Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Μια Σάριζα παρακαλώ

Ουφ πέρασαν. Πάει αυτό ήταν, δεν ήταν φοβερό τελείωσε. Όλα τελειώνουν. Πέρασαν οι γιορτές. Επιτέλους! Άντε τώρα να φύγουν. Σιγά που θα φύγουν, πως να φύγουν; Τι να κάνω; να το κόβω κάθε μέρα με το πόδι μέχρι το Σύνταγμα; Μπα; τι θα κερδίσω; σχεδόν τίποτα. Ούτε μια ώρα δεν είναι η πλατεία. Να τρώω μαρούλια, πιπεριές, καρότα, χλόη μυρωδάτη; Θα φύγουν έτσι; Ναι, εμένα μου λες, δεν φεύγουν! Κάποτε... θα φύγουν, κάποτε! Θα μου πείτε: "πως κάνεις έτσι για δύο κιλά που πήρες παραπάνω" Μωρέ ψύχραιμη θα ήμουν, αλλά αυτά τα δύο πήγαν να κάνουν παρέα με τα άλλα δύο τα πασχαλινά και αγκαλιά όλα μαζί κάνουν παρέα με τα καλοκαιρινά, που έχουν σφιχταγκαλιαστεί με τα περσινά χριστουγεννιάτικα, που κι αυτά έχουν κολλήσει με τα... Ουφ, μπερδεύτηκα! Μπουνταντίστικα. Πιάσε μωρέ μια Σάριζα σιγά - σιγά να συνηθίσω αυτό το ποτό, πρώτα με φυσαλίδες, αργότερα σκέτο (μόνο σκέτο το νερό δεν παχαίνει). Πάνω απ' όλα πρέπει όμως να το πάρω απόφαση πως είμαι μια γυναίκα με... "πάχος"!

88 σχόλια:

  1. Ξέρει κανείς να μου πει γιατί η ΣΑΡΙΖΑ δεν κυκλοφορεί στα super market και γενικά είναι δυσεύρετη?
    Οχι καλέ εγώ είμαι τσίχλα, δεν θέλω να χωνέψω, αλλά έτσι ρωτάω από περιέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΟΣΩΝ Η ΣΑΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΤΑ ΚΙΛΑ ΜΑΣ ...
    ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ,ΦΡΟΥΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΟΥ Η ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ "ΤΑ ΠΑΧΗ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ" ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ...
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ JUICE ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και εγώ αδύνατη είμαι. Ο κάθε άνθρωπος πάντα κυνηγά την τελειότητα! Με τη Σάριζα κάτι τρέχει… αλλά μόνο μέσα στο νησί. Σε φώτισα; Χαροκόπου & Δημοσθένους η κάβα έχει ή τουλάχιστον έφερνε πριν από μήνες.
    Σήμερα είμαι κουκουρούκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και από εμένα.
    Παλιά στην Άνδρο έλεγαν οτι οι καλοπαντρεμένες γυναίκες ειναι οι παχουλές, ενώ οι αδύνατες δεν περνούν καλά. Άρα εγώ ειμαι από τις πολύ καλοπαντρεμένες! Σιγά μην κάτσω να σκάσω για 2,3..5 κιλά παραπάνω, εγώ να είμαι καλά. Αναισθησία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα και απο εμενα!
    καλε και εγω αδυνατη ειμαι!αφου οταν περναω πανω απο σχαρες προσεχω μη πεσω μεσα σε κανεναν υπονομο!χα χα χα!
    παιδια δεν θελω να σας ψυχοπλακωσω αλλα ΜΟΝΟ με Σαριζα δεν αδυνατιζουμε! πρεπει να βαλουμε και φερμουαρ! γενικως τερμα οι μασαμπουκες!
    φιλουθια πολλα-πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS ΔΕΝ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ....και κουραγιο...και εντυπωση...και υπερωριες.....

    γεια σου alectoris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντυπωση κανεις εσυ Καψοράχη, εγω κάνω διαιτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρειάζομαι και εγώ δίαιτα κορίτσια....και πέρασα υπέροχααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΝΤΟΥ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ Η ΧΟΝΤΡΟΥΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΚΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ... ALECTORIS ΛΙΓΟ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙΠΟΤΑ?ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. boulboulaki...και εγω διαιτα κανω διοτι ντερλικωσα τα παντα και ηπια τα παντα!

    alectoris....θα το εκτιμουσα αγαορακι μου να μην επεκταθεις σε λεπτομερειες! ασε να μου τα πεις το Πασχα με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΧΩ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΚΟΜΑ Ε BOUL ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ... ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΠΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όντως το μπόι μας σώζει λίγο...Κορίνα την σκέφτομαι την Καψοράχη γι'αυτό λέω μόνο οτι πέρασα υπέροχα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ALECTORIS ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΜΠΟΙ ΜΕ ΣΩΖΕΙ ΠΟΛΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. alectoris....με προκαλεις!
    θα βαλω την πεθερα σου να σε δειρει! ααααα μα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ETOULAS SARGOS ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ALECTORIS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΛΛΑ Ο ALECTORIS ΕΙΝΑΙ ΑΤΑΚΤΟ ΠΑΙΔΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...και σταματηστε να μιλατε για μπογια! αντε πια!

    η κοντουλα του blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΜΠΟΓΙΑ ΓΙΑ ΠΑΧΙΑ ΛΕΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...

    Η ΧΟΝΤΡΟΥΛΑ ΤΟΥ BLOG!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κορίνα εισαι πολυ σωστή. Κοντεψε να βγει εκτός θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αααααααααα!!!!!ααααααααααα!!!!
    το αφεντικουλη λεει οτι βγηκα εκτος θεματος!αααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και κοντη και εκτος θεματος!φσσσσ!φσσσσ!(ρουφηγμα μυτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΗ ΚΛΑΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΚΟΚΟΡΕΤΣΑΚΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οχι κοκορετσακιιιιιιιιι!!!!!
    τσουρεκι απο τερκενλη θελωωωωωωω!!!!
    αααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕ ΧΕ.... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ALLODAPH ...
    ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΚΕΦΙΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπερα σας ελειψα?Εμενα παντως μου λειψατε.Λογω ανωτερας βιας απουσιασα για λιγες ημερες.Αλλοδαπη καλως μας ηρθες,ελα να σε κερασουμε κατι τις!!!Και μια ανακοινωση¨-ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΑΩ!!!.....ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υγεια να εχουμε Αλλοδαπη και ολα θα γινουν.!!!!Και εγω ξερω που ειναι το Γωγωθακι.Καλοπερναει!!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα σας ALLODAPH, σοκολατάκι; Κουραμπιέ, φινίκι; Απ' όλα έχουμε για τρατάρισμα, γιατί εμεις δεν τρώμε... σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ALLODAPH ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ,ΕΝΑ ΚΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟ ΕΝΕΚΑ ΔΙΑΙΤΑΣ,ΧΙΧΙΧΙ.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΑΜΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΝ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΧΑΧΑΧΑ.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΕΘΕΑΘΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ,ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ.ΧΑΧΑΧΑ
    ΣΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΣΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΣΑ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΦΩΝΑΖΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ,ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΨΑΧΝΑ,ΤΟ ΚΑΘΙΣΙΌ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΞΙΝΟ!!!!!!ΑΧ,ΒΑΧ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΧ ΒΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑΚΙΑ ... ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ.
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΠΕΙΝΑ,ΕΕΕΕΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΉ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΤΣΙΜΠΗΣΑΜΕ ΤΑ ΚΙΛΑΚΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ... ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΑΤΙΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΙΑΖΩ ΣΤΗΝ ΤΖΕΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ BOTERO ... ΟΧΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΕΡΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΕΕΕΕ!!!ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΜΗ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ Η ΧΡΟΝΙΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. BOUL-BOUL ΕΣΥ ΜΕ ΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΟΙΑΖΕΙΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΣΑΡΙΖΑ ΟΛΟ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ ΜΠΑΝΙΟ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΕΙ ΘΑ ΣΕΕΕΕΡΝΕΕΕΕΕΕΤΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΔΕΛΦΗ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΤΗΣ IDEAL STANDARD ... XE XE XE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μασούσα κάτι καρότα. Τα άτιμα θέλουν πολύ ώρα για να τα καταφέρεις, είναι πολύ νόστιμο σνακ! χρατσα-χρούτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ANTRE ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΠΑΚΣ ΜΠΑΝΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΤΟΥ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΙΛΑ.ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΛΟ ΣΤΗΣ ΓΙΩΡΤΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΩΡΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΝΘΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κορίνα κρίμα που δεν ειναι η Καψοράχη παρούσα να σου κάνει σιγόντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΠΟΛΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΝΤΡΕ ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΕΡΑΣΜΑ,ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ,ΕΒΙΒΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΝΤΕ ΒΙΒΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ...
    ΞΕΡΟΣΦΥΡΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΡΕΣΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΑΑΑΑ,ΕΙΠΑΜΕ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ,ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΜΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΟΜΙΖΩ BOUL ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΣΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΟ ΕΝΑ ΔΗΛ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΡΕΣΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΜΑΘΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΞΑΛΟΥ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.ΑΠΟΔΕΔΗΓΜΕΝΑ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΨΗΦΙΖΩ ΑΝΤΡΕ ...
    ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΣΟΥΠΑ ΚΑΝΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΝΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΞΑΝΑΒΑΝΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΔΙΑΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΒΡΕ ΒΑΛΕ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΕΣ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΙΑΒΑΖΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΤΕΎΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ 1 ΚΙΛΟ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καληνυχτα σε όλους.
    (Καψοράχη καλη ξεκουραση. Μπορει να βρεις ζαλισμένες από τα ρακάκια τις ΚουτρουλοΚορινες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΑΤΑΕΙ ΟΞΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?ΤΟ ΜΙΣΟ ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή