Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

20.000 λεύγες... πάνω από τα Λειβάδια

Η καλύτερη μου όταν ήμουν μικρή και αρρωσταίνα ήταν φυσικά που δεν πήγαινα σχολείο και το σπουδαιότερο που με άφηναν ήσυχη να διαβάζω. Τα πιο αγαπημένα βιβλία τα διάβασα σε ιώσεις και παιδικές αρρώστιες. Εδώ λοιπόν και δύο μέρες που με ταλαιπωρεί μια ίωση έχω διαβάσει τα άπαντα, τα βουρκωμένα μάτια μου, από την καταρροή σαρώνουν σελίδες σαν σκάνερ ταχύτατο. Τολμώ να πω παρ' όλο που είμαι άρρωστη, νοιώθω πάρα πολύ καλά! Ενδεικτικό της καλής μου διάθεσης είναι και η αλλαγή της αρχικής φωτογραφίας: Τα Λειβάδια φωτογραφημένα την Άνοιξη με λαμπρό φως παρέα με το Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Πολύ ταιριαστά! Μ' αρέσει όμως το φως πως να το κάνουμε! Σας χαιρετώ, περιμένω με λαχτάρα τα παιδάκια που θα με ξυπνήσουν αύριο με κάλαντα, πάω να πιω το 6 φλιτζάνι ζεστού (θεία Ελένη εσυ ξέρεις). Το 20.000 λεύγες... εκτός από αγαπημένο παιδικό βιβλίο σήμερα είναι και κάτι άλλο. Τι; Ρίξτε μια ματιά στο κοντέρ. Περαστικά μου!

18 σχόλια:

  1. 20.000 ΚΑΛΗΜΕΡΟΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ?ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΕΜΕΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ...
    ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΓΕΛΙΑ,ΠΟΣΩΝ ΟΙ ΤΣΑΚΩΜΟΙ,ΠΟΣΩΝ Η ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΑΛΑ ΜΑΣ ...
    ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ ...
    BOUL ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ...
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ BLOGOΠΑΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Σώμα μου, σώμα μου φτιαγμένο από πηλό"
    Ευχαριστώ Κορίνα, γκουχ, γκουχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σώμα μου, σώμα μου κουάκερ μόνο και ζεστό
    Σώμα μου, Χριστούγεννα δίχως αλκοόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα απο τα
    Μετεωρα.Ειμαστε σε ενα Internet Cafe και μπηκα για να σας δω γιατι μας λειψατε.Εδω κρυο και λιακαδα.Καλα Χριστουγεννα σε ολους.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγωθάκι-Ασύστατη καλά Χριστούγεννα
    (Παναγία μου τι πώρωση είναι αυτή... σε Internet καφέ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το συζηταω boul boul μου στερηση!!!Περαστικα σου και χρονια πολλα.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    BOUL-BOUL MOY ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Η ΠΑΛΙΟΙΩΣΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ BLOG MΑΣ.
    "20.000 λεύγες...πάνω από τα Λειβάδια"...ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΘΑΝΗ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ "AΠΟ ΤΗ ΓΗ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ"{385.ΟΟΟχιλ.}
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ?ΠΟΣΩΝ ΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ?ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ CHEFΟΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΛΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,{ΙΩΣΗΣ ΘΈΛΟΝΤΟΣ,ΒΛ.BOUL},XAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΑ ΜΩΡΕ,ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ...
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑΙ ΜΩΡΕ,ΠΕΡΔΙΚΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ,ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...
    ΑΥΤΗ Η ΨΥΧΗ Η ΒΟΥΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ... ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΙΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΓΙΝΕΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ...
    ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΕΣ ΤΗΣ ΧΑΙΡΕΤΊΣΜΑΤΑ.
    ΣΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύχομαι σε όλους - όλες σας και τις οικογένειες σας, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

    boulBoul περαστικά!
    Για δοκίμασε ζεστό ρακί με μέλι και λεμόνι σε ίσες δόσεις και πές μου.

    Vang - ANDROSinfo

    ΑπάντησηΔιαγραφή