Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Άκρη δεν έχει το κουβάρι

Μιλάνε, λένε, συζητούν, αναλύουν, τσακώνονται. Γνώριμη τηλεοπτική εικόνα, αλλά και οο καθένας από εμάς όλο και από μια γνώμη έχει. Όλες οι γνώμες φυσικά είναι διαφορετικές. Αν είχε γίνει έτσι, αν είχαν πάει από εκεί, αν πριν από καιρό το είχαμε προσέξει, αν, αν... Αν η γιαγιά μου είχε καρούλια εμένα θα με έλεγαν ρουλεμάν! Με λένε όμως Άννα και προτείνω να αφήσουμε λίγο τη σκόνη να κάτσει στο έδαφος, να περάσει λίγο ο καιρός, μπας και δούμε λ-ί-γ-ο πιο καθαρά τα πράγματα. Στο μεταξύ ας ανάψουμε τα λαμπάκια, σε 2 εβδομάδες έχουμε Χριστούγεννα.
(Αυτάκια, ματάκια ανοικτά, εντάξει; Είπαμε να κουλάρουμε λίγο όχι να πέσουμε σε νάρκη)

35 σχόλια:

  1. Ειπα να κανω ποδαρικο!
    ανοιγω την σαλα αναβω τα φωτα αναβω την καφετιερα και βαζω τα κουλουρακια στη πιατελα!
    κοπιαστε!
    η νεολαια παρακαλω να ερθει να στολισει το δεντρο!
    ολα τα δεντρα δικα τους,και τα φωτα,και τα δωρα και η αγαπη μας!
    γιατι τα παιδια ξερουν!και να αγωνιζονται και να διεκδικουν και να απομακρυνουν αυτους που τους βλαπτουν!Με εναν τροπο μαγικο και μοναδικο!
    και εγω τους αφιερωνω το παρακατω τραγουδακι

    "Δεν ξερω τι να παιξω στα παιδια
    στην αγορα
    στο Λαυριο
    ειμαι μεγαλος με τιραντες και γυαλια
    και ολο φοβαμαι το αυριο
    σαν τι να πεις για ολα αυτα
    ετσι κι αλλιως τα ξερουν ολα
    και με κοιταζουν
    με ματια σαν κι αυτα,
    οταν ξυπνουν στις δυο η ωρα..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σημερα σαργε μου στολιζουμε δεντρο!
    να ξορκισουμε το κακο και να του παμε κοντρα!
    στην κοντρα λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα οι γνώμες θα είναι και διαφορετικές.
    Εμάς όμως θα πρέπει να μας νοιάζει εκείνη η διαφορά, που δείχνει το δρόμο προς τον απελευθερωμένο και ΔΙΚΑΙΟ, εντοπισμό της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

    Και η αλήθεια είναι πως δολοφονήθηκε άδικα ένα παιδί 15 ετών, χωρίς συγνώμη και χωρίς μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ ΜΑΣ ... ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ,ΑΛΛΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΕΣΠΡΕΣΑΚΙ ΚΑΙ ΚΕΝΕΝΑ ΛΟΥΚΟΥΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΚΑΙ ΑΚΡΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ... ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΨΕΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΞΕΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ...
    ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ...
    ΟΧΙ ΟΜΩΣ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΕΞΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΑ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αληθεια που πηγαν ο Λεο,το faudi,ο alectoris,o προεδρος,ο Αντρεας,η Λαμπιρη(με ανταποκρισεις)και αλλοι που τωρα μου διαφευγουν?
    μπας και ηταν σε καμια πορεια και τους μπουντρουμιασαν ολους μαζι?
    τι εγινε καλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗΣ,ΕΒΑΖΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ{ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΟΟΟΟΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΡΩΝΩ}ΕΦΤΑΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΩ.ΛΙΓΑ ΦΩΤΑΚΙΑ ΕΔΩ,ΛΙΓΑ ΦΩΤΑΚΙΑ ΕΚΕΙ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟΛΕΡΩΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σου κουτρουλοκαζανακι!
    και ειχα αρχισει να αναρωτιεμαι για σενα!
    και του χρονου,γερη και με αλλη ψυχολογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και espreso χρωσταω και φιλια στις μαγουλιτσες σας χρωσταω και της Τραπεζας χρωσταω και της Μιχαλους χρωσταω!
    Νεα ειμαι θα δουλεψω και ολα θα γινουν!χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους. Και βέβαια στολίζομε δένδρο, και του χρόνου σε καλύτερες μέρες. Κερνάμε φοινίκια - μελομακάρονα, ρακί και ξηρούς καρπούς. Όποιος έρθει Άνδρο υπάρχει περίπτωση να αποκλειστεί λόγω μποφώρ. Καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΠΗΓΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΣΑΙ ... ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΚΥΨΩ ΝΑ ΠΙΩ ΛΙΓΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. AX!!!!!!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΓΟΥΛΙΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΝΑ ΣΤΥΛΩΘΏ ΛΙΓΑΚΙ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΟΟΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΕΣΠΡΕΣΑΚΙ ...
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΕΕΕΕΕΕΡΧΟΜΑΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ????
    ΣΑΣ ΑΦΉΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαίρετε, είστε καλά;
    Εγώ δεν είμαι καλά. Αφρίζω. Από τα νεύρα μου.
    Για δεύτερη χρονιά ήρθε μία χαμένη στη δουλειά, υποψήφια για μια επιτροπή και μου έδωσε το ψηφοδέλτιο με το όνομα της -και κάποιου άλλου- προσημειωμένο!!!
    Έπαθα για δεύτερη φορά απανωτά εγκεφαλικά με το θράσος της. Το συγκεκριμένο άτομο το έχω δει 2-3 φορές όλες κι όλες και τη τελευταία δε με κοίταξε καν.
    Και αποφάσισα -αφού ξεφορτώθηκα το ακατανόμαστο- ότι θα πάω να ψηφίσω αλλά όχι αυτήν!!!
    Έτσι για να μου φύγουν τα νευρα!!!

    Αποδιαλαή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ! Το πρόβλημα του ειναι η προβολη! ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ! Α Γ Ν Ο Η Σ Τ Ε ΤΟΝ! Δειξτε έμπρακτα ότι όντως σέβεστε τη μνήμη του αδικοχαμένου παιδιου...ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ! Μην τον καλέσετε σε κανένα πανελ. Μην δεχτείτε ούτε τηλεφωνηκή παρέμβαση του! ΜΗΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ "ΠΑΡΑΘΥΡΟ" τηλεοπτικής εκπομπής...
    ΤΙΜΩΡΕΙΣΤΕ ΤΟΝ για την ασέβεια του στη...
    μνήμη του "δικού μας" Αλέξανδρου. Του παιδιού που με τόσο βίαιο τρόπο έκοψαν το νήμα της τόσο μικρής ζωής του, και λίγο μας νοιάζει αν η βολή ήταν "ευθεία" ή "εξοστρακίστικε". Αυτή η σφαίρα ήταν από το όπλο ενός "Οργάνου" που η δουλειά του, για την οποία τον πληρώνει ο Ελληνικός Λαός πρέπει να είναι η διατήρηση της έννομης τάξης.
    ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΟΥΓΙΑ..."
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα.

    Με αφορμή το ψάξιμο για ένα ντοκιμαντέρ του Σ. Κούλογλου για τα μεταλλαγμένα που ανέβασα στο site, και σερφάροντας από blog σε blog, έπεσα στους παρακάτω στίχους που δεν κρατήθηκα και σας τους φέρνω εδώ.

    Υ.Γ. 4 Μέρες, με γραφείο στην φλεγόμενη εμπόλεμη ζώνη της Ερμού... νομίζω ότι θα μου το συγχωρήσετε!!
    ---------------------------------------
    Είδα έναν κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου,
    Είδα το κράτος να «εγγυάται» τα λεφτά μου,
    Για το καλό μου,
    Είδα συντάξεις και μισθούς πετσοκομμένα,
    Για την «Ανάπτυξη» θυσία τα καημένα,
    Για το καλό μου.

    Είδα επενδύσεις ομολόγων δομημένων,
    Είδα εταιρείες υπεράκτιες Ηγουμένων
    Είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε,
    Με καλοσύνη και στοργή, να με πηδάνε.

    Για το καλό μου, για το καλό μου,
    Τώρα στη μέση, λέει, θα κόψουν το μισθό μου,
    Τριήμερη απασχόληση, για το καλό μου,
    Σήμερα απέλυσαν το φουκαρά το διπλανό μου,
    Και περιμένω στωικά το ριζικό μου.

    Είδα να κόβουν τη μπουκιά για τη μπουκιά μου,
    Στους τραπεζίτες να χαρίζουν τα λεφτά μου,
    Για το καλό μου,
    Είδα στους ισχυρούς, τις φοροελαφρύνσεις,
    Είδα οι συντάξεις να μην έχουν εγγυήσεις,
    Για το καλό μου.

    Είδα κουρέλια την Παιδεία - την Υγεία,
    Στους μισθωτούς την άγρια φορολογία,
    Είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε,
    Με καλοσύνη και στοργή, να με πηδάνε.

    Για το καλό μου, για το καλό μου,
    Τώρα στη μέση, λέει, θα κόψουν το μισθό μου,
    Τριήμερη απασχόληση, για το καλό μου,
    Σήμερα απέλυσαν το φουκαρά το διπλανό μου,
    Και περιμένω στωικά το ριζικό μου.
    -----------------------------------

    Vang - ANDROSinfo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ειδικός φρουρός ονομάζεται: Επαμεινώνδας Κορκονέας του Παναρέτου και της Όλγας. Απίστευτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ?
    "ΠΑΤΕΡΑ" ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ... ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΙΑ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ.
    ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΣΧΗΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΕΓΩ.
    ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΜΑΖΕΎΤΗΚΕ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΞΕΦΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ζωή είναι εξαιρετικά σκληρή ακόμα και στις συμπτώσεις ....
    ΑΛΕΞΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ
    Αλέξης Κούγιας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα!
    Πατερα να εισαι καλα!χαιρομαι που διαδασα το κειμενακι σου γιατι τοσες μερες μιλαω στην δουλεια,στις παρεες, με ανθρωπους που εχουν παιδια και λενε πραγματα να σου σηκωνεται η τριχα!
    τρεμω στην ιδεα οτι ολοι αυτοι ζουν γυρω απο τα δικα μου παιδια,τα δικα μας παιδια!
    οχι δεν φοβαμαι μονο τον απεναντι που χτυπαει στο ψαχνο!
    φοβαμαι περισσοτερο τον "φουκαρα" διπλανο μου που τον χειροκροτει!

    ειχα πει να ξεφυγω λιγο αλλα τελικα αυτο ειναι δινη που σε τραβαει προς τα κατω!
    Αντισταθειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΞΕΣΦΙΞΕΙ ...
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ ΒΟΥΝΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ,ΛΟΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ,ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ.
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ, ΜΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΒΗΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ Ο ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Πόνος, απορία, οργή για την εν ψυχρώ εκτέλεση του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον ειδικό φρουρό. Μια κατάθεση ψυχής σε τρεις χειρόγραφες σελίδες γραμμένες από το χέρι μιας μαθήτριας της Γ' Λυκείου της Σχολής Μωραΐτη, εκεί όπου φοίτησε για κάποια χρόνια ο 15χρονος. Είχαν διαγώνισμα χθες το πρωί στο τμήμα της, στα Μαθηματικά. Λίγο αργότερα εκείνη παρέδωσε την κόλλα της. Τρεις σελίδες χωρίς αριθμούς και
    εξισώσεις, γεμάτη από λέξεις, συναισθήματα και σκέψεις για όλα αυτά που έγιναν τις τελευταίες δυο ημέρες. Αποσπάσματα δημοσιεύει σήμερα η «Ε»:
    «Οχι, δεν διάβασα. Και ούτε θα είχα την ενέργεια να γράψω. Τα ίδια γυρνάνε στο μυαλό μου ξανά και ξανά. Πάνε πάνω από 24 ώρες που σκέφτομαι το ίδιο πράγμα. 15 χρονών, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος. Το είδαν οι κολλητές μου. Στη Μεσολογγίου. Τον ήξερα μόνο φατσικά. Ηξερα τους κολλητούς του όμως...
    ...Εγώ δεν ήμουν εκεί. Είχα πάει Ψυρρή. Ηξερα ότι οι άλλες ήταν Εξάρχεια. Κανείς δεν είχε βγει από την υπόλοιπη παρέα. Ισως κάτι να ήξεραν παραπάνω. Ούτε εγώ ήθελα να πάω Εξάρχεια. Είπα "θα περάσω μετά". Η Α... βρέθηκε στον δρόμο μου και ήρθε και μου 'πε "15 χρονών παιδί νεκρό στη Μεσολογγίου". Ο νους μου πήγε στους δυο Ν..., είναι οι μικρότεροι εκεί πέρα. Για τρεις ώρες μετά ζήτημα να έβγαλα δέκα κουβέντες. "Ποιος είναι;", "Πώς είναι η φάτσα του;", "Είναι ο αδελφός του Τ...;", "Δεν πιστεύω να 'ναι ο Ν...". Τα τηλέφωνα βάραγαν όλο το βράδυ από παντού. Κλείσαν τα Εξάρχεια. Τα κορίτσια ήταν ακόμα εκεί. Και εγώ δεν ήμουνα κοντά τους. Γιατί δεν ήμουν κοντά τους; Δεν ήθελα να το δούνε αυτό. Δεν ήθελα να τους σημαδέψει μια τέτοια εικόνα. Μακάρι να μπορούσαμε να κλείσουμε τα μάτια στις φρίκες, να μην αφήνουμε τον άλλον να βλέπει, για να μην βλέπει εφιάλτες. Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα. Δυστυχώς. Πρέπει να αντιμετωπίζουμε το διεστραμμένο ύφος του κάθε τέρατος. Ακουγα. Ακουγα για το υπόλοιπο βράδυ, τα κρατούσα μέσα μου δεν έλεγα τίποτα. Σοκ. Επαιρνα τα κορίτσια τηλέφωνο. Μου έλεγαν τι έγινε: "Πριν 10 λεπτά σε αυτό το σημείο καθόμασταν. Εσκασε ένα περιπολικό και άρχισε το παιδί να το κοροϊδεύει. Ο μπάτσος μετά από φωνές σημάδεψε από ενάμιση μέτρο απόσταση. Τρεις σφαίρες. Μία τον πέτυχε στην καρδιά. Κοίταξε επάνω και σωριάστηκε πίσω. Λίγο ακόμα κατάφερε να αναπνεύσει. Μετά; Ασθενοφόρα, Λιποθυμίες. Η Κ... έπαθε κρίση πανικού. Η Τ... έκλαιγε, οι άλλες δύο... σοκ. Και στον αέρα να κυκλοφορούν οι λέξεις: Πέθανε - Παιδί - μίσος - οργή - μα είναι νεκρός - Πέθανε σας λέω - εκδίκηση. Μετά καπνός. Σπάστε τα ΟΛΑ. Σπάστε, σπάστε να γίνει η Αθήνα μαύρη σ' ένα βράδυ. Να μην υπάρχει τίποτα αύριο. Να ξεκινήσουν όλα από το μηδέν. Πώς τόλμησε ο δολοφόνος, πώς το σκέφτηκε; Εχει χρέος να αυτοκτονήσει. Να πεθάνει με τον χειρότερο τρόπο. Να ζήσει μια ζωή μέσα από τύψεις, τη χειρότερη ζωή. Να αυτοκτονήσει. Για αυτούς που το είδαν, για τους κολλητούς του, για την οικογένειά του. Να αυτοκτονήσει αυτός και κάθε άλλος μαλάκας που μας θέλει νεκρούς. ΜΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ; ΕΜΕΙΣ 10! ΕΚΔΙΚΗΣΗ! ΟΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ. Κανένας από σας δεν θέλω να έχει το θράσος να με κοιτάξει στα μάτια. Μην μου μιλήσει κανένας σας. Την ασφάλειά μου πλέον εξασφαλίζουν μόνο οι φίλοι μου και αυτοί που θεωρώ οικογένεια...

    ...Με αυτή τη σκέψη κοιμήθηκα... Ξύπνησα 8. Δεν ήμουν σίγουρη για το τι συνέβαινε αλλά σηκώθηκα πήγα... κάπως μηχανικά. Βρήκα τις άλλες. Το ξέραμε όλες. Τίποτα πλέον δεν είναι ίδιο. Ούτε σε μας ούτε στον κόσμο. Δεν επέτρεψα στον εαυτό μου να κλάψει ούτε να συνειδητοποιήσει τι γινόταν. Κάθισα μαζί τους.

    Είδα τον Ν... τον κολλητό του. Σηκώθηκα. Τον αγκάλιασα. Δεν είπαμε τίποτε άλλο. Τον έσφιξα και με έσφιξε. Τα μάτια του ήταν πρησμένα. Γιατί Ν... μου να το έχεις δει αυτό; Το πιο σκληρό πράγμα στον κόσμο. Εσπασα. Ας καιγόταν όλη η Αθήνα, ας γινόντουσαν όλα μαύρα, δεν με νοιάζει. Δεν πρέπει να υπάρχουν τέτοια πρόσωπα. Δεν πρέπει να υπάρχουν τέτοιες σκέψεις. Η πορεία ξεκινά. Αποφασίζουμε να πάμε μαζί με την Ρ...

    ...Δεν άργησαν οι ηλίθιοι να ρίξουν χημικά. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ; Τα παιδιά καίγαν, καίγαν, καίγαν. Καπνοί παντού. Και εμείς τρέχαμε. Πατησίων, Αλεξάνδρας, στενά, στενά κι άλλα στενά. Μας κυνηγά διμοιρία. Ποιον κυνηγάς ρε; κάτσε στα αυγά σου! Αυτή η μέρα είναι για τον Αλέξανδρο. Κάνε πίσω επιτέλους...

    ...Τρέξιμο, τρέξιμο. «Μπαίνουμε μέσα στα Εξάρχεια». Βρήκαμε κάποιους δικούς μας. Και εκεί βρεθήκαμε ξαφνικά. Στο σημείο. Στη Μεσολογγίου και η Ρ... πάγωσε. Και από πίσω να μας ακολουθούν. Ε, όχι και εδώ ρε. Γιατί πατάς εδώ; Την πήρα από το χέρι να την κάνω να τρέξει...

    ...Μέσα σε όλους τους καπνούς η Ρ... τρέχει πίσω από τους ΜΑΤάδες και ουρλιάζει: "Είμαι 17! Σκοτώστε με! Αντε! Δολοφόνοι". Ρ..., φύγε έρχονται από στενά. Τρέχει. Η συνέχεια έχει σημασία; Δε νομίζω. Απλά περνάνε οι ίδιες σκέψεις από το μυαλό μου... Σε τι κόσμο μεγαλώνουν τα παιδιά; Γιατί μας θέλουν νεκρούς; Δεν θέλω να ξαναγίνει αυτό. Πώς θα αντιδράσω; Πώς θα τους κάνω να μετανιώνουν που γεννήθηκαν; Πώς θα κάνω τον κόσμο να καταλάβει; Γιατί με θέλουν νεκρή; Εκεί ήταν που γύρισα σπίτι. Και η μόνη ασφάλεια ήταν η αγκαλιά της μάνας μου. Και έκλαιγα, έκλαιγα μέχρι σήμερα. Ασε με τώρα μη μου μιλάς. Τίποτα δεν είναι ίδιο, απλά άσε με να κλάψω. Και μη με κοιτάξεις στα μάτια γιατί η θλίψη μου θα γίνει οργή».

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 09/12/2008

    Πώς νά φύγει τό μυαλό απ' όλ' αυτά;
    (Γιά τήν αντιγραφή,
    σάς φιλώ όλους, Ελσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έλσα σε ευχαριστούμε για την μεταφορά της συγκλονιστικής μαρτυρίας αυτού του παιδιού. Τι πόνος και οργή κρύβεται στην ψυχή του μετά από αυτό που έζησε. Αυτά τα βιώματα θα συνοδεύουν τα παιδιά σε όλη τους τη ζωή. Μετά από αυτό δεν υπάρχουν λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΥΓΙΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΦΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΞΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. http://pitsirikos.blogspot.com/2008/12/blog-post_8963.html
    Υπέροχο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ειδα στις ειδησεις το γραφειο του Κουγια!!
    αποκλειεται!!!μονος του το εκανε!!!
    ειχαν σπασει κατι τζαμια και ειχαν ριξει κατω τους υπολογιστες!
    εσεις πιστευετε οτι αν εμπαιναν στο γραφειο του θα του εκαναν μονο αυτα?και θα εμπαιναν μονο 3-4?
    αποκλειεται!!ειναι ΤΟΣΟ αρρωστο ατομο που υποψιαζομαι οτι το εκανε μονος του!!!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΑΥΤΟ ΑΤΟΜΟ ... ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή