Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

Οιδίπους Τύραννος στο 9° Φεστιβάλ Άνδρου - μάσκες

Οιδίπους Τύραννος

Φωτογραφίες: Μαρία Λαμπριάδου

Οιδίπους Τύραννος

Οιδίπους Τύραννος

Για να ‘μαι ευχάριστος σε όλους,
-κι ακόμα και στον εαυτό μου-
έκρυψα πάντοτες με μάσκες
που αρέσουνε το πρόσωπο μου
.
κι άλλαξα τόσες στη ζωή μου,
που τώρα πια να μη μπορώ
τ’ αληθινό το πρόσωπο μου
να πω ποιο είναι μήτ’ εγώ!
.
Έτσι, ο θάνατος σα θα ‘ρθει,
δε θα ‘ναι η στέρηση μεγάλη:
θ’ αφήσω μιαν ανυπαρξία
για να περάσω σε μιαν άλλη...

Κώστας Ουράνης, Μάσκες / Ποιήματα

Οιδίπους Τύραννος

Ο Οιδίπους Τύραννος σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα παρουσιάστηκε στο κατάμεστο Ανοιχτό Θέατρο Άνδρου την Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023. Διανομή: Οιδίπους Γιάννης Στάνκογλου, Ιοκάστη  Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Κρέων Γιάννης Νταλιάνης, Τειρεσίας Χρήστος Μαλάκης, Αγγελιοφόρος  Γιώργος Αμούτζας, Εξάγγελος Σίμος Κακάλας, Υπηρέτης Πανάγος Ιωακείμ

1 σχόλιο: