επάνω μας, αλλάξτε την πορεία σας 15 μοίρες βόρεια.

    Αμερικανοί: (Με υψωμένη φωνή) Σας ομιλεί ο πλοίαρχος Richard James Howard του σκάφους USS Montana του δεύτερου σε μέγεθος αεροπλανοφόρου του στόλου των ΗΠΑ. Έχουμε μαζί μας δυο αντιτορπιλικά, καταδιωκτικό αεροσκάφος και τέσσερα υποβρύχια. Επιπλέον έχουμε την υποστήριξη καταδρομικών. Δεν κάνω ΥΠΟΔΕΙΞΗ αλλά σας ΔΙΑΤΑΣΣΩ! Αλλάξτε πορεία 15 μοίρες νότια, σε αντίθετη περίπτωση θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ασφάλεια του στόλου μας. Πάραυτα τσακιστείτε και αλλάξτε πορεία!

    Ισπανοί: Σας ομιλεί ο Juan Manuel Salas Alcantara, εδώ είμαστε δυο άτομα. Έχουμε μαζί μας ένα σκύλο, το βραδινό μας φαγητό, δυο μπουκάλια μπύρα και ένα καναρίνι. Το καναρίνι κοιμάται αυτήν την ώρα. Επιπλέον μας υποστηρίζει ο ραδιοφωνικός σταθμός Cadena Dial de La Coruna. Σας ομιλούμε από τον φάρο με αριθμό Α-853 των ισπανικών ακτών Finisterra Galicia και σας γνωστοποιούμε ότι δεν έχουμε πρόθεση να μετακινηθούμε. Δεν έχουμε ιδέα αν είμαστε ο μεγαλύτερος ή ο μικρότερος φάρος των Ισπανικών ακτών. Μπορείτε να προβείτε σε όλες τις γαμημένες απαραίτητες ενέργειες για την ασφάλεια του γαμημένου σκάφους σας που σας επαναλαμβάνω κατευθύνεται ολοταχώς προς τις βραχώδεις ακτές μας. Αλλά και πάλι επιμένουμε και σας υποδεικνύουμε να αλλάξετε την πορεία σας 15 μοίρες βόρεια.

    Αμερικανοί : OK . Κατανοητό, ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΕΛΕΙΟ ΕΛΣΑΚΙ,ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ,ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ
    !ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΒΡΑΔΥΝΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ, ΑΝΤΡΙΩΤΙΚΟ STYLE ΔΗΛΑΔΗ!!!
    ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟ...ΤΕΛΕΙΑ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ 40 ΦΩΤΟ-ΤΕΛΕΙΕΣ.ΚΑΤΙ ΣΑ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
    Η ΑΝΔΡΟΣ ΜΑΣ, ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα σε όλους
    Καλημέρα γλυκεία ξαδελφούλα.
    Περαστικά στον αδελφό μου, στον Alectoris.
    Καψοράχη μου-μου-μου ματιάξανε την ομορφάδα σου.
    Αυτό δεν είναι blog… η εντατική είναι.
    Περαστικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΤΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ...
    ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΟΥΠΕΠΕ ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ BOUL,ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ... XE XE XE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστώ για τις ευχές σας....Εδώ στο γραφείο όλοι με έχουν σε απόσταση ασφαλείας, αλλά υπάρχουν και μερικές η οποίες πλησιάζουν σε επικίνδυνες αποστάσεις....μάλλον όμως θέλουν να κολλήσουν για να κάτσουν σπίτι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΚΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΉ....

    1.ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ BLOG...
    2.ENTATIKA ΤΑΧΥΡΥΘΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ...
    3.ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΝΑ ΓΙΑΝΟΥΝΕ.4.ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΜΠΛΟ-Γ-ΚΑΚΙ ΜΑΣ.
    5. ΕΝΤΑΤΙΚΑ ..ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.
    6. ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ.
    7. ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΓΕΛΑΣΤΕ!!!

    8.ΣΗΜΕΙΩΣΗ.
    Ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ..ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΜΑΣΑ... ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΕ ΕΜΕΤΟ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΧΑΛΙ !
    .............

    9. ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΕΝΤΑΤΙΚΑ.

    10. ΘΑ ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΩ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
    ΤΙ ΕΝΤΑΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΡΑΨΑΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ?
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΟΥΠΕΠΕ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΤΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ΣΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημερα απο την Ανδρο.Τετοια "τσαγκαροδευτερα"σημερα δεν ξαναγινε!Περαστικα στους αρρωστους και περαστικα και σε μενα που δεν εχω ορεξη ουτε το χερι να κουνησω και να γραψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΕΙΠΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ Η ΚΟΥΠΕΠΕ..ΓΟΥΦ,ΓΟΥΦ!
    ΕΓΩ ΔΕ ΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΟΥΝΑΩ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΒΟΛΤΑ.
    ΑΝΤΕ,ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΣΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΟΙ-ΣΚΥΛΟΙ ΘΑ ΜΕ ΨΑΧΝΟΥΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ.
    ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΜΕ!
    ..ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΟΥΜΕ...ΓΟΥΦ!

    υπογραφη
    το σκυλακι το καλό[δεν το έανα επίτηδες για το χαλί)φουφ-ΚΛΑΨ-γουφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. συγνωμη, ηθελα να πω οτι δεν το έκανα επίτηδες, και γουφ-κλαψ-γουφ,
    αλλα μασησα τα λόγια μου!
    Υ.το σκυλακι το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΦΑΤΣΑΣ:ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΥΡΕΣ ΜΑΣ?ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΖΑΒΟΛΙΑ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΩΠΩ!ΤΙ ΓΟΥΦΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?
    ΠΟΛΥ ΜΆΡΕΣΕΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ... ΕΙΔΕΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. boulboulaki ανοιξε παραρτημα για τα ζωακια του blog! θα εχει επιτυχια! χαιρετω τα blogοπαιδα ολα αρρωστα και μη!
    alectoris παιδι μου! προσεχε στις προσεγγισεις τις πονηρες διοτι εμεις οι Αντριωτισες καλες-καλες αλλα εχουμε βαρυ χερι!
    ΛΕΟ!!!!!!παιδι μου!παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γειά σας και από μένα. Και του χρόνου να είσαστε καλά για να ξανακόψετε την πίτα (και όχι άρρωστοι).
    Γειά σου Κουπεπέ, αν είμαστε πιό κοντά θα σου έφερνα τον δικό μου σκύλο (μίξη μπόξερ με λαμπραντόρ)για παρέα στο πολύ γλυκό σου Κουπεπέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΑ, ΠΕΡΑΣΤΗΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΑΝΑΕΙΔΑ ΕΣΤΩ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ Η ΧΑΡΗ ΜΑΣ , ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΦΩΝΤΑ. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ TROKTIKO

    Συζήτηση μεταξύ ξανθιών:
    - Άσε ρε χθες, με τη ...
    διακοπή ρεύματος εγκλωβίστηκα 3 ώρες μέσα στο ασανσέρ.
    - Τι να πω κι εγώ, που ήμουν επί 3 ώρες εγκλωβισμένη στις κυλιόμενες σκάλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΟΡΙΝΑ ΟΙ ΔΟΥ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΙΑ Η ΣΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    Η ΓΟΥΦΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ...

    ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕ ΤΗ ΖΑΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΧΑΛΙ... ΧΑΛΙΑ!
    ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ, ΕΤΡΕΞΕ,ΕΤΡΕΞΕ,ΕΤΡΕΞΕ...
    υπογραφη-ΚΟΥΠΕΠΕ

    ΦΑΤΣΑ, ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΔΙΤΣΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ εγω γιατι ειμαι κοινωνικη πολύ!!!
    υπογραφη-το σκυλακι το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΟΥΠΕΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΓΟΥΦΟΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΚΑΙ "ΓΟΥΦΟΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΙΣ ΜΟΥΣΟΥΔΙΤΣΕΣ"ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.
    ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΊΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ,ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα, ειμαι ακόμη στη δουλειά. Γουφ-σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. boulboulaki εγω μολις γυρισα!ουαου!
    παραπατω και παραμιλω!πουλακια κανουν τα ματακια μου!
    τι κανετε παιδακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. BOUL-BOULAKI TI NA ΠΩ!ΓΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
    {ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΛΑΙΕΙ}
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΠΑΕΙ Ο ΠΥΡΕΤΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. κουτρουλοκαζανακι απο την πολυ δουλεια τον ξεχασα!η αληθεια ειναι οτι απο το πρωι παιρνω ανα 4 ωρες αντιπυρετικο για να βγαλω την μερα!
    τωρα θα δειξει που δεν εχω παρει.
    Τα δικα σου τα αρρωστουλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΣΧΗΜΗ ΨΥΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. η ψυξη δεν περναει ευκολα! θελει τον χρονο της!περαστικα να του πεις!
    που την ψωνισε χειμωνιατικα βρε παιδι μου,συνηθως αυτα συμβαινουν με τα κλιματιστικα το καλοκαιρι!
    εχω δει συναδελφο να στραβωνει το προσωπο του! φοβερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ?"ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΑΘΕ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ?"
    ΟΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ,ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μεχρι να κανει τον κυκλο του Κουτρουλό μου σε βλέπω να κάνεις κύκλους γυρω-γυρω το σπίτι. Χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. περαστικα παιδακι μου,αντε τον γλυκανε τουλαχιστον ο θρυλος το Σαββατο!
    παω για μπανακι κοπελα μου για να αραξω! αν δεν κοιμηθω ισως ξαναμπω αργοτερα,φιλουρες πολλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. κουραγιο γιγαντα! μου ελεγε ενας συναδελφος τωρα που φευγαμε"δεν λεμε στην διευθυνση να παρει κανα ραντζακι,μεχρι να παμε σπιτι θα ειναι ωρα να γυρισουμε!" χι χι!
    παω για μπανακι φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. καληνυχτα κουτρουλοκαζανακι!
    καληνυχτα αφεντικουλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΑΤΣ-ΜΟΥΤΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΔΙΤΣΑ,ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σε μισή θα εχω φυγει. Θα πάω με taxi. Τζάμι, υπέροχα! Εχω κέφια όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΕΕΕ!ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΡΑΤΖΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ?ΑΝΤΕ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οχι, θέλω να κάνω μπάνιο... στο μπάνιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΝΤΟ ΜΩΡΕ 24000,ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΡΑΝΤΖΑ ...ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΙΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ !!! 24 012

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή