Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Snow in America


Ο Dimitris με το φτυάρι

32 σχόλια:

  1. ΚΑΛΕ DIMITRIS ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ?ΚΟΥΚΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΠΡΕ ΣΩΣΤΟ ΜΑΝΕΚΕΝ ...ΦΤΟΥΣΟΥ ΜΗ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΩ ,,,
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΕΠΕΦΤΕ RIGHT THRUGH ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KAI TO ΦΤΥΑΡΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω παλι δεν καταλαβα γιατι καθε φορα που γινεται μια συζητηση περα απο το "τι κανετε" πρεπει να την αφησουμε μανι-μανι.....(σορυ αφεντικο!!!)

    Αμελαε αν θες διαβασε τι σου απαντω στην κατω σαλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ, ΒΑΡΙΑ ΦΤΥΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΑΝΩ... ΓΕΝΙΚΩΣ ΒΑΡΟΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΑΦΑΓΑΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καψοράχη έγραψα συγνώμη, αφησα ανοικτή τη κάτω σάλα, εξηγήθηκα. Εχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν θυμωνω βρε αφεντικουλι!παραπονο εκανα!
    φιλια!!....πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μωρέ μολις είδα το Δημήτρη με το φτυάρι ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που πάτησα "ανάρτηση" gamoto είμαι κουρασμένη, όλο μ@%@#$% κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΜΗ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΧΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει ηταν αγένεια από μέρους μου, αλλα τι να κάνω!
    "ουδείς άσφαλτος" που λέει και η Αντζελα Δημητρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιατρε.....δεν σε βλεπω στο πνευμα των Χριστουγεννων!!! κανεις δεν ειπε στο αφεντικο να κατσει προσοχη!ποιος ειμαι αλλωστε? ισα -ισα το παραπονακι μου κατεθεσα και εκεινη το επιασε...ειρηνη ημιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα... ζάχαρη. Κοίτα τι μου έκανε ένα... φτυάρι! Τα λέμε αργότερα πάω να δουλέψω μπας και φύγω μια νορμάλ ώρα. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα και από εμένα και Χρόνια Πολλά σε όλους.

    Χρόνια πολλά σε όσους και σε όσες γιόρταζαν.

    Εδώ στην Άνδρο δεν χρειαζόμαστε ακόμα τα φτυάρια αλλά γαλοτζάκια και ομπρέλες ενισχυμένες για να μην τις γυρίζει ο αέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΣΑ ΓΛΥΚΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΧΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ. ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟ NJ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΟΞΑΚΙΑ. ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΦΤΥΑΡΙ, ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΟΝΤΑΙ.

    ΥΓ:ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αστον να γυμναζεται! πως νομιζεις γινονται οι "φετες" κοιλιακοι! φτυαριζοντας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...γεια σου DIMITRIS, εμείς βλέπουμε το ωραίο χιόνι και μας φαίνεται και πολύ καλή γυμναστική το φτυάρισμα!
    Το κακό είναι οτι το κάνεις πρωί πρωί πριν πας για δουλειά...και ξανά πάλι όταν γυρίζεις το βράδυ!
    Παλι όμως, ετσι καταλαβαίνεις τις γιορτές καλύτερα, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο γραφείο παραγγείλαμε κινέζικο, το fortune cookie μου έγραφε:
    Η ευγένεια είναι κεφάλαιο, κέρδος και ποτέ ζημία. Με πήραν χαμπάρι και οι Κινέζοι ότι σήμερα είμαι δεν είμαι αγενής.
    Μπουχα... (κλάμα γοερό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οτι είμαι αγενής
    δεν με θέλει σήμερα, δεν με θέλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μην κλαις ρε αφεντικουλι και θα με παρουν και μενα τα ζουμια!

    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΕΝΗΣ ΡΕ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!

    αααααααααα!!!!!αααααααααα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλα...δεν κλαιω αλλο...πιαστηκαν τα σαονια μου (!!!)(που την θυμηθηκα ρε την λεξη!!!!)
    φευγω...παω σπιτι μου.....
    φιλια πολλα σε ολους......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και μενα πιαστηκαν τα σαόνια μου!
    γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΑΟΝΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΣΤΑΝΙΕΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ. ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ; ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΑΙΩ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΑΓΑΤΕ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ, ΕΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://nonews-news.blogspot.com/2010/12/blog-post_8395.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. DIMITRIS,...και μεις με το φτυάρι είμαστε συνέχεια, αλλά δεν το κάνουμε θέμα... μάλλον να το κρύψουμε προσπαθούμε!
    ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έτοιμοι για τον μεγάλο τελικό???
    Και έχουμε μια αγωνία για το ποιος θα κερδίσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. η αγωνία κορυφώνεται...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ, ΕΓΩ ΤΗ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΠΑΠΡΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. matzourana sto katoi na se dagona sta hilia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εκεί με την σοκολάτα και τις κλωστές και τα μισοφέγγαρα...αγχώθηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. http://www.youtube.com/watch?v=ye1e1hJiCt8&feature=player_embedded#!

    ΑπάντησηΔιαγραφή