Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

Υγεία, εργασία, χαρά για το 2009

Αίσιον και Ευτυχές το Νέον Έτος
Καλά ταξίδια στους ναυτικούς, φιλιά στους Αμερικάνους, φιλιά στους Λειβαδιανούς όπου κι αν βρίσκονται Ευχές σ΄όλο τον κόσμο.

Γράψε αν μπορείς στο τελευταίο
σου όστρακο
τη μέρα τ' όνομα τον τόπο
και ρίξε το στη θάλασσα για να
βουλιάξει.
Γ.Σεφέρης, Γυμνοπαιδία

LIVE: Αυτή τη στιγμή είναι στου Ψαρρού (21.40) χαιρετάνε με τη συνοδεία σαντουριού, λαούτου και 2 βιολιών. Σε λίγο θα πάνε στου Κοραχάη και θα ενωθούν με την παρέα των "μεγάλων" ... άντε γεια! Πανικός! Πατήστε εδω να δείτε όλες τις εικόνες. Φωτογραφίες: Konstantinos

Είναι αλήθεια ότι όλο το χωριό μυρίζει τηγανητό κεφτέ; Κάποιες Λειβαδιανές χθες μιλούσαν για λόφους από κεφτέδες. Είναι αλήθεια ή μήπως είναι υπερβολές;

51 σχόλια:

  1. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Ευχόμαστε σε όλα τα μέλη του blog, τους αναγνώστες αυτού, όλους τους κατοίκους του χωριού των Λειβαδίων και όλους όσους έχουν σχέση με το χωριό των Λειβαδίων, Υγεία, χαρά , ευτυχία και πρόοδο. Το 2009 να είναι ειρηνικό γιά όλο τον κόσμο.

    Μετά τιμής
    Για την Λαμίρη των Λειβαδίων Α.Ε.
    Ευθύμης Κουσέλογλου
    Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ.ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΙΝΩ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΤΟΥ BLOG MΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΜΑΣ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΒΕΓΓΕΡΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποδαρικό στο blog έκανε η Λαμπίρη, πολύ όμορφα, γ ο υ σ τ ά ρ ω !
    Χρόνια πολλά σε όλους. Καλα ταξίδια στους ναυτικούς, Αμερικα καλή χρονιά, υπομονή σε λίγες ώρες... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΑΤΕ ΒΡΕ ΓΥΡΙΣΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ Ε? ...
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ SYNBLOGERS ΜΑΣ ...
    ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2009 ΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΤΗΣ ΟΝΕΙΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δυο χιλιαδες και εννεα ευχες σε ολους σας!
    εκτος ολων των αλλων ευχων θα σταθω στην ευχη της Λαμπιρη που πιστευω οτι αυτην την στιγμη ειναι και η πιο χρειαζουμενη...
    ΤΟ 2009 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
    φιλια σε ολους σας και στον καθενα χωριστα!
    η καψοραχουλα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2009 αστερια λαμπουν στον ουρανο

    2009 ειναι και οι ευχες μου για ενα ετος γεματο χαρα υγεια ευτυχια και αγαπη για ολο το κοσμο!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υγεια χαρα και ευτυχια σε ολο τον κοσμο για το 2009.Πολλα φιλια σε ολο το BLOG.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα.Καλη χρονια με υγεια,αγαπη και ευτυχια!
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα, κάθε χρόνο τέτοια μέρα δεν χάνω με τίποτα την Πρωτοχρονιάτικη συναυλία της φιλαρμονικής ορχήστρας της Βιέννης σε ζωντανή μετάδοση από την ET-1 12.10. Σας το συνιστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΜΕΡΑ Η 1η ΤΟΥ 2009.
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ 2009 ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΧΤΙΔΕΣ ΗΛΙΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ...
    ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΡΕΒΕΓΙΟΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΣΟΝ ΟΙ ΕΥΧΕΣ...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΤΟΝ Μ.ΜΕ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΤΙΔΑ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ,ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΝΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ...
    ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ...
    ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ Μ. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΩ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΔΗΜΊΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ.!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΕ ΠΗΡΕ ΛΙΓΟ ΞΟΦΑΛΤΣΑ ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σας απο τα Λειβαδια.Τρεις παρεες γυριζουν σημερα στο χωριο.Ποσον οι κεφτεδες,ετσι και τους ενωσουμε ολους μαζι ενωνουμε Χωρα-Λειβαδια.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σου ΑΣΥΣΤΑΤΗ, τωρα ησυχασα! Ποσών οι κεφτέδες. Αψογα! Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλη χρονια boul-boul με υγεια και χαρα.Θα λαβεις πολλα ντοκουμεντα σημερα.Η νεολαια του χωριου μας δεν παιζεται.3 παρεες,συνολικα 31 ατομα μικροι μεγαλοι.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα εχω μάθει, είμαι εδω και περιμένω με αγωνία. Γωγωθάκι ακολουθεί; Μα τι λέω! τι λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λειπει ο Μαρτης απο την Σαρακοστη?Γωγωθακι ακολουθει,Ασυστατη περιμενει!!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα το Γωγωθάκι είναι η ψυχή της παρέας! Σε σενα έχουν έρθει; Μπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εδω εχουν ερθει οι 2 παρεες.Περιμενω την παρεα του Γιωργου.Αναζητουνται καπου στο κατω χωριο.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με τους γνωστους αγνωστους των Λειβαδιων(ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε)!!!!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλο μεσημερι και απο μενα!
    ευχες για ολους για καλη χωνεψη! και τι δεν θα εδινα να ημουν τωρα στα Λειβαδια!
    καλη χρονια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΞΕΣΗΚΏΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.
    ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κουτρουλο μου καλη χρονια και περαστικα στο αρρωστουλι σου!
    τι λες δινουμε ραντεβου του χρονου να ειμαστε καλα ολοι εκει?και εδω τι καταλαβαινουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΛΛΕΣ-ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.
    ΑΥΤΟ ΛΕΓΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ J.V ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ,ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΚΕΙ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εύχομαι το 2009 να κυλάει σαν την αριθμητική..
    Χαρές να προσθέτονται..
    Λύπες να αφαιρούνται..
    Πλούτη να πολλαπλασιάζονται..και
    η αγάπη να μένει πάντα αδιαίρετη!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΛΩΛΟΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ,ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή χρονιά σε όλους Λωλοδασκάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Από πάνω προς τα κάτω: στης Ιωάννας(κάτω Χωριό), στου Ψηλού, στου Προέδρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλη χρονια boulboulaki μου μου μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γιατρε μου καλη χρονια!που εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστω καψοράχη μου-μου-μου, η Κορίνα θα έχει πάει βόλτα τον Φάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. boulboulaki τωρα που φυγαν γατακια και αντιβιωση να ερθω να γινουμε ντιρλα?
    ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οποτε θέλεις, παρε το Καζανάκι και κανονισε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ωραια!!!!!!
    χθες η Χρυσανθη ειχε αναλαμπη τεραστια! με ειχε στησει μπροστα στον μπουφε και μου εδειχνε τα δωρα που εχει απο τον γαμο της!
    καποια στιγμη μου εδειξε ενα σερβιτσιο καφε και μου ειπε οτι της το ειχε κανει δωρο η γιαγια σου και η θεια Φρεσκουλα! μετα μου ειπε οτι εκανε ενεσεις στον παπου σου και ηταν μπροστα οταν πεθανε!
    και τι δεν θυμηθηκε χθες βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μάλλον για τον προ-παππού μου θα έλεγε. Της έδωσες φιλιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μιλαγε για τον αντρα της Αννας!!
    δεν ξερω κι ολας!τα μπλεκει λιγο!
    ναι,τους ειπα τους χαιρετισμους,ο Ηλιας τα θυμαται ολα καλα,μυαλο ξουραφι αλλα χθες δεν ηταν παρων στην συζητηση! μιλουσε με τον γιο μου και τον ρωτουσε "αυτες οι μολοτωφ ρε παιδακι μου ειναι ρωσικης πρελευσης?"
    καινουργιο συκωτι απο τα γελια εκανε ο μικρος!
    γενικα η κουβεντα με τον Ηλια ειναι πια ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γεια σας κοριτσια.Καψοραχη καλη χρονια ,να εισαι παντα καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου.Μολις τελειωσα απο τις παρεες και παω να μαζεψω τραπεζια.Αν προλαβω θα τα ξαναπουμε αργοτερα.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΣΟΝ ΦΑΪ...ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τώρα είναι στο Πάνω Χωριό στου Καλλιβρούση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΕΦΤΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΧΩ ΦΟΒΕΡΟ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. γιατρε μου παρουθα!
    για πονοκεφαλο εθυ θαν γιατρος θα ξερειθ καλυτερα.....
    εγω εχω μεινει θτις ενεθεις ωθ αδελφη....
    ευχομαι τα καλυτερα για θενα και οθους αγαπαθ!

    ΑΣΥΣΤΑΤΗ και σε σενα ευχομαι να ειναι καλα ολοι οι αγαπημενοι σου και να χαιρεσαι τον παιδικο μου φιλο! εχεις παρει ψυχουλα!

    φιλια θα τα ξαναπουμε αυριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
    Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

    ΑπάντησηΔιαγραφή