Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Απαγορευτικό, κρύο, χαλάζι, ρακί και F16



Ο Λωνίδης στέλνει φωτογραφίες και λέει: "Εδώ εμείς είμαστε πάλι αποκλεισμένοι. Δεν έχει καράβι. Έχει πολύ αέρα, πολύ κρύο και κάθε τόσο ρίχνει χαλαζάκι ψιλό σαν φακή. Άμα σταματήσει ο αέρας πιστεύω πως θα το στρώσει" Σας σκεφτόμαστε όλοι εμείς που μένουμε εκτός Αντρου... με τα χοιρνά, τα κρασιά, τα παστέλια, τα ρακιά. Χάλια, χάλια. Υπομονή συγχωριανοί, κακοκαιρία είναι θα περάσει.
Υ. Γ. Θέλω μέχρι την πρωτοχρονιά η μόνη είδηση να είναι ο καιρός και τα γλέντια, δεν θέλω τίποτα άλλο... γιατί όλα είναι φρίκη, μαύρη μαυρίλα και σκοτεινιά. Να είμαι εκεί θέλω, να χαζεύω σα ναρκωμένη τα κύματα να σκάνε στη Πλακούρα, τα νερά να τραβιούνται πίσω, να ακούω τη φασαρία της θάλασσας...

100 σχόλια:

  1. "Εντείνουν τις προκλήσεις τους οι Τούρκοι στο Αιγαίο με απειλές αναχαιτίσεων ελληνικών στρατιωτικών ελικοπτέρων που προσεγγίζουν ακριτικά νησιά, και πτήσεις μαχητικών στο πεδίο βολής Ανδρου." Βρε ουστ, μακρια από το νησί μην εχουμε κανενα ντράβαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να είμαστε και εμείς εκεί. Αποκλεισμένοι και μακριά απο το άχρωμο και ψεύτικο χρώμα της Αθήνας και παραδωμένοι στη Νιρβάνα της Ανδρου με την ομορφιά του τοπίου της και συντροφιά με το ρακί.
    Καλή Χρονιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ.
    ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ, ΜΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΝ ΚΑΤΩ...ΑΑΑΑ!
    ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΎΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ?ΕΠ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΑΓΑΜΕ ... ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΒΑΛΕ Τ'ΑΡΒΥΛΑ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΕΝΕΣΕΙΣ,ΤΑ ΚΛΥΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΠΟΤΑΣΑ ΚΑΙ VANCEREMOS ΜΩΡΕ ...
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. trokctiko: "Ρε κουμπάρε τι μπαινοβγαίνεις στο fir μας;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ΚΟΡΙΝΑ?
    ΒΡΉΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΛΕΠΩ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΑ,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΒΕΒΑΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΣΗΚΩΜΕΝΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΜΟΛΗΣΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι γνωστό η χώρα μας δεν έχει αστυνομία (μη το αναλύσουμε όμως)
    τώρα την κοπάνισε και η αεροπορία.
    Ένας - ένας την κάνει;
    Με την αρχιεπισκοπή θα μείνουμε;
    Ρε σεις η Ανδρος είναι Ελληνική, εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας απο την χειμωνιατικη Ανδρο.Κρυο και χιονακι απεναντι,ψηλα-ψηλα στα βουνα.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χιόνι του Δεκεμβρίου, χρυσάφι του καλοκαιριού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γιατρε ετοιμα τα εχω!!!
    να παρω και τα υποθετα?χα χα!

    το boulboulaki οταν επε για αστυνομια εβαλε σε παρενθεση(να μην το αναλυσουμε ομως)
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΕΙΠΕ!!!!
    δεν το αναλυω........
    θα πω μονο κατι που μου ειπε πιτσιρικας που ηρθε στο γραφειο παραμονη Χριστουγεννων για τα καλαντα(14-15) οταν τον ρωτησα πως τα βλεπει τα πραγματα.....
    "κυρια εφετος δεν θα ερθει ο Αϊ Βασιλης!!ηρθε μονο ο αϊ Μπατσιλης!!!!

    ετσι για να χαμογελασουμε λιγο!

    Λεο χαλια περνατε!χαλια σου λεωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι να κανουμε παλι αποψε να περασει η βραδυα....???????
    -να μαζευτουμε για κανα χαρτακι
    -η μηπως για κανα επιτραπεζιο
    -η μηπως ειναι καλητερα να αναψουμε το τζακι και να πιουμε κανενα ρακι........
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ......???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ρε Λεω εχω μια απορια........
    τι κανεις καθε μερα στην πλακουρα....??????
    απο εγκυρη πηγη εμαθα οτι εδω και καμια βδομαδα εχεις κατι περιεργα ραντεβου εκει......
    και η εγκυρη πηγη μου ειπε οτι η κοπελια ειναι ΠΟΛΥ γνωστη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν το έγραψα για σένα Καψοράχη, ξαναδιαβασε τι έγραψα στο Υ.Γ. της αναρτησης. Φιλιά στα πονηρά μούτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πλακα εκανα και εγω καλο μου!
    αυτοσαρκαζομαι ως γνωστη τρελοκαμπερο!
    φυσικα και διαβασα το Υ.Γ σου!
    ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ... ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΕΤΣΙ?ΕΧΕΙ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ... ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΡΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ Α ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΦΤΕΡΟ ΜΥΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΕΞΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ... ΜΟΥΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και την βαζελινη γιατρε μου πηρα και τα γαντια μιας χρησεως! για την ορθοσκοπηση!!χε χε!
    καλο μποτοξ το κρυο ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ πολύ. Μόλις τέλειωσε το πάρτι. Μόλις μου στείλανε ένα καταπληκτικό παιχνίδι. Σας το στέλνω επειδή είμαι κουβαρντού (αν κι αφεντικούλι) Θέλω να μου πείτε εντυπώσεις. Εντάξει;
    http://www.sockandawe.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΤΙ ΚΡΥΟ ΤΡΑΒΑΕΙ,ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΒΟΛΤΑ ΤΩΡΑ...
    Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΚΡΥΟ ΟΛΟ ΜΕΣΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κουτρουλο ετοιμες οι πιτες?
    εγω αν και εχω αδεια...αγορασα κατι πιτες!πεντανοστιμες!
    η αχρηστη νοικοκυρα!μια φορα εφτιαξα και εγιναν πλακε! το κερμα που κατα τυχη ηταν ορθιο εβγαινε απο την πιτα και εκανε..κουκουυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΠΟΤΟΞ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ... ΤΣΙΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΣΙΤΑ ΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ...
    BOUL ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ?ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΜΟΚΑΣΙΝΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΒΥΛΑ ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΡΟΧΗ,ΧΙΟΝΙ,ΚΡΥΟ,ΖΕΣΤΗ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΤΣΙΣΟΧΟΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΠΟΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΝΙΑΔΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ.ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΕΤΟΙΜΕΣ ,ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΑΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τον σακατεψα λεμε!
    ωραια θα βγαλω το αχτι μου!
    κουτρουλο μου τις αρβυλες τις εχουμε για αλλου.....
    ε γιατρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΟΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΚΡΥΟ Η ΕΒΡΕΧΕ.ΑΣΤΡΑΠΗ,ΤΟ ΚΑΗΜΈΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αφεντικουληηηη!!!κερνας πιτα του κουτρουλου?
    βαζω τον καφε! χι χι!
    στο μπανιο σου εννοειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΝΑΙ ΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ... ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΘΕΤΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΟΝΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΠΙΤΙ ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΤΣΑ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εμαθα βγηκαν κατι ΜΕΓΑΛΑ υποθετα!μισο μετρο! μια χαρα θα του ερχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εεε!!!μετα την ρεγγιλα τρως πιτουλα και πινεις καφε να φυγει η ψαριλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΑΑΑΑ!!!ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΗΣ ΈΠΛΥΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ...ΕΠΙΑΣΑ ΤΗΝ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΉ ΒΡΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ,....ΑΧ ΤΟ ΚΑΤΕΥΧΑΡΙΣΤΉΘΗΚΑ ...ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΤΣΙ ... ΕΤΣΙ ΣΩΣΤΗ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    BOUL ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΙΤΟΡΕΓΓΟ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καψοράχη, νομίζω πως ακόμα και όταν δεν έχεις κέφια το μπάνιο μου θα σκέφτεσαι και θα γελάς. Ας είναι. Σας αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπραβο κουτρουλο παιδι μου!

    αφεντικουλη παπουτσια πετας? η μιλας παλι με γλυκους νεαρους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αποκοντριασμένη δεν είμαι. Άλλη είναι... Άντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. η αληθεια ειναι οτι το θεμα "μπανιο του boulboulakιου" επαιξε ωραιες στιγμες εδω μεσα!
    να κατι καλο απο το 08!
    και για να μην ξεχνιομαστε....
    ναααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΒLOG?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αύριο 00.05 θα είμαι εδω.
    (Τόση ώρα θα κάνω για να έρθω από το ρεβεγιόν... με τους δίπλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΔΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕ ...ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΕΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ...
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ...
    ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΟΝΔΡΙΑΣΜΕΝΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ποια ειναι η αποκοντριασμενη?????
    (για ποια χτυπα η καμπανα?)

    ειναι πολλες η ωραιες στιγμες! απειρες φορες απο τα γελια δεν μπορουσα να γραψω! τι να πρωτοθυμηθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΓΕΛΙΟ ΠΟΛΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ... ΚΑΝΕ ΤΟΥ ΜΗΝΥΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εκεινο που μου εχει μεινει ειναι η φανταστικη βολτα στην Αγια Μονη νυχτα με φακους που με πατησε η Κορινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΜΩΡΗ ΡΟΥΦΙΑΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ BLOG ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.
    ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ,ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΑΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΑΥΛΙΔΑΚΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εγω ειμαι τρελλη,παρορμητικη,πολυλογου,εγκληματικα αυθορμυτη,ζαβαντριωτισα,τρελοκαμπερο,θερμοκεφαλη αλλα......μπα! αποκοντριασμενη δεν ειμαι!
    αφεντικουλη δεν το λες για μενα!
    δεν σου κανω μυυυυυνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΟΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΛΕΜΕ ΑΛΛΑ ΣΙΩΠΑ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ναι και εκεινη η νυχτα ειχε πλακα!
    γιναμε ντιρλα!
    και η κοντρα με τους κυνηγους ειχε κεφι..με το κουτρουλο να λεει εν μεσω πυρων "καληνυχτα προεδρε"
    ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εχεις δίκιο πολύ καλή βόλτα και το καληνυχτα Πρόεδρε του Κουτρουλού, οι ατάκες του φαουδιού, οταν εγραψε εκεινος ο Αμερικανος λίγο πριν το καλοκαίρι(μετρω τις μέρες για να έρθω στην ομορφη Ανδρο), η αποκάλυψη της ταυτότητας του Σαργού, το Leo fun club, η έξαψη της Ανάστασης, η αγωνία από τον τραυματισμό του Αντρεα. Η Λαμπίρη με την ακρίβεια στη περιγραφή. Πολλά, πάρα πολλά. Γι' αυτό λέω αύριο θα είμαι εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. γιατι νομιζεις φοραω αρβυλες!!!!!


    αφεντικουλη για μενα το ειπες?
    ο γιατρος βαζει λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΟΚ!!!!

    και η ατακα του faudiου οταν μετραγε αναποδα ο Αντρεας την γεννηση της κορης του!!!!
    προλαβαινουμε να παμε στο υπογειο!χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΓΙΑΤΙ Ο ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. και να σκεφτεις οτι ξεκινησαμε με το πλακωμα απο το σπιτι της Βουλας!!!
    ρε πως την ελεγαν εκεινη που πλακωνομουνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ,ΧΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΑ ΧΟΝΤΡΟ ΣΟΟΥ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΤΥΠΙΣΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αφεντικουλη μ'αγαπας?
    (με πιασαν ανασφαλειες,λες να με απολυσει τωρα με την κριση?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΜΠΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΟΒΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ... ΝΤΙΝ ΝΤΑΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ ...
    ΕΦΤΕΡΠΗ ΜΕ Φ ΜΑΛΙΣΤΑ,Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. με βαζετε σε αποριες και δεν μπορω!
    κουτρουλο που εισαι? ξερεις τιποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΩΧ!ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ?
    ΨΕΜΑΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΛΥΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ,ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΑ ΕΠΛΥΝΑ.ΑΓΑΠΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. τελικα ποσοι περασαν και εξαφανιστηκαν ...... αληθεια γιατι?
    παλι ηρθαν και καινουργιοι.....εχετε προσεξει οτι εξαφανιζονται οι ανωνυμοι και αυτοι που μενουν ειναι λιγο πολυ γνωστοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΒΡΕ ΝΑ ΓΛΥΦΕΤΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ... ΜΠΑΝΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΤΡΟΠΗ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ.ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΠΛΈΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ?ΑΑΑΑΑΑΑαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. λαδωσες ΚΑΙ την κουζινα????
    ωχ!!!!!την πατησαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. σσσσσ!!!!θα σου παρω μωρομαντηλα(σιγα και ψυθιριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ,ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΑΚΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΣΕΛΙ ΠΟΣΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΒΡΕ ΠΙΟ ΣΙΓΑ ... ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΛΑΔΩΣΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΣΣΣΣΣσσσσσσσσ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. σσσσσσ!!!!καληνυχτα κουτρουλακι!
    σιγα-σιγα φυγε!!!!σσσσσσσσ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ,ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ,ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ... ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΒΡΑΔΥ ...
    ΚΑΙ ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ανοιξε το αφεντικουλη,ανοιξε το!
    να λαμψει η αληθεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ?ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Δεν είσαι εσυ Καψοράχη, ουτε το Κουτρουλό, άλλη είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καταλαβα...για μια ακομα φορα θα φαει η μαρμαγκα την αληθεια!!!
    παλι με αποριες θα κοιμηθω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. σσσσσ!!!!νομιζω κατι λεει για σενα γιατρε μου!(σιγα και ψυθιριστα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΦΟΥΡΝΟ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΤΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΠΙΤΙΚΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. θα ερθω να παρω γιατρε μου!(ΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. αντε σας αφηνω και εγω!!!!
    φιλακια πολλα στα τρυφερα και πονηρα μουτρακια!!!!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. που λες γιατρε μου θα ερθω!(ΔΥΝΑΤΑ)
    σσσσσσσ!!!!καντην και εσυ!σσσσσ!!!(σιγα σιγα)
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΩΡΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΛΕΚΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή