Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Ενα Thriller έφτασε στο τέλος

"Singer Michael Jackson dead at 50" έτσι ανήγγειλε τον θάνατο του βασιλιά της pop το http://www.msn.com/ Ο απόλυτος βασιλιάς της pop, το είδωλο εκατομμυρίων πέθανε σαν... singer. Ο χάρος δεν λογαριάζει τίτλους, διαμάντια, βίλες, πολυτελή αυτοκίνητα. Μπροστά του όλοι είμαστε ίσοι. Όπως λέει κι ένας φίλος: μόνο ο θάνατος είναι απόλυτα δημοκρατικός. Πάντως παρά την ταραγμένη ψυχή του... η φωνή του ήταν υπέροχη! (το ένα βέβαια δεν αναιρεί το άλλο) Το τραγούδι θρύλος, την δεκαετία του '80 από το Thriller, ακούστε εδώ Σαν έφηβη άκουγα πολύ Michael, αλλά ήμουν ξετρελαμένη με τον David Cassidy. Γιατί άραγε; χε, χε! Το I think I love you ακούστε εδώ
Κι αν ήσουν Rock Καψοράχη μου δεν σε φοβάμαι...
γιατί ήμουν pop & Rock!

26 σχόλια:

  1. καλημερα blogοπαιδα!
    η αληθεια ειναι οτι δεν ημουν φαν αλλα εγινα με το ζορι! ο γιος μου παιδακι στο δημοτικο απο το πρωι μεχρι το βραδυ ακουγε Μ.Τζακσον!ειχαμε μαθει απ'εξω ολα τα τραγουδια του...ναι ειχε καλη φωνη αλλα οπως λεει και το boulboulaki η καρδια μου ειναι ροκ!!!!!
    θυμαμαι τον εαυτο μου να ουρλιαζει σε συναυλιες και σχολικες εκδρομες..
    Hey teacher lives the kids alone!!!

    καλημερες γλυκες και...ροκενιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
    Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
    Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη

    Το ροκ αρχίζει.
    Και δεν τελειώνει.
    Σου ροκανίζει το παντελόνι
    γιατί είσαι ροκ.
    Το ροκ δουλεύει
    κι η νύχτα τρίζει
    σε ξενητεύει
    και σε γυρίζει
    γιατ' είσαι ροκ.
    Το ροκ σε παίρνει
    και σε σηκώνει
    σε τριβελίζει
    σ' αναστατώνει
    around the clock!
    Ροκ είναι ο βράχος
    και κλοκ ο χρόνος
    κι εγώ μοναχός
    μα όχι μόνος
    γιατ' είσαι!!!...
    Ροκ είν' ο βράχος και
    κλοκ ο χρόνος
    κι εγώ μονάχος μα όχι μόνος
    γιατί 'σαι ροκ!
    γιατί το ροκ ότι και να 'σαι
    άμα δεν το 'χεις
    να το φοβάσαι
    γιατ' είναι!!!...
    - Ροκ είναι σμόκιν και ελβιέλο
    είν' ο Αμπότ με τον Κοστέλο
    αυτοί 'ναι ροκ!
    Ρόκ είν' ο Έλβις
    ο δυναμίτης
    Βασιλειάδου
    και Αυλωνίτης, αυτοί 'ναι ροκ.
    - Ροκ είναι να 'χεις
    είναι να πίνεις
    - ...κι άμα δεν έχεις
    τότε να δίνεις.
    Αυτό είναι ροκ!
    - Ροκ είναι
    ο Τζάγκερ σε
    μια κουρσάρα
    - Κι η Βλαχοπούλου
    στη σαραντάρα.
    - Ο Μάρλον Μπράντο
    με τη φανέλα
    - Και η Μελίνα
    ντυμένη Στέλλα
    Αround the clock!
    - Ροκ είναι να 'χεις
    είναι να πίνεις
    - Κι άμα δεν έχεις
    τότε να δίνεις
    Αυτό είναι ροκ
    Γιατί το ροκ.
    ότι και να 'σαι
    ʼμα δεν το 'χεις
    να το φοβάσαι γιατ' είναι...
    Τι σου λέει ο Πρίσλεϊ
    για μένα
    κι όλο με κοιτάς
    με μάτια δακρυσμένα
    λες κι είσαι ροκ!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα για τα pop και τα rock την κουβέντα την έχουμε ξανακάνει.. Σήμερα λοιπόν όπως έγραφα την ανάρτηση σκέφτομαι: τώρα θα βγει πρώτη-πρώτη η Καψοράχη και θα πει εγώ ήμουν και είμαι rock. Ε και για να σε προλάβω Καψοράχη μου-μου-μου έγραψα την τελευταία φράση. Χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΨΥΧΗ...ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΙΓΗ ΓΑΛΗΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=k2W4-0qUdHY&feature=related

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΩ ΕΓΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ βρε ατιμοαφεντικουλινι μου μου μου πως με ξερεις!.......
    κουτρουλοκαζανακι καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΛΥΠΗΡΟ ΧΘΕΣ ΕΙΧΑΜΕ 2 ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ FARAH FAWCETT (ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΤΣΑΡΛΙ) ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΠΟΛΥ ...
    ΤΟΝ MIKE ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΕ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΜΙΚΡΟΥΛΙ ΜΕ ΑΦΡΟ ΜΑΛΙ ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΟΝ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ?...
    ROCK FOR EVER YIEEEEEEEEE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ROCK ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ...

    http://www.youtube.com/watch?v=w9TGj2jrJk8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουτρουλό ευχαριστω πολυ για τη κουμπάνια!
    Εχουν πάθει πλάκα τα κοριτσάκια. Ουτε στ' όνειρο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ-ΡΙΤΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΑ ΑΜΠΕΛΟΦΥΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΊΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ!

    http://www.guardian.co.uk/culture/poll/2009/jun/24/elgin-marbles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν εδω κανένα ντολμαδάκι, ουτε τυρί, μόνη μου τα έβαγα, άφησα 4 για το βράδυ. Μου λένε οτι θα σκάσω. Ειναι ζηλιάρες. Κουτρουλό είσαι θεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. MH ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΩΣ...ΖΑΒΑΝΤΡΙΩΤΙΣΑ!!!!
    ΖΟΥΛΙΑΡΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΝΑ ΤΥΛΙΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙ...
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΑΝΕ!!!
    ΠΟΣΑ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΓΩ,ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι, ναι είναι πολύ καλές μαγείρισσες! (μας διαβάζουν κάποιες) πολύ καλές σου λέω.
    Να σου πουν ποιο delivery είναι καλό να γλύφεις τα δάχτυλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ,ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μια χαρα κοπελες τις κοβω!
    ετσι και εγω!
    η βασιλισσα των ντιλιβερι!
    boulboulaki μην τρως μπουκωμενη παιδι μου! δεν σε καταλαβαινουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εσυ μην μιλας μπουκωμενη ..ηθελα να πω!
    και εγω να συγκεντρωθω καιω λαδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ με την σειρά μου υποστηρίζω το HIP HOP….To HIP HOP δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 4 στοιχεία:
    1. Rap (Ο στοίχος)
    2. Breakdancing(O χορός)
    3. Djing(Η μουσική)
    4. Graffiti(Η εικόνα)
    Το Break Dance είναι είδος χορού. Οι πρώτοι B-boys (breakdancing) εμφανίστηκαν το 1973 και ήρθε ως δια μαγείας και έλυνε τις διαφορές μεταξύ συμμοριών[1] (δεν φτιάχτηκε γι'αυτό το λόγο απλά χρησιμοποιήθηκε).
    To MCing άρχισε το '75-'78 όταν ένας Dj σύνδεσε το μικρόφωνο στο μίχτη του και άρχισε να λέει διάφορους στοίχους, σαν σλόγκαν, για να εμψυχώσει τους B-boys. Έτσι ξεκίνησαν οι πρώτοι MC's το '79-'85. Έπερναν το μικρόφωνο και μιλούσαν για την προσωπική τους ζωή για διάφορα προβλήματα της κοινωνίας καθώς και για θέματα όπως οι σχέσεις τους, το χιούμορ και άλλα. Αυτό που έκανε διαφορετική την Rap και το Mcing, εν τέλει, καθώς και ολόκληρη την Hip-Hop κουλτούρα, είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις τελιώσει κάποια σχολή για να χορέψεις, να τραγουδήσεις, να ζωγραφίσεις ή να παίξεις μουσική. Το έκανες επειδή το ένιωθες και για να περάσεις το δικό σου μήνυμα.
    Το Graffiti ενσωματώθηκε στο hip-hop ως ένα από τα στοιχεία του στα τέλη του '60, όταν ένας Ελληνοαμερικάνος που έκανε delivery πίτσες έγραφε όπου πήγαινε το ψευδώνυμο του και τον αριθμό της οδού όπου έμενε (TAKI 183). Έτσι γεννήθηκε η σύγχρονη μορφή του graffiti.
    Το Djing δημιουργήθηκε το '75-'78 και χρησιμοποιήθηκε στην αρχή για να έχουν ρυθμό οι B-boys και μετά για να λένε πάνω στο ρυθμό των beat τους στοίχους τους οι Rappers. Ο πρώτος Dj ήταν ο Kool Herc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα ξερει....αφου τα ακουει καθημερινα!!! Το τραγουδι απο FF.C που σας ειχα δωσει ειναι hiphop!!!

    Οι FF.C, ή αλλιώς Fortified Concept, ήταν ένα δημοφιλές ελληνικό hip-hop συγκρότημα, πρόκειται μάλιστα για το πρώτο ελληνικό hip-hop σχήμα, έχοντας ιδρυθεί το 1987. Αποτελούταν από το ιδρυτικό μέλος, hip-hop παραγωγό, Δημήτρη Πετσούκη (γνωστός και ως Σκηνοθέτης), τον MC Κώστα Κουρμένταλα (γνωστός και ως Ρυθμοδαμαστής) και τον DJ Θωμά Πυτικάκη (γνωστός και ως DJ Everlast). Το 2005, μετά την κυκλοφορία του τελευταίου τους δίσκου Αντιληψίες συνείδησης το συγκρότημα διαλύθηκε καθώς ο Κώστας Κουρμένταλας αποχώρησε από τους FF.C και τα μουσικά πράγματα γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BLOG,ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΠΟΛΥ,ΟΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή