Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Αν ήμουν πλούσια

Αν είχα 1.568.000 ευρώ θα αγόραζα το γυμναστήριο. Ναι σωστά το παλιό γυμναστήριο! Παράξενο σας φαίνεται; Θα το αγόραζα και δεν θα άλλαζα τίποτα, έτσι ρημάδι που είναι ρημάδι θα το άφηνα. Θα έβαζα τα αθλητικά παπούτσια και σαν λωλοφίσεκο μόνη μου θα έτρεχα στο χορταριασμένο διάδρομο. Θα έβγαινα φυσικά πρώτη! Οι φίλες μου στο ντουβάρι κάτω από τα πευκάκια θα με χειροκροτούσαν με πάθος. Θα έκανα τουμπίτσες στο σκάμμα, θα πετούσα σφαίρα, θα έκανα ότι ήθελα! Θα ήμουν ευτυχισμένη γιατί έδωσα άνετα 2 εκατομμύρια να κάνω το γούστο μου. Δεν θα έκανα μεζονέτες και σαχλαμάρες. Τα πολλά λεφτά μόνο για το κέφι πρέπει να σκορπάμε. Δεν υπάρχει άλλος λόγος, ο κόσμος είναι λίγος, η ζωή μικρή και ο ντουνιάς ψεύτης και άδικος. Αν κάποιος από σας έχει μερικά λεφτουδάκια ας αγοράσει ένα όνειρο! Άλλωστε είναι ο σωστός καιρός για επενδύσεις σε γη. Διότι ως γνωστόν όλα τα τρώει το χώμα! (Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ας πατήσει Εδω. Σούλα ευχαριστώ για την πληροφορία, Βούλα πόσα λεφτά έχεις;)

45 σχόλια:

  1. ενα ονειρο!χμμμμμμ!
    ενα σπιτι στα Λειβαδια ας πουμε....

    καλημερα γλυκα μου και καλη Πεμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σε όλους. Εποχή που είναι (με την οικονομική κρίση στον κόσμο) ωραίο θέμα άρχεισες Boul χαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΣΤΟ ΥΠΟΣΤΕΓΟ Η ΚΟΥΛΑ ΧΑΛΚΟΜΑΝΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ.
    ΑΚΟΝΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΧΑΛΗ -ΒΟΥΛΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΟΧΕΣ.

    ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως για αρχή ένα LUCIANO BOSIS θα ήταν μια χαρά για δώρο Χριστουγέννων.....γύρω στις 100.000$ κάνει....

    http://www.bosis.com//gun_photos/63.jpg

    http://www.bosis.com//gun_photos/64.jpg

    http://www.bosis.com//gun_photos/62.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, καλημέρα!
    Αντε πάλι boul-boul έβαλες φουρτούνα στίς αναμνήσεις μας!
    Ομως ευτυχώς δέν είναι έτσι τά πράγματα. Δέν πωλείται τό γυμναστήριο γλυκειά μου νοσταλγέ!
    (Η πληροφορία είναι σαφής).
    Καί, ως σπασίκλα, σημειώνω ότι όταν στήν επίσημη (;) γλώσσα λέμε γήπεδο (γή - πεδίο) δέν εννοούμε στάδιο ή γυμναστήριο!
    Νάστε πάντα όλοι καλά, -μού λείψατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ... ΘΑ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΙΡΑΖΟΣΑΣΤΑΝ ΠΑΡΕΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ...
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΜΕ ΠΙΣΙΝΑ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΚΟΛΥΜΠΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΟ ΕΛΣΑΚΙ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα alectoris, Σουλιτσα και Κουλιτσα!
    Το γυμναστηριο για ολους κρυβει σε καθε του γωνια τοσες αναμνησεις!
    εμεις(οι πιο παλιοι) ειχαμε γυμναστρια την Καπελα!
    αξεχαστες εποχες να κρυβομαστε στα πευκακια για να μη μας βρει!
    το καζανακι-στοχος ακοντιου βεβαιως το θυμαται καλυτερα απο ολους καθε φορα που εχει υγρασια!


    γιατρε μου θε ευχαριθτω πολυ και ...θε αγαπω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την Κουλιτσα που την ειδα?

    Ελσακι εσενα εννοουσα γλυκεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Elsa αν το διάραχο το λένε γήπεδο στην επίσημη γλώσσα φυσικά δεν το γνωρίζω. Οπως και να έχει εγω για μια κατρακύλα δεν δίνω μια. Βέβαι έχει ωραία θέα στο γήπεδο που σπανιότατα-τατα λένε "την έκταση που δεν έχει καλυφθεί από κτίσματα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. boulboulaki και θενα θε αγαπω!

    το "κατρακυλα" θεϊκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Κορίνα το γυμναστήριο θα το αγόραζες όπως επίσης και το σπίτι στην Καψοράχη......για το Luciano Bosis ούτε λόγος...ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτουλα εδώ σηκώνει πέτρες ο νοτιάς και έτσι θα πάει μέχρι και Κυριακή πρωί.....που γυρίζει σε βοριά (όταν δηλαδή θα φεύγω για Αθήνα με το καράβι ...ΦΤΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΒΡΕ ALECTORIS ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΞΟΔΕΨΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ 100.000 ΓΙΑ ΤΟ LOUCIANO ...
    ΤΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΠΑΣ ALECTORIS?
    ΑΜΑΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαι χαρούμενη, πού τσακωνόμαστε σήμερα γιά ορολογίες!
    Οπως είμαι χαρούμενη, πού θυμόμαστε μέ αγάπη τό γυμναστήριο, παρά τίς φωνές της Καπέλα, τής Σπανού καί ... ποιών άλλων;
    Καλημέρα Σούλα, καλημέρα Κορίνα, καλημέρα Καψοράχη!
    Boul-ίτσα είσαι απίθανη όταν θυμώνεις!(Σέ τσάκωσα! Ανοιξες τόν Μπαμπινιώτη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ για το δώρο Κορίνα....Το περιμένω.....όσο για το νησί η κάρτα μόνιμου κατοίκου είναι στο τσεπάκι μου....χαχαχα...Καψοράχη κράτα γερά....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. alectoris ....το περιμενα το σημερινο(χθες ημουν με το πεθερικο σου) και πλακωθηκα στις βαλεριανες απο το πρωι!!!!!
    ειμαι κουλ,ειμαι η Καψοραχη και ειμαι καλα!!!!

    (λυγμ!λυγμ! εκει στα κυνηγια μαζεψτε και κανα κυκλαμινακι βρε και οταν γυριστε να μου το στειλετε,λυγμ!λυγμ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θυμήθηκα τό όνομα τού γυμναστή στήν Β' τάξη: Βογιατζής!
    Είναι έτσι;
    Α΄τάξη, Καπέλα,
    Β' τάξη, Βογιατζής,
    Γ' τάξη, Σπανού,
    πού, μέσα στό αντιδικτατορικό μεταπολιτευτικό κλίμα, λέγαμε ότι ήταν ξαδέλφη τού αρχιβασανιστή Σπανού...
    Ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το Μπαμπινιώτη άνοιξα, τι θα άνοιγα το Νικόλαο Τσελεμεντέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μη καταληξουμε να ανοιξουμε την συνοψι καμια μερα κοριτσια μονο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καψοράχη για να απαλύνω τον πόνο σου ή και να τον διαγράψω μάλιστα θα σου πω οτι υπάρχει μια πρόταση να επισκυθώ την ορεινή Φθιώτιδα (Βαρδούσια) οπότε μπορεί να μην πάω στο νησί ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 19/12 ΕΩΣ ΤΙΣ 4/1 .....χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγω περιμενω κυκλαμινακια ουτως η ...αλλεως!
    οπου και να πας καλα να περασεις καλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΗΛΑΔΗ ALECTORIS ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΑΧΑΧΑ....λες Κορίνα....Καψοράχη ανθοδέσμη ολόκληρη όχι μόνο δυο λουλουδάκια χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 1.568 euro ζητάνε?
    Αυτό δεν το είχε ο Μαντζώρος?
    Ενα γυμναστήριο χρειάζεται και είναι πολύ καλή επένδυση.

    Τι διάολο κανείς δεν μπορεί να επενδύσει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΤΡΟ-ΣΥΜΜΟΡΙΤΗ 1.568.000,00 "ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ" ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα σας, μάλλον καλησπέρα σας τώρα πια
    εκτός απο την ''κατρακύλα'' υπάρχει και η ''καρκακύλα'', το έχω ακούσει έτσι από κάτι θείες 80φεύγα!
    Τέλειο?
    Πολύ με αγχώσατε με το γυμναστήριο αν και και αμφιβάλλω αν έκανα ποτέ 1 ώρα γυμναστική με την καρδιά μου, την οποία πάντοτε θεωρούσατην ώρα του παιδιού ή όταν ζόριζαν τα πράγματα καταναγκαστική εργασία το λιγότερο!
    Ποτέ δεν πετυχαίνω κανεναν στη σάλα σας!
    Το'χω παράπονο!
    Να'στε καλά
    Αποδιαλαή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για να μην έχεις παράπονο ....χαχαχα Γεια σου Αποδιαλαή (αλήθεια τί σημαίνει;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σου alectoris!
    Αποδιαλαή φώναζουν συνήθως κάποιον που το μυαλό του είναι εκτός κεφαλής, δηλ. είναι ασυγκέντρωτος,άλλα λέι άλλα κάνει λίγο στο κόσμο του,λίγο τι κάνεις Γιάννη κουκιά σπέρνω φάση!
    Περιττό να πω ότι με εκφράζει απόλυτα!
    Αποδιαλαή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γεια σου αποδιαλαη!
    η αποδιαλαη ειναι ομορφη και παλια αντριωτικη κουβεντα που σημαινει εντελως "γεια" σου κατασταση
    σαν και μενα δηλαδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. οκ. Κατάλαβα .....Καλό σας μεσημέρι για την ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟΔΙΛΑΗ ΩΡΑΙΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σας, γεια σας και στην κυριολεξία γιατί δουλεύω απόγευμα και πρέπει να την κάνω σε λίγο(γ... το!)
    Ευχαριστώ για την παρέα!
    Αποδιαλαή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ... ΤΑ ΛΕΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γειά σας. Αρχισαν τα απαγορευτικά για φέτος. Τι τυχεροί που είμαστε αποκλεισμένοι από τον γύρω κόσμο.
    Και σχετικά με το γυμναστήριο δεν μου άρεσε η γυμναστική, δεν θέλω να θυμάμαι τίποτα από αυτή!! Εκείνες οι γυμναστικές επιδείξεις, τι φρίκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε παιδιά,,,αν περισσέψει κανά ευρωπουλάκι,λέω αν,,,θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου κάνετε δώρο μια Ανεμότρατα???
    Και εγώ να δείτε μετά!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΓΩ ΣΑΡΓΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΣΕ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ...
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΨΑΡΑ ΜΑΣ?ΣΕ ΧΑΣΑΜΕ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κεντέρης Korina μου,Κεντέρης!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Α ΣΑΡΓΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΠΙΑΚΑ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ ... ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΣΑΡΓΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή