Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Δε θέλω

Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα
σε ξέν' αναστηλώματα δεμένο.
Ας είμ' ένα καλάμι, ένα χαμόδεντρομα
όσο ανεβαίνω, μόνος ν' ανεβαίνω.

Δε θέλω του γυαλιού το λαμπροφέγγισμα,
που δείχνετ' άστρο με του 'λιού τη χάρη.
Θέλω να δίνω φως από τη φλόγα μου
κι ας είμαι κι ένα ταπεινό χορτάρι.
Γιώργος Δροσίνης Φωτερά Σκοτάδι

Σήμερα δεν νοιώθω απλά "ταπεινό χορτάρι" είμαι ίσα με το χορτάρι από τη κούραση, θα περάσει όμως και αυτό σαν τόσα άλλα. Καλημέρα γλυκά - blogοπαιδα.

89 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους. Καλημέρα ξαδέλφι, κουράγιο αυτό μόνο έχω να σου πώ όπως κάνομε όλοι μας. Μήπως πρέπει να μετράμε τον χρόνο που μας απομένει για να βγούμε στην σύνταξη. Αλλα και αυτό οταν γίνει δεν νομίζω οτι μπορώ να κάτσω σπίτι χωρίς να κάνω τίποτα. Έχομε μάθει να τρέχομε συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί μου είπες για σύνταξη; Τώρα είναι που θα βάλω τα κλάματα. Πότε θα πάρω σύνταξη εγώ; Θέλω πολλά χρόνια ακόμη. Μπούχα μπούχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα απο τα Λειβαδια.Κουραγιο boul-boul,μερα ειναι θα περασει,χρονια ειναι θα περασουν!Τι να πουμε και εμεις που δεν δουλευουμε?Εμεις ποτε θα παρουμε συνταξη?Επειδη ομως αυτο το θεμα σηκωνει πολυυυυ συζητηση ας το αφησουμε καλυτερα,γιατι τωρα προσφατα που το ξανασυζητησα σε μια παρεα παραλιγο να γινει συρραξη.Καλο κουραγιο σε ολους,δουλευοντες και μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχεις δίκιο. Πες μου τι χρωμα έχει η θαλασσα σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αργησα να απαντησω γιατι μπαινω ,βγαινω και μαγειρευω συγχρονως.Λοιπον η θαλασσα σημερα εχει ενα γκριζομπλε(αν υπαρχει τετοιο)χρωμα.Εχει συννεφια και φυσαει λιγο.Πρεπει να μου κανουν τα παιδια φροντηστηριο για να μπορω να σου στελνω καθε μερα φωτογραφιες της θαλασσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ... ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ...

    Ο γέρος Άραβας ζει στη Νέα Υόρκη για πάνω από 40 χρόνια. Θέλει να φυτέψει
    πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος κι αδύναμος. Στέλνει λοιπόν ένα
    e-mail στο γιο του, που σπουδάζει στο Παρίσι:
    Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος επειδή δεν μπορώ να φυτέψω πατάτες
    στον κήπο μας. Είμαι βέβαιος πως, εάν ήσουν εδώ, θα με βοηθούσες να σκάψουμε
    τον κήπο.
    Σε αγαπώ, ο πατέρας σου.

    Σε μια ώρα, ο γέρος λαμβάνει e-mail απάντησης από το γιο του:
    Αγαπημένε μου πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο, γιατί ΕΚΕΙ έκρυψα το
    ΠΡΑΜΑ.
    Σ' αγαπώ κι εγώ,
    Ahmed.

    Σε 15 λεπτά, ο αμερικανικός στρατός, το ναυτικό, το FBI , η CIA και οι
    Rangers περικυκλώνουν το σπίτι του γέρου, σκάβουν ολόκληρο τον κήπο,
    ερευνούν το σπίτι, γδύνουν τον γέρο, ΔΕΝ βρίσκουν απολύτως τίποτε και
    φεύγουν απογοητευμένοι. Μισή ώρα αργότερα, ο γέρος λαμβάνει ένα άλλο email
    από το γιο του:

    Αγαπημένε μου πατέρα, είμαι βέβαιος ότι ο κήπος είναι ήδη σκαμμένος και
    μπορείς να φυτέψεις τις πατάτες. Έκανα ό,τι μπορούσα για να σε βοηθήσω από
    το Παρίσι.
    Σ' αγαπώ, Ahmed.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και από εμένα !
    Εγω τι να πώ που δε μιλάμε ίδια γλώσσα μέσα στο σπίτι ?
    ΓΟΥΦ !
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ...
    ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΛΗ ΚΟΥΡΑΣΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ & ΔΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΗΠΩΣ Η ΣΥΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ?

    Μήπως ... "που έχειειει πάαααντα συννεφιάαααα..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στα ίδια χάλια είμαι και εγώ. Δεν βλέπω την ώρα να πάω σπίτι μου και αν μπορούσα να κοιμηθώ. Φταίει ο νοτιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΤΙΑ... ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ???

    ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΥΣΗ ΤΟΥ , ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ... ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ???...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσυ δεν είσαι ΚΟΥΠΕΠΕ Duracell είσαι! Τι ενεργεια ειναι αυτή;
    Φιλιά στα ναζιαρικα μούτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ Ν.ΜΟΥΤΡΑ !

    ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ κ.λ.π. με ΜΠΡΑΝΤ ΠΗΤ, για να πάρω και καμμια άλλη ιδέα για τη ... ζωή αλλιώς , όπως λέει και η διαφήμιση.

    Τελικά λέει δεν έχει σημασία πως ξεκινάς, αλλά το να κάνεις αυτό που όνειρεύεσαι...
    Η ΖΩΉ ΕΊΝΑΙ ΓΕΜΆΤΗ ΑΠΌ ΕΥΚΑΙΡΊΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΜΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟ "ΔΕ ΘΕΛΩ" ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΣ Η ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΠΑΙΔΙ...
    ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΑΚΟΥΓΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ "ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΥΠΑΡΧΕΙ".
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΑΝΕ, ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ "ΜΠΟΡΩ".
    Ε! ΛΟΙΠΟΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΩ ΑΠΛΑ"ΔΕΝ ΘΕΛΩ".
    ΤΕΛΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ,ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
    ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΟΜΩΣ...ΔΕ ΘΕΛΩ...
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΛΕΩ "ΜΠΟΡΩ"
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ{ΜΗΠΩΣ Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ?}ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ ΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΔΕ ΘΕΛΩ".
    ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΤΕΛΙΚΑ ΛΕΩ ΔΕ ΘΕΛΩ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καζανοκουτρουλακι μου venceremos!
    νομιζω οτι περνωντας τα χρονια τοσο και πιο ευκολο ειναι και χρειαζουμενο να λες ΔΕΝ ΘΕΛΩ!
    παει καιρος που λειτουργω αφαιρετικα στην ζωη μου,στους ανθρωπους που θελω γυρω μου και πλαϊ μου,στα επιπλα,στα αντικειμενα,στα θελω μου.
    Στο μονο που δεν μπορω να πω ΔΕΝ ΘΕΛΩ ειναι στη δουλεια ουτε και να λειτουργησω αφαιρετικα,τι να κανουμε δεν γινεται παντα,σωστα?

    και μιας και το ειπα...αληθεια,οπως λεει και το boulboulakiον....ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ?????ΕΕΕΕΕ???ΕΕΕΕΕ????
    gamoti μου!μου αυξησαν τα χρονια!
    αααααααααα!!!!!αααααααααααα!!!!!
    αααααααααααα!!!!!(ΓΟΕΡΟΤΑΤΟ ΚΛΑΜΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ειναι κανεις....μονη μου γκαριζω και κλαιω! σνιφ!
    καλα....παω για μπανιο και θα ξαναρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αύριο είναι τα γενέθλια του Γωγωθακιού. Να τα εκατοστήσει, και η οικογενειά του να τον χαίρεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καψοράχη μου μην κλαις! Θα πάρουμε σύνταξη του Αγίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΝΙΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ BOUL ΜΗ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΕΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν είναι ετσι Κορίνα Ο.Κ. ποθ χάθηκες εσυ; χε, χε Καψοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΜΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΡΕ ALECTORIS ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λίγο καλύτερα Κορίνα...Μόνο Κίνα μέχρι και Θιβέτ μπορώ να πω χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΙΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ... ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο ΖΙΚΟΣ ΚΑΛΑ 'Η ΚΛΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΑΝΔΡΟ? ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ ΑΝΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΕΛΙΩΣΕΣ ΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΆΤΕ ΓΙΑ ΚΙΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!
    http://kosmosnews.blogspot.com/2009/01/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν μου μιλάει Κορίνα. Έχει διακόψει κάθε διπλωματική σχέση μαζί μου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΣΑ? ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ALECTORIS,ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΙΚΟ ΕΔΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΤΗ ΓΟΥΦΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΚΟΥΠΕΠΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουτρουλό καλησπέρα ...Μία από τα ίδια με εμένα άκουσα ε;;; Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ALECTORIS,ΚΑΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑ ΣΟΥ ΔΑΝΕΙΣΩ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΥΛΟΣΚΥΛΟ ... ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Περαστικά σας Κουτρουλό..Κορίνα κάθε βοήθεια δεκτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΙ ΓΙΝΑΤΕ ΚΑΛΕ?
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΒΡΕ ΘΑ ΖΗΛΕΨΕΙ Ο ΖΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΙΩΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΩΡΕ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΝΑΜΜΕΝΗ ΦΩΤΙΑ ΠΑΝΩ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΡΑΚΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΩΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΟΥΤΕ ΙΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΕΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΑΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ!!!!!!!!!

    25 σημάδια που δείχνουν ότι μεγάλωσες:

    1. Τα φυτά στη γλάστρα σου είναι όλα ζωντανά και κανένα δεν είναι προς κάπνισμα.

    2. Αποκλείεται να κάνεις σεξ σε παιδικό κρεβάτι.

    3. Το ψυγείο περιέχει περισσότερο φαγητό από μπύρα.

    4. Έξι η ώρα το πρωί είναι η ώρα που ξυπνάς και όχι η ώρα που πας για ύπνο.

    5. Ακούς το αγαπημένο σου τραγούδι στο Σούπερ Μάρκετ.

    6. Παρακολουθείς τον καιρό στις ειδήσεις.

    7. Οι φίλοι σου παντρεύονται.

    8. Οι διακοπές σου από 130 ημέρες γίνονται 14.

    9. Με τζιν και πουλόβερ δεν θεωρείσαι πια καλοντυμένος.

    10. Εσύ είσαι αυτός που τηλεφωνάει στην αστυνομία να σταματήσει τα παλιόπαιδα που κάνουν πάρτι.

    11. Οι μεγαλύτεροι συγγενείς σου αισθάνονται άνετα λέγοντας βρώμικα ανέκδοτα παρουσία σου.

    12. Δεν ξέρεις πια τι ώρα κλείνει το Έβερεστ.

    13. Ταΐζεις το σκύλο σου ισορροπημένη σκυλοτροφή αντί για McDonalds.

    14. Πονάει η πλάτη σου όταν κοιμάσαι στον καναπέ.

    15. Δεν κοιμάσαι πια από τις 5 το απόγευμα μέχρι τις 10 το βράδυ.

    16. Δείπνο και σινεμά είναι ολόκληρο το ραντεβού αντί για την αρχή του.

    17. Πέντε σουβλάκια τρεις η ώρα τα ξημερώματα σου χαλάνε το στομάχι αντί να στο φτιάξουν.

    18. Πηγαίνεις στο φαρμακείο για αντιοξειδωτικά και κρέμες προσώπου αντί για προφυλακτικά και τεστ εγκυμοσύνης.

    19. Ένα μπουκάλι κρασί των 2 ευρώ δεν είναι πια “καλό πράγμα”.

    20. Τρως πρωινό…το πρωί.

    21. Η φράση “Δεν θα ξαναπιώ τόσο” αντικαθίσταται από την φράση “Δεν μπορώ πια να πιω όπως έπινα”.

    22. Το 90% του χρόνου που ξοδεύεις μπροστά στο κομπιούτερ είναι για δουλειά.

    23. Δεν ξεκινάς να πίνεις από το σπίτι για να κάνεις οικονομία στα μπαρ.

    24. Ο αγαπημένος σου ποδοσφαιριστής είναι μικρότερος από εσένα.

    25. Διάβασες την λίστα αυτή ελπίζοντας και ψάχνοντας απεγνωσμένα για ένα χαρακτηριστικό που δεν ισχύει για σένα.
    by PredGR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κουτρουλό το παράξενο είναι οτι δεν πάθαμε τίποτα στο βουνό με το κρύο αλλά στην πόλη με το καλοριφέρ......Κορίνα μετά την βόλτα στο βουνό έρχεται το τζάκι και τα λουκάνικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ ΝΑ ΣΑΣ ΨΗΣΩ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ... ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 17. Πέντε σουβλάκια τρεις η ώρα τα ξημερώματα σου χαλάνε το στομάχι αντί να στο φτιάξουν.
    Καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΙΆΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΜΗ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ... ΑΡΚΕΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. BOULBOULAKI ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΩΡΙΣ...ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΙΤΑ??????ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΕΠΕΣΕ ΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΑ ΚΑΤΣΕ ΣΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΨΗΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 17 ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ...ΞΕΡΩ ΕΓΩΩΩΩΩ!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΝΑ ΔΕΙΣ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ 'Η ΚΑΝΕΙ SPA 'Η ΞΕSPA ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Α ΒΡΕ CHEFOΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πάντως εάν περπατήσεις στα βουνά για ώρες μετά έχεις μεγάλη όρεξη και το κυριότερι ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ για να φας ότι θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ALECTORIS ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Alectoris να μας πας εκπαιδευτική στα όρη τ' αγρια βουνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΩΣΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑΙ,ΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ,ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΤΕ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΣΥ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΕΙΠΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Λοιπόν κλείνει από τώρα η ομάδα πεζοπορίας (όχι δεν είπα ορειβασίας, πεζοπορίας είπα). boul, Κορίνα, τα πρώτα μέη...Κουτρουλό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο ALECTORIS ΤΡΟΜΑΞΕ ... ΕΛΑ ΒΡΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ (ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣ) ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ναι θέλω να γίνω μέλος αυτής της ομάδας!
    Αλλά για την ώρα πάω να κοιμηθώ, αύριο πάλι. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑΣ 'ALECTORIS" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΜΩΡΕ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΑΩ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BOULBOULAKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΤΣΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ... ΣΗΚΩΝΕΙ ΒΑΡΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΛΑΤΑΡΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ALECTORIS,ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ?ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΩΡΑ ΑΝΑΓΚΗ!!!!!ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καληνύχτα Boul...Λοιπόν τα πρώτα μέλη είναι γεγονός. Θα περιμένουμε να μαζευτούμε και άλλοι εάν θέλουν και μετά θα κανονίσουμε πορείες στα βουνά της Άνδρου....Κουτρουλό ένας από τους κανονισμούς του καταστατικού λέει πως τα μέλη πρέπει να μετέχουν στις διαδρομές....χαχαχα....Θα σας καληνυχτίσω και εγώ σιγά σιγά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΟΔΗΓΕ ΜΑΣ ALECTORIS ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΟΛΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ,ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!ΧΙΧΙ
    ΠΟΛΛΑ Χ/ΤΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Κουτρουλό εκεί που θα πάμε δεν πάει αυτοκίνητο ....Στην αρχή όμως μπορεί να κάνουμε μια εξαίρεση για ένα τόσο σημαντικό μέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΣΕΙ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΛΑΒΩΣΕΣ, ΧΡΩΣΤΑΩ ΜΕΖΕ,ALECTORIS...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Την αντιπρόεδρο δεν νομίζω να την πείσω με τίποτα......αποστάσεις πάνω από 15 μέτρα γίνονται με αυτοκίνητο...αυτό είναι το σκεπτικό της χαχαχαχα

    Κορίνα βάστα γερά....χαχα Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΦΩΤΑ 'Η ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κουτρουλό καλοσύνη σας κυρία μου.

    Καληνύχτα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΣΒΗΣΤΑ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΝΑΚΙ.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΠΛΟΚΑΚΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΑ ΡΙΧΝΩ ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ααααααααα!!!!ααααααααααα!!!!
    με πηρε ο υπνος στον καναπε και φυγατε!
    αααααααααααα!!!!ααααααααα!!!
    και εχασα ολη την παρεα!
    κλαψ! λυγμ! φρρρρρρρρρ!!!(φυσημα μυτης οχι απο κλαμα,αλλα απο συναχι!)
    και τωρα? εχω ξυπνησει φρεσκια-φρεσκια! τι θα κανω Παναγια μου?
    ΘΑ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΙΑΣΩ ΑΠΟΨΕ!

    αχχχχ!!!παω να διαβασω τιποτις!
    καληνυχτα ερημη σαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. αααααααααααα!!!!!!ααααααααααααααα!!!!ααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΔΕΝ ΘΕΛΩ !
    αααααααα!!!!!ααααααααα!!!!!!

    αχ! ξεσπασα!

    καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή