Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Ανδρέας, Αντρέας, Αντρίκος,

Ένα αγαπημένο μου site είναι το http://www.sansimera.gr/ μπορώ ώρες να να χαθώ στους δαίδαλους του, να ψάχνω χωρίς αφορμή όμοια όπως μικρά ανοίγαμε ένα μπαούλο και περιμέναμε να βρούμε κάτι μαγικό. Καθημερινά το επισκέπτομαι έστω και για λίγο. Σαν σήμερα λοιπόν το 1979 κυκλοφόρησε στην Αγγλία το The wall των Pink Floyd τις 2 πρώτες εβδομάδες πούλησε δύο εκατομμύρια αντίτυπα (αυτές είναι πωλήσεις), το 1935 πέθανε ο Φερνάντο Πεσόα, το 1874 επεισόδια σημειώνονται στην Ελληνική Βουλή, καθώς ο προϋπολογισμός ψηφίζεται από την κυβέρνηση Βούλγαρη χωρίς τη νόμιμη απαρτία (ατιμούλικο το σόϊ) Σήμερα βέβαια είναι Ανδρέα Αποστόλου του Πρωτοκλήτου. Χρόνια πολλά στον Αντρέα του blog, χρόνια πολλά σε όλους, faoudi ευχές στον πατέρα. Να περάσουμε ένα γλυκό μεσημέρι Κυριακής παρέα με συγγενείς, φίλους, αγαπημένους. Φιλιά και χαιρετίσματα στους ναυτικούς και τους Αμερικάνους.

26 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ,ΚΑΦΕ,ΧΟΥΖΟΥΡΙ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΤΡΕΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμένω τα ανίψια μου να φάμε μαζί, πριν λίγο είδα τον Μιχάλη Μ. Ισα-ισα πέρασε κάτω από την πόρτα. Χε, χε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σε ολους τους λειβαδιανούς ΑΝΤΡΕΗΔΕΣ και να είναι πάντα γεροί και δυνατοί !!!



    ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ολους τους Αντρικους πρωτα στους δικους μας,προεδρε να τον χαιρεσαι και παντα γερος,faudi και faudoμαμα να χαιρεστε τον δικο σας Αντρεα και μετα σε ολους τους αλλους Αντρικους γνωστους και αγνωστους!
    μια ομορφη ηλιολουστη παραγματικα Κυριακη με κυριακατικες,καφε,μυρωδια φρεσκοψημενου ψωμιου,σε ενα σπιτι χουχουλιαρικο που φορεσε τα χειμερινα του!
    καλο χειμωνα συντροφοι(φτανει να ερθει και να μεινει!)
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΄Χρόνια Πολλά στους Ανδρέες σας και στη μνήμη του Ανδρέα Εμπειρίκου, σημαντικό κομμάτι του νησιού.
    Φιλιά σε όλους σας και σε όλα τα χωριά της Ανδρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ,ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΤΟΥ BLOG
    KAI ΣΤΟ FAOUDI ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΝΤΡΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟ.

    JOHN.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ASTROCAT ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΑΡΕΣΟΥΝ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΛΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΟΥΝ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΠΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟ .
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΝΎΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΩΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΉ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΣ.
    ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΨΥΦΙΑΚΕΣ ΣΑΝ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟ...ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "TO ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.
    "ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΑΝΑΓΕΝΝΉΘΗΚΕ"
    ΑΥΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ troktiko που το βρηκε στο:
    apneagr.blogspot.com
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΌΤΕΡΟ...ΡΕΤΙΡΕ.ΧΑΧΑΧΑΑ
    {ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διάβασα χθες στα ΝΕΑ πως καταναλώνουμε περισσότερα αγχολυτικά Χanax από ασπιρίνες, βέβαια το Νο.1 σε πωλήσεις χάπι είναι το depon. Αν το κους-κους είναι λύση και για το αγχος τότε καλύτερα κουσελαρίες παρά χαπάκιδες. Ολε, Ολε, ολε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σας το ειπα και προχθες παιδια!
    εμεις στα αγχολυτικα ΠΟΤΕ!εχουμε το καλυτερο! Το BLOGΑΚΙ μας!!!εχω πολλες φορες τις μαυρες μου(ολα βοηθουν να τις εχουμε ολοι αυτον τον δυσκολο και περιεργο καιρο)δεν θελω να μιλησω σε ανθρωπο(ναι!συμβαινει και σε μενα αυτο!)αλλες φορες κλεινομουν στον εαυτο μου γυριζα προς τα μεσα και κατεβαζα ρολα.
    Και τωρα τα κανω ολα αυτα αλλα ΘΑ ΜΠΩ στο blog θα διαβασω οτι λετε θα "δω" την φατσουλα σας και....θα μπω να γραψω!
    οταν θα σηκωθω απο το laptopi δεν θα εχουν λυθει βεβαια τα προβληματα απλως θα εχουν αλλαξει οπτικη και βαρος!θα τα εχω ξορκισει μεσα στις λεξεις σας,στις ατακες σας,στα γελια σας,στις φωτο σας!
    σας αγαπω ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εγω σας αγαπω Καψοράχη!
    Στόλισα χριστουγεννιατικα το σπίτι. Το έχω κάνει καρα-κίτσουλα! τιγκα στο λαμπιόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχω βάλει λαμπάκια στη βεράντα, χμ, χμ... τώρα που το σκέφτομαι κανένα σπίτι τριγυρω δεν έχει στολίσει. μήπως στόλισα πολύ νωρίς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΡΧΙΖΑΝ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΣΤΟΛΙΣΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΟΥΤΕ ΧΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΡΕΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λες να μαζέψω τα λαμπάκια μην αρχίσουν να μου πετούν γλάστρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΧΙ ...ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ...ΘΑ ΔΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΒΓΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΤΎΛΟ ΑΝΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΧΡ.ΚΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μπραβο boulboulaki!!και του χρονου!
    εγω ακομα δεν στολισα το δεντρακι μας! το αλλο ΣΒΚ! περσι το ειχα κανει και εγω τσιρκουλο,μεχρι φωτακια στα επιπλα ειχα βαλει,ντισκοτεκ το ειχα κανει,ο Φ.μου ελεγε οτι αισθανεται σαν τον Τραβολτα!ενα βαδυ στεκοταν στην μεση του σαλονιου και εκανε και την γνωστη κινηση με το χερι ψηλα!
    (ναι,εχει και τετοιες στιγμες,δεν ειναι παντα σοβαρος-σοβαρος οπως δειχνει συνηθως,ουπς θα με καρυδωσει αν δει τι γραφω,χι χι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. στα μπαλκονια δεν βαζω,φοβαμαι τα βραχυκυκλωματα,φλαμπε ειχε γινει προπερσυ ενα μπαλκονι απεναντι ευτυχως ηταν μεσα και προλαβαν και την σβησανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Τραβόλτα είναι ο αγαπημένος μου, για το Pulp Fiction φυσικά! Φλαμπέ μπαλκόνια καλό! Πως τα λες, πως τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα λεω,τα λεω!
    boulboulaki παω να δω το happy feet! θα τα πουμε1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αμαν πάω κι εγω. Το είχα ξεχάσει. Αντε γεια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλα τρελαινομαι μιλαμε γι'αυτην την ταινια!
    την ειχα δει σινεμα και την ξαναειδα τωρα!
    αντε καληνυχτα! καλο ξεκινημα αυριο και καλη δυναμη
    φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έστω και καθυστερημένα
    Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή