Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

“Εχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία”


Τη φωτογραφία την τράβηξα στην επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές. Μαζί με τη Βούλα στο κατάστρωμα με ένα κουτάκι μπύρα, χαζεύαμε το ολόγιομο φεγγάρι. Το ταξίδι ήταν υπέροχο, το αεράκι απαλό, ο Κάβο-ντόρος λάδι. Κουβεντιάζαμε χαλαρά, το βαπόρι έσκισε ήσυχα τα νερά, το καράβι στιγμές έμοιαζε ακυβέρνητο σα βάρκα που είχε χάσει τα κουπιά, δεν μας ένοιαζε τίποτα, δεν μ' ενοχλούσε ούτε το τέλος της ξεγνοιασιάς των διακοπών, το ταξίδι είχε “οσμή ονείρου”. Αυτή τη στιγμή θυμήθηκα απόψε όταν πριν κοιμηθώ βγήκα για λίγο στη βεράντα να επιθεωρήσω τα λουλούδια. Ένας προβολέας φώτιζε τη τέντα, την έκανε να φαντάζει κατάλευκη. Έβγαλα το κεφάλι έξω το μπαλκόνι και τότε είδα ένα τεράστιο φεγγάρι να φωτίζει τη κοιμισμένη πόλη. Πολλές φορές την Αθήνα την “σώζει” ο ουρανός, τις περισσότερες μας θυμίζει στιγμές αλλοτινές, ταξίδια με βαπόρια, κουβέντες, γέλια με φίλους. Με μιας εξαφανίζονται όλα... δουλειές, υποχρεώσεις, αγωνίες, άγχη. Ολα... όλα λούζονται και ξεπλένονται στο φως του φεγγαριού. Ελπίζω το ίδιο να γίνει κι απόψε. Καλημέρα blogοπαίδα!

87 σχόλια:

  1. Καλημερα blogοπαιδα!!!!
    και συνεχιζω....
    ξεκινας το πρωι,εχεις μια δυσκολη μερα μπροστα,σε στριμωχνουν στο μετρο,καποιος βηχει μες την μουρη σου,αλλοι στεκονται μπροστα στην πορτα και δεν σε αφηνουν να βγεις,και οταν βγαινεις αναδυεσαι σε μια βρωμικη πολη....
    και ερχεσαι στο γραφειο και ανοιγεις τον υπολογιστη σου και ερχεται ΜΙΑ BOUL με μια φωτογραφια,ενα φεγγαρι,ενα βαπορι,μια τεντα,μια βεραντα με λουλουδια και σε ΑΝΑΣΤΕΝΕΙ ξανα!
    Να εισαι καλα ματια μου!!!!!
    μας εφτιαξες εδω και μηνες μια ωραια βαρκουλα,μας εβαλες μεσα και μας σεργιανας!!

    παιδια τελικα το δωρο μας απο ενα σιωπηλο παιδακι του χωριου μας ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ πολυτιμο!
    ασ το φυλαξουμε και ας το προσεξουμε!!!!
    καλο ξεκινημα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. GOOD MORNING ATHENS GOOD MORNING ANDROS GOOD MORNING AMERICA!
    Να είσαι πάντα καλά boul για την βαρκούλα που τόσο όμορφα περιέγραψε η καψοραχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΑΝΔΡΟ.ΕΛΑΤΕ ΠΣΚ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΦΕΓΓΑΡΑΔΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΕΣ ΝΥΧΤΕΣ!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα σε όλους....Άντε να έρθει η μέρα (Παρασκευή δηλαδή) να την κάνουμε για το νησί.....Από το πρωί δεν ξεκίνησε καλά η μέρα...με απείλησαν οτι θια μου φέρουν κανάλια, εισαγγελείς κ.α. Η σκέψη και μόνο των βουνών της Άνδρου με κάνει να μην ανέβω σε κανένα γραφείο και να αρχίζω να φωνάζω ΄΄είμαι ο Αστερίξ και θέλω να κυνηγήσω Ρωμαίους'' (Πιστεύω οτι εάν το έκανα για το υπόλοιπο της ημέρας δεν θα με ενοχλούσε κανένας)χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. alectoris πριν απο πεντε λεπτα εφυγε απο εδω τυπακος με φουξια παντελονι(!) γαλαζιο πουκαμισο και μωβ ζωνη!
    αν σταματουσα εδω θα ηταν απλως γραφικο!
    το τραγικο ειναι οτι ο τυπος μου εξομολογηθηκε οτι την ωρα του ατυχηματος ακουσε "φωνες" και φυσικα το οτι ο τυπος ΟΔΗΓΕΙ!!!!

    και εγω δεν θα παω στα βουνα τις Αντρου!!!!
    καλα να περασετε και φιλια στην φιλεναδιτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτός δεν ήταν άνθρωπος, παραδείσιο πουλί ήταν.
    Έχεις βλέπω πολλά «τυχερά» στη δουλειά Καψοράχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
    ALECTORIS ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΗΣΑ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ...
    ΠΗΡΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΣΑΚΏΘΗΚΑ ΛΙΓΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΙΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ.Ο ΕΝΑΣ ΡΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΦΙΛΌΤΙΜΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ{ΑΝΘΡΩΠΟΙ} ΟΤΑΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΒΛΑΚΏΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ...
    Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΟΡΗΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ


    Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
    Μουσική: Μίμης Πλέσσας
    Πρώτη εκτέλεση: Τζένη Βάνου

    Φεγγαράκι μου λαμπρό
    Φέξε μου να βρω γαμπρό
    Να’ναι άνδρας πρώτο μπόι
    Και να είναι κι από σόι
    Να’χει κότερο δικό του
    Και κομπλέ το σπιτικό του
    Να’χει με ουρά τη λίρα
    Και αμάξι αστραφτερό
    Τι ζητάω η κακομοίρα
    Φεγγαράκι μου λαμπρό

    Φεγγαράκι μου λαμπρό
    Φέξε μου να βρω γαμπρό
    Κι ας μην είναι πρώτο μπόι
    Κι ας μην είναι κι από σόι
    Φτάνει να’χει μία θέση
    Να μου παίρνει ό,τι μ’ αρέσει
    Κι αμαξάκι να σοφάρω
    Δύο θέσεων μικρό
    Τι να κάνω – θα τον πάρω
    Φεγγαράκι μου λαμπρό

    Φεγγαράκι μου λαμπρό
    Φέξε μου να βρω γαμπρο
    Με το μπόι τοσοδούλη
    Σαν τον κοντορεβιθούλη
    Κι ας μην έχει ούτε θέση
    Κι ας μην παίρνω ο,τι μ’αρέσει
    Κι ας μην έχει ούτε χρυσάφι
    Ούτε αμάξι αστραφτερό
    Γιατί αλλιώς μένω στο ράφι
    Φεγγαράκι μου λαμπρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΠΑΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ Η ΖΗΜΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΗΡΕΜΗΣΕ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΝΕΥΡΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ... ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαυρο στους Μαυρογυαλουρους ολους!!!

    Με πιασαν τα αναρχικα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΑΤΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ?
    ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΣΑΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΠΩΣ ΝΑ ΗΡΕΜΉΣΩ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ?
    ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΦΤΑΝΕΙ.ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ 2 Η 3 ΦΟΡΕΣ.ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
    ΜΑΥΡΟ,ΜΑΥΡΟ,ΜΑΥΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΠΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ,ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ.ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ.
    ΠΗΡΑΜΕ 15 ΝΑΙ 15 ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΑΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ .
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΒΑΡΎΤΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΘΡΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΟΥΡΔ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σε καταλαβαινω κουτρουλο μου,τα ιδια τραβαει και ο γιος μου!!!
    καμια φορα μας τα περιγραφει και δεν μπορουμε να τα πιστεψουμε!

    ναι ναι ναι!!!μεσα για μια φασαριουλα στη Χαλκιδα! και μετα περναμε και απο Ρεντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΘΕΜΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΩ, ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΕΚΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΑ.
    ΜΠΡΑΒΟ BOUL-BOUL,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Ο Γ.ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ ΠΕΝΤΕ ΠΕΝΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΜΑΘΑΤΕ ΟΤΙ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΚΑΡΒΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ?ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ?
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΩΓΩΘΑΚΙ -ΑΣΥΣΤΑΤΗ .ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.
    ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ.ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ...ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΑΝ ΕΙΧΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ Ο ΚΑΘΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ...
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ?ΜΕ ΤΙ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΜΕ?ΜΕ ΣΚΟΥΜΠΡΙ Η ΜΕ ΛΑΚΕΡΔΑ?ΑΝ ΜΕΝΑΜΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΑΖΑΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ!!!!
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φασόλια Εβρου σε συσκευασία 2,5 κιλών. Ποσών φασόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτα δεν τα λενε αποτομα παιδια!!!
    ειμαστε και σε κρισιμες ηλικιες!
    ακου ο κ.Καρβελας και η κ.Πανια βεβαιως-βεβαιως να σταματησουν σε ελεγχο!!!!Ντροπη μας!
    μονο ο φουκαρας ο μεταναστης σταματησε και τα "οργανα" του πηραν τον μισθο μιας εβδομαδας!
    κατι τετοιες στιγμες θυμαμαι εκεινη την κουκουλα που εχω στο παταρι!!
    (λες ρε boulboulaki να παρακολουθουν το blogακι και να βρεθω σιδηροδεσμια?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΊΓΟΥΡΟΣ ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΣ...
    ΟΣΟ ΜΕ ΤΙ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΜΕ ,ΜΕ ΟΤΙ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΡΕΓΓΑ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ ΚΑΙ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ.ΜΑ ΤΙ ΧΕΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑΤΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΚΟΨΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ?
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!!!
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΑΡΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ,ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. για σταματηστε με τα φαγια!!!
    λυπηθειτε τον αμαχο και εργαζομενο αταϊστο πληθυσμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. γωγωθακι και ασυστατη στο τσακ ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχω δοκιμάσει όλα τα όσπρια από τα αγροκτήματα Έβρου. Όλα είναι καλοψητα και πολύ νόστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ,ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ.
    ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ.ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. boulboulaki φτιαξε μια ροβιθαδα να ερθω να την φαμε στα πλακακια του μπανιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. KAΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ,ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΟΒΙΘΑΔΑ ΘΑ ΨΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΓΓΑ ΣΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ..και να σταζουν τα ζουμια χαμω και να ανεβαινει ο ρεγγοκαπνος στο ολοκαινουργιο πεντακαθαρο ταβανι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο όνειρο σας μπορεί να συμβούν όλα αυτά. Γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΨΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΕΓΓΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙΣ BOUL ...ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ελα ρε boulboulaki!!!!!!
    τι σου ζηταμε!!!!να εγκαινιασουμε το μπανακι σου εμεις οι φιλες σου!!!

    Κορινα να παρουμε και το καζανακι μαζι μας!
    οχι του μπανιου,το αλλο το δικο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΝΑΙ ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 2 ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΕΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΗΣ ΡΕΓΓΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΛΕΙΝΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑ ΑΥΤΟ
    ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗΣ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ Η ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΟΛΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗΣ ...
    ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΟ,ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΙΤΣΑ ... ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ ...
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΕΛΙΚΑ το έχει η μέρα....Ελπίζω όλα να πάνε καλύτερα από αύριο....Για την παιδεία δεν το νομίζω ..χαχαχα

    καψοράχη μήπως ήταν ο Ταμτάκος και δεν τον γνώρισες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΦΤΑΙΕΙ ... ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ... ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γεια σου Κορίνα..Ελπίζω διότι αύριο αναχωρώ και για το νησί οπότε ότι και να γίνει δεν θα μου χαλάσει την διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΤΣΙ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ...
    ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ...
    ΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΝΗΣΙ ...
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν είδα και τον καιρό ...Λες να αποκλειστώ εκεί;;(Δεν με χαλάει καθόλου βέβαια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΠΟΦΟΡ ΑΛΛΑ ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πάντως μέχρι και μεθαύριο στο web λέει ότι θα είναι ΟΚ. Θα δείξει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΟΠΟΤΕ ... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα στο Blog, βλέπω ότι αυξάνεται ο blogοπληθυσμός, μπράβο.

    Alectoris έχω μία απορία το αυτοκίνητο ήρθε μόνο του στην Άνδρο ή έχω χάσει κάποιο επεισόδιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
    Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου
    Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

    Στην μέση ενός μικρού σπιτιού που 'χω νοικιάσει
    το γέλιο ενός μωρού παιδιού με έχει αγκαλιάσει.
    Τα ζήτησα όλα απ' τη ζωή μου, τα πλήρωσα με τη ψυχή μου
    να έχει ένα τόπο η καρδια πριν να γεράσει...

    Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
    είναι αλλιώτικη η σιώπη χωρίς παρέα.
    Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου΄χει λείψει
    το κοριτσακι αυτό που αγάπησες τυχαία.
    Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
    το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε ολα ωραία.

    Είναι σκλήρο για μια γυναίκα να 'ναι μόνη
    στο λέω τώρα που η αλήθεια δεν θυμώνει.
    Όση και να 'ναι η δύναμή μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου
    Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει...

    Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
    το σπίτι μου έρημο μα κάνουμε παρέα.
    Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
    το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τοιχαία.
    Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
    το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε ολα ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑΙΝΊΑ ΣΤΟ ΣΤΑΡ.
    ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΓΚΕΙΣΑΣ.
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εγω βλέπω πάλι το ιδιο θριλερ. Τρόμος στο δρόμο... της δουλειάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΓΓΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΗ ΤΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ BOUL ΜΕ ΤΟΝ ΑΓ.ΠΗΓΑΣΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΑΜΕΝΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ!!!!!
    ΚΑΛΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΟΡΙΝΑ...ΤΡΟΜΟΣ...
    ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΣΕΛΑΝΕΣ!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ
    ΞΕΡΩ,ΞΕΡΩ,...ΓΚΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΡΕΓΓΑ ΨΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕΖΕΣ,ΕΤΣΙ ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλός μεζές αλλά οχι για το μπάνιο μου, για τα δικά σας μπάνια! Αντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ...ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΒΡΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΡΕΓΓΟΡΕΒΙΘΑΔΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΜΠΑΝΙΟ ... ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΡΑΓΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!
    ΜΗ ΤΗΣ ΛΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΘΥΜΗΣΕΙ ΛΙΓΟ ΜΩΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΕΠΕΣΕ ΒΑΡΥ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΣΉΚΩΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ ...
    ΕΓΩ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΑΦΡΥ ΑΛΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ.

    Για αρκετά χρόνια προσπαθούσα να βρω γιατί αισθάνομαι κουρασμένος και κατηγορούσα την έλλειψη ύπνου. Τώρα όμως ξέρω τον πραγματικό λόγο... Είμαι κουρασμένος γιατί δουλεύω υπερβολικά!

    Ο πληθυσμός αυτής της χώρας είναι 11.000.000 . Τα 5.100.000 είναι συνταξιούχοι και βρέφη... Μας μένουν λοιπόν 5.900.000 για να κάνουν τη δουλειά.

    Από αυτούς τα 3.000.000 είναι σε σχολεία (Δημοτικό μέχρι Μεταπτυχιακά) άρα μένουν 2.900.000 για να κάνουν τη δουλειά.

    Από αυτούς, 800.000 είναι στο...

    στρατό (αξιωματικοί και φαντάροι) και μας μένουν 2.100.000 να κάνουν τη δουλειά.

    Βγάλε έξω και 1.500.000 δημοσίους υπαλλήλους (που τα ξύνουν) άρα μένουν 600.000 να κάνουν τη δουλειά.

    Αν σκεφτείς ότι κάθε χρονική στιγμή, στα νοσοκομεία υπάρχουν 188.000, μας μένουν 412.000 για να κάνουν τη δουλειά.

    Επίσης υπάρχουν 358.998 στις φυλακές. Μας μένουν 53.002 για να κάνουν τη δουλειά.

    Αν σκεφτείς ότι οι άνεργοι είναι 53.000 πολύ εύκολα καταλαβαίνεις ότι μένουν μόνο 2 για να κάνουν τη δουλειά.

    Εσύ κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καλημερα!!!!
    βαρυ το παντεσπανι χθες! καθησα στον καναπε και με βαρεσε στο κεφαλι!!!σεκος εμεινα!!
    αλλα απο οτι βλεπω υπαρχουν και χειροτερα,το boulboulaki εφυγε μετα απο εμενα!
    καλη μερα να εχετε blogοπαιδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημερα σε ολους.Λιακαδα με λιγα συννεφα σημερα στο νησι(ο Αρναουτογλου της Ανδρου εγινα!)
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ασυστατη φτιαξε ενα καφεδακι να ερθω να το πιουμε στην ΥΠΕΡΟΧΗ αεροπλανικη βεραντα σου!!

    (ας κανουμε και κανενα ονειρο δεν ειναι κακο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Οποτε θελεις καψοραχη μου ,πες το και εγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλημέρα σε όλους. Τώρα είδα το χτεσινό μήνυμα Έτουλα...Κάποιος έχει πάρει ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μου στην Άνδρο. Το είχα δει την προηγούμνη φορά που ερχόμουν στο καράβι. Πάντως το δικό μου ξεχωρίζει γιατί έχει πίσω και το κουτί ...χαχα.... 4,5 ώρες ακόμα.χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έχει να δουλέψει τζάκι με λουκάνικα που θα πάει η χοληστερίνη στα ύψη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. γεια σου alectoris!
    με ρεγουλα τα λουκανικα θα ελεγε ο γιατροθ Κορινα!
    δως τους να καταλαβουν λεει η τρελοκαψοραχη!!!
    καλα να περασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ερχομαι μαζι σας ακομα και στο κουτι!...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καψοράχη έλα εσύ και έχουμε χώρο για όλους....Ευχαριστώ για τις ευχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. boulboulaki θα παμε να φαμε λουκανικα στον alectoris και μετα θα ανεβουμε στην ΑΣΥΣΤΑΤΗ να πιουμε καφε με τα ποδια στα παγκαλια και να κοιταμε το παραπορτι!
    το βραδυ θα παμε στην Ριτσα για υπνο και θα χασκογελαμε μεχρι το πρωι σα βλαμμενα!!!
    θεεεεες???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. θα σου περιγραφω τον τυπο με το φουξια παντελονι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλημέρα και από εμένα και Χρόνια Πολλά στους λιγοστούς που γιορτάζουν (Αγίου Φιλίππου). Χάθηκα αυτές τις ημέρες γιατί είχα την ατυχία να έρθω στην Αθήνα. Περιττό να σας πώ οτι γύρισα με πονοκέφαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή