Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Χριστούγεννα, πρωτούγεννα, πρώτη γιορτὴ τοῦ χρόνου

Ἐπάνω στὸν βράχον τῆς ἐρήμου ἀκτῆς, ἀπὸ παλαιοὺς λησμονημένους χρόνους, εὑρίσκετο κτισμένον τὸ ἐξωκκλήσι τῆς Παναγίας τῆς Κατευοδώτρας. Ὅλον τὸν χειμῶνα παπὰς δὲν ἤρχετο νὰ τὸ λειτουργήσῃ. Ὁ βορρᾶς μαίνεται καὶ βρυχᾶται ἀνὰ τὸ πέλαγος τὸ ἁπλωμένον μαυρογάλανον καὶ βαθύ, τὸ κῦμα λυσσᾷ καὶ ἀφρίζει ἐναντίον τοῦ βράχου. Κι ὁ βράχος ὑψώνει τὴν πλάτην του γίγας ἀκλόνητος, στοιχειὸ ριζωμένο βαθιὰ στὴν γῆν, καὶ τὸ ἐρημοκκλήσι λευκὸν καὶ γλαρόν, ὡς φωλιὰ θαλασσαετοῦ στεφανώνει τὴν κορυφήν του.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης - Το αγνάντεμα

Απολυτίκιο Χριστουγέννων Η Παρθένος σήμερον

Χριστούγεννα χωρίς Παπαδιαμάντη δεν γίνεται σε τούτο δω το blog. Εύχομαι η σημερινή, μέρα με τους άπειρους συμβολισμούς, να φωτίσει τις ζωές μας δημιουργικά. Πάνω από όλα να έχουμε υγεία και δύναμη να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες της ζωής. Να είμαστε καλά!

Χρόνια πολλά για την ονομαστική τους εορτή: στους Χρήστους, Μανώληδες, Χριστίνες, Χρυσούλες. Και του χρόνου!

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα και πάλι χρόνια πολλά.
    Χρόνια πολλά στον Χρήστο Σκανδάλη, στη Χρυσούλα από το Πέρα χωριό, Ευτυχία να χαίρεσαι τη μαμά σου.
    Στο Μανώλη, Χρήστο (σόγια μου) και φυσικά στη γειτόνισσα μου, Χρυσούλα πολλά φιλιά. Αν ξέχασα κανένα, ας με συγχωρέσει, θα τον θυμηθώ αργότερα.

    Πρωί πρωί μόλις ξύπνησα, ναρκωμένη παρακολουθούσα στον ΣΚΑΙ μια φώκια να κολυμπά. Υπέροχη! Είχα χαζέψει με την πλαστικότητα των κινήσεων της. (οι χοντρές έχουμε ρυθμό, yes! yes!)

    Ο ΣΚΑΙ σήμερα έχει Dr. WHO 17.00 γιατί τα Χριστούγεννα θέλουν κουβερτούλα, cartoon, σούπερ ήρωες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φέτος δεν έχω την συνηθισμένη Χριστουγεννιάτικη γρουσουζιά μου. Νοιώθω πολύ όμορφα και ανυπομονώ να γευτώ τις σπεσιαλιτέ του Κουτρουλού. (master chef)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, καλά ταξίδια στους ναυτικούς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στους Αμερικάνους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα είπα όλα; Σήμερα μοιάζω της ξαδελφούλας μου της Κου Πε πε!
    Φιλιά, τα λέμε αργότερα.

    Αυτή τη στιγμή στο σύλλογο πρέπει να έχουν μαζευτεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά! Υγεία, Ευτυχία σε όλους τους Ανδριώτες και ιδιαιτέρως σε όσους και όσες γιορτάζουν.

    ΒΑΓΓΕΛΗΣ Μ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ..
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ AMERICA ΣΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ...
    ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟ ΕΜΜΕΣΟ ΥΠΟΝΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΥΘΜΟ ,,, ΥΕ ΥΕ ΥΕ ,,, XE XE XE
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙ ΤΣΙ "ΦΑΤΕ ΦΑΤΕ" ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα πάλι ο χορός είναι το στοιχείο μου! Χρόνια πολλά φίλη μου Κορίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΧΟΝΤΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ,,, Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΝΝΟΥΛΑ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα χρονια πολλα και καλα
    οι εορταζοντες να χαιρεσται την εορτη σας και τις οικογένειες σας
    καλα να περάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το Κουτρουλό αυτή τη στιγμή τα δίνει όλα πάνω από τις κατσαρόλες! Βρε, βρε τι θα ρίξουμε μέσα μας σήμερα!!!

    Δεν είμαι το Κουτρουλό. Είμαι η κουτρούλα boul_boul (βαριέμαι να αλλάξω προφίλ χε, χε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναμαι και εγω!
    Χρονια πολλα σε ολους και σε ολες εορταζοντες και μη...να ειστε ολοι γεροι και παντα ΜΑΖΙ με οσους αγαπατε!
    και φυσικα....φατε...φατε...η μερα το ζητα!


    ΥΓ.
    Τα μελομακαρονα με αριστα το 10 ενα 7 το εχουν!! αυτα και σχολια δεν θελω...θα μαθω η συνταξιουχα που θα μου παει!!!!

    φιλουμπες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΝΑ'Ι'Α ΜΟΥ ΤΙ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΤΗΝ ΒΕΡΑ ΜΠΡΕ ΨΕΣΑΤΕ ? ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ 10ΡΙ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το 10αρι γιατρε μου ειναι για τους master shef....εμεις αντε στο 8 να φτασουμε.....

    γιατρε που τρωγεις σημερις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φιλε Φ. εγω παντως στο στειλα το μηνυμα έγκαιρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά, Αννούλα και λειβαδιανή παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΩΣ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΦΑΪ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΑ ΑΥΣΤΗΡΑ... ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΞΑΔΕΛΦΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΕΙΡΗΝΗ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kalispera se olous.

    MERRY CHRISTMAS!!!

    xronia pola se olousmas kai tou xronou me eigia kai eftixia.

    teties meres eithela na eimoun stin ANDRO edo exome askimo krio, fenete san na theli na xionisi

    kai xronia pola se olous pou giortazoun

    naste kala kai ego tha pio kana dio potirakia yia tin oiyiasas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. AMELAE sou efxome kales MASES
    nase kala

    exo kai ego na rikso mesamou simera xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλές ευχές και απο εμένα να έχετε όλοι υγεία και χαρά!
    Και όχι Κορίνα δεν είναι η Βέρα...τστστστς....και με την ιδέα και μόνο με έκανες να μη φάω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή