Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

Χριστουγεννιάτικες κάρτες

Τα τελευταία χρόνια έχουμε σταματήσει να στέλνουμε ευχετήριες κάρτες, παρ' όλο που αυτό είναι λογικό με όλη αυτή την επικοινωνιακή έκρηξη από το '95 και μετά, μια κάρτα είναι πάντα μια ευχάριστη έκπληξη. Φέτος λοιπόν πήρα για την ονομαστική μου εορτή από το σύλλογο. Ευχαριστώ σύλλογε μεγάλε! Από τους αγαπημένους μου Νίκο, Αθηνά, Δημήτρη, Ανθή φιλιά πολλά εύχομαι να βρεθούμε σύντομα και προχθές πήρα μια υπέροχη χρυσαφένια κάρτα από την Ψαρρός & Σια Ο.Ε. καλές δουλειές παιδιά, εξαιρετικά καλόγουστη κάρτα! Ελπίζω να λάβω και άλλες. Κάντε κλικ εδω να δείτε μια υπέροχη κάρτα από μένα για όλους εσάς.

6 σχόλια:

  1. ΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΚΑΡΤΑ BOUL-BOUL!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ !
    ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΕΥΧΩΝ.ΠΑΛΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΡΤΕΣ,ΝΑ ΤΙΣ ΓΡΑΦΩ,ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ,ΝΑ ΣΤΉΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ...
    ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΡΟΣ ΑΝΤΑΠΌΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ,ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΟΛΙΖΩ ΣΤΟ ΜΠΟΥΦΕ,ΤΙΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ-ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ...ΤΙΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ...
    ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΡΤΕΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ Η ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΕΙΨΗ{ΚΑΡΤΑΣ} ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ 'ΖΩΗ'.
    ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΡΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟΝ ΚΑΠΤΑ-ΓΙΑΝΝΗ.
    ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ BOUL-BOUL
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΡΤΑ!!!!!!,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ BLOG,ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ,ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες, ευτυχώς ακόμα λαμβάνω από Αμερική αλλά και από φίλες μου στην Ανδρο και χαίρομαι απίστευτα, διατηρώντας αυτή τη μορφλη επικοινωνίας.
    Φιλιά στον Ψαρρό (ακόμα περιμένω να δω τι θα γίνει με το σπίτι μου ΟΕΟ!!).

    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΦΟΒΕΡΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ BOUL ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ...
    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΛΑ ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ MAIL ... ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ? ΜΠΟΡΕΙ ...
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑΘ ΧΑΡΙΔΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΘΕ ΟΛΟΥΘ ΚΑΙ ΘΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. boulbouλιτσα και του χρονου!ομορφη και χαριτωμενη η καρτουλα σου!
    με πηγες χρονια πισω!τοτε που η Χρυσανθη αγοραζε καρτες απο την Χωρα(Καραουλανη)και τις εφερνε σπιτι για να τις γραψει!
    λοιπον εγω τρελαινομουν να τις...μυριζω!και αυτες που στελναμε και αυτε που λαβαιναμε!
    ψυχανωμαλια ετσι?
    και του χρονου λοιπον να ειμαστε καλα και μαζι!
    και να υπαρχει φως γυρω!!!μπολικο λαμπερο και καθαριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καληνυχτα blogακι!
    καληνυχτα σαλα ερημη!
    αυριο παλι!
    μεσα στον κακο χαμο να και ενα καλο νεο!
    ΗΡΘΕ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ!
    καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή