Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

“Υπάρχω, κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω”

Αυτό το υπέροχο τραγούδι μου ήρθε στο μυαλό καθώς συγύριζα το γραφείο τ΄ απόγευμα. Ήταν πέντε παρά η δουλειά ο μαραθώνιος δηλαδή τριών μηνών είχε φτάσει στο τέλος και σχεδόν δεν μπορούσα να φύγω. Πως να φύγω; Ο άνθρωπος συνηθίζει εύκολα κι εγώ φαίνεται πως είχα μια δυσκολία να διαχειριστώ τον ελεύθερο χρόνο μετά από τα 13ωρα σκληρής εργασίας. Με τα πολλά έφυγα και στο μετρό συνάντησα πολλά πιτσιρίκια που είχαν ένα αυτοκόλλητο στόχο στο στήθος. Εκανα αλλαγή συρμού στο Σύνταγμα, προχωρούσα υπνωτισμένα και από μέσα μου τραγουδούσα το υπάρχω. Θυμάμαι τότε που είχε πρωτοβγεί, θραύση έκανε. Το σιχαινόμουν τότε, μα ήρθε ο περασμένος Μάιος στο ΠΑΛΛΑΣ και το άκουσα από την παράδοξη φωνή της Diamanda Galas το λάτρεψα κι από τότε έχει μείνει βαθιά χαραγμένο στη μνήμη. Με κλεφτές ματιές παρακολουθούσα τα μωρά που φώναζαν, προσπαθούσα να διαβάσω τι έγραφε το αυτοκόλλητο: είμαι νέος... δεν μπόρεσα να διακρίνω το υπόλοιπο. “Είμαι νέος” δηλαδή είναι νέοι. Ένοιωθα κουρασμένη, για μια στιγμή ζήλεψα αυτό το αυτοκολλητάκι, για μια στιγμή ζήλεψα τα αστραφτερά ματάκια, ζήλεψα τις φωνές, για μια στιγμή όμως! Μετά πήρα ταξί και επιτέλους μπήκα σπίτι πολύ πριν τα δελτία ειδήσεων. “Υπάρχω, κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω” Συμβουλή: Αναψτε τα λαμπάκια σας, σε μια βδομάδα έχουμε Χριστούγεννα.

178 σχόλια:

  1. ΑΚΟΥΣΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ BOUL-BOUL ΑΝΑΨΑ ΤΑ ΦΩΤΑΚΙΑ,ΕΚΑΝΑ ΓΛΥΚΑ,ΣΤΟΛΙΣΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΩΝ ΦΩΝΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ...
    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
    ΑΝΑΨΑ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΩΤΙΣΑΝ ΟΣΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ?
    ΥΠΑΡΧΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ... ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΙΑΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΙΑ ΚΑΤΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ.
    ΠΩΣ ΠΗΓΕ Η ΒΟΛΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΒΡΕΧΕ ...
    ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝΕ ΜΠΡΕ ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΠΑΡΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΩ ΟΛΟΥΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΣ,ΚΑΛΟΙ ΕΓΙΝΑΝ.ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΩ.ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα blogοπαρεα!
    μου λειψατε χτες! γυρισα σπιτι 1.30 το πρωι διοτι χθες μετα το συνεδριο ειχαμε και γευμα 12 αντρες και εγω!!!!
    η καψοροχιονατη!!
    σημερα εχουμε συνεχεια αλλα θα τελειωσουμε νωριτερα πιστευω!
    boulboulaki θα βαλω και εγω φωτακια αυτο το ΣΒΚ! μονο που τα βαζω με κρυα καρδια ετσι για το ξορκισμα του κακου το εχω ξαναπει!
    θα τα βαλω ομως!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και φυσικα να μην το ξεχασω ετσι απλα χωρις φωνες.....
    συγχαρητηρια στην ομαδα μου!
    γεια σου JOHN.V!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με ποιο καφενείο έπαιζε χθες ο Ολυμπιακός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα σε ολους.Αυριο φευγουμε για διακοπες οποτε σας ευχομαστε απο τωρα Καλα Χριστουγεννα και να περασετε ολοι καλα.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο John V. λέει: Γωγωθάκι να προσέχεις εκει που θα πας γιατί έχει χιόνια. Ο γέρο-Ζ....ς έχει αλυσίδες; Καλα Χριστούγεννα από όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ???????
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ,ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κουτρουλό σου στέλνω ενα λικεράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΠΡΑΒΟ BOUL-BOUL,ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΒΕΓΓΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ... ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ... ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ,ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΩ?ΧΑΛΑΩ ΧΑΤΙΡΙΑ ΕΓΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΦΥΓΕ Ο J.V? Η ΘΑ ΤΟΝ ΚΟΙΜΊΣΕΤΕ ΕΚΕΙ?
    ΝΑ ΑΜΠΑΡΩΣΩ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΧΘΕΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
    ΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΣΚΥΛΑΚΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Κορίνα, κερνάω Lemontelo, ρακόμελο με λεμόνι δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΖΕΣΤΟ,ΤΕΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΑ ΕΓΩ ΜΟΝΟ LEMONMAT ΠΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΧΩΝΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΤΟΥΟΥΟΥ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ... ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ... ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΦΡΩΝ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΛΙ MEETING ΜΕΤΑ ΔΕΙΠΝΟΥ ΕΧΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ... ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΕΥΜΑ ΠΑΛΙ?
    ΑΥΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΙΑΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... 'Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΤΣΙ,ΕΤΣΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ,ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ....ΑΑΑΑΑΑΑΧ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΩΠΑ ΠΗΡΑΜΕ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ... ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΝΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ... Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΑΡΤΕ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ,ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ,ΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΣΕ ΜΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΒΡΩ ΓΛΥΚΟ ? ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ,ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ? ΘΑ ΤΡΕΧΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΛΟΙΠΟΝ ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ?ΟΧΙ ΠΕΣ ΤΟ ... ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΒΡΕ BOUL ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ?ΠΑΩ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ... ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΑΝΩΝΥΜΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΜΙΙΗΝΥΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΣΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΙΣ FOTO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΈΧΩ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΤΙΒΑ ΕΞΆΛΛΟΥ,ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΝΑΙ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΝΤΙΒΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΜΑΣ,ΒΡΕ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Α ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΑΚΙ ... ΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ...
    ΕΓΩ ΤΡΩΩ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΜΕ ΡΟΥΜΙ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχαριστουμε για τις ευχες.Οσο για τον γερο Ζ....η,εχει αλυσιδες και καινουργια παπουτσακια(λουστρινια)!!!!!!Θα τα ξαναπουμε σε λιγες ημερες.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Α ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ... ΤΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΘΥΜΩΣΑ ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΚΑΙ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΗ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΊΝΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!!
    ΟΤΙ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΜΕ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΜΑΚΆΡΟΝΑ!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 'Η ΓΙΑ ΥΠΝΟ ...
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΓΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ? ΑΣΕ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΟΛΟΓΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το διαβασα και έπαθα πλάκα, για ενα μόνο, ενω εδω ποσών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΟΣΩΝ Η Μ..... ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ ... ΕΙΠΑΜΕ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΟΣΟΝ ,ΑΠΟ ΟΛΑ ,ΠΟΣΟΝ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΔΕΣ,ΑΝΟΙΧΤΟΧΈΡΗΔΕΣ,ΒΕΛΓΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΗΣΥΧΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΝΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΜΟΥ Ο ΧΑΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΚΟΥΚΛΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΓΟΥΣΤΟ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...ΧΑΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΊΝΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΕΝΕΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ... ΑΠΟ ΕΔΩ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Ή ΚΑΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ ΑΦΟΡΜΗ.
    ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ...ΠΟΛΥ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ...ΓΙΑ ΠΕΣ ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΞΕΚΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ...
    ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΛΑΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ?
    Η ΑΡΧΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ?
    Η ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 2012?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΛΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΝΤΟΥΒΡΟΥΤΖΑΣ Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΓΙΆΥΤΟ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΤΡΩΣ,ΧΑΑΧΑ{ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΝΩ ΛΙΓΑΚΙ,ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΠΩ ΞΑΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΛΗΣ ΜΟΥ 'ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕΙ Ο ΑΠ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ {ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ}ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ,ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΠΗΓΑΜΕ ΑΠΟΨΕ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ,ΒΡΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ!
    ΛΕΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΘΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BOUL ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BLOGAKI ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. με τα καζανακια μου ημουν!
    ελειψα λιγο η γυναικα και κοντεψε να γινει ανατροπη κυβερνησης ερημην μου!
    αμερικαν μπαρ μου το κανατε!
    τρεις μπουγατσουλες και ενας γλυκοσοκολατοανωνυμος!
    μου λειψατε πολυ!
    φιλουμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΓΥΡΙΣΤΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΊΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΈΨΕΙΣ ΓΛΥΚΈΣ,ΣΤΑ ΠΑΤΏΜΑΤΑ Η ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΊΧΕ ΠΈΣΕΙ ΤΟ ΖΆΧΑΡΟ.ΑΣΤΑ ΧΑΜΟΣ ΕΓΙΝΕ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩ
    ΑΑΑΑΑΑαααααααααα{καψοραχουλα}χααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ποιος κανει το κουτρουλοκαζανακι να κλαιει?? εεεεεε?????
    blogοπαιδα σας αγαπω πολυ!
    θα τα πουμε το βραδακι αν δεν προκυψει τιποτις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΝΑ ΤΟ ΧΑΊΡΕΣΤΕ ΤΟ ΑΝΣΑΣΕΡ ΣΑΣ,ΒOUL ΧΑΧΑΧΑ
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ? ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΙ ΜΟΥ...XAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. blogοπαιδα διαβαστε σημερα το αρθρο του Αντωνη Σουρουνη στην Σαββατιατικη Ελευθεροτυπια με τιτλο "αγαπα τον πλησιον σου"
    πως με δυο τρεις απλες σταρατες κουβεντες ενας ανθρωπος μπορει να πει τοσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Εγώ δεν φταίω!
    της Ελενας Ακρίτα από ΤΑ ΝΕΑ
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&la=1&ct=13&artid=4493314

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κουτρουλό για πες μας για τον... Βlogger στα...92!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. OTAN HMOYN ΜΙΚΡΗ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΣΙΝΕΜΆ.ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΟΥΜΠΌΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΡΓΑ.
    ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΠΑΙΖΕ Ο KIRK DOUGLAS .
    ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 92 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ BLOGGER!
    ΤΩΡΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΗΡΑΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟΣ ΒLOGGER.
    TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ PRESS-GR blogspot.com.
    ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ,ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ:
    'TA MAT NA ΦΥΛΑΝΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ"!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Βάλανε φωτιά στο κτίριο που στεγάζει τον Τειρεσία. Στη Θεσ/νικη πετάνε μελομακάρονα στο Δήμαρχο. Πως το έλεγε ο Αυλωνίτης: Βρεεε που πάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τώρα το άκουσα στο Μέγα και πήγα να το γράψω, τα ΜΑΤ φυλάνε το Χριστουγεννιάτικο δενδρο. Απίστευτα πράγματα!
    Πέφτω από τα σύννεφα;
    ή απλώς ζούσα στα σύννεφα;
    Ιδου το ερώτημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. boulboulaki ειχα παρει ορκο να μην ξαναγραψω σχετικα με τα γεγονοτα γιατι ειμαι τυπος αυθορμητος και γενικα τρελογκα και ισως κουρασα μερικους!
    αλλα λες για το αρθρο της Ακριτα,το διαβασα και θα σκασω αμα δεν θυμισω οτι η συγκεκριμενη κυρια (σεβαστη η γνωμη της)γραφει καταπληκτικες απογευματινες σαπουνοπερες!
    ειπαμε!ο καθενας αντιδρα οπως θελει και μπορει!και κρινει οπως θελει και μπορει!με τα δεδομενα του,το μυαλο του,τις εμπειριες του,την ψυχη του πανω απο ολα!
    αλλα ειπαμε!
    αγαπα τον πλησιον σου!απο τον Σουρουνακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Γενικώς γράφει καταπληκτικά, λυπάμαι αλλά Ελευθεροτυπία δεν αγοράζω. Τον Σουρούνη τον αγαπώ και επειδή σου έχω αδυναμία θα μπω στο site να το διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. και εγω σου εχω αδυναμια!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καψοράχη η μάνα μου λέει:
    Από εκεί που πέρασε η κατσίκα
    θα περάσει και το κατσικάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΨΑΞΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ,ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Οι παστούρες πάντως δεν ωφελούν! Είναι άτιμα τα κατσικάκια και παστουρωμένα φτάνουν στη Χαμολάκα κι ακόμη παρα πάνω. Χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. σωστα τα λεει η Ριτσα boulboulaki! τα ιδια ακριβως λεει και ο Σουρουνης!
    το διαβασες?
    δεν διαφωνω οτι η Ακριτα γραφει καταπληκτικα!προς Θεου!
    απλα διαφωνω με αυτο που λεει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ευτυχως που τα παστουρομενα κατσικακια πανε και πιο πανω στη χαμολακα!ισως γλυτωσουν το Πασχα!χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καλά βρε Καψοράχη δεν είναι δυνατο να συμφωνούμε σε όλα, ασε που θα ηταν κουραστικό, ανιαρό κ.τ.λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ο Σουρούνης εδω:
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=52392068

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. σιγουρα θα ηταν!(εννοω ανιαρο,βαρετο κτλ.)
    απλα οταν μιλαω με δικους μου ανθρωπους που ξερω οτι μ'αγαπουν αφηνομαι και λεω τα παντα!
    ειμαι τρελοκαμπερο!και αυθορμυτη εως εγκληματος!δυστυχως!ασυγχωρητο για την ηλικια μου!
    ομως gamoto δεν μπορω να αλλαξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΕ ΕΦΑΓΑ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. τι να φας ρε κουτρουλοκαζανακι!
    μασα φτυσε θα ειμαι!σιτεμενη!
    προσπαθησα στο παρελθον!δεν αλλαζει ο γαϊδαρος περπατησια,λεει ο Ηλιας!
    και εγω ειμαι γαϊδαρακος!χα χα!

    ο γιατροθ που ειναι σημερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ο γιατροθ!ο γιατροθ!
    γεια σου γιατρε μου!

    εχει πλακα ομως η εικονα του δεντρου με τα ΜΑΤ γυρω-γυρω!
    μοντερνα φατνη!χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. παω να μπανιαρω την ατελειωτη κορμαρα του 1.50 μετρου!
    θα τα πουμε μετα....
    boulboulaki σ'αγαπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΛΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΤΝΗ?
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΦΕΡΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Κι εγω σ΄αγαπώ τρελοκαμπερο! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΟΡΙΝΑ,ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΑΛΙ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΤΩΡΑ ΘΥΜΩΣΑ ΘΑ ΦΑΩ ΕΝΑ ΜΑΡΟΝ ... ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. θελω και εγω γλυκοοοοοοοο!!!!!!!
    ενα καζαν-ντιπι μπρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Καψοραχούλα δεν κάνεις spa? Πολύ γρήγορα εκανες μπανιο! Θελεις να έρθεις στο μπάνιο μου (τι είπα, τι είπα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΑΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ BOUL ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ,ΨΑΧΝΩ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ντους εκανα στο ορθιο!!!!
    οσο για το μπανιο σου ....θα ερθει η ωρα του!
    ετσι γιατρε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΜΟΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑ(ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΟΝΙΑΚ ΚΤΛ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΑΨΥΞΗ) ΜΕ ΜΑΡΟΝ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΕΝΑ ΦΣΣΤ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΝΤΟΥΟΥΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΥ BOULBOULAKIOU ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. και για να φυγει η ρεγγιλα μετα θα φαμε ΚΑΙ κουραμπιεδες με μπολικη αχνη ζαχαρη!
    και επειδη δεν τρωμε πολυ ζαχαρι θα τους τιναζουμε!!χε χε!
    ετσι γιατρε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΠΩ,ΠΩΩΩΩΩΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ,ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΕΛΑΦΡΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Α ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΤΡΩΩ ... ΤΙΝΑΧΤΟΥΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ναι ρε παιδι μου!
    το καινουργιο συνθημα!
    ΝΤΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΥ BOYLBOULAKIΟΥ!!!
    Α ρε γιατρε! ζωγραφιζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΏ ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΜΕ ΜΕΛΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ,ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ!!!!!ΜΜΜΜΜμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. γιατρεεεε!!!και το κουτρουλο μαζι!
    εχει ιδεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Το ειπα πριν σου έχω αδυναμία Καψοράχη γι' αυτό δεν μιλώ, αντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΤΑ ΜΕΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΟΣΚΟΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΖΟΥΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΕΓΓΑ ΑΧ ΑΧ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΕΦΑΓΑ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΓΛΥΚΟ ,ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΜΕ ΜΑΡΕΓΚΑ,ΜΗΛΟ ΨΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΝΕΛΑΣ.ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ,ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ...ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΝΕΛΑ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. βρε κουτρουλακι!
    αμα τρωω τον αχλαπακα στο τραπεζι μετα λες να θελω ελαφρυ γλυκο?
    αφου θα βογκαω μεχρι το πρωι τουλαχιστον να το ευχαριστηθω!
    φτιαξε μια γλυκαρα παιδι μου!
    εγω ετσι θα κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ... ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΡΕΧΩ ... ΑΜΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ο τουλουμποαφεντικουλης σε καλωσοριζει ανωνυμε!
    ακολουθω και σε καλοσωριζω και εγω!
    διαλεξε ενα ψευδωνυμο πουλακι μου!
    η τουλουμποκαψοραχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. καλο αυτο το σχεδιο!!!!!!

    ΕΙΣΤΕ ΓΙΑΓΟΥΡΤΛΟΥ!

    μ'αρεσει! φτιαχνεται και ο γιατρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΕΛΠΙΖΩ ΦΡΕΣΚΙΕΣ ΠΑΣΤΟΥΛΕΣ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΏΝΥΜΕ.ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΕΡΑ ΦΡΕΣΚΑ-ΦΡΕΣΚΑ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΤΙΣ ΓΛΥΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ.
    ΠΑΡΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ναι ρε γιατρε! και πειναω!

    ΕΙΣΤΕ ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΕΣ! ΜΙΑΜΜΜΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΛΕΩ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΓΥΡΩ ΤΑ ΜΑΤ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΕΙΣΤΕ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Το δεντρο στο Συνταγμα που το φυλαν τα ΜΑΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ωραια τριγωνα!
    θα παρω ενα!
    κοριτσια σας αφηνω,λεμε να παμε σινεμαδακι!

    καληνυχτα τουλουμποπαστουλες μου και γλυκοαφεντικουλη!
    καληνυχτα ανωνυμε και παντα τετοια!
    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΙ ΦΡΕΣΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ... ΜΗ ΠΑΡΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΝΑΓΗΘΕΙΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΜΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. καλησπερα σε ολους
    σ αυτους που μιλανε πολυ
    και σ αυτους που δεν μιλανε καθολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. λετε να παμε σινεμα στο κεντρο και να περασω απο το δεντρο?

    ΝΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!χα χα!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΩΡΑΙΟΣ ΓΙΑΤΡΟΘ ΕΙΣΑΙ!!!!ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. γεια σου προεδραρα και καληνυχτα σου!
    τωρα που φευγω ηρθες!
    να ξαναρθεις και αυριο!
    φιλια και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΟΣΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΚΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. καλα κουτρουλο
    καληνυχτα καψοραχη θα τα πουμε αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΝΑΙ ΒΡΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΘΑ ΤΟ ΦΥΛΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ ... ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΤ ΓΙΑ ΝΤΕΚΟΡ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ BOUL ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ενα κουραμπιεδακι απο τα χερακια μου για την αγαπημενη μου boul-boul που εγινε πλεον λατρεμενη αφου της αρεσει η Diamanda Galas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Καλημέρα,ευχαριστω για τον κουραμπιε, ειδικά για πρωινό με τον καφέ είναι καταπληκτικοί.
    Diamanda for ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή