Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ορκωμοσία του Δημάρχου και των συμβούλων



Φωτογραφίες: Γ. Λαλαίος (από κάμερα)
Ο αγαπημένος μας Ευδόκιμος όρκισε τον Δήμαρχο Γιάννη Γλυνό και τους συμβούλους.

Κόσμος πολύς, η αίθουσα γεμάτη, όρθιοι παντού... μετά κόσμος στην αγορά, στον Πλάτανο. Γέλια, χαρά, συγκίνηση. Ο λόγος του Γλυνού λιτός, περιεκτικός. Ευχές σε όλους τους δημοτικούς συμβούλους. Πάντα Αξιοι! Ιδιαίτερες ευχές στους Λειβαδιανούς: Σταμάτη, Γιώργο. Φαντάζομαι πως κάποιοι θα συνεχίζουν με μεζέ, κρασί. Μακάρι να ήμουνα μαζί τους!

11 σχόλια:

  1. Βαγγέληηη! Μας πρόλαβαν οι Λειβαδιανοί! Καλορίζικος, Αννούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. gyristroula2 οι Λειβαδιανοί δεν πιανόμαστε, είμαστε αέρας... και ομορφόπαιδα!!!
    Καλορίζικος καλή μου, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι,ήταν μια απλή τελετή και σύντομη αλλά γεμάτη χαρά και ...προσδοκίες!
    Πρώτη φορά ήταν τόσος κόσμος για να ορκιστεί,άλλοι επάνω στη σκηνή άλλοι κάτω και στη μέση ο πάτερ-Ευδόκιμος χαμογελαστός όπως πάντα και ο δικός μας παπά-Νίκος και πολλοί άλλοι που δεν τους ήξερα...
    Ολα μου άφησαν μια όμορφη ΄διάθεση γιατί δεν άκουσα όλα θα τα κάνουμε εμείς,αλλά άκουσα θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να κάνουμε ότι μπορούμε τις δύσκολες αυτές εποχές και σας θέλω όλους μαζί μου...όλοι μαζί!
    Δεν μου αρέσουν οι λόγοι ,ποτέ δεν πάω και γι'αυτό δεν συγκρατώ και πολλά,αλλά λίγα και ουσιόδει νομίζω.
    Μετά βγαίνοντας κεραστήκαμε με τα γλυκά των ημερών και διάφορα άλλα και φυσικά καταλήξαμε στον πλάτανο για καφέ...γεμάτη η πλατεία απο κόσμο και οι ευχές και οι χαιρετούρες έπεφταν βροχή... ώσπου άρχισε και να ψιχαλίζει μια και ο ουρανός ήταν βαρύς,συννεφιασμένος!
    Ηρθε η ώρα όμως να φύγουμε και εμείς για τον γυρισμό και νάμαστε πάλι Αθήνα με την ελπίδα να μπορέσουμε να ξαναπάμε γρήγορα!
    Ηταν ένα γεμάτο 3ήμερο και θα είναι μια γεμάτη εβδομάδα με τις ετοιμασίες των ημερών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελικα αυτο που φοβαμαι με μενα ειναι οτι με αυτον τον θυμο που εχω γενικα με τα προσωπα της εξουσιας και της καρεκλας βρεθει στο γυρω μου και κανενας αξιολογος ανθρωπος και τον προσπερασω θυμωμενα βαζοντας τον στο ιδιο τσουβαλι με τα υπολοιπα καθαρματα! κανω αυτην την σκεψη συχνα τωρα τελευταια.....ευτυχως!

    ειχα βγαλει τον Τζο βολτα πριν και κοιτουσα τα στολισμενα μπαλκονια....καθε χρονο αυτη η εικονα αντι να με χαροποιει με μελαγχολει...οταν ημουν παιδι ενιωθα τοσο εντονη μελαγχολια αυτες τις μερες που νομιζα οτι κατι ειχα!!!προσποιουμουν λοιπον την χαρουμενη!!!επρεπε να μεγαλωσω να συναντησω και αλλους σαν και μενα (και ειναι πολλοι σας πληροφορω!) για να καταλαβω οτι η γιορτες σε πολλους φερνουν τετοια συνασθηματα.....

    ειδικα εφετος το νιωθω ακομα πιο εντονα....μου λειπει ο μπαμπουκος μου........περσυ τετοιον καιρο ηταν ορθιος ακομα!!!!!


    καψοραχοκαζανακι καλως ηρθες! σε ζηλεψα να σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι γενικεύσεις δεν ωφελούν. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και σίγουρα δεν μπορούμε να τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι, το λέω πολύ συχνά στον εαυτό μου αλλά δεν το τηρώ πάντα.
    Σε καταλαβαίνω Καψοράχη ειδικά για την απουσία του πατέρα σου. Οι γιορτινές μέρες είναι βασανιστικές για όσους έχουν χάσει πρόσφατα αγαπημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καψοράχη μου,εμείς τα μοναχοπαίδια καταλαβαινόμαστε...
    Αλλά εγώ ανήκω σε αυτούς που λάτρευαν τα Χριστούγεννα και τα πολλά φωτάκια και αν και φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά... τώρα που γυρίζαμε απο την Ραφήνα έπιασα τον εαυτό μου να ψάχνει γύρω-γύρω για τα φωτάκια στις αυλές και στα μαγαζιά...αλλά η εσωτερική μου μελαγχολία επισκιάζει όλα τα άλλα.
    Αλλά εκτός αυτών των στενάχωρων είμαι πολύ χαρούμενη που προλάβαμε τον Βαγγέλη...χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. που είστε βρε κορίτσια βάλτε και μενα στην παρέα και γω μοναχοκόριτσο είμαι!
    και μου λείπει ο μπαμπάς μου που πάντα τέτοιες μέρες στόλιζε το δέντρο και ποτέ δεν ξαναστόλισα εξι χρόνια τώρα
    και πάντα δοκίμαζε το πρώτο μελομακάρονο και εγώ περίμενα να μου πει την γνώμη του
    ναι μου λείπει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ,Πασταφλώρα μου....
    ...................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πάμε πάλι............

    καλησπέρα σας καλή αρχή στο νέο δήμαρχο και στους συμβούλους

    κουτρουλάκι μουκαλώς ορίσατε και εμένα μου αρέσουνα τα φωτάκια τα αστεράκια οι φωτισμένοι αγιοβασίληδες και γενικά αυτή η φωτισμένη διάθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και εφέτος εδώ γύρω τουλάχιστον είναι πολύ λιτά στολισμένα τα περισσότερα σπίτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να σου πω έχει και αυτό την χάρη του
    και το πολύ δεν μου αρέσει
    δεν θέλω να είναι και σαν λατέρνα
    έχει καιτο λιτό την χάρη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή