Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Τρεις μέρες μόνο

Φεύγει αυτή η παράξενη μπερδεμένη χρονιά. Ήταν καλή; Μέχρι το φθινόπωρο ήταν αδιάφορη, μετά έγινε κακή, ψυχρή, ανάποδη. Δεν θέλω να είμαι γκρινιάρα τούτες τις μέρες. Όταν βλέπεις το φως του ήλιου όλα είναι καλά! Θέλω λοιπόν να μου πείτε ποια ευτυχισμένη στιγμή θα κρατήσετε σαν ανάμνηση από τη χρονιά που φεύγει. Αρχίζω πρώτη: μπάνιο με τα ξαδέλφια μου στο Βιτάλι, μετά φαγητό στο μπαλκόνι του Αιγαίου και επιστροφή με την άμμο και τ' αλάτι πάνω μας πολύ αργά στο Λειβάδι που είχε ανάψει τα φώτα του.
Κορίνα κάτι που σ' ενδιαφέρει: στη Μαρίνα Φλοίσβου έχει ανοίξει παγοδρόμιο. 10 ευρουλάκια η ώρα. Πάρε το μπαστούνι του χόκεϊ και τρέχα! Χάρηκες;

26 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ... ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ...
    ΠΟΛΥ ΦΑΓΗΤΟ ... ΠΟΛΥ ΠΙΟΤΙ ... ΚΑΙ ΠΟΣΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ... ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ...
    ΒΡΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕΣ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΤΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΧΩ ... ΦΑΤΣΑ ΦΟΡΕΣΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλό μπαστούνι να πάρεις, το ακριβό. Θα ερθω μια μέρα να σε θαυμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΟΝΟ ΑΚΡΙΒΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΝΑ ΜΑΣ ΘΑΥΜΑΣΕΙΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΥΙΙΝΗΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑ ... ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Η ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΠΟΛΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μπαστούνι οταν είχες χτυπήσει το πόδι σου! χε, χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑ HOKEY KAI SKI ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΙΠΑ ... ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΣΠΟΡ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΓΕΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΛΙΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.
    ΕΓΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΆ ΘΑ ΕΧΩ ΧΟΡΤΟΣΟΥΠΑ...
    ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΧΟΚΕΪ.ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ BOUL-BOUL ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ...ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ .ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ Ο J.V ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΤΑΝ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ Ο Μ.ΟΡΚΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΤΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΛΑ,ΗΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ,ΟΤΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΓΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΨΑΧΝΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΎΘΗΚΕ ΑΠ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ Ο Μ.,ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΠΟΛΛΕΣ,ΠΟΛΛΕΣ,ΜΙΚΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ 2008.
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΘΑΥΜΑΣΕΤΕ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΘΑ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟ 2009 ΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΟΥ 2008 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπερα σας!
    λοιπον.....
    Αυγουστος εγω και ο Φ διακοπες στην Αντρο και ξαφνικα σκαει μυτη ο γιος στα ξαφνικα για εκπληξη και πριν προλαβουμε να συνελθουμε την αλλη μερα τσααακ και η κορη!
    πρωι λοιπον στο παραπορτι(και πουθενα αλλου) οι τρεις τους στο νερο να παιζουν να γελανε να κουτρουβαλιουνται ο ενας στην πλατη του αλλου χαχανα και φωνες και πατητες και εγω στην αμμο να τους κοιτω και να νιωθω οτι αν μπορουσα να κανω στοπ στον χρονο σε εκεινη την στιγμη δεν θα ηθελα τιποτα αλλο στην ζωη μου!
    αυτη την στιγμη εχω κρατησει απο το 08 και σ'αυτην ανατρεχω οταν φουρτουνιαζει το μυαλο!
    στο υπολοιπο 08 εχω κανει delete!
    ευχομαι το 09 να εχει για ολους μας τις πιο ομορφες στιγμες γιατι αυτες μας κρατουν απο την απελπισια και να εχουμε τους αγαπημενους κοντα!
    Υ.Γ
    φυσικα απο το 08 εχω κρατησει πολλες καλες στιγμες ΕΔΩ μαζι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ απόλυτα με το υστερογραφο σου Καψοράχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβάζω πως έγινε διαμαρτυρία μέσα στο Mall πριν απο περίπου 2 ώρες: "Αντί να καταναλώνουμε παθητικά είναι ώρα να δράσουμε δημιουργικά" Στο Mall? Απίστευτα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα,χρονια πολλα σε ολους σας.Να'μαστε παλι εδω!!!Γυρισαμε,φρεσκοι ανανεωμενοι και με καμποσα κιλα παραπανω εκαστος.Χορτασε το ματι μας πρασινο και χιονι και το στομαχι μας κρεας!!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι δικες μου καλυτερες στιγμες του 2οο8 ηταν αυτη η τελευταια εβδομαδα .Διακοπες οικογενιακως και να φωρτωνουν οι μπαταριες.Εξω και για μενα το 2008 γιατι δεν ηταν οτι καλυτερο απο τους πρωτους του μηνες κιολας.Ευχομαι το 2009 να φερει σε ολους μας οτι λαχταραει η ψυχουλα μας.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλως τα παιδια!
    αντε και του χρονου! σε τετοια ταξιδια παντα γυρνας με κιλα!
    χαλαλι!

    boulboulaki πως πηγε η βολτα? βολτα ειπαμε στα γυρω τετραγωνα οχι στα παγοδρομια!!!πανω που φευγουν τα γατακια!
    θα σας ξαναδω αργοτερα προεκυψαν επισκεψεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ειρωνια της τυχης boul-boul ηταν οτι εμεις πηγαμε Περτουλι την Τριτη και το βρηκαμε πρασινο αντι για ασπρο και οτι την Παρασκευη πηξαμε στο χιονι στα Μετεωρα!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ,ΚΑΛΩΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΤΕ ΑΣΥΣΤΑΤΗ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου koutroulo.Χαιρετισμους στην οικογενεια και τις ευχες μας σε ολους σας.Ο J.V.ειναι εδω?
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ.
    Ο J.V ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΣΤΙΣ 2 .ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μη στεναχωριεσαι koutroulo 'μαθημενα τα βουνα απο τα χιονια'.!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΦΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΈΝΟΙ.ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΚΡΥΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ κρυο σημερα και αερα ετσι για να μην ξεχναμε που μενουμε,ποτε ποτε ριχνει και καμια ψιχαλα.Πρωι πρωι ειχε 6 βαθμους .
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ 7 ΕΙΧΕ.ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ 6 C.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παιδιά κι εμένα η ευτυχισμένη στιγμή μου από την Ανδρο είναι.
    Η βόλτα με τον αγαπημένο μου στο Αλαδινού ως το ποτάμι, για να μαζέψουμε καλάμια και η συνέχεια στα Φάλικα με τη δύση του Ηλιου να απλώνεται η Χώρα στα πόδια μας πίνοντας ρακί.
    Φοβερή αίσθηση, απερίγραπτη!
    Να' μαστε καλά όλοι, όλος ο κόσμος να μπορούμε να εκτιμάμε όσα μας δίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή