Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Βρε μανία με το χρώμα!

Ο θείος Αντώνης ο όμορφος έλεγε «κάποτε στην Αμερική θα βγει μαύρος πρόεδρος» θέλοντας να τονίσει τις ευκαιρίες που δίνει αυτή η χώρα, ακόμα και σε ένα μαύρο να μπορεί να γίνει πρόεδρος. Σήμερα το πρωί γίναμε μάρτυρες αυτού του γεγονότος. Όχι ότι τρέφουμε ψευδαισθήσεις, όλα τα ίδια θα μείνουν, αλλά ο Ομπάμα είναι νέος, ωραίος, μιλά υπέροχα, έχει πάθος, είναι μαύρος, έχει τον αέρα του σταρ. Καλά λοιπόν κάνανε και βάλανε κάποιον φωτογενή στη πρώτη θέση, η μόστρα μερικές φορές λέει πολλά, που ξέρουμε μπορεί μια ιδέα να το πάει καλύτερα το πράγμα! Για τον Ομπάμα ρε gamoto!

138 σχόλια:

  1. Ολα τα γουρουνια ιδια μυτη εχουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ,ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ BOUL-BOUL ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ...ΕΩΣ ΠΟΛΥ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ...ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μεσημέρι
    Σχολάω και πάω για φαγητό.
    Τα λέμε.
    Φιλάκια
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μεσημέρι σε όλους. Και εγώ συμφωνώ Ομπάμα θα ψήφιζα. Πάντα χρειάζονται οι αλλαγές, το δε χρώμα δεν έχει σημασία. Να δούμε την δική μας αλλαγή πότε θα την δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΠΕΝΤΕΣΠΑΝΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδω είμαι Καψοραχούλα μου, μου, μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αααααα!!!!!αααααααα!!!!!! ημουνα μονη απο κατωωωω!!!!! λυγμ!λυγμ!
    νομιζα πως φυγατε ολοι και σκιαζομουν!!!

    αχχχχ!!!ηρεμησα τωρα!!!!!
    ειπα και εγω!!τοση αλαλια επεσε και ταραχη με τον Ομπαμα!
    μονον εγω χαρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ?????????
    ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΛΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΦΩΣ ... ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΑΛΑΛΟΣ ... ΚΑΙ ΑΧΑΒΑΔΟΣ ΜΑΖΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τωρα θα μας πιασει Ομπανομανία! θα δούμε τη μούρη τους... παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κουτρουλο μιλαμε τρελαινομαι για την φωτο σου!!!!ολα τα λεφτα η Τζεσικα!!
    Κορινακι ευχαριστω για το ψαρεμα απο την κατω σαλα! ακομα εκει θα ημουν η σουρτουκω!
    γεια σου Γαρουφαλιω μου!
    γεια σου μπαρουτοσοβαντισμενοσκονισμενο boulboulaki μου μου μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΟΣΚΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΛΙΓΕΣ ΜΟΥΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ?ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΟΥ ΤΗ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΚΟΡΙΝΑ??????
    ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ,ΑΚΟΥΣ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα τα βάψουμε όλα μαύρα, θα βάλουν την μούρη του παντού. Σε μπλουζάκια, αυτοκόλλητα, μόδα, μαύρα μοντέλα, μαύρες ferrari όλα μαύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΥΡΙΛΑ ΠΑΝΤΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...ο μαυρος, ο λουστρινης,νταν νταν νταν!!!(Ζαμπετας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μελαμψές Βεδουίνες, ξελογιάστρες, τσαχπίνες
    χορεύουν τα βράδια χορούς της αγάπης, ενώ το ταμ-ταμ
    το χτυπάει ο αράπης, ο μαύρος, ο σκύλος, ταμ, ταμ, ταμ
    Ταμ, ταμ, ταμ, χτυπάει ο αράπης

    ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ?
    ΘΑ ΤΑ ΜΑΥΡΟΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΝΩΡΙΣ-ΝΩΡΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μαυρογεια σας λοιπον και απο μαυροεμενα! θα τα πουμε το μαυροβραδο!
    μαυροφιλακια!
    ταμ ταμ ταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπερα...
    Τι εμαθα εγινε φονικο στην Ανδρο?
    Αληθευει?
    Ο πατερας μου μου το ειπε το ακουσε στην δουλεια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΙΧΑΛΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΩ.
    ΝΑΙ ΕΓΙΝΕ ΦΟΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.
    ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καληνυχτα παιδακια!
    ερημωσε αποψε η σαλα! εγω ειχα κοσμο...
    φιλακια πολλα και καλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ?
    ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΙΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
    ΠΟΣΩΝ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΜΑΛΛΟΝ ...
    ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΗ,ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΥΤΟ ... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΘΥΜΗΣΩ ΕΛΑΦΡΩΣ ...

    Δουλεύω στην μπουλντόζα

    Πρώτη εκτέλεση: Πρόδρομος Τσαουσάκης

    Απάνω στην μπολντόζα όλη μέρα
    στον ήλιο στην βροχή και στον αέρα
    όλη μέρα στο λιοπήρι
    για το δικό σου το χατήρι

    Για να σε κάνω αρχόντισσα
    να περπατάς με πόζα
    δουλεύω δωδεκάωρο
    επάνω στην μπουλντόζα

    Σκληρή δουλειά και ρούχα λερωμένα
    για να μην λείψει τίποτα σε σένα
    πέτρες μπάζα καθαρίζω
    με την μπολντόζα δρόμους ανοίγω

    Για να σε κάνω αρχόντισσα
    να περπατάς με πόζα
    δουλεύω δωδεκάωρο
    επάνω στην μπουλντόζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα σε όλους από την ηλιόλουστη Άνδρο. Λόγω οικονομικής κρίσης μας έχουν στριμώξει άγρια και δεν προλαβαίνομε ούτε τα σχόλια να διαβάσομε.
    Boul boul στη γειτονιά είχαμε χοιροσφάγια, λες να φάμε κανένα λουκανικάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΑΘΗΝΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ...
    ΛΟΥΚΑΝΙΚΑΚΙΑ Ε? ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μολις φωναξα το ρεφρεν στον διευθυντη μου!!!
    ακομα στα πατωματα ειναι απο τα γελια!
    (λες να του πω για αυξηση?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ ... ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πατριωτάκια, μην ξεχνάτε ότι ο Ομπάμα ΔΕΝ είναι μαύρος, είναι μιγάς. Η γιαγιά που τον μεγάλωσε ήταν λευκή και φοβόταν και η ίδια τους μαύρους, όπως είχε ομολογήσει! Ο Ομπάμα λοιπόν με την ίδια του την ύπαρξη (το 61 που γεννήθηκε οι μικτοί γάμοι απαγορεύονταν) γεφυρώνει τις διαφορές, τις ανατρέπει. Ίσως, γι' αυτό δεν αποδειχθεί ακριβώς μια από τα ίδια. Αν ίσχυε αυτό το όλοι ίδιοι είναι, τίποτε δεν θα άλλαζε ποτέ και πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ...
    ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΜΑΥΡΟΣ ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. που ειναι καλε????
    αστο καλο σου με λαχταρισες!!!!
    χα χα χα χα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δηλαδή η γιαγιά του Ομπάμα δεν του είχε πει ότι είναι μαύρος; Δεν μ΄αρέσει αυτό, γιατί αν τα πάρει στο κράνος ο τύπος και αρχίσει να πατάει κουμπάκια εμείς τι θα γίνουμε; Αστρόσκονη; Καλά κι αυτή η γιαγιά το μυστικό στον τάφο της το πήρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ BOUL ...
    ΑΧ ΓΙΑΓΙΑ ΟΜΠΑΜΑ ΑΧ ...
    ΝΑ ΝΑ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΑΥΡΟΣ ... ΤΡΕΕΕΕΕΕΕΧΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κορινα τα αρβυλλα!πλακωσανε οι μαυροι! ταμ ταμ ταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ...λες να μην το εχει παρει χαμπαρι?
    να του κρυβουν τους καθρεφτες?
    μα του λενε οτι μικρο τον ξεχασαν στο σολαριουμ?
    ωχ αμαν αμαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΟΥΣ ΜΠΡΕ ΜΗ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΓΡΑΨΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟ ΕΛΣΑΚΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΒΡΕ ΣΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΨΑΧΝΩ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΜΗΠΩΣ Ο ΓΟΗΤΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑ ΠΡΙΝ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΓΑΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.
    ΚΟΡΙΝΑ ΤΙ ΣΥΝΤΑΓΗ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?ΦΑΓΗΤΟ Η ΓΛΥΚΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μια δυσκολη συνταγή γιατι η elsa δεν μπορεί τις εύκολες. χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΤΡΩΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εγω παλι γιατρε μου τρωω οτι σαβουρα βρω μπροστα μου!!
    θα πεθανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Α ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ...
    ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΑΙΦΝΙΔΙΩΣ ΤΟ ΒΑΘΥΚΟΚΚΙΝΟΜΠΟΡΝΤΟΥΛΙ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΑΘΩΝ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙΩΝ ...
    ΟΠΟΤΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΑΚΙΑ ΞΕΡΟΤΗΓΑΝΙΣΜΕΝΑ ... ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΜΕ ΧΟΡΤΑΡΑΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τα μπαρμπουνια γιατρε μου αλλο δεν μπορουν να κανουν και ειναι κοκκινα!!!!!
    εγω δεν ειπα κατι τετοιο!!
    (αδιαβαστο σε πιανω γιατρε μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΡΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΤΑΜ ΤΑΜ ΤΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΛΟΙΠΟΝ ΓΡΑΨΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΕΪΚ ΑΛΜΥΡΟ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ.
    ΚΕΪΚ ΑΛΜΥΡΟ.

    500γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.
    1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι
    4 αυγά
    250γρ.μαργαρίνη
    300γρ. φέτα
    1 ποτήρι διάφορα τριμμένα κίτρινα τυριά
    10-15 φέτες μπέϊκον ψιλοκομμένο.
    Αλάτι και πιπέρι.

    Καταρχάς περνάμε απο το τηγάνι το μπέϊκον και βγάζουμε τα λίπη που θα βγάλει και το αφήνουμε να στραγγίξει.
    Στο μίξερ χτυπάμε τη μαργαρίνη και ριχνουμε τα 4 αυγά το αλάτι και πιπέρι και μετά εναλάξ το γιαούρτι και το αλεύρι.Η ζύμη πρεπει να είναι λίγο υγρή και οχι σφιχτή.
    στο τελος ρίχνουμε τα τυριά και το μπέϊκον.
    Το αδείαζουμε σε μια φόρμα του κέικ που την εχουμε βουτυρώσει πολύ καλά και αλευρώσει.
    το ψήνουμε γύρω στα 3/4 με μια ώρα ανάλογα το φούρνο.
    ΜΥΣΤΙΚΟ...
    ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ.

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΓΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΤΑΚΙ,ΚΡΑΣΑΚΙ,ΡΑΚΑΚΙ,ΣΑΜΠΑΝΙΑ....Μμμμ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΠΑΤΟΝ ΣΑΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.ΟΧΙ ΤΟ ΚΕΙΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΒΑΖΕ ΦΕΤΑ ΜΟΝΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΥΡΙΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΜΥΡΟ ΚΕΙΚ ...
    ΑΝΤΕ ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ...
    ΕΓΩ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Kαλό σας απόγευμα!
    Ευχαριστώ, πού μέ σκεφτόσαστε!
    -Καί γιά νά μήν νομίζετε ότι δέν μαγειρεύω... σήμερα έφτιαξα χταπόδι κρασάτο μέ μακαρόνια!... Γιά τίς λεπτομέρειες δέν μπορώ νά πώ τίποτα...-
    Λοιπόν, κορίτσια, -(γιατί γράφουν τελευταία μόνο κορίτσια?),- ο Ομπάμα δέν είναι αστεία υπόθεση. Καί μόνο ότι πρώτη φορά ψήφισε τό 65% τών Αμερικάνων, ενώ ποτέ δέν είχαν αξιωθεί νά ψηφίσουν πάνω από 40%,
    καί μόνο ότι είναι αφροαμερικάνος, (θυμηθείτε πόσο πρόσφατος ή καί τωρινός είναι ο αποκλεισμός τών μαύρων από γειτονιές, από σχολεία κ.α.),
    καί μόνο ότι ο άνθρωπος μιλάει διαφορετικά από ό,τι έχουν συνηθίσει νά ακούν οι Αμερικάνοι γιά θρησκεία, αμβλώσεις, ομοφυλοφιλία,
    δέν είναι λίγο.
    Ακόμα κι άν τό σύστημα αυτού κράτους-αφέντη αναγκάστηκε νά προωθήσει τό μοντέλο Ομπάμα, δέν είναι λίγο, αφού τό μοντέλο Μπούς (καί όλων πίσω απ'αυτόν) βύθίσε τή χώρα τους σέ παγκόσμια ανυποληψία.
    Εγώ πάντως συγκινήθηκα, πού είδα δάκρυα νά κυλούν στά πρόσωπα μαύρων... δέν είναι καθόλου λίγο αυτό, σκλάβους τούς πήγαν εκεί...
    (Αλήθεια τί λένε οι Λειβαδιανοί τής Αμερικής?)

    Καί δύο νέα τής Ανδρου, πού δέν σημαίνουν καλά:
    α. Ο άνθρωπος, πού δολοφονήθηκε στόν Φελλό, ήταν ένας ήσυχος κηπουρός, όχι επιχειρηματίας, όπως είπαν, καί τό έγκλημα λένε εκεί δέν έχει περίπλοκες αιτίες...
    β. Στίς Στραπουργιές, άδειασαν γιά δεύτερη φορά τό τεπόζιτο μέ τό πετρέλαιο θέρμανσης, πού είχε στό σπίτι της χήρα καί συνταξιούχος τού ΟΓΑ, πού μέ σκληρές στερήσεις φρόντιζε νά γεμίζει...

    Τέλος εποχής γιά τίς ΗΠΑ, λοιπόν, καί τέλος εποχής γιά τήν Ανδρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΔΙΝΑ ΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ?????????
    ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΗΜΗ ΖΟΥΜΕ....ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. δεν μ'αφηνουν να φυγω μπρε!!!!!!
    ααααααα!!!!!ααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γεια σου Ελσακι με τα κρασατα σου!!
    εσυ ησουν που δεν ηξερες να μαγειρευεις?
    απο παντου μας πετροβολουν Ελσα!!
    αγαντα!!
    για Ομπαμα συμφωνω σε οτι λες!
    κρατω και επιφυλαξεις ομως!
    στην Αντρο λεμε"ο γαϊδαρος δεν αλλαζει περπατησια" και δυστηχως ειναι ρομαντικο να πιστευουμε οτι αποφασιζει ενας ανθρωπος εκει και οχι τα κεφαλαια....μακαρι ομως με ολη μου την ψυχη!
    καλη ορεξη βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΛΣΑ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΟΜΠΑΜΑ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ?ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΙΑ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΟΜΙΖΩ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΧΤΑΠΟΔΙ ΕΛΣΑ ΕΓΩ ΤΟ ΒΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΞΥΔΙ.ΓΙΝΕΤΕ ΛΟΥΚΟΥΜΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΚ ΓΙ ΑΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!ΚΑΝΤΟ ΤΟ ΚΕΙΚ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ... ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΓΥΜΝΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΟΝΩΘΩ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Κουτρουλό να κάνω κι εγω υπομονή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ... ΟΛΟΙ ΜΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. boulboulaki μου μου μου!!!
    κουτρουλο θα κανεις τηλωφωνο για μενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ... ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ Α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΛΟΓΩ ΑΔΕΙΑΣ, ΤΙ ΗΣΥΧΙΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΙ ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ? ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...ΠΕΡΝΩ...ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΙΛΆΕΙ...ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. κουτρουλο μη κανεις τηλωφωνο(χι χι χι)τηλεφωνο να κανεις!!!!
    τα επαιξα τελειως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Κορίνα: μιλάνε οι χήρες, μιλάνε κι οι παντρεμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΠΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ...ΤΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΚΑΝΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΤΗΛΩΦΩΝΩ ΤΑΜ ΤΑΜ ΤΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΜ ΕΧΕΤΕ ΤΥΛΩΦΩΝΩ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΓΑΛΑΝΟΣ ... ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η ΑΛΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. τηλωφωνο παρτε μπρεεεεεε!!!!!
    ταμ ταμ ταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. BOUL ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ... ΕΥΤΥΧΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΜΕ ΚΑΛΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟΒΡΑΔΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. σπορια φυστικια πατατεεεεες!!!!
    λεμοναδες πορτοκαλαδες ταμ τααααααμ!
    φωναζε ο Ζανακης στο θερινο σινεμα!
    θυμασαι boulboulaki?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΕΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕ ΣΑΜΑΛΙ ΠΑΣΤΕΛΙ ΚΩΚ ...
    ΑΝΤΕ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΗΝ ΒΑΘΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. καλησπερα σε όλο τον κόσμο εντός και εκτός!
    Λοιπόν ένα έχω να σας πω όποιος δεν έχει δουλέψει για το τρελό αγόρι δεν ξέρει τι εστί κάνω υπομονή και αντέχω......!
    Για πόσο δεν ξέρω!
    καλή βεγγέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. καλησπερα παιδακια!
    Πασταφλωριτσα σε νιωθω απολυτα τον εχω γνωρισει,εχω δουλεψει γι αυτον και αντεξα 2 μηνες μονο!!
    ο ανθρωπος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!!
    κουραγιο! τι αλλο να σου πω!

    αμαν ρε παιδια αυτα τα δελτια!!!τους εχω σιχαθει μιλαμε!!!οτι θελει ο καθενας λεει!!κομματοσκυλα του κερατα! σιχαμα!
    στην Ευρωπη ο κοσμος καιγεται,Αμερικη το ιδιο και εδω τι κανει ο μεν και τι θα εκανε ο δε!φωτια να βαλεις να τους καψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΤΑΜ ΤΑΜ ΤΑΜ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. καλησπερα γιατρε μου!
    το απογευμα ειχα παει καζανακι!
    εχασε κιλα ρε αρκετα! της φανηκε!
    πολυ το χαρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΝΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ...
    ΤΟ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. καλησπερα βρε παιδια
    καψοραχη εχεις απολυτο δικιο
    η μουτζα της κορινας τους αξιζει μπραβω κορινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. γεια σου ρε προεδραρα!!τι κανεις τζανεμ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ευχαριστω για το τριανταφυλο κορινα
    καλα ειμαι καψοραχη μου πως εισαι μετα την πολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. μετα Κορινα θελει πολυ-πολυ πειθαρχια και γυμναστικη(μπολικο περπατημα ισως?)αλλιως ξαναγυρνας στα ιδια,δεν μπορεις και μια ζωη να τρεφεσαι με βραστα!
    μακαρι να τα καταφερει!εσεις οι ψηλες εχετε και το περιθωριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. μαγεμενη,κουρασμενη,και πεινασμενη διοτι η Πολη παχαινει προεδρε!
    επρεπε να σε ειχα εκει!
    ετσι γιαβρι μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. εγω ειμαι ο ανωνυμος προεδρε!
    τα κατσιρτισα!
    τα γιαουρτια φταινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. η Κορινα ειναι στο τηλεφωνο και ο προεδρος τρωει!!!!!
    αχ ρε ερημη Καψοραχη!!!


    boulboulakiiiiiiii!!!!
    κουτρουλοοοοοοο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΟΧΙ ΒΡΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛΩΦΩΝΟ ...
    ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΜΙΛΑΩ ... ΑΛΑΛΟ ΕΙΜΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?
    ΔΕΝ ΤΑ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΣ ΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. και εγω νομιζα οτι εισαι στο τηλωφωνο! σε παρεξηγησα!
    το boulboulaki ακομα ξεσκοναει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ...
    ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΟΧΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ...
    ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. αποψε εφαγα κοτοπουλο με σαλατα!
    χλιδη!
    τωρα θα βγει ο προεδρος με τα παστιτσια του και τους μουσακαδες του και θα μας σακατεψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΤΑ ... ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. το περπατημα ειναι οτι καλυτερο!
    καλο για ολα!
    και με συνδυασμο γυμναστηριου ακομα καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Καλησπέρα Πρόεδρε, καλησπέρα σε όλους, έδω είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. εεε!!οχι και τιποτα ρε παιδι μου!
    θα κυνδινεψει ο φατσας καμια μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. αντε ρε boulboulakiiiiii!!!!!
    και εμεις νομιζαμε οτι σουρτουκευεις απο την χαρα σου που τελειωσες τα εργα-μπανιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ,ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ...ΜΗ ΤΑ ΛΕΤΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΑΜΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ 3 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΕΤΣΙ ΔΙΑΤΗΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΜΕΤΡΟ ΚΟΡΜΙ ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ... ΤΑΜ ΤΑΜ ΤΑΜ
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ
    ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ... ΜΟΥΤΣ ΜΟΥΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ειδες κουτρουλο μου!!μεχρι γυμναστηριο στησαμε εδω μεσα!
    κουζινα,μπανιο,σαλες απο ολα εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΝΑ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΦΕΥΓΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. καληνυχτα γιατρε μου!
    ταμ ταμ ταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. κουτρουλο εχω στο ψυγειο 2 μπουκαλια μουστο!
    εχεις συνταγη για μουστοκουλουρα? εψαξα στο internet και βρηκα κατι κουλες με αλυσιβες και αμμωνιες!
    ξερεις κατι πιο απλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. καλησπερα μπουλ μπουλ πως παει η σαουνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΟΧΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ.ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ρε προεδρε μασουσες τοση ωρα η εκανες τιποτις αλλο πονηρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ευχαριστω κουτρουλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. www.sintagespareas.gr
    www.vefashouse.gr
    www.hungry.gr
    ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΕΔΩ,ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ.
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. παιδακια παω να την αραξω στον καναπε!
    καληνυχτα σας και ονειρα γλυκα!
    φιλακια απο την καψοραχουλα τζιερια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ξανα ευχαριστω κουτρουλοκαζανακι!αν και θα προτιμουσα να στον φερω(τον μουστο)να τα φτιαξεις εσυ!!χε χε!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Η σάουνα μπήκε στη θέση, το σαββατοκυριακο μάλλον θα έχουν όλα τελειώσει. Πρόεδρε είδες την φωτογραφία που έβαλα κάτω-κάτω στη πρώτη σελίδα; Καλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ,ΠΡΑΓΜΑΤΙ.
    ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΑ ΣΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ωραια φωτο Boulboulaki!
    δεν την ειχα δει!
    καληνυχτα σου και σενα!
    καληνυχτα προεδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. τη μου θημισες μπουλ μπουλ ωραια η φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ο JOHN.V ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή