Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Η θάλασσα των κύκνων


Τα σχολεία έκλεισαν, οι περισσότεροι από εμάς έχουν αρχίσει να μετράμε μέρες, κάποια φαούδια δουλεύουν σκληρά και όσοι θέλουμε να βλέπουμε τους κύκνους να κολυμπούν γύρω - γύρω από τη μαγική χερσόνησο της Χώρας ας δώσουν χρήματα για ν' αγοραστεί ένα ζευγάρι. (Πληροφορίες στην Aliki) Χθες είχαμε νέες αφίξεις: το Ρακόμελο και Koykoy, καλώς ήρθατε! Να μείνετε στην παρέα μας. Καλημέρα blogοπαιδα! Α ναι το "Φιντανάκι" έμαθα πως σκίζει! Μπράβο στους συντελεστές. Μπράβο, μπράβο, μπράβο στη φίλη μου Άννα. Την φωτογραφία έστειλε η Πασταφλώρα

149 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
    ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Η ΜΕΡΑ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ,ΜΠΡΑΒΟ BOUL-BOUL.ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΙ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΓΛΥΚΑΚΙ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΥΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα σε ολους!
    καλημεριζω και καλωσοριζω τους καινουργιους!!!
    κουτρουλοκαζανακι....ραντεβου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΗ ΕΩΣ ΔΥΣΗ. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΣΟΡΙΣΜΑ .ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΝΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΑΕΡΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρακομελο! κανονισε την Παρασκευη να ΜΗΝ εχει διοτι περνω τον καβο-Ντορο και ερχομαι!
    καλη συνεχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΠΟΛΥ ΜΕΘΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ... ΧΙΚ ΧΙΚ
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΦΡΑΠΕΔΑΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ... ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΡΟΚΟΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα blog. Καλώς ήρθες Ρακόμελο στην παρέα. Καψοράχη μου δυστυχώς θα σε στεναχωρήσω αλλά την Παρασκευή δίνει 7b το ξέρω γιατί ταξιδεύω και εγώ προς Ραφήνα όμως. Έχω πάρει ήδη δραμαμίνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαρουφαλια ερχομαι Παρασκευη βραδυ και δειχνει να πεφτει το βραδυ!
    δεν βαριεσαι μωρε! χαλαλι!

    γιατρε μου!σε εχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΕΧΑΣΑ ΑΔΕΛΦΗ ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΤΑ ΜΑΣΑΕΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΑ ΜΠΟΦΟΡΙΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ.
    ΚΡΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ AMBER ALERT.
    ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΙΝΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ,ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ.
    ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΦΕΥΓΕΙΣ ΕΣΥ????
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κουτρουλό φεύγω για Νότια, ξέρεις εσύ και δεν με σταματάει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα.....Παρασκευη θα παιρνει και τις πετρες......κουραγιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φτάνει να περνάει βαπόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα.
    Ρακομελο καλως μας ηρθες.
    Koutroulo,καψοραχη σας περιμενουμε,ας εχει μποφορια,μολις πατησετε Γαυριο θα την ξεχασετε την ζαλαδα!
    Γαρουφαλια μου και εγω το ιδιο θα εκανα!Τιποτα,τιποτα δεν σε σταματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πηγα και ειδα "Το Φιντανακι".Πολυ καλη δουλεια και μπραβο σε ολους τους ηθοποιους,που κατα την γνωμη μου παιζουν πολυ καλυτερα απο "επαγγελματιες"του ειδους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΚΟΛΟΣ.ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΟΤΙΑ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ...ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΝΕΡΑ!!!!!ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ 2ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΩ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΛΩΣΩ ΤΟ ΑΦΡΑΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ..ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αφρατο κορμι?.....χμμμμ χμμμμμ!!!
    ποιος/α να ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΣΥΣΤΑΤΗ...ΑΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΓΧΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ!!ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΕΙΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καψοραχη το ιδιο σκεφτηκα:
    αφράτο κορμί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΜΑ ΑΚΟΥΤΕ ΑΦΡΑΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΗ ΤΟ ΔΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΟΜΠΟ.ΚΑΜΙΑ ΣΥΛΦΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΟΦΟΡΙΑ!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ...ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ!!!ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ναι κουτρουλο μου ! θα παρουμε τις σανιδες μας και θα παμε να καβαλησουμε τα κυματα στο παραπορτι! σερφινγκ τα καζανακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΙ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΖΩ...!!!ΧΑΧΑΧΑ
    ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ΜΗ ΤΡΟΜΑΞΩ ΤΟΥΣ ΚΥΚΝΟΥΣ...
    ΕΧΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΚΑΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://www.madata.gr/diafora/37712.html

    ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα σε ολες και όλους. Τους ειδα και εγω τους κυκνους οταν ειχα παει στο νησι. Ωραίο θεαμα.
    Πήζω γι'αυτό το κεφάλι μεσα παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΟΥ alectoris chukar for ever!!!.ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ...
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΚΥΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ 4?
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟΝ ΜΑΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΡΑΒΑΩ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΙΣ ΣΑΝΙΔΕΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΝΑΡΠΑΣΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΜΕΧΡΙ Ο ΛΑΚΗΣ ΘΑ ΜΕ ΠΑΙΞΕΙ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΕΓΑΛΕ ΚΟΝΤΟΖΥΓΩΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΚΝΟΣ ΠΕΘΑΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΛΣΧΑΙΜΕΡ ΚΑΠΟΙΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΛΙΚΗ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΣΥΣΤΑΤΗ(η νυχτοπερπατου)17 Ιουνίου 2009 στις 1:28 μ.μ.

    Φτου γ.....το,καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ok Ρακομελο,πιστευω να ησυχασες τωρα που εμφανιστηκα και να εισαι στην παραλια αραχτη-ος,διχως αγχος!!!!
    Προσεχε τα κυματα γιατι σημερα εχει αερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΣΥΣΤΑΤΗ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΊ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. γειά σας blogoπαρέα.
    Ζηλευτή θάλασσα και οι κύκνοι.
    Παραπόρτι φυσικά;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΤΖΙΒΑΕΡΙ.ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΣΚΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τζιβ παιδι μου!!! οι κυκνοι στην φωτο στο Νειμποριο ειναι!!!!!
    αχ! αχ! το λαδι της λωλο-Χρυσανθης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νειμποριό; από πού τραβήχτηκε;
    Λωλοχρυσάνθη ; Αστέρι νονά ! και δε σηκώνω κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σας αύριο πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σας!!
    Την Παρασκευή θα έχουμε τη χαρά να γνωρίσουμε την Καψοράχη σας και μας, αφού θα βρεθούμε στη νησάρα.
    Κάθε φωτό μας φέρνει συνέχεια εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όχι γαρούφαλλο, δεν θέλω να με κρατάνε. Εγώ φεύγω την Παρασκευή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΝΤΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ? ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ? ??? ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΑΦΡΑΤΟ ΕΝΝΟΩ ΠΟΛΥ ΑΦΡΑΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΗΤΑΝ!!!!!!!!
    BOUL BOUL ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΣΕ ΕΧΩ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΔΕΙΑ? ΑΝΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 30 ΜΠΑΝΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΦΡΑΤΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΞΑΣΚΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΣΑΝΙΔΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΥΚΝΟΣ..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΔΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΑΥΡΙΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. kalispera blogopeda oloi kala??

    paidia aixo kolokithopoula miliounia na sas stilo ??

    kalosorises RAKOMELO ailega bas eise agoraki ala aipesa aikso xaxa

    aimis edo then theli na erthi to kalokeri vrexi kathe mera yiasas kai naste kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. allodapi eise proti yia tis pliges akou pame aikdromi.

    koulouritia makria apo to BOLO kovoun kolous aiki ksexasate toi epathe oi gata pou poige sto XORO xaxaxa

    pouliounde kolokithopoula se kali timi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Mπορεί τα σχολεία να έκλεισαν για διδασκαλία αλλά μένει σε εμάς τους εκπαιδευτικούς το άχαρο έργο της έκδοσης των ετήσιων αποτελεσμάτων. Και η επιείκεια δε λείπει...
    Και του χρόνου παιδιά.
    Μα να ευχηθούμε και του χρόνου για τους γονείς τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. δασκαλε...εμενα κοιτα να με περασεις!μονο κοπανες κανω! ειμαι καλο παιδι!λιγο αλετουρανος μονο που λεει και το boulboulaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αποψε ειμαι μελαγχολικη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ?
    ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. http://papatzides.blogspot.com/2009/06/blog-post_1882.html

    ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΡΥΠΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γλυκος λετουρανος ομως Καψοράχη μου-μου-μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. δεν ξερω βρε καζανοκουτρουλο!στεναχωριεμαι με το χαλι της αριστερας....στεναχωριεμαι να βλεπω την ακροδεξια να ανθιζει και τους αριστερους να τρωνε τα σηκωτια τους....ανηκω ακομα στους ρομαντικους βλεπεις...
    αλλα αστα τωρα...θα παμε Ανδρο ετσι?και ο καιρος που ειδα δεν ειναι και τιποτα φοβερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αχ αφεντικουλι! και εγω σε αγαπω!
    ελα και εσυ στο νησιιιιιιιι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ,ΑΠΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΙΑ ΟΡΓΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.ΟΠΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΆΥΤΟ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΥΜΩΝΩ ΠΟΛΥ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. κουτρουλοκαζανακι!!!!
    μια απο τα ιδια και εγω....απλα ωρες ωρες με παιρνει απο κατω!



    ελα ρε αφεντικο! η δουλειες δεν τελειωνουν ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...
    ΟΙ ΠΟΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μωρε τελειώνουνοι δουλειές, τελειώνουν και αμα τελειώσουν... εκει να δεις δράμα!
    Ο κόσμος πάντα χάλια ηταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ,ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. εγω βλεπω φως...στις Φωφως!!! εκει θα βρεθουμε η στο καζανακι μου στα σκαλακια!και εκει εχει φως!!δικο μας φως!

    αφεντικο...οτι πεις...απλα σε ηθελα μαζι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΙ...ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΉΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ "ΚΟΜΜΑΤΟΣ"ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ...
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΩ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΤΑΙ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΦΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΟΡΙΝΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ενα τραγουδάκι αφιερωμένο στην παρέα: (με αφράτα Ρακόμελα θα ασχοληθώ tomorrow)

    http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=87172961338&h=M7cwM&u=0fcwo&ref=mf

    Το τραγούδι είναι άσχετο με την κουβέντα, αλλά αυτό μου ήρθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. εμενα ουτε τσιγαρα θα μου φερνετε γιατι το εκοψα!
    αστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΝΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΦΡΑΤΟ ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΜΠΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΕΞΟΔΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τη χαρά λέω οτι την σκότωσε η μάνα της επειδή δεν άντεχε να ξέρει πως η κόρη της είχε "πάρει" 5 χωριά και δέκα μαχαλάδες. Αυτό πιστεύω πως θα είναι το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ,ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ ΛΙΓΟ Η ΨΥΧΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ...ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. εγω λεω τηνΧαρα την σκοτωσε...η περιεργεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. και ο αναδρομος Ερμης!
    και ο Φατσας!(αντε μπας και βγει ο γιατρος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καψοράχη και την αριστερά την σκότωσε η ακινησία, τα αντανακλαστικά πρέπει να είναι γρήγορα, όχι να δούμε, να σκεφτούμε, να κουβεντιάσουμε... Αυτά ήταν για το '50.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. συμφωνω αφεντικο...γι αυτο και με επιασε μελαγχολια....μουχλιασε...ενα κομματι που θα επρεπε να λαμπει!
    ενα πραγμα μονο παραδεχομαι...στην αριστερα υπαρχουν ανθρωποι που την λεξη "παραιτουμαι"την γνωριζουν ακομα....τα αλλα θα τα κρινει η ιστορια..εμεις μενουμε με την μελαγχολια μας....ευτυχως εχουμε και την Φωφω! χεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καψοράχη θα μου τηλεφωνήσεις αύριο στο γραφείο; θα σου τηλεφωνούσα... αλλά θα το ξεχάσω, ενω αν μου τηλεφωνήσεις εσυ θα έχω μια έκπληξη μέσα στη βαβούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. GIASAS KAI APO MENA,MOLIS MPHKA STO SPITI,APO TO PRWI GYRIZO,POSON OI DOULIES XA XA XA. DIMITRI DEN STELNEIS MERIKA POULIA PROS TA EDO MIA KAI TA DIKA MOU DEN EXOUN TIPOTA AKOMA? [ KOLOKYTHOPOULA]ENOW MHN PATHO TA XTESINA PALI,ETSI BOULAKI???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. KANENAS DEN EINAI EDO,OLOI PIGATE GIA NANAKIA????KALO SAS KSYMEROMA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΓΟΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΟΣΣΣΣ...ΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΩ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΝΑ ΣΤΗΛΕΙΣ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ.BOUL-BOUL ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ..ΗΠΙΑ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ.ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΟΛΟΙ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΤΖΑ!
    σου κρυφτηκαμε..να μαθεις!
    ετσι ψαρωνουμε εμεις τους καινουργιους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. μετα περναει ο γιατρος με το κλυσμα....δεν τον εχεις γνωρισει τον γιατρο ετσι?

    γιατρεεεεεεεεεεε!!! καινουργιο αιμα! ετοιμασου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. αμαν αμαν! την φοβησα!!
    ρακομελοοοοο! βγες καλεεεεε!!!πλακα σου εκανα!

    ελα! ο γιατρος ειναι καλος ανθρωπος!(οταν δεν κανει κλυσματα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΠΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΤΡΕΧΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠ' ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΩΝ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙΟΝ ...
    ΑΔΕΛΦΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ελα μπρε γιατρε! μου ελειψες τα μαλλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΑΜΑΛΑ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΠΑΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. χα χα χα χα!με εκανες και γελασα γιατρε μου! ακου δαμαλα!

    να εισαι καλα! θα το κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΤΑΡΑΧΤΗΚΕ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. βρηκαν ποιος την εφαγε μπαμπεσικα?
    γιατι χθες υποπτευθηκαμε τον φατσα....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ο ΦΑΤΣΑΣ ΗΘΕΛΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΕ Η ΖΗΛΙΑΡΑ ΞΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.
    ΚΟΡΙΝΑ,Η ΚΑΒΟΓΙΑΝΝΗ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΣΥ ΑΝ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΜΙΚΡΗ Η ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ Η ΘΕΙΑ ΤΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ...
    ΟΧΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΤΡΟΜΕΡΗ ΗΘΟΠΟΙΊΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ,ΣΚΟΤΩΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. γιατρε...ασχετο..ποιο παγωτο ειπες την αλλη φορα οτι ειναι ωραιο? το νιρβανα το ποιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλό μεσημέρι. Από το πρωί όλοι τρέχομε και χαθήκαμε. Για να πάρεις μια άδεια πρέπει να βγάλεις τη δουλειά μιας βδομάδας, μη τυχόν και μείνουν εκκρεμότητες. Τέλος πάντων. Κουτρουλό μάλλον η θειά την έφαγε την ανηψιά, επόμενο ήταν. Φοβερό τέλος η Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ.
    ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΙΡΑ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. KALO MESHMERI ΚΟΥΚΛΕΣ!ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 7,8 ΜΠΩΦΟΡΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ.ΕΛΑΤΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ 4 ΜΕ 5 ΤΟ ΔΙΝΕΙ Σ/Β,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΑΥΡΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ,ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟ!!!ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑΛΙΑ.ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. NIRVANA ARGENTINA ΤΕΛΕΙΟ .... ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ALLODAPH.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΦΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΟΥ.ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΙΤΑ,ΕΕΕΕΕΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΚΟΛΛΑΣ ΑΣΧΗΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ (γελασε κανεις?) ΤΟ ΕΧΩ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΔΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΓΕΜΙΣΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ALLODAPH ΚΑΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΛΑΡΟ ... ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΑΖΩ ΑΛΟΙΦΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. το ρακομελο το ειδε κανεις! το τρομαξα πριν καμια ωρα και την εκανε!'μα τι αλετουρανος ειμαι! ετσι αφεντικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΧΕΝΑ,ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ FOTO ? ...
    ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΠΕΛΑΔΟΥΡΑ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΕΓΩ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΠΑΡΦΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Ο ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ.ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΤΟ ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΘΑ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΦΡΑΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΤΟ ΚΥΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΝΑΙ,ΕΙΔΕΣ!!!!
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΕΧΕΙ Ο ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ ΩΡΑΙΟ ΠΑΡΦΕ ? ΟΧΙ ΒΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΒΡΕ ALLODAPH ΘΑ ΤΟ ΤΣΑΚΙΖΩ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΔΟΥΛΑΒΕΡΗ ? ... ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟRINA ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΦΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΘΩ!!!!ΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΑΑΑΑ!ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΚΑΛΕ!!!!ΧΙΧΙΧΙ
    ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ευχαριστώ Allodaph για τις ευχές. Και συ μη μας ξεχάσεις εκεί που θα πας. Όποτε μπορείς να έρχεσαι κατά δω, να σε βλέπομε. Σου εύχομαι όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΜΕΛΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΩ ΠΕΡΝΩ ΠΟΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ? ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΠΟΛΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. KOUTROULO Ο ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ ΕΙΝΑΙ AYTOS POY EXEI TO BENZINADIKO ΑΝΔΡΟΣ ΟΙL KAI DIPLA TON FOYRNO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΕΓΩ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΠΑΡΦΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Ο ΔΟΥΛΑΒΕΡΗΣ.ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΣΧΑΙΜΕΡ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ALLODAPH ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ Ε? ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΡΕ...
    ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. αλλοδαπη τα κοπανισες μεσημεριατικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΉΘΗΚΑ,ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ????ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΕΠΑΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΖΟΛΑΠΤΟΠΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. OXO OXI DEN KOPANISA TIPOTA,TVRA PAV NA KOPANISV ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Κορίνα μου ετοιμάζομε να πάω σπίτι μου γιαυτό δεν σου απάντησα. Ειμαι πολύ καλύτερα. Έβγαλα το κολλάρο γιατί φεύγω αύριο για Κρήτη!!!!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ? ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΣΗΜΕΡΑ. ΧΘΕΣ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Ο ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ . ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΟΓΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ 4 ΜΕΡΕΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ YUPI.GR ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΡΑΨΕΙ ΨΑΞΕ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ Ο ΣΤΥΛΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΧΡΟΥΣΑΛΑ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΠΑΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΓΑΒΑΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΡΑΨΕΙ 5,6 ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ Η ΝΗΣΙΟΤΟΠΟΥΛΑ!!!!!ΠΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ?????ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. TON EIDA KAI EGW TON GAVALA PANW SE MIA SUKIA SKARFALWMENO
    NA DEIS POU DEN THA AFHSEI SUKO GIA SUKO NA FAME TON AUGOUSTO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ Π,Σ/ΚΟ .
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΑΡΓΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΒΕΓΓΕΡΑ.ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΔΕ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙΣ (ΡΑΚΕΣ).ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?????????ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ...ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ???ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή