Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Δημοτικό σχολείο Λειβαδίων '80




Από τον κ. Σταυρόπουλο πήρα αυτό το email:
Αγαπητοί φίλοι Λειβαδιανοί
Υπηρετώντας ως δάσκαλος στο σχολείο των Λειβαδίων τη διετία 1983-85, πρέπει να ομολογήσω ότι το θεωρώ το ωραιότερο από τα μέρη που πέρασα. Πέρα από την ομορφιά του τόπου και την αισθητική του χωριού, εκει γνώρισα αρκετούς εκπληκτικούς ανθρώπους. Δεν ξεχνώ βέβαια τους αγαπημένους μου μαθητές της διετίας. Έτσι μπορώ να θεωρηθώ κι εγώ λίγο Λειβαδιανός. Από το αρχείο μου της περιόδου αυτής στέλνω 3 φωτογραφίες. Αν θεωρήσετε ότι αξίζει να αναρτηθούν χωρίς να δημιουργούν προβλήματα σε κάποιους από τους εικονιζόμενους μαθητές. Με χαρά περιμένω να τις δω κι εγώ στο blog το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον κάποιες φορές μπαίνω και το «παρακολουθώ». Φωτογραφίες υπάρχουν κι άλλες, τις οποίες με ευχαρίστηση μπορώ να στείλω.
Με εκτίμηση
Γιώργος Σταυρόπουλος
Λαμία

Φωτογραφίες (από πάνω προς τα κάτω): Σχολική χρονιά 1983-84, το σχολείο ετοιμάζεται για τη δοξολογία της 25ης Μαρτίου.
Σχολική χρονιά 1984-85, η ενδεκάδα του σχολείου, δηλ. όλα τα αγόρια (11ηταν όλα κι όλα και 7 κορίτσια)
Η ομάδα σε δράση, φάση από τον αγώνα στο προαύλιο του σχολείου.

90 σχόλια:

  1. βρε καλως τα μπουμπουκια!!!
    βλεπω γνωστες φατσουλες (και μεταξυ τους το γνωστο faudi η κανω λαθος?)που εισαι ρε faudi?
    δεν μας αγαπας πια? η πλακωσε δουλεια?

    τελος παντων!

    Δασκαλε δεν νομιζω να υπαρχει ωραιοτερο συναισθημα για εναν εκπαιδευτικο απο εκεινο που τον κανει να κρατα φωτογραφιες μαθητων του!
    πιστεψε με ομως υπαρχει ΑΚΟΜΑ ενα καλυτερο!
    να κρατουν οι μαθητες του με αγαπη δικες του φωτογραφιες μαζι τους!
    ετσι τον κρατουν αθανατο στις ψυχουλες τους!
    Σου το ευχομαι με την ψυχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δασκαλε καλη σου ημερα πραγματικα εμεινα αφωνος με αυτες τις φωτογραφιες και δεν περιμενα να σε δω στο blog αν και πρεπει να ομολογησω οτι και εγω μπαινω και παρακολουθω αλλα πολυ σπανια συμμετεχω.

    Με εκιμηση
    Πρωτη φωτογραφια, πρωτη σειρα απο αριστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ...
    ΜΠΡΑΒΟ ΔΑΣΚΑΛΕ ...
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ FAUDI?
    ΕΜΠΛΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ ΤΕΛΙΚΑ?ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα γιατρε μου!
    η γατουλα δεν μπλεκει με το faudi!!υπαρχει προβλημα ξερω ποια ειναι!
    πως ειστε αγαπητη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...
    ΑΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΛΑ ... ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελικα κανενας μας δεν ειναι καλα...τι σκατα! μας ψεκαζουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ συγκινητικό ν’ ανοίγεις το πρωί τον υπολογιστή και να βλέπεις τον εαυτό σου παιδί και ακόμη πιο όμορφο την φωτογραφία να την έχει στείλει ο δάσκαλος σου. Δάσκαλε ευχαριστούμε.
    Να είσαι καλά.
    Υ.Γ. Βούλα η δασκάλα μας δεν στέλνει φωτογραφίες, σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ,ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΚΟΙΝΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΙΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥΣ.ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟ ...
    ΜΠΡΑΒΟ ΔΑΣΚΑΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουτρουλό τον Γιώργο τον πρόσεξες; Αψόγος; Ο John V. τις είδε τις φωτογραφίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑΙ BOUL-BOUL ΤΙΣ ΕΙΔΕ.
    ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ 2-3 ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΓΝΩΡΙΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα σε ολο το μπλοκ
    δασκαλε καλησπερα με συγκινησες πολυ αποψε οταν ειδα τα παιδακια στις φωτογραφιες και περισοτερω οταν ειδα τα δυο μου παιδια τον κωστα και τον αντρεα ο θεος να σε εχει καλα γιατι η αγαπη σου φανηκε κρατωντας αυτες τις φωτογραφιες νασε παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γεια σας γλυκα μου ακομα δουλεια ειμαι!!!
    φιλακια πολλα και γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εγω στη δουλειά είμαι. Καλησπέρα σε όλους. Πρόεδρε ωραίος ο δάσκαλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα μπουλ μπουλ πολυ ωραιος μπραβο του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ, ΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ,ΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ 96 ΜΕ 97.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ.ΤΟ ΞΕΡΩ.ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΜΕ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ.ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΑΡΚΕΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΕ.ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΕΠΕΙΚΗΝΩΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σε όλους. Τώρα μόλις μπήκα και είδα το άλλο μου μισό ( τι έγραψα τώρα!!! είναι δίπλα βλέπεις και διαβάζει) στην πρώτη φωτό ντυμένη με την παραδοσιακή στολή. Οπότε φώναξα και ήρθε να δει τί γίνεται χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου alectoris με το ομορφοκοριτσο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μετά από παρότρυνση του Faudi μπήκα σήμερα στο blog και πραγματικά συγκινήθηκα που είδα αυτές τις φωτογραφίες. Περισσότερο όμως χάρηκα που τις συγκεκριμένες τις είχε στείλει ο αγαπημένος μας δάσκαλος. Σε ευχαριστούμε.

    Πρώτη φωτογραφία, δεύτερη σειρά από δεξιά, πίσω από την σημαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ ,ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπραβο δασκαλε!!!!
    τους μαζεψες ολους!!!!!

    ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!

    ετσι....επειδη ειχαμε χαθει...
    φιλουρες μουριτσες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα, δάσκαλε δεν τους ξέχασες, δεν σε ξέχασαν!

    Χθες, αν και δεν είχα καιρό να το σκεφτώ σε βάθος, ήταν μια πολύ συγκινητική μέρα και μια επιβεβαίωση του Internet και γενικώς της τεχνολογίας. Κανένα τεχνολογικό μέσο δεν αποξενώνει, κανένα μηχάνημα δεν μπορεί να χωρίσει τους ανθρώπους… φτάνει να.. σμίγουν ταιριαστές καρδιές.

    Στέλνω φιλιά με τον άνεμο, μια πνοή αγάπης γύρω τριγύρω από τον πλανήτη. Από μένα σε όλους σας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την καλημέρα μου σε όλους!
    Πέρασε καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε.
    ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ,,Ας ΟΨΕΤΕ!!!
    Που θα πάει,πάντα μετά την φουρτούνα έρχεται μπονάτσα!
    Αγάντα παιδιά!!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλως το σαργοπαιδο!!!!
    αντε να μαζευομαστεεεεεε!!!!!!!

    καθε μερα θα βαραω προσκλητηριο!!!

    η μανα του λοχου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΣΑΡΓΟΥΛΗ ΜΕ ΤΙΣ ΨΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ...
    ΑΝΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΟΥΣΕΛΙΑ,ΡΑΚΙ,ΜΕΖΕΔΕΣ ΚΤΛ ...
    ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΛΟΧΟΥ ... ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ !
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΕ ΜΟΥ!

    ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΝΔΡΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ????????
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ 2 ΩΡΕΣ ΔΡΟΜΟΣ!ΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ...
    ΓΙΑ ΜΑΖΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΕΛΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΠΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΗ ΤΗΝ ΜΑΛΩΝΕΙΣ ΚΟΡΙΝΑ ,ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΘΕΣΩ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΜΟΥ.ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΑΔΥΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...ΧΜΧΜΧΜΧΜ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΑΝΟΙ!!!

    ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μη μαλωνεις την πασταφλωριτσα ρε Κορινακιιιιι!!!!
    ειναι μικρο πληγωνεται κλεινεται στον εαυτο του και μετα δεν γραφει!!!!

    μη στεναχωριεσαι πασταφλωρα μου και αμα θες σε παω εγω στην κινηματογραφικη λεσχη του Ευαγγελου! δεν γ------ε τα τρελα αγορια λεω εγω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλως ορισες γωγωθακι!!!!!
    σιδεροκεφαλο!
    απο που βγαινει το γωγωθακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. κουτρουλοκαζανακι θα προσευχηθουμε μαζι το βραδυ μην στεναχωριεσαι!
    ειμαι πανταχου παρον εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ,ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΡΑΚΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.

    ΓΩΓΩΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. οπα τσαμπουκαλεμενο το γωγωθακι!!
    ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΓΩΓΩΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. νατα μααααας!!!!!
    καινουργιος Πελοπας μας βρηκε!

    που θα πας?θα σε βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ.

    ΓΩΓΩΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΤΟΙΜΗ Η ΦΑΣΟΛΑΔΑ?

    ΓΩΓΩΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ,ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΣΝΙΦ ΣΝΙΦ!!!!!ΨΥΧΟΛΟΓΕ ΜΟΥ ΟΛΟ ΜΕ ΑΠΟΠΑΙΡΝΟΥΝ!!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΑΥΡΙΟ ΟΜΩΣ ΦΕΥΓΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΛΟΝΔΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΣΤΗ ΛΟΝΤΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ,ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. γεια σου μικιο!!!!!
    καλως ηρθες!!


    πασταφλωρα ξαπλωσε στο ντιβανι καλη μου και χαλαρωσε!!!!
    ο ψυχολογος εδω ειναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κουτρουλό μου που τέτοια τύχη!Τρίτη τα κεφάλια μέσα!
    αλλά κάτι είναι και αυτό μην είμαστε και αχάριστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ BLOGGERS.NEW BLOOD IN TOWN.

    AΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλησπερα και απο μενα.......
    τις ευχες μου στους εορταζοντες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. με τις φωτο εγινε μεγαλο σουσουρο.....
    εγω τοτε δεν νομιζω να πηγαινα σχολειο....ημουν πολυ μικρος....στην μια που καθομαστε στον ευκαλυπτο περναγα απο εξω και με φωναξαν τα αλλα παιδια για ρακι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΕ ΧΑΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    JOHN.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΕΙΑ ΣΟΥ FAOUDI,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ.ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.
    ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ.
    ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ,ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ,ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΤΡΑΤΑΡΩ.ΧΑΧΑΧΑ
    ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΣΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ειναι εποχη bunkering και τρεχουμε λιγο......σας διαβαζω παντα ομως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ FAOUDI .ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ.Χ/ΤΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΣΩΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ... ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΦΤΩΧΙΚΟ ΜΑΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΡΕΞΕ ΓΙΑ ΤΗ ΡΑΚΙ ΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ ... ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑ ΧΘΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    FAUDI ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ FAUDOMAMA ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ο δασκαλος ανοιξε ενα θεμα με τις ηλικιες......
    δασκαλε περιμενουμε και αλλες φωτο για να ξεκαθαρισουν τα πραγματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ,ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ...ΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΛΗ,ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΚΕΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΦΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΡΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟΨΕ ΓΙΑ ΒΕΓΓΕΡΑ.ΛΙΓΟ 'ΨΑΡΙ' ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟ'ΧΩ, ΤΟ'ΧΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΝΑ ΕΝΑ JHON V.ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΠΑΜΕ ΨΑΡΙ ΑΚΟΜΑ.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΝΑ-ΕΝΑ ΚΑΙ JOHN.V ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΣΑΚΑΛΙ ,ΣΕ ΜΙΑ ΣΑΛΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. βρε βρε βρε!!!!
    κοσμος ποσων!!!!
    καλοσωριζω την ΑΣΥΣΤΑΤΗ!

    faudi....επιτελους!!!! ημουν ετοιμη να παρω την μανα σου να σε δειρει!!

    Γωγωθακι μετα απο 10ωρο δουλειας ΤΩΡΑ καταλαβα ποιος εισαι!
    τι κανεις ρε φιλε?εχω να σε δω καιρο! φιλια στο κοριτσι σου!

    κουτρουλο μπραβο αγαπη μου!τελεια νοικοκυρα και περιποιηθηκες και τους καινουργιους!

    Κορινα venceremos γιατρε μου!
    φιλακια πολλα σε ολους!
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να σας δω και απο το σπιτι!(αν δεν κοιμηθω ορθια απο κουραση στον καναπε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΣΥΣΤΑΤΗ, ΓΩΓΩΘΑΚΙ καλώς ήρθατε στη παρέα μας. Πολύ χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ!
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. boul-boul ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΑ
    ΓΩΓΩΘΑΚΙ-ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μωρέ δεν είμαι μαρτυριάρα είπα να χαιρετίσω και τους δύο, ούτε μ’ αυγά στις μασχάλες δεν μιλάω, αλλού πήγε το μυαλό μου… αλλά τώρα σιγουρεύτηκα. Χε χε
    Πολύ χαίρομαι!
    Kάθε Λειβαδιανό σπίτι και ένα pc! Kάθε Λειβαδιανό pc στο blog! Καλό; Θα μάθω και στη μάνα μου να γράφει και φυσικά την θεία Ελένη! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ boul-boul!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ,ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ?
    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΡΑΤΑΡΙΣΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Γωγωθακι πηγε σε πολλους το μυαλο μου μεχρι να σε πετυχω!
    εκεινη τριαδα με βοηθησε!
    δεν σε μαρτυρισε η boul!
    και τωρα μολις καταλαβα και την ασυστατη!
    εδω με βοηθησες ξανα εσυ!
    χαιρομαι που ειστε στην παρεα μας!
    boulboulaki ποσων το παντεσπανι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. κοιταχτε!
    βγητε και μιληστε διοτι με μανταλακια κρατω τα ματια μου!
    για παρτυ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. γεια σου κουτρουλοκαζανακι!
    και οτι εγερνα!
    ποσων επισκεψεις ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΨΟΦΙΑ,ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΡΙΑ.ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΙΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ,ΓΕΜΙΖΕΙ Η ΣΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ναι ναι!
    γεματες σαλες! αντε γιατι τωρα τελευταια ειχαμε μεινει μοναχες!
    τωρα που χειμωνιαζει να κανουμε βεγγερες! οι αντρες σου καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. που εισαι γιατρε μου?
    που εισαι boulboulaki μου μου μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΑΡΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΤΟ BOULBOULAKI ΤΟ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙΣΜΑ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ,ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. θα ερθει και αυτος! που θα παει? θα ερθει και θα το δαγκωσουμε ετσι που πηγε το πετρελαιο! με γαντακια θα γραφουμε στο laptopi!
    ωραια να τους εχεις ολους στο σπιτι!τρεις αντρες και ενα κουτρουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. boulboulaki ασε το τριψιμο!
    θα πατησω λασπες και θα σου ερθω!!
    στο λεω!
    βγες μανα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΣΤΕΛΙΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΩ ΠΑΣΤΕΛΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. κοριτσι σε αφηνω!
    καληνυχτα και ονειρα γλυκα!

    καληνυχτα σε ολους και αυριο παλι!
    φιλακια σε ολα τα μουτρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. κουτρουλο ΘΕΛΩ παστελι!!!!
    οπωσδηποτε!δεν εχω συνταγη!
    αντε καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΧΩ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΜΑΣΤΟΡΑ .ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΕΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΤΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΟΤΑΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. o john v xaroumenos akouge olo to gipedo na fwnazi vou vou voulgari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. πολυ καλες οι φωτογραφιες που εστειλε ο κ.Γιωργος.μαςπηγε παρα πολυ πισω χρονικα.μακαρι να τον συναντουσαμε απο κοντα.το καλοκαιρι που ειχε ερθει δεν καταφερα να τον δω μακαρι να ξαναερθει συντομα.πολλα φιλια σε ολους σας.μια Λειβαδιανη που ειναι μακρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή