Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Η νέα συλλογή προϊόντων WWF

Με ένα απλό κλικ εδώ ανακαλύψτε τη νέα συλλογή προϊόντων WWF και περιηγηθείτε σε ένα νέο κόσμο αγορών! Λούτρινα ζωάκια, ξύλινα παιχνίδια, κάρτες, άλμπουμ, κορνίζες, τσάντες, ομπρέλες, σακίδια, εκδόσεις και άλλα προϊόντα WWF, σας περιμένουν σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα αλλά και στα γραφεία του WWF Ελλάς Φιλελλήνων 26- Αθήνα και στο Κέντρο Ενημέρωσης Παπίγκου στο Μικρό Πάπιγκο Ιωαννίνων. Φέτος τα Χριστούγεννα κάντε ένα δώρο στους αγαπημένους σας αλλά και στον πλανήτη ...αγοράστε προϊόντα WWF! Καλές Γιορτές!

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα.
    Κουτρουλάκι μου ,όλο με καφέδες και κεκάκια πας να με ξεβγάλεις;
    ΄Εχω 3 μέρες να λαδώσω την κοιλίτσα μου , από φαγάκι τίποτα;
    Καμιά φασολάδα με ρέγγα;
    δε σου ζητάω σωλομό παναρισμένο με νιφάδες βρώμης σως ταρτάρ ,αλλά κάνα φαγάκι,από το πολύ καφέ τραβάει το στομάχι μου!!!!!!!!!
    ΧαΧαΧα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καψοράχη ,εγώ τη γλύτωσα .
    Εμένα δε με σκέφτηκε κανείς για τα μπουκάλια και τις εκρήξεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Οτι πρέπει είναι ενα καφεδάκι με κέικ. Με τι είναι το κέικ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα παιδακια ομορφουλικα....

    Τζιβ ειναι να μην σου βγει το ονομα...ακουνε μπαμ και ρωτουν ολοι " η Καψοραχη που ειναι?" και με το δικιο τους εδω που τα λεμε!
    το ωραιο ειναι οτι χτες το βραδυ ημουν Γλυφαδα μερια...ακουσα το μπαμ ειδα και τους μπατσους να πλακωνουν μπουλουκια και λεω στον γιο μου που ηταν μαζι μου "την κατσαμε αγορι μου....κοιτα αγερωχα και ταχα μου αδιαφορα διοτι μας βλεπω στα εκατα αποψε και στα αυτοφωρα" ευτυχως την γλυτωσαμε!

    ειμαι σε πολυ περιεργη φαση....ξαγρυπνη ειμαι απο τις σκεψεις...θα τα πουμε!


    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ ΤΟΥ ΑΛΗ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χμμμμμμμμμ!!!!!!
    Κάτι ετοιμάζει ......σκέφτεσαι τίποτα για τους 300;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. NAI NAI TZIB ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΫΛΏΣΕΙ!!!ΕΝΑΣ ΕΧΘΕΣ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!!ΕΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές δουλειές .....
    Τζιβ,ελπίζω να σε πρόλαβα,...καλή όρεξη,ελπίζω να τρως τον αρακά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΩΡΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΧΘΕΣ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΦΑΩ ΚΕΙΚ, ΦΕΡΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!
    ...μολις τελειωσει η ξεδελφη τον αρακα της, βεβαια, η μια, γιατι η αλλη εχει το παντεσπανι της...και τρεχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή