Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Επάνω στο ξερό χώμα της καρδιάς μου



Επάνω στο ξερό χώμα της καρδιάς μου
ξεφύτρωσε ένας κάκτος *
-
Για χρόνια έχω έναν κάκτο με μεγάλα αγκάθια. Όσοι είχαν πέσει πάνω του είχαν υποφέρει (Βούλα γεια σου) το φυτό μόνο προβλήματα δημιουργούσε και η μάνα μου γκρίνιαζε να τον ξεκάνω. Μα δεν ήταν εύκολη δουλειά. Μεγάλωνε στην ίδια γλάστρα ερήμην μου, χωρίς καμία περιποίηση, με τόσο μεγάλες μπιούνες άλλωστε τι μπορούσα να του κάνω. Ως που μετά από δέκα χρόνια πέταξε ένα μπουμπούκι, μετά ένα άλλο κι άλλο... γέμισε ολόκληρο το αγκαθωτό φυτό με λουλούδια. Έτσι από τότε κάθε Ιούνιο περιμένω τον κάκτο ν' ανθίσει να βγάλει άνθη που βλέπεται.
-
Το τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη από το έργο "ο ήλιος και ο χρόνος" δεν μπόρεσα να το βρω. Οσοι-ες το ξέρουν ας το ψιθυρίσουν Υπέροχο; Μαγικό!
-
Παγκόσμια Ημέρα για το Περιβάλλον Δείτε εδώ HOME
(ευχαριστώ Κουτρουλό για την ενημέρωση)
-έταξε

96 σχόλια:

  1. Καλημέρα,πω!πω! άνοιξε η καρδιά μου πρωϊ-πρωϊ , μόλις άρχισε να " σχηματίζεται " σιγά - σιγά το λουλούδι του κάκτου .
    Αλλά και το video της πεθεράς ;!!!!!!
    Καλημέρα αστέρι Δημιουργέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα blogοπαιδα!
    μου θυμισες αφεντικουλη τον δικο μας κακτο στο μεσα χωριο απο τον οποιον επισης "καποιος" ειχε τσιμπιθει και ειχαμε ντραβαλα!!!!(γεια σου καζανακι Βουλα!)αυτη δεν ειναι απλη Βουλα,ειναι η Βουλα η "κακτου"!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΑΝΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ 3ημερο!
    ΤΥΧΕΡΟΙ ΟΣΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΚΤΟΣ ΣΟΥ?
    ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ .ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΓΑΝ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!
    ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΚΤΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουτρουλό καλημέρα ,κράτα τον κάκτο σου να φωνάξουμε την "καυμένη " την Βούλα,έχει αποκτήσει ειδίκευση στα τσιμπήματα από κάκτο !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κουτρουλό τώρα το πρόσεξα ,τα εικονίδια σου πάντα ταιριαστά !
    Σα τσάντα - παπούτσι, ένα πράμα .
    Είστε κοκέτες οι Ιχθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΤΟΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΑΝ ...
    ΒΟΥΛΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. MOLIS XTYPHSA DYO TIROPITARES APO KRISILIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα σε ολους.
    Δειτε το βιντεακι της κινηματογραφικης λεσχης,ειναι απιθανο!
    Δυναμωστε τον ηχο και απολαυστε το!!!!
    Εγω καθε πρωι που ξυπνω,αυτους τους ηχους ακουω και καθε βραδυ πριν να κοιμηθω ακουω τα αηδονια και τα βατραχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω ! πω ! πω ! τυρόπιτες του Κρισίλια ! τι μου είπες τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους. Πράγματι Ασύστατη, εμείς που ζούμε στο χωριό έχομε αυτό το προνόμιο. Πρωί πρωί να ακούς τους ήχους της φύσης και ετσι να ξεκινάς την μέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου MOLEMOU ειμαστε ετοιμοι-ες για το 3ημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανωνυμε! φαε παιδι μου!φαε!να δω αμα δε χωρας στις πορτες τι θα κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ....απο την Χώρα....Καψοράχη μην πάθεις τιποτα......Σαργέ τα κοπαδια περασαν ;;;
    Ήρθαμε να ψηφίσουμε και όχι μόνο (καθαρίσαμε και κήπους, καναμε και μπάνιο) Καψοράχη στην θάλασσα μην φανταστείς τίποτα σπουδαίο.....Καλημερίζω με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από το Κομμα Ελλήνων Κυνηγών......χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 43.002 τα καπάκια
    Alectoris καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Boul ευχαριστώ ελα και εσυ παρέα....
    αυτο με τα καπακια τι ειναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ είμαι το 43004 καπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. alectoris καλα μπανια!
    φιλια στο κοριτσι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΞΕΡΟ ΧΩΜΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
    ΞΕΦΥΤΡΩΣΕ ΕΝΑΣ ΚΑΚΤΟΣ
    ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΑΙΩΝΕΣ
    ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΓΙΑΣΕΜΙ
    ΤΑ ΜΑΛΙΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΣΑΝ ΓΙΑΣΕΜΙ
    Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ
    ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΣΑΝ ΓΙΑΣΕΜΙ
    Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κουτρουλό, τι όμορφο ειναι αυτό που έγραψες, που τα βρίσκεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. EINAI ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η BOUL-BOUL ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
    ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΞΕΡΟ ΧΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
    ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ "Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ"
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://www.otherside.gr/2009/06/world-sand-sculpture-festival-2009-in-japan/
    ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ ΓΛΥΠΤΑ ΑΠΟ ΑΜΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. HESMENOS STO FAI ,τέλειος!
    Γιατί δεν τον καλωσορίζουμε;
    Κουτρουλό που είναι τα γλυκά;
    Είναι παλιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φύγατε όλοι για ΄Ανδρο υποψιάζομαι!
    Δεν με εμδιαφέρει το γεγονός,Καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φεύγω ,γειά σας .
    Σκασίλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΦΑΙ ΚΕΡΝΑΜΕ ΣΟΔΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΤΖΙΒΑΕΡΙ,ΜΗ ΧΟΛΟΣΚΑΣ...
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.
    ΤΙ ΚΑΠΑΚΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΝΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαζί μου είσαι ,αλλά δε μιλάς!
    ' Αντε και σου ΄χω αδυναμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εγω ειμαι το καπακι οπως μπαινεις αριστερα! διπλα στα απορρυπαντικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τζιβ... ή hesm.......sta ouza5 Ιουνίου 2009 στις 2:51 μ.μ.

    Εγώ είμαι το καπάκι του " Πλωμαρίου "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κορίνα θυμάσαι τον κάκτο μου;
    Από τότε φαινόσουν πως θα γίνεις "η γιατρός"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ρε Τζιβ δουλευω! οποτε μπορω ριχνω και καμια ματια στη σαλα!
    και εγω σου εχω αδυναμια φιλιοσακι της μανουλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γειά σου Τζιβαέρι, καλο τριήμερο να περάσεις. Εγώ θα είμαι εδώ και αύριο σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γιατρέ τις "μπιούνες " του κάκτου τις βγάζεις με το τσιμπιδάκι των Φρυδιών .Φιλούθκια.
    Τα λέμε την Τρίτη.
    Καλό Τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΠΟΥ ΚΛΟΤΣΆΤΕ ΧΑΜΟ,ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κοριτσια σας αφηνω! θα κανω κατι και μετα θα φυγω!
    φιλακια πολλα!
    Αφεντικο.......φιλια στην πατριδα και σε ολους εκει!καλο βολι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΝΙΦ;
    Δηλαδή που θα ήθελες να είσαι;
    Εκεί είναι ο παράδεισος!!!!!!!!!!!!
    Γειά .Γειά . Γειά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΔΡΑΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΡΕΓΟΥΛΑ ...
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΕΣ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΓΙΑΤΡΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά να περάσετε όσοι πρόκειται να φύγετε για αλλού. Φτάνει στην Αθήνα να μην μείνετε. Καλή αντάμωση να έχομε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ενα-ενα εβγαζες τα μπιούνια.
    εισαι πολύ μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΦΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΗ ΦΥΓΕΙ ... ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΙ ΝΤΙΡΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΕΣ ΤΟ ΝΤΕ ΟΤΙ... ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΜΕΘΩ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΤΗΜΑΤΑ...ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΚΤΟ!!!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΚΑΛΟΘΥΜΑΜΑΙ Η ΓΡΕΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΚΤΟΣ,
    ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΟΝΕΙΡΑ ΜΙΚΡΑ ΕΙΝΑΙ,
    ΠΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ
    ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ!

    ...ΚΙ ΟΤΑΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ , ΚΙ ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΘΑΨΕΣ ΒΑΘΙΑ, ΤΟΤΕ ΣΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ-ΕΑΥΤΟ...

    ΠΑΛΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΟΡΘΙΑ, ΠΑΛΙ Ο ΚΑΚΤΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΑΝΘΙΣΕΙ, Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!

    καλη ψηφο σε οσους την χρειαστούν, και...προσέξτε τα... αγκάθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΚΤΑΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    -----------------


    Αγοραστε ολοι το περιοδικο VOYAGER!!
    θα παρετε γευση απο Ανδρο και συγκεκριμενα απο "Σκαλακια"!!!
    το καζανακι μου η Χαρικλεια αλλιως vanglookενα πρωτη μουρη και καταπληκτικη! συνεντευξη και φωτο απο το μαγαζι!

    Υ.Γ οταν εγινε η φωτογραφηση ημουν και εγω εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αδεια η σαλα............
    ειμαι μονη σαν το λεμονι!
    α ειπα λεμονι και θυμηθηκα.......παω να βαλω λιγο λεμοντσελο!


    στην υγεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καψοραχούλα δεν εντρέπεσαι παιδί μου?
    μόνη το πίνεις κέρνα τίποτις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. φλω! νομιζα πως ημουνα μονη!
    εδω εισαι ακομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΙΠΟΤΙΣ ΔΕΝ ΚΕΡΝΑΕΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ.ΜΑΛΟΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕ Ο ΚΑΝΑΠΕΣ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΦΥΓΑΝ Η ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΥΡΙΟ,ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ...ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΙ Θ ΑΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΚΨΟΡΑΧΗ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ!!!
    ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. οχι βρε σεργιαναω σε αλλες σαλες!
    και εγω νομιζα οτι ημουνα μονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ ΣΤΗ ΓΥΡΑ...ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ,ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καληνυχτα κουτρουλοκαζανακι μου!
    ονειρα γλυκα!
    καληνυχτα ερημη σαλα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΟΙΤΑΖΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΙ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ.ΤΟ ΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΟΥΓΑΡΟ!
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ,Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΖΗΛΕΥΩ ΛΙΓΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ....
    ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΩ ?
    ΨΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΠΑΜΕ ΦΥΛΑΜΕ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα κορίτσια. Και εγώ που δουλεύω τι να πώ? Κουτρουλό το πρωί είδα το παληκάρι σου, που πήγαινε Γαύριο. Εσύ τι κάνεις στην Αθήνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.
    ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ,ΧΑΧΑ
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΤΟΥ.ΑΝΤΕ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. καλημερα blogοπαιδα!!!!
    καλημερα blogακι χωρις αφεντικο!
    παω για τις φασινες μου!
    και εγω ζηλευω...οχι λιγακι.....
    ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καλο μεσημερι κοριτσια.εχθες στην Ραφηνα γινοταν πανικος.μπροστα το Πηνελοπη και πισω το σουπερ φερυ,γεματα και τα δυο κοσμο και αυτοκινητα!κουτρουλο τι κανεις μοναχουλα σου,γιατι δεν ηρθες??εχθες ερχομουνα μαζι με Μπαμπη και την Αριστεα.εχω ομως μια απορεια,ολοι για να ψηφισουνε ηρθαν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. τοκ τοκ τακ τακ,αδεια η σαλα.ουτε φρουτο ουτε παγωτο ουτε γλυκο,γιαυτο παω Νειμποριο να φαω φαγητο και φυσικα Δωδωνη!διαιτα απο δευτερα.καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σήμερα είναι η μέρα των Donuts


    Με τη Μέρα του Περιβάλλοντος συνέπεσε φέτος η Μέρα του Ντόνατ. Η μέρα αυτή γιορτάζεται στην Αμερική κάθε πρώτη Παρασκευή του Ιουνίου, για να τιμήσει τις κοπέλες του Στρατού της Σωτηρίας που το 1938 τη γιόρτασαν για πρώτη φορά, βοηθώντας έτσι... τα θύματα του μεγάλου Κραχ. Χιλιάδες δωρεάν ντόνατς μοιράστηκαν σήμερα στην Αμερική, ωστόσο το ντόνατ δημιουργήθηκε όχι στην Αμερική αλλά στην Ολλανδία, τον 16ο αιώνα. Δεν είχε όμως τρύπα στη μέση: Τα ντόνατς σε μέγεθος δαχτυλιδιού, τα δημιούργησε ο Αμερικανός Hanson Gregory το 1847.
    by troktiko

    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ?
    ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΠΑΡΕΑ.
    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καλησπερούδια σας κουτρουλάκι μου ένα κεφτεδάκι τώρα δα ήταν ότι έπρεπε τέλος πάντων ήπια μια σουρωτή!
    ένεκα η ρημάδα η διαίτα που την έκανα σήμερα άσε μη σε πω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ.ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ,ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΘΗΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ε σαν της φωφώς δεν ήταν αλλά καλά περάσαμε άλλωστε η παρέα μετράει
    τώρα αμα έχεις από κοντά και κανένα καλό μεζέ ακόμα καλύτερα!
    να σου πω έτσι που είναι τα πράγματα καθημερινά ζούμε για ένα σάββατο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΓΙΆΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΑΥΤΑ ΜΕΝΟΥΝ.Η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΕΣ,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ... ΑΤΜΟΣ!ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗ ΘΑ ΜΟΝΟΛΟΓΩ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΗΡΘΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. καλημερα κουτρουλο,καλημερα σε ολους -ες.ξυπνηστεεεεε.εγω παντως θα παω στην χωρα για να απολαυσω καφε στον πλατανο!!ολα τα αλλα με αφηνουν αδιαφορη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ALODAPH
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ.
    ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΚΑΦΕΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. καλημερα blogοπαιδα!!!!!
    μην μασατε μωρε!!!!
    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ....ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ...ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ!!
    ΨΗΦΙΣΤΕ!!!!
    σορυ για το ξεσπασμα αλλα μερες τωρα σκεφτομαι οτι αυτο θελουν τελικα,πολιτες αδιαφορους,απραγους,ησυχους.......
    γιατι να γινουμε??
    φιλια πολλα και ....καλο βολι!


    αφεντικο....οκ τα παντζουρια?χε χε!
    χαιρετισμους στην Φωφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟΗΜΕΡΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΊΣΩ.
    ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ.
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΏΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. γεια σου κουτρουλοκαζανακι μου!
    σιγουρα δεν ειναι παντα ευκολα τα ταξιδια! δεν αναφερομουν σε αυτο...ελεγα για την αποχη απο προθεση.....
    φιλακια πολλα! παω να ψηφισω!
    πες μου ..καλο σημαδι!! θα το χρειαστω....βλεπεις για πρωτη φορα στη ζωη μου ψηφιζω ΕΝΑΝΤΙΟΝ και αυτο με πονα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ,ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΑΩ...
    ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ...ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΑΞΩΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. SHMERA THA FAW AKOMA PERISSOTERO,THA FAW NA SKASW GIA NA MPORW NA TOYS H... AKOMA PERISSOTERO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Γεια σας,γεια σας.
    Πηγα και ψηφισα αλλα αυτη τη φορα οχι απο πολιτικη αποψη αλλα απο καθαρα φεμινιστικη!Στην αρχη δεν ηθελα να παω ομως μετα σκεφτηκα οτι εμεις οι γυναικες καναμε αγωνες για να εχουμε δικαιωμα ψηφου και γι'αυτο και μονο το λογο πηγα!!!!
    Σημερα λοιπον πολλες παρουσιες,ειδα την Κ.Π.Π.,το αφεντικο,την nana η οποια δεν εχει προλαβει να μπει στο blog και στελνει χαιρετισμους σε ολους.
    Η Αγορα 'χαπι' στον κοσμο!
    Αυτααα,δελτιο τυπου ελαβε τελος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ok!!!βλεπω TV!ολοι μα ολοι πηραν το μυνημα! το πηραν ναι! θα το δουν θα το αναλυσουν θα το κρινουν θα το πλυνουν θα το σιδερωσουν θα το πλουμισουν και μετα.....θα μας το χωσουν στον......μπιπ!
    ελεος! βαρεθηκα!
    παω βολτα...θα φαω με τον γοητα ενα παγωτο θα σεργιανισουμε στον δρομο και αμα βρουμε κανενα μυνημα θα το πεταξουμε στα σκουπιδια σας το ορκιζομαι!
    φιλια ατα σκορπισμενα blogοπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. βρε καψοραχη! το μηνυμα γραφεται με ητα -υψιλον! ανορθογραφη! τσ! τσ! τσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. καληνυχτα ερημη σαλα!
    παω για ξαπλα! τους βαρεθηκα!
    φιλια! δεν σκουπιζω...καθαρα ειναι..σημερα δεν ειχαμε πολλες επισκεψεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ Η ΠΑΡΕΑ ΣΚΟΡΠΙΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ Σ/ΚΟ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.
    ΓΙΆΥΤΟ ΚΕΡΝΑΩ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΤΑΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ.
    ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΑΠ'ΕΞΩ ΜΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τροφές που αδυνατίζουν: Αλήθειες και ψέματα

    Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ συμβάλλει στην απώλεια βάρους υποστηρίζει μια έρευνα. Μια δεύτερη όμως καταρρίπτει την πεποίθηση πως το συγκεκριμένο φρούτο διαλύει το λίπος. Πού τελειώνει ο μύθος και πού αρχίζει η αλήθεια;

    Oι διαιτολόγοι επισημαίνουν πως είναι μεγάλη η λίστα με τα τρόφιμα στα οποία έχουν αποδοθεί διαιτητικές ικανότητες, καλό όμως θα ήταν να μην παρασυρόμαστε από «σειρήνες». Κάποτε το ασπράδι του αυγού και το σπαράγγι ήταν οι «πρωταγωνιστές» της δίαιτας για την εξωπραγματική τους ιδιότητα των «αρνητικών θερμίδων». Σήμερα, τη θέση τους έχει πάρει το πράσινο τσάι και το μηλόξιδο, προϊόντα που έχουν ενταχθεί στη διατροφική μόδα.

    Χωρίς αποδείξεις

    «Η ιδιότητα του λιποδιαλυτικού τροφίμου ή εκείνου που αυξάνει τον μεταβολισμό έχει αποδοθεί κατά καιρούς σε διάφορες τροφές, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν πάντα τρανταχτές αποδείξεις για τη δράση τους. Για παράδειγμα έχει βρεθεί πως η πηκτίνη, ουσία που βρίσκεται στο μηλόξιδο, πιθανόν προάγει το αίσθημα του κορεσμού. Δεν έχει όμως αποσαφηνιστεί εάν και σε ποιες ποσότητες μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους» τονίζει στα «ΝΕΑ» ο διατροφολόγος κ. Τάσος Παπαλαζάρου.

    «Θολό» είναι το τοπίο και για το πράσινο τσάι, παρ΄ ότι κυκλοφορεί ακόμη και σε μορφή κάψουλας στα φαρμακεία ως το απόλυτο αδυνατιστικό.

    «Υπάρχουν πολλές μελέτες που δείχνουν ότι το πράσινο τσάι βοηθάει στην απώλεια βάρους, αλλά και κάποιες που δεν το υποστηρίζουν. Όπως φαίνεται οι κατεχίνες- αντιοξειδωτικές ουσίες- και η καφεΐνη είναι η μυστική συνταγή. Παρ΄ όλα αυτά, δεν έχει διαπιστωθεί κατά πόσον είναι ικανές να αλλάξουν τον μεταβολισμό και μάλιστα με τέτοια ένταση ώστε να έχουμε θεαματικά αποτελέσματα» υπογραμμίζει η διατροφολόγος κ. Κωσταλένια Καλανιώτη.

    Το τελευταίο διάστημα, τα φώτα της δημοσιότητας έχουν στραφεί στο κάρι. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Νutrition», το κάρι χάρη στην ουσία που περιέχει, την κουρκουμίνη, μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του βάρους και σε χαμηλότερα επίπεδα χοληστερίνης.

    Ωστόσο, όπως τονίζει η κ. Καλανιώτη, αυτή η έρευνα έγινε σε πειραματόζωα. «Δεν έχει διεξαχθεί μέχρι σήμερα ανάλογη σε ανθρώπους. Ούτε γνωρίζουμε εάν υπάρχουν παρενέργειες από την υπερβολική κατανάλωσή του».

    Αν και πιο γνωστό για την καυτερή του γεύση, υπάρχουν ορισμένες ενδείξεις ότι το ταμπάσκο μπορεί να βοηθήσει στο να κάνει ο οργανισμός αποτελεσματικότερες καύσεις. Αυτό διαπίστωσαν Βρετανοί επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Οxford Βrookes. Συγκεκριμένα κατέληξαν ότι η κατανάλωση 5 γρ. σάλτσας μαζί με το κύριο γεύμα αυξάνει τον μεταβολισμό 15-20% έως και δύο ώρες μετά το γεύμα.

    Και αυτό όμως αμφισβητείται από τους ειδικούς: «Τα καυτερά βότανα, όπως είναι το τσίλι, οι κόκκινες πιπεριές και το ταμπάσκο, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό αλλά για μικρό χρονικό διάστημα. Και το σημαντικότερο είναι ότι η συχνή κατανάλωσή τους έχει ως αποτέλεσμα να συνηθίζει ο οργανισμός την ιδιότητά τους αυτή, με αποτέλεσμα να μην αντιδρά πλέον σε αυτό το ερέθισμα» προσθέτει ο κ. Παπαλαζάρου.

    Η έκπληξη

    Τα φαινόμενα απατούν: αυτό απέδειξε σειρά μελετών που όχι μόνο απενεχοποιούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα σε ό,τι αφορά την παχυντική τους δράση, αλλά ανάγουν το ασβέστιο σε «ήρωα» του αδυνατίσματος.

    Ο Μίκαελ Ζέμελ, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί, έπειτα από χρόνια ερευνών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι είναι… σύμμαχοι της ζυγαριάς. Ειδικότερα, απέδειξε ότι η κατανάλωση γαλακτοκομικών μετριάζει τη συσσώρευση λίπους, εξηγεί η διατροφολόγος κ. Αστερία Σταματάκη. Όσοι πάλι κάνουν δίαιτα, ωφελούνται διπλά, αφού το ασβέστιο φαίνεται να αποδομεί το λίπος!
    www.otherside.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟ ΔΙΠΛΑ,ΧΑΧΑΧΑ...ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή