Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Πολύ καλά παιδιά!


Μετά από το τρυφερό βιντεάκι της προηγούμενης ανάρτησης θυμήθηκα αυτή τη φωτογραφία. 3 φαούδια ντυμένα με τα καλά τους, καθαρά πεντακάθαρα περιμένουν το κλικ της μηχανής για να συνεχίσουν το παιχνίδι τους. Η Βούλα κουρνιάζει στην αγκαλιά της Χριστίνας με το πολύ ωραίο στιλ, ο Λωνίδης σαν μεγαλύτερος κοιτά σίγουρα το φακό. Η Ειρήνη, που την τρώνε τα χέρια της, σκέφτεται τι ζαβολιά θα κάνει μόλις τελειώσει η φωτογράφηση. Η Βούλα είναι χαμένη από χέρι γιατί είναι η μικρότερη! Η αυλή της Γονένας φρέσκοασβεστωμένη, η κλασική σιδερένια πόρτα, ίδιο σχέδιο στα περισσότερα σπίτια, τα λουλούδια, το πιθάρι - γλάστρα, οι κρίνοι. Όλα ήρεμα, γλυκά, καθησυχαστικά. Όλα.. ακόμη και τα 3 φαούδια για μια στιγμή έχουν μεταμορφωθεί σε πολύ ήσυχα παιδιά!

129 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΑΝΔΡΟ.ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΙΟΠΑΛΗ. ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ BABYSITTER.
    EYTYXIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυο αγαπημενοι παιδικοι φιλοι(μεχρι σημερα)και το γλυκο μου ανεπαναληπτο αδελφοκαζανακι!
    μ'αυτην την ομορφη εικονα ξεκιναει η αγριομερα μου και ερχεται και ξορκιζει καθε κακο κι αναποδο!
    Ευχαριστω boulboulaki!
    το παιρνω προσωπικα και λεω οτι το εκανες για μενα!
    φιλια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καψοράχη,κοίτα να μου βρείς καλή θέση,δίπλα σε μώλο,για να ρίξω και κανένα αφροπαράγαδο!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν εννοεις το Σαββατο καλα που μου το ειπες!
    θα σε βαλω διπλα στους βουλευτες(αν ερθουν!)ριξε κατι καλο.....ολο και καποιος ασχημοροφος θα τσιμπισει!! χα χα!
    φιλια σαργε μου και ....μη χανεσαι μωρε!μας ελειψε το χιουμορ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στο παληκαρακι αριστερα το παντελονι ειναι μεχρι τις μασχαλες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την καλημερα μου σε ολους σας.Χθες το βραδυ μας ειχαν καλεσει σε καποιο φιλικο σπιτι,σε μια απο τις συζητησεις που καναμε ειπαμε οτι μερικοι ανθρωποι οσα χρονια και να περασουν δεν αλλαζουν φυσιογνωμια και να που ερχεται σημερα αυτη η φωτογραφια για να μας αποδειξει οτι ειχαμε δικιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως το faudi! μολις εκλεισα το τηλεφωνο με την μητερα....την ενημερωσα για την αναρτηση,και ξερεις τι φτιαχνει αυτην την στιγμη? μελομακαρονα για την πιτα του Σαββατου!
    και μονο γι αυτο αξιζει να ερθετε ολοι! τα εχω δοκιμασει και ξερω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα Ασυστατη! χαιρετισματα στο αγορι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και από μένα. Πολύ μου φτιάχνουν το κέφι, οι παλιές φώτο, με πρόσωπα γνωστά. Ας ελπίζομε για μια καλύτερη μέρα από την χτεσινή.
    Ασύστατη περάσατε καλά έμαθα χθές.(Πιστεύω το φαγητό να μην ήταν διαίτης?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καψοράχη με την εξουσία ποτέ δεν τα πήγα καλά. Δεν έχουμε τίποτα κοινό. Αυτοί ασχολούνται με το εφικτό ενώ εμένα με ενδιαφέρει το ανέφικτου, η ατέρμονη πάλη για το άπιαστο, το τέλειο, το αεικίνητο, το ονειρεμένο. (εχω κέφια σήμερα γιατί θα μείνω μέχρι αργά στη δουλειά) Μη μου κάνεις καμιά πλάκα γιατί θα σε κυνηγώ γύρω-γύρω το Καραβελ χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ανέφικτου πολύ ωραία το έγραψα... ετσι γιατί είχα πάρει ψηλά τον αναμανέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαιρετω με πολυ αγαπη την αντιεξουσιαστικη τρυφερη πλευρα σου! εκει συναντιομαστε.....οσο για "πλακα"δεν ξερω τι εννοεις....παντως αν με κυνηγησεις γυρω-γυρω το Καραβελ θα εχει πλακα!! δεν ξερω εσυ τι θα κανεις εγω παντως θα φωναζω ντουουουουου!θα πλακωσουν τα ΜΑΤ και θα μας γραψουν οι εφημεριδες...και τα blogs!!!χι χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ FOTO ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ,Η ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΦΑΤΣΟΥΛΑ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΙΤΣΑ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΤΡΥΦΕΡΟ ΜΩΡΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΙΚ ...
    BOUL ΩΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΧΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ Η BOUL ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΚΑΜΕΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εννοειται.......και μετα θα μας εκβιασεις με το βιντεο και εμεις θα παμε στον Τριανταφυλλοπουλο και μετα θα μας γραψει και το troktiko και θα γινουμε ρομπες ξεκουμπωτες...και θα μας αρεσει..χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα καψοραχη,επισης χαιρετισμους απο το αγορι μου.Γαρουφαλια,δικιο εχεις περασαμε ωραια χθες το βραδυ,οσο για το φαγητο αν το κατσικακι φρικασε ειναι διαιτης τοτε χθες φαγαμε υγειινα!!!Η φιλεναδα μου αψογη σε ολα αλλα το καλυτερο ηταν ενα συγκεκριμενο γλυκο!Μεχρι ψιχουλο το φαγαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΑΠ ΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΠΟΝΗΡΟΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΙΑΣΗΜΗ Ε? ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καψοράχη μου-μου-μου στις βασικές αρχές ίδια είμαι από την ενηλικίωση μου, τον τρόπο μου αλλάζω κατά καιρούς διότι ο άνθρωπος όπως τον «βρίσκει τον καιρό πρέπει να τον αρμενίζει» χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα σε όλες και όλους....Καψοράχη είμαι χάλια......Πήρα τηλέφωνο για να φύγω σήμερα για το νησί και έχει απαγορευτικό......Άντε να ζήσεις τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το βιντεάκι της προηγούμενης ανάρτησης ήταν κατά της σωματικής τιμωρίας των παιδιών. Πείτε μου όμως αν έχεις παιδιά σαν αυτά και ειδικά σαν το παλικαράκι, που λέει το faoudi τι κάνεις;
    Παρακαλώ τη θεία Κατίνα και τη θεία Ελένη να απαντήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ALECTORIS ΕΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ?ΕΔΩ ΦΥΣΑΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ... ΑΜΑΝ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕΣ ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΟΜΩΣ ...
    Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κορίνα η Ελπίδα είμαι σίγουρος οτι θα πεθάνει τελευταία διότι είναι γυναίκα και όπως είναι γνωστό χήρες υπάρχουν πολλές.......χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα κλαίω μαζί με το Ζίκο Κορίνα....Φέρε και τον Φάτσα για συμπαράσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΟΥΝΤΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΘΑ ΛΕΣ ... "ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΥΛΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΚΑΝΩ" ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κορίνα το σκέφτηκα και εγώ αυτό....Θυμάσαι που είπε οτι τα συζητάει με την Αντιπρόεδρο;;;; Φαντάσου να λένε δυο γυναίκες για σένα πίσω από την πλάτη σου....χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Boul boul μπορώ να απαντήσω εγώ που έχω μεγαλώσει δύο καλόπαιδα τον δικό μου και τον ανιψιό μου, οτι καμιά "φάπα" δεν κάνει κακό, πότε πότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ... ΚΟΥΡΑΓΙΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Alectoris δεν κουβεντιασαμε μονο με την αντιπροεδρο! και κουκλακια με καρφιτσες φτιαξαμε! τα ειχε μαθει στην Κινα που πηγε...χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και τι θα πω στον Ζίκο τώρα;;;; Ξέρεις Κορίνα οτι ο σκύλος είναι αποδεδειγμένα ο καλύτερος φίλος του άνδρα αλλά και του ανθρώπου γενικότερα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...δεν τρώγεστε....Συγνώμη να ρωτήσω μπορώ να οδηγήσω σήμερα ή να πάρω το λεοφωρείο;;;χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΧ Η ΚΙΝΑ ΣΕ ΕΦΑΓΕ ALECTORIS ... ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άλλος φέρει ευθύνη γι'αυτό το ταξίδι αλλά τι να κάνω....;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κορίνα αποδεικνύεται πολύ απλά....εάν κλείσει ένας άνδρας στο πορτπαγκάζ του αυτοκινήτου του την γυναίκα του και τον σκύλο του για 3 ώρες και ύστερα το ανοίξει πάλι. Ποιοε θα του κάνει χαρές όταν τον δει πάλι;;;;ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΒΡΕ ALECTORIS ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ. ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΛΙΜΜΕΝΑ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΚΟΡΑΚΙ ΣΤΟ ΜΑΛΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΟΥ ΛΩΝΙΔΑ ΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΦΑΟΥΔΙ ,ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΜΑΣΧΑΛΕΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΠΑ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΒΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου Κουτρουλό....Αχ και να είμασταν τώρα στο νησί .....Καταραμένη ΚΙΝΑ....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΡΑ Η ΚΙΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ... ΤΑ ΛΕΜΕ ... ALECTORIS ΚΟΥΡΑΓΙΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΧ!ALECTORIS,ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ!ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
    ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ,ΤΑ ΕΞΩ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΕΞΑΤΗ,ΧΑΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα τα πούμε μάλλον στην πίτα.....Καλημέρα σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΔΗΛΑΔΗ BOUL-BOUL ΘΑ ΚΑΘΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εχω μια απορια.Γιατι εχει απαγορευτικο?Στα Λειβαδια παντως προς το παρον δεν κουνιεται φυλλο.Και εχει και ψιλολιακαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΥΣΤΑΤΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΧΥΛΟ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ασύστατη έχει 7 μποφόρ νοτιάδες.....Τα λειβάδια δεν τα πιάνει τόσο ο νοτιάς......όσο πιάνει την Ραφήνα τα κινέζικα κόλπα...έτσι Καψοράχη;χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. στην πιτα μας καθεται ο καθενας οπου θελει και με τους δικους του!
    μη σκιαζεσαι boulboulaki!!!δεν θα σε εβαζα ΠΟΤΕ εκει που δεν θα ηθελες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο JOHN V ΠΑΝΤΩΣ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΟΤΕ' ΜΕ ΕΣΚΙΑΞΕ ΛΙΓΑΚΙ...ΜΠρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ενταξει Καψοραχη τώρα ησυχασα
    Γεια σου Κουτρουλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΟΤΕ" ΜΕ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΛΕΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΙΙΙΥΝΗΣΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΕΛΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΙΣ FOTO ΜΑΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μπουγατσουλες το δικο μου ΠΟΤΕ σας τρομαξε? γιατι?
    για καλο ηταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΕΕΕΕΕ!ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ...ΠΟΥ ΠΑΩ ΕΓΩ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΒΓΩ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΨΟΡΑΧΟΤΟΥΛΟΥΜΠΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΔΊΔΥΜΟ!!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ...ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΤΣΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. γιατι μανα μου? επειδη ειπα στο αφεντικουλη οτι ποτε δεν θα την εβαζα να κατσει εκει που δεν θα ηθελε? γιατι, θα εβαζα εσας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΑΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡ'ΟΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΣΕ ΕΙΔΑΜΕ ΚΕΦΑΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ,ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΑΖΑΝΑΚΙ ΜΟΥ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ... ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ... ΕΤΣΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ? ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΡΕ ... ΕΛΑ ΒΡΕ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΧΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΒΓΑΛΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ... ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΕΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΒΓΕΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΕΡΑΣΕ Η ΜΠΟΡΑ ... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΟΤΟΥΛΟΥΜΠΙΤΣΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΝΑ ΒΓΩ?ΟΛΑ ΚΑΛΑ?ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΚΟΨΟΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΩ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΟΧΙ...ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ετσι ειμαι σημερα!σκιαχτικη! χι χι!
    και δεν φοραω αρβυλλα σημερα! φορω 10ποντη γοβα,φουστα στενη μεχρι το γονατο και πουκαμισο ασπρο ανοικτο μεχρι το στηθος! ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ GAMOTO ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΟΑΥΞΗΣΗ!!

    θα πονεσω γιατρε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Α Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ "ΑΓΑΠΩ ΣΕ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΩ ΣΕ" ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΒΩ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΜΙΣΗΣΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΠΩΠΩ,ΤΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ! ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΙ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ναι ρε κοριτσια,αλλα αν μεινει μονο ο πονος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ.ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΣ ΑΜΑΧΗΤΗ ...
    VANCEREMOS ΑΔΕΛΦΗ ΠΑΡΕ ΜΑΖΙ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΣΙΚΟ ΚΛΥΣΜΑ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΚΕΤΟ ΚΑΛΑ ...
    ΠΑΡΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΜΠΡΕ ΚΑΙ ΟΡΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ .ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΙΝΑΙ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. γιατρε εσυ δεν λες με ρεγουλα!
    μη μας περασουν και για λυσαρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΜΕ ΛΥΣΑΣΜΕΝΗ ΡΕΓΟΥΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Y Π Ε Ρ Ο Χ Η φωτογραφία!
    Και ο σχολιασμός της επίσης. Μπράβο, Αννούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΛΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΔΕΧΟΜΑΙ ΕΓΩ,ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Οχι ειμαι στη δουλειά και θα είμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΟΙΚΕΊΟΙ ΠΙΑ ΟΙ "ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ" ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ .
    ΑΛΛΑ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Α ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΑΣΟΡΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗ ΜΟΥ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΑΡΑΓΕ ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΣ.ΤΗΝ ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ...
    ΛΕΣ ΝΑ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΠΟ ΤΟ ΚΥΡΙΛΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΨΟΡΑΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΕΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΜΠΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ Ο ΚΑΝΑΠΕΣ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. BOULBOULAKI MOY ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ BOULBOULAAKI ΣΕ ΖΗΤΑΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Kαλημερουδια blogοσφαιρα!
    σημερα ξυπνησα με μια αισιοδοξια!τωρα...η με πειραξε η πολυ δουλεια και επαθα κατι..η κατι εχει ο θυρεοειδης μου...η φταιει που ο ΛΕΟ ειναι στην πολη...η....ουφ! δεν με νοιαζει γιατι..μου αρκει αυτο!
    blogοπαιδα καλα να ειστε ολοι,καλο ξεκινημα,καλα κρασια..και να ξερετε να σας αγαπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. εγω παλι εχω μια νυστα.......
    που θα παει....δεν θα παρουμε την ριμαδα την συνταξη.....
    καλημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλημέρα σε όλους. Το χωριό μας είχε τέτοια ομίχλη το πρωί, που δεν έβλεπες τον ποταμό. Νόμιζα οτι ήμουν στην Βουρκωτή. Και βέβαια έχει απαγορευτικό για όσους θέλουν να ταξιδέψουν. Καλή δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΗΚΏΘΗΚΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΥΡΑΑΑΑΑΑ...ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΛΙΟΝΟΤΙΑΣ ΦΤΑΙΕΙ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

    Παρακαλούμε τον υπεύθυνο/η για τις κρατήσεις θέσεων για την κοπή της πίτας των Λειβαδιων,χωριό του αγαπημένου μας LEO όπου και θα παραστεί,να κρατηθούν για το LEO FUN CLUB 1.856 θέσεις,χωρίς να είναι βέβαιο διότι περιμένουμε και αφίξεις από το εξωτερικό,θα σας ενημερώσουμε γι αυτό.


    LEO FOR EVER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ο οποιος ΛΕΟ χθες το βραδυ το εριξε εξω.....και ο νοων νοειτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. λαθος πληροφορηση...ο ΛΕΟ αποψε θα το ριξει εξω! κοριτσια τρεχατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλημέρα. Κορίνα θα έρθεις στη πίτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Για σταθείτε ρε παιδιά να ξεκινάω σιγά σιγά να δολώνω τα παραγάδια,να τα πετάξω αύριο κατα τις 18:00 να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε!
    Alectoris ετοιμάσου!!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ... ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Κορίνα θα ερθεις αυριο σρη πίτα;
    ειμαι ακόμη στη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. προσοχη προσοχη καλπικη λιρα την εβαλε ο ΣΑΡΓΟΨΕΥΤΗΣ ΨΕΥΤΗ ΨΕΥΤΑΚΟ ΨΕΥΤΗ ΣΑΑΑΡΡΓΓΟΟΨΨΕΕΥΥΤΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΑΛΕΚΤΟΡΙΣ ΜΗ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΝΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΣΑΡΓΟΨΕΥΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καλημέρα σε όλους. Σαργέ μου θα σε λυπήσω αλλά είμαι χάλια με καταροή και πονοκέφαλο στο σπίτι. Έχω πλακώσει τα φάρμακα αλλά δεν βλέπω προκοπή. Μάλλον αυτό το Σ/Κ δεν μου πήγε καλά. Έχασα το ταξίδι στο νησί και θα χάσω και την πίτα μου φαίνεται.....Καψοράχη αυτό με το κουκλάκι και τις βελόνες το κάνατε σίγουρα με την Αντιπρόεδρο;;;;χαχα ...ωχχχχ το κεφάλι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. καλο σ/κ σε όλους καλή επιτυχία στην σημερινή συνάντηση!
    να είστε όλοι καλά μου έχετε λείψει πολύ
    να δω πότε θα έχω δικό μου λαποτόπι να έρχομαι στην βραδυνή βεγγέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Απαπαπα........
    Κοιτα μαλλι η θεια μου......
    χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Που είσαι βρε ομορφόπαιδο; Διαβάζεις ή τζάμπα κόβεις βόλτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΘΕΜΑ:"Κοπή Πρωτοχρονιατικής Πίτας Συλλόγου Λειβαδίων'Ο Άγιος Κωνσταντίνος' στο Divani Caravel".

    Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο προαναφερθέν ξενοδοχείο και με ώρα προσέλευσης την 18:00. Πλήθος Λειβαδιανών που κατοικούν στην Αθήνα αλλά και φίλοι του χωριού μας έδωσαν το παρόν.
    Με την παρουσία του τίμησε τον σύλλογο μας ο Έπαρχος Άνδρου, Κος Μαλταμπές Ιωάννης.
    Εκ μέρους του Δήμου Άνδρου πρεβρέθηκε ο Κος Πολέμης Νικόλαος.
    Παρούσα στην εκδήλωση και η αγαπητή σε όλους μας οικοδέσποινα του Blog "Λειβάδια Άνδρου", Κα Β. Άννα ( κοινώς Boul - Boul ).
    Τα τυχερά φλουριά έτυχαν αφενός στην μεν πίτα των επισήμων στον Κο Ιωάννη Βούρτση, βουλευτή της Ν.Δ. στον νομό Κυκλάδων, και αφετέρου στην δε πίτα του συλλόγου στον Κο Κετυπίδη Σωκράτη ( συζύγου Κούλας ).
    Η βραδιά διανθίστηκε με παραδοσιακούς χορούς από τον χορευτικό σύλλογο Υδρούσσας.
    Άξίζει να αναφερθούμε ιδιαίτερα στην Κα Καψοράχη, στην Κα Faoudoμαμά, που συνέβαλλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.

    "Λαμπίρη των Λειβαδίων & Co"

    Ρεπορτάζ:Στεφανίδου Κατιάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή