Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Δεν ήμουνα εγω γι' αεροπλάνα!*


Το εκκλησάκι της Αγίας Άννας, ψηλά στ' αγαπημένο βουνό, δίπλα στην Αγία Τριάδα.
Γιατί όλα τα τραγούδια για Αννες είναι μελαγχολικά, θλιβερά, μιλούν για μοναξιά, ερημιά, φυγή, δάκρυα, κλάμα και ιδρώτα; Τι προκαλεί, αυτό το εξαιρετικά λιτό όνομα στους στιχουργούς; Παράπονο το έχω να ακούσω ένα τραγούδι με το όνομα μου που να μην είναι λα μινόρε. Να έχει ένα πιο αλέγκρο σκοπό. Να είναι κεφάτο. Τέλος πάντων μέρα που 'ναι. Χρόνια μας πολλά. Χρόνια πολλά θεία Αννα Ψαρούδενα. Και του χρόνου!

39 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Πρώτα απ'όλα χρόνια πολλά στην boul-boul διαχειρίστρια του Blog και σ΄ όλες τις Άννες που σήμερα γιορτάζουν.
    Άννα χρόνια σου πολλά, νάσαι πάντα καλά.
    Γιώργος Λαλαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xρόνια σου Πολλά. Και να ΄ναι χρόνια καλά για σένα και τους δικούς σου. Σε κάθε διάβα σου να χαμογελάς! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννούλα, χρόνια πολλά! Μπορεί να μην είσαι για αεροπλάνα, αλλά πετάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

    Κάποια στιγμή φαντάζομαι πως θα αξιωθώ να βρεθώ στο νησί τούτη τη μέρα, να πάω πρωί -πρωί στην Αγία Αννα με κουμπάνιες, πολλούς κεφτέδες, ρακιά να γιορτάσω τη γιορτή μου... Λειβαδιανά!

    Τα λέμε αργότερα, τρέχω ν' αγοράσω γλυκά για τα παιδιά στη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΝΟΥΛΑ ΤΟΥ BLOG!!!XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΝΟΥΛΕΣ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ "ΑΛΕΓΚΡΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΤΟ ΣΚΟΠΟ".

    http://www.youtube.com/watch?v=0u76JpPPzVA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά.Χρόνια Πολλά.
    Χρόνια Πολλά.Χρόνια Πολλά.
    Να΄στε καλά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερααααα,

    Χρονια πολλα Αννουλα μας.
    Να εισαι παντα καλα,χαρουμενη και ευτυχισμενη και να μας μαζευεις οοοολους σε ενα blog,για πολλα πολλα χρονια ακομα.

    Χρονια πολλα και σε ολες τις Αννουλες που γιορταζουν σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Boul boul να είσαι πάντα καλά. Χρόνια Πολλά σε όλες τις Αννούλες. Χρόνια Πολλά ξαδέλφες μου και εδω και στην Αμερική.
    Το πιο γλυκό τραγούδι είναι "Αχ, Αννούλα του χιονιά". Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο αφεντικούλι μας το παραπονιάρικο...καλέ τι να πω εγώ που δεν μου έχουν γράψει ουτε μια γραμμή!!!!
    Κερνάω νουγκατίνα φυσικά,το αγαπημένο γλυκό της boul-boul.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και φυσικά χρόνια πολλά σε όλες τις Αννούλες που γιορτάζουν σήμερα και ιδιαίτερα στην Κυρία με το σκυλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά!
    Μέ υγεία!
    Μέ ευτυχία!
    Μέ χαρά!
    Μέ καλούς φίλους!
    Μέ ό,τι ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑααααααα!!!!!!

    Αννα, πολυ αγαπημενη ξ-αδελφούλα μου, η απιστευτη ενεργεια που δινει αυτο το ονομα, ειναι μοναδικη, τι μας νοιαζουν τα τραγούδια, τι μας νοιαζουν τάεροπλάνα, τι μας νοιαζουν τα χιόνια, εμεις να'μαστε καλά, φτανει που έχουμε τις Αννες μας!

    Χρόνια πολλά Αννα μεγάλη και Αννα μικρή...χι,χι,χι, αυτή η γιαγιά που σας έδωσε το όνομά της, στις παλιές φωτογραφίες κρατάει την αλυσίδα που μας ενώνει...χρόνια πολλά στην αγαπημενη μου αδελφούλα, όσο περνάνε τα χρόνια οι Αννες γίνονται πιο γλυκιές!
    Χρόνια πολλά θεία Αννα Ψαρούδενα, ακόμα θυμάμαι τα παραμυθάκια που μου διάβαζες μικρή, ακόμα σκέφτομαι και τη γιαγιά μου μαζί με σένα.
    Ι LOVE YOU FOR EVER, ANNA !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρόνια πολλα γεμάτα υγεία , αγάπη και ευτυχία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΕΝΑΔΟΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ...
    ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΟΡΕΨΕΙΣ ,,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    http://www.youtube.
    com/watch?v=244SE6prgUU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ...
    ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΝΟΥΛΕΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγόρασα γλυκά, οπως είπε η φίλη μου Ντίνα του χρόνου (αν είμαι ακόμη εδώ)να κεράσω καρβέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΒΡΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΚΟΥΡΑΜΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χιλιάδες άνθρωποι παρέμειναν αποκλεισμένοι στη διάρκεια της νύχτας σε αεροδρόμια, δρόμους ή χώρους εργασίας στην περιοχή του... Παρισιού εξαιτίας των σφοδρών χιονοπτώσεων που προκάλεσαν χάος.

    "Τουλάχιστον 30.000 άνθρωποι κατέφυγαν τα μεσάνυχτα σε κέντρα έκτακτης ανάγκης στο Ιλ-ντε-Φρανς που είχαν ανοίξει για την περίπτωση, σύμφωνα με την αστυνομία του Παρισιού. Στο προάστιο Ιβελίν, νοτιοδυτικά της γαλλικής πρωτεύουσας, 1.500 ως 2.000 άνθρωποι κατέφυγαν σε αντίστοιχα κέντρα.
    Συνολικά είκοσι γεωγραφικά διαμερίσματα στη βόρεια Γαλλία πλήττονται από τις χιονοπτώσεις και άλλα έξι στην ανατολική Γαλλία βρίσκονται σε επιφυλακή.
    http://sarotiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_1826.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. boulίτσα εμάς μας κέρασες;
    ή δεν το αντιλήφθηκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφιερωμένο στο αφεντικούλι μας!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=FZQ19uZFAlM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://pinnokio.blogspot.com/2010/12/blog-post_802.html

    Δείτε ζωντανά τι γίνεται στο χωριό του Αη Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ!!ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΑ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΠΑΡΑΣΑΒΒΑΤΟΚΙΡΙΑΚΟ!!!!!ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ!!!!1,2 ΚΙΛΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Που τα βρίσκεις Κουτρουλό;
    Τι ωραία! ,πάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aχ Τζιβαέρι μου,θα ήθελα να είμαι εκει σαν παιδι και να μην καταλαβαίνω τίποτα απο τα προβλήματα γύρω μου,απλά να θέλω να κάτσω στην αγκαλιά του Αι-Βασίλη και να είμαι σίγουρη οτι η ευχή μου θα γίνει πραγματικότητα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. .....αχ!!!!και ανδρο θέλω αλλοδοπή
    ....και συμφωνώ με ότι γράφεις Κουτρουλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hackers υποστηρικτές του site Wikileaks αποφάσισαν να εκδικηθούν για τα όσα έγιναν τις τελευταίες ημέρες και έτσι έχουν ξεκινήσει οργανωμένες επιθέσεις αρχικά εναντίον των δύο γιγάντων στις πιστωτικές κάρτες, VISA και Mastercard....

    http://totefteri.blogspot.com/2010/12/hacker-site-mastercard-visa-wikileaks.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/Mdtyn+(%CE%A4%CE%BF+%CE%A4%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B9)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΧ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ!!!ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΕ ΟΛΗ Η ΜΑΓΙΑ!!ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. KALHSPERA SE OLOYS TOYS LEIBADIANOYS .......... ! XRONIA POLLA SE OLES TIS ANNES , ME YGEIA KAI EYTYXIA . EYXARISTW POLY GIA TIS EYXES SAS POY PANTA ME THYMASTE !!
    ( H KYRIA ME TO SKYLAKI ) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ BOUL-BOUL ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρονια πολλα αφεντικο με υγεια και ηρεμα και νοστιμα και χωρις σταγονα πικρας....
    χαθηκα...εχω την Χρυσανθη στο νοσοκομειο....τελικα το 2010 ηταν το πιο επεισοδιακο ετος....ολα μου τα φυλαξε!!

    παω για μπανακι και μετα υπνο γιατι εχω λιωσει στην κουραση και η ψυχουλα μαυρη...
    φιλια σε ολους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καψοράχη μου ελπίζω να μην ειναι κατι σοβαρό και εύχομαι για γρήγορη ανάρρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χρόνια πολλά στις αννούλες...και από ότι φαίνεται θα είναι του χιονιά!!!
    boul να είσαι καλά να είσαι γερή να έχεις οτι επιθυμείς
    αγαπητή κυρία με το σκυλάκι θερμές ευχές να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χα,χα!
    Σας είπα οτι και εγώ, ΚΑΙ η αδελφή μου, έχουμε κουμπάρες Αννες, Λειβαδιανές; ...η άλλη μου αδελφή, Η Αννα, έχει κουμπάρα Β-ΑΝ-Ν-Α...
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ, χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ουπς χρόνια πολλά και στην αδελφούλα σου κππ να την χαίρεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σας ευχαριστώ ακόμη μια φορά ολους-ες για τις ευχές. Ευχαριστώ για τη τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή