Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Κυριακάτικο τραπέζι... για μένα

Πριν από λίγο τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού και λέω να τσιμπίσω κάτι μιας και έχω ξυπνήσει νωρίς. Λέω να φάω κάτι από τα πεσκέσια του χωριού. Λίγα πράγματα, δυο λουκάνικα, 5-6 σύσιρα, ένα μικρό κομμάτι λαδρί, λίγη γλύνα. Θα τα βάλω να ζεσταθούν σ' ένα τηγανάκι κι όταν τσιστιρίσουν θα σπάσω κι ένα αυγό. Θα φάω τυρί μαλαχτό από το Κόρθι και μερικά αγγουράκια έτσι για να καθαριστεί ο ουρανίσκος από τα μυρωδάτα χοιρινά. Φυσικά θα πιω και λίγο κρασί. Θα γευματίσω λιτά και Αντριώτικα, περίπου όπως έτρωγε η γιαγιά μου! Αν τώρα στραβώσει ο “στόμας” μου από το φουλάρισμα της χοληστερίνης ή ακόμη χειρότερα μου έρθει ντουβρουντζάς και κάνω τα ίσα πάνω... ένα θέλω να σας υπενθυμίσω: σ' αγαπώ! Μωρέ ναι, σας αγαπώ ! Άλλους πολύ, άλλους πάρα-πάρα-πολύ, μερικούς στα όρια της λατρείας, 2-3 πιο πάνω από όλα, όπως και να είναι όλους-ες σ΄ αγαπώ! Αντε, πάω να φάω.
Η Παναγιά μαζί μου!

166 σχόλια:

  1. Αχ, αυτή η λιτότητα αυτού του μπλογκόσπιτου με έχει κολάσει. Έλα να σου δώσω ρόκα από τον κήπο μας, αυτό είναι το κατάλληλο σαλατικό με τέτοια φαγητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. gyristroula2... μονο μια Ανδριώτισσα ... ουαου!!! Ρόκα! η μάνα μου λέει πως "βαζανε γύρω-γύρω ρόκα στα πιάτα"... αλλά οι σημερινές ρόκες, λέει πάλι η μάνα μου "δεν έχουν γούστο"!!! Δεν έχει γούστο, είναι μια γενική... πολύ συγκεκριμένη έκφραση, "δεν έχει γουστο!" που πάει να πει: μη ρωτήσεις γιατί... ουαου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΕΓΩ Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!!
    θα ηθελα να στο ειχα πει χρονια-χρονια πολλα πριν αλλα δεν σε ειχα τρακαρει!
    σιωπηλη εσυ,φωνακλου και γυριστρα εγω συχναζαμε σε χωρια μερη αλλα ΕΥΤΥΧΩΣ δεν το χασαμε!
    και τελικα αυτο "εχει γουστο",
    που δεν το χασαμε!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζω, ζω, μετά από το γουρούνι ζω! Ζω και ξανά-ζω! την σκαπούλαρα! Ζω! Α ρε φλέβες ελαστικές! Λάστιχο! Πολύ καλά γονίδια, από τον μπαμπά φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα σε όλους. Άρτι αφιχθείς από τα ανεμοδαρμένα Λειβάδια. Αν και μετά από την βόλτα στην Κουβάρα (εκεί καταλαβαίνεις αυτό το σλόγκαν που λέει δεν περπατάς αλλά πετάς) που είπε και ο Έτουλας δεν μπορώ να πω οτι είχα ξαναδεί αέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά στο προηγούμενο θέμα η φωτό είναι όλα τα λεφτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς Alectoris που δεν φυσούσε και σήμερα, οπότε είχες καλό ταξίδι, ύστερα από το ταρακούνημα της Κουβάρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α είχα κάνει το Meteo αρχική μου σελίδα πριν έρθω....Το μεσημέρι που έφευγα έπεφτε κουβάλημα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι το κουβάλημα του κλασσικού πλέον χειμωνιάτικου εργόχειρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Boul είδες η γιαγιά;;; Όντως....

    Έτουλα τα βάρη της οικογένειας....τι να κάνουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Alectoris ήρθες και έφερες τον αέρα, έφυγες και ξεκίνησε να βρέχεις. Όλα αυτά είναι σημαδιακά!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι ...λάθος χαχαχα...Φύσαγε λίγο όταν ήρθα και ψιχάλιζε λίγο όταν έφυγα....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το κακό είναι οτι έφυγα όταν το γύρισε σε βοριαδάκι Έτουλα....και ξέρεις τί σημαίνει αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οσα χρόνια τη ξέρω ίδια είναι! μη μπασκαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χιονίζει στην Βόρεια Ελλάδα και σίγουρα κατεβαίνουν τετραγωνικά, αν δεν έχουν κατέβει ήδη.
    Alectoris σε τρέλανα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρώτον Boul νομίζω οτι έχει αλλάξει λίγο...χαχαχαχα....Δεύτερον Έτουλα τι θέλεις να μην κοιμηθώ απόψε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οχι δεν εχει αλλαξει η γιαγια καθολου!(αν λετε για εκεινην)
    στην Πολη μας εβαλε ολες κατω στον ποδαροδρομο!
    καλησπερα και απο εμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α όσο γι'αυτό δεν μπορώ να πω τίποτα Καψοράχη.....Μακάρι να πάμε στα χρόνια της και να είμαστε τόσο ζωντανοί......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα έβλεπα κάποιες φωτό από την εκδρομή στην Πόλη....Όπως επίσης και το video από την επίδειξη μόδας....Καψοράχη τύφλα να έχουν τα τούρκικα μοντέλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντως σε πιάνει κάτι βλέποντας πως συντηρούν οι Τούρκοι τα μνημεία τους (παλάτια, κλπ) και πληρώνονται γι'αυτά βεβαίως βεβαίως και πως εμείς αντιμετωπίζουμε τα δικά μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας αφήνω διότι έχουμε ένα ραντεβού με κάτι γαυράκια.....Καληνύχτα σε όλους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ... και οι πέτρες αλλάζουν! μια χαρά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αστο αυτο alectoris! ειναι απο τα θεματα που πονουν!
    και δεν ειδες και αλλα που ειδαμε εμεις και ντραπηκαμε!
    εφαγες τα λουκανικα πουλακι μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλε που πας?
    μανια και αυτη με την μπαλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. boulboulaki τρωω ρυζογαλο που εφτιαξα μονη μου!
    μιλαμε κενταει ο παικτης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΑΡΧΙΣΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ,ΩΡΑΙΑ ΤΙ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΕΠΕΖΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΟΛΙΓΟΘΕΡΜΙΚΟ ΓΕΥΜΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ BOUL-BOUL.
    AΡXIZEI KAI O ΜΕΓΑΣ ΑΓΩΝ.ΧΑΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ .
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. με αυτην την εξομολογηση αγαπης(μ'αρεσουν αυτα!)χαλαλι παιδακι μου!
    αλλωστε δεν τρως ετσι και καθε μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εμφανίσθηκες πάνω που έλεγα να σου βάλω απουσία καψοράχη.
    Καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. γεια σου καζανοκουτρουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γεια σου καζανοετουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΩΣΕ ΣΥΝΤΑΓΗ ΡΥΖΟΓΑΛΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΥ J.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποιος είναι ο μεγας αγων; παίζει η Παναθα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΙ ΩΡΑΙΑ,ΜΑΖΕΥΤΉΚΑΜΕ ΠΑΛΙ.ΧΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΓΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.!!!!!!
    ΓΙΝΑΤΕ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΕΧΡΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ BOUL-BOUL...!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ρυζογαλο Γιωτης απο σακουλακι που βραζεις το γαλα και το ριχνεις μεσα!
    χα χα χα!!!
    αχ καζανοκουτρουλο μου αν εγω αρχισω να δινω συνταγες σε σενα θα γυρισει ο κοσμος τουμπα!!!

    καλησπερα γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΛΙΓΟ ΕΥΤΥΧΩΣ ...
    ΦΟΡΑΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    Ο ΓΙΑΤΡΟΘ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μην τολμησεις και το κουνησεις boulboulaki καηκες!
    οχι δεν παιζει η Παναθα!!!!
    νταξει???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ο γιατροθ! ο γιατροθ! ο θαυματουργοθ!
    τι κανει το καζανακι μου γιατρε? εσυ την βλεπεις πιο συχνα! εχασε και αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η Παναθα είναι η ομαδάρα μου! Ενταξει Καψοράχη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. και ο θρυλος η δικια μου!
    αλλα θα κατσω μαζι σου αποψε!!!
    (χι χι την σακατεψα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΔΩ ΕΝΑΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟ ΜΑΤΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΕΡΝΩ ΚΡΕΜΑ ΓΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΑΖΩ ΜΕ 1 ΛΙΤΡΟ ΓΑΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΛΟΥΔΑ ΛΕΜΟΝΙ ΚΑΙ 2-3 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΙΣ ΣΟΥΠΑΣ ΖΑΧΑΡΗ .ΕΧΩ ΒΡΑΣΕΙ ΤΟ ΡΥΖΙ ΜΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ Η ΚΡΕΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ.
    ΕΧΑΣΕ 10 ΤΩΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καψοράχη... άντε σεμνά και ταπεινά! Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. εγω ξεμεινα με τον πρασινο!
    ο κοκκινος πηγε να τον δει με τους φιλους του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΩΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ενταξει boulboulaki! μου μου μου!

    Κορινα γιατρε μου ΚΑΙ σεφ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ... ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγω τώρα θα πάω να πλύνω τα δόντια μου και μετά θα μετρήσω κατσικάκια! Ένα κατσικάκι στο μετόχι, δυο κατσικάκια στη Τρανή σπηλιά, τρία κατσικάκια στην Αγία Τριάδα, πέντε κατσικάκια στον Προφήτη Δανιήλ, δέκα κατσικάκια στο μοναστήρι! Χούρ! Χουρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. εγω κοριτσια τρελαινομαι για ρυζογαλο! το καλυτερο που εχω φαει στην ζωη μου ηταν απο την Ζωιτσα του Ζαννη στο μεσα χωριο,την γιαγια της Ελενιτσας!
    μυθικο ρυζογαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καληνυχτα boulboulaki!
    ονειρα γλυκα(οτι θα κερδισει η ομαδα σου ας πουμε!χι χι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΒΡΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ...
    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καληνυχτα κουτρουλοκαζανακι!

    γιατρε οι δυο μααααααας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. καληνυχτα και σε σενα γιατρουλη μου!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΧΑΛΑΡΑ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΡΙΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Mια καλημερα ειναι αυτη,πες την κι ας πεσει χαμω......
    επειδη ομως οι καλημερες οι δικες μας ειναι ομορφες και δεν ειναι για χαμω....
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΔΒΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ...
    ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ...

    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Γιώργος Φιλιππάκης
    Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

    Καλημέρα παιδιά
    με τη μινόρε ποδιά,
    το σχολικό που περνά
    τώρα πια δε μας παίρνει

    Τα σεντόνια φαρδιά
    και του καφέ η ευωδιά,
    Μια κασετίνα καρδιά
    κουβαλάμε στο χέρι,
    συντροφιά

    Πώς φοβάται ο γιατρός
    που το φαγάκι σου τρως,
    μα δε θυμάσαι ο φτωχός
    τι και ποιος κάνουν δύο

    Κι είν' ο πόθος κρυφός
    σαν μια κουρτίνα στο φως,
    Για να φεγγίζει ο καημός
    στης ζωής το βιβλίο
    σαν βαθμός

    Καλημέρα παιδιά
    με τα' ασημένια κλειδιά
    Κι απόψε παίζει η βραδιά
    δωρεάν στην πλατεία

    Τα πουλόβερ πλεχτά
    και κάτι γέλια πνιχτά,
    Για της ζωής τα' ανοιχτά
    εκπομπή, ησυχία

    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ VANCEREMOS ΣΤΗΝ ΖΩΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καλημερα γιατρε μου!
    venceremos!

    Nick καλως μας ηρθες!
    μηχανη βλεπω!γουσταρω!

    μια μηχανοβια παλαιοθεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.
    ΤΣΑΓΚΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΥΝΝΕΦΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλημέρα σε όλους....Χαιρετισμούς σε όλους τους Ολυμπιακούς.....χαχαχαχαχα (δεν άντεχα να μην το πω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕΡΝΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ...
    ΕΔΩ ΜΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΙΑ ΣΥΝΝΕΦΙΑ ...
    ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλημερα alectoris παιδι μου!
    εμαθα θα παρετε και πρωταθλημα στο ποδοσφαιρο ετσι?
    αφου κερδισατε και τον Θρασυβουλα.......χι χι χι!
    καλημερα κουτρουλο μου συννεφιασμενο!
    βγες βρε παλοηλιε να γελασει το κουτρουλοκαζανακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΤΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ... ΡΙΧΝΕΙ ΥΠΝΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΤΕΣΙΝΗ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥΣ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!!!
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο J.V ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΕΠΑΘΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥ{ΠΡΑΓΜΑ ΣΠΑΝΙΟ!!!!}.
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καψοράχη που θα πάει θα κάνουμε και ομάδα ποδοσφαίρου....αλλά όλα τα γαυράκια έιστε τα ίδια..τους λες για χτες και σου λένε ΄΄ναι αλλά στο ποδόσφαιρο, ναι αλλά στο σκάκι''κλπ. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. σε πειραζω βρε! χθες ειχαμε τα χαλια μας!
    δεν στραβωθηκα κιολας!
    με την αξια σας και μπραβο!
    μην το παμε σαν τους πολιτικους που ολοι λενε "ναι καναμε και εμεις αλλα και εσεις κλεβατε!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. alectoris καταλαβαινεις πιστευω ποσο σε συμπαθω για να τα λεω αυτα!!!!
    να το εκτιμησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ALECTORIS.ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.
    {ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΜΕΤΑΞΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΩ ΤΙΣ ΙΣΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ!!!!!!}ΧΑΧΑΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καψοράχη.....σήμερα είναι η ημέρα μας χαχαχα Θα κρατηθεί όμως στα πρακτικά η δήλωσή σου χαχα...κουτρουλό πρέπει απλά να βλέπεις την αλήθεια στην ζωή και αυτή χτε είχε χρώμα ΠΡΑΣΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Έτουλα τυχερέ το απόγευμα μπορείς να πας καμία βόλτα με αυτόν τον καιρό.....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Γειά σας και από εμένα.
    Χτες είχε show στον σύλλογο. Η βεγγέρα φοβερή και η Κατίνα η Σκανδάλενα, ΘΕΑ! Το τι ανέκδοτα είπε, δεν λέγεται. Καψοράχη είπε το ανέκδοτο με την απογείωση.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Γεία σου Alectoris. Είδες το έμαθα το ονοματάκι.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανέκδοτο που μας είπε χτες η Κατίνα.

    Ερώτηση:
    Ποιά είναι τα πιο σέξι επαγγέλματα;

    Απάντηση:
    Τακουνάς και Μανάβης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. γεια σου Λεο!
    μολις εμαθα οτι βυθιστηκε μια πλατφορμα στο Καρακοι Κωνσταντινουπολης εκει που φευγουν τα καραβακια!!!
    πηγαμε απο εκει εμεις?
    ειδες! μετα απο εμας βυθιζονται οι πλατφορμες! μαλλον ειχαμε φαει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλό Μεσημέρι σε όλους.
    Καλά να περνάτε. Τα λέμε.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Όχι Καψοράχη μου. Περάσαμε από εκαί αλλά δεν μπορούν να μας κατηγορήσουν τρεις εβδομάδες μετά. Λες για αυτό να μας κρατήσανε στα σύνορα; Δεν θα βρίκανε αποδείξεις και μας αφήσανε μετά.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Το alectoris παιδί μου. Φεύγω τώρα είναι και 10 και δεν με πληρώνουν για υπερωρίες. Αυριο πάλι.

    Φιλάκια σε όλους.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΑΛΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ{!} ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ.
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ...

    ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ

    1/2 κιλό βούτυρο γάλακτος
    250γρ.κερκύρας
    1 φλιτζάνι τσαγιού καλαμποκέλαιο.
    2 κιλά αλεύρι για όλες τις χρήσεις ή μαλακό
    2 κουταλάκια μπέκιν πάουντερ
    5 κορκούς
    1/5 με 2 φλιτζάνια ζάχαρη άχνη
    1 ποτηράκι του καφέ κονιάκ 7 αστέρων{!}
    περίπου 2 φλιτζάνια καβουρδισμένο αμύγδαλο
    λιγο τριμμένο γαρύφαλλο
    ανθόνερο για το πλάσιμο.

    Πρέπει να χτυπήσουμε το βούτυρο πολύ καλά μέχρι να ασπρίσει και μετά βάζουμε ολα τα υπόλοιπα υλικά χωρίς τα αμύγδαλα.
    Το αλεύρι το ριχνουμε λίγο-λίγο για να γίνει μια ζύμη μαλακή να πλάθεται.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΦΙΧΤΗ.Αλεύρη λοιπόν οσο σηκώσει.
    Και τέλος προσθέτουμε τα αμύγδαλα κομμένα.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΣΚΛΗΡΑΊΝΕΙ Η ΖΥΜΗ.
    Πλάθουμε τούς κουραμπιέδες σε ότι σχήμα θέλουμε και τους ψήνουμε γύρω στους 180 για 15-20 λεπτά.
    Πλάθοντας βρέχουμε τα χέρια μας με ανθόνερο.
    Μόλις βγούν από το φούρνο τούς ραντίζουμε με ανθόνερο.

    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΑΑΑΑΑ!!!!!!
    ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΝΤΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΜΠΟΛΙΚΗ ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. μπραβο κουτρουλοκαζανακι!!!!
    ωραιοι ακουγονται........

    ποτε θα τους φτιαξεις να ερθουμε να φαμε? χι χι χι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. μ'αρεσουν τρελλα οι κουραμπιεδες!
    δεν ειμαι γλυκατζου(ευτυχως!)αλλα οι κουραμπιεδες με ξετρελενουν!
    κι αν ειναι και λιγο ξεροκαμενοι....
    τι εγινε μονες αποψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΛΙΓΟ ΑΡΠΑΓΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ,ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. καλυτερα να μην τους τρακαρω πουθενα!καμια φορα παρακαλω να μην μου αρεσουν για να μην φαω 3-4!
    οι αντρες σου καλα?
    εγω στους δικους μου μολις εφτιαξα ορφανη μακαροναδα που τους αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ...
    ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΞΕΡΟΨΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΗΝΩ ΣΤΟΥΣ 200C ΓΙΑ 30'
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΥΟΥΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΜΜΜΜμμμμμ και η μακαρονάδα μου αρέσει επίσης...χαχα
    Καλά είναι ολα τα γλυκά μου.
    Εγώ εφαγα ένα γιαούρτι και ήταν παγωμένο και εχω παγώσει,τρέμω από το κρύο μου.χαχαχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. γιατρε μου ουουουου!!
    το boulboulaki τι εγινε?δουλευει ακομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. μη μιλατε για γιαουρτια!!!!ποναω!
    ειπα για μια εβδομαδα να μην συναντηθουμε πουθενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Καλώς την την ΚΟΡΙΝΑ.Εγώ τα ψήνω όλα σε μέτριο φούρνο.Αλλά τι σημασία έχει?Ξεροψημένοι να είναι και σε τι βαθμούς δεν πειράζει,ετσι καψοράχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΙΑ ...
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ ...
    ΕΓΩ ΤΡΩΩ ΚΟΥΑΚΕΡ ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΔΕΝ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ...
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΦΑΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. οχι ματια μου! ας μοιαζουν λιγουλακι του Ομπαμα και δεν πανε να πνιγουνε οι βαθμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. κουακερ μαλακτικο?
    αυτο συστηνεις γιατρε για το εντερο η θα το παρουμε στο χερι αν φαμε?

    κουακερ ετρωγα μικρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΟΥΑΚΕΡ,ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ελα boulboulaki!
    για σενα θα φτιαξουμε κουακερ με λουκανικα και λουζες!
    και σισιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ...
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΡΟΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΣΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΝΑΙ,ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΜΕ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ 'Η ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΜΕΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. τι κουακερ το βραζεις με γαλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΡΩΤΗΣΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΣΜΥΡΝΙΑ ΚΟΥΛΙΤΣΑ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. κουτρουλο την Κυριακη ειπα στον μπαμπα μου για την φωτο που ειναι και η μαμα σου και η αντιδραση του μαζι με την Χρυσανθη να συμφωνει ηταν "αααα!!η Κατερνουλα! τι καλη ψυχη!" τους πηραν τα ζουμια σου λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΟΧΙ ΒΡΕ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΤΗΝ ΒΡΩΜΗ ΩΜΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΚΡΕΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΥΓΑ ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ 1 ΑΣΠΡΑΔΙ,ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΛΕΥΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΑΝΔΡΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ .ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ 1962 ΕΔΩ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΡΩΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ... ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΩ ΟΛΕΣ ... ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΜΑΜΑΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. μπραβο ρε γιατρε!δουλεψε με!
    νομιζα οτι τρωγεται σαν τα δημητριακα στο γαλα!
    μικρη ετρωγα σου λεω!δεν το εφτιαχνα εγω!
    αντεεεεε!!!!ααααααα!!!ααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΚΡΟΚΟΥΣ ΑΥΓΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΝΑΙ ΒΑΛΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΜΑΜΑ.ΧΑΧΑΑΧΑ
    ΑΑΑΑΑ!!!!ΚΕΤΕΡΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΣΟΥΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. boulboulakiiii!!!!
    αυτες μιλουν για κουραμπιεδες και κροκους και εγω κλαιωωωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΜΗ ΚΛΑΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ.ΚΟΡΙΝΑ ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΚΟΥΑΚΕΡ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ... ΠΟΣΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Η ΒΡΩΜΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΦΡΥΓΑΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΙΔΕΣ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ?ΑΛΛΑΞΑ ΘΕΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. οχι,οχι να μιλατε για κουραμπιεδες μου αρεσει.........
    ο γιατροθ με πληγωθε!!!!!!αντε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΟΥΠΕΣ ...
    ΜΕΧΡΙ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. παχαινει εεεεε!
    ασε δεν τρωω........

    θα φαω κουραμπιεδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΠΟΛΥ ΠΑΕΙ.
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ,ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ?ΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕ ΠΩΡΩΝΕΙΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. και να ηθελα να παω για κουραμπιε που να τον βρω!

    ααααααααα!!!!αααααααααα!
    θελω κουραμπιεεεεε!!!!!!!

    (κουτρουλο κλαιω επειδη αρεθει θτον γιατρο!!χι χι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Η BOUL ΜΑΣ ΕΦΤΥΣΕ ΑΠΟΨΕ ... ΝΑ ΜΗ ΜΑΤΙΑΣΤΟΥΜΕ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. το σκεφτηκα πονηρογιατρε!

    πλακα-πλακα μου ανοιξε η ορεξη για κουραμπιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ειμαστε τρεις φτωχοι και ερημοι κουμποϊς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΝΑ ΒΡΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΝΤΟΛΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ο ραταπλαν! ποιος θα ηταν αραγε ο ραταπλαν?
    χε χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΛΕΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ 2 ΜΟΝΟΥΣ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΦΕΥΓΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ... ΕΛΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?ΩΡΑΙΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. και οτι θα το ελεγα και εγω!
    παω να ισιωσω!
    καληνυχτα κοριτσουδια κουραμπιεδατα!
    φιλακια πολλα-πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. εγω δεν φευγω για εργο!
    ο γοητας βλεπει Τατουλη!
    ελα γιατρε!
    ααααααα!!!!αααααααα! δεν θελω Τατουληηηηηηη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. καληνυχτα κοριτσια!
    καληνυχτα εξαφανισμενο boulboulaki!
    καληνυχτα blog!

    καληνυχτα Ντολι!
    καληνυχτα ρανταπλαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΤΑΤΟΥΛΗΗΗΗΗΗ ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΝΑ ΙΣΙΩΣΩ,ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ!!!!!!!!
    ΑΚΟΥ ΣΑΣ ΦΤΥΝΩ!!!!!!!!!
    {ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΩ ΚΟΡΙΝΑ}
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ NICK.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. γεια σου Νick!
    πανω στις καληνυχτες επεσες!
    δεν μου απαντησες!
    εχεις μηχανη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. και καληνυχτα.....χιχιχι αργα μπηκα φαινεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. και εκεινος δεν απαντησε........
    καληνυχτα Νick!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. και εγω! aprilia strada (πηγασος)660
    εγω καθομαι απο πισω!!!χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ευχαριστω! ευχομαι και εσυ με την δικια σου να περνας καλα! να κανεις ομορφες βολτες και ταξιδια!
    η μηχανη δεν ειναι μονο μεταφορικο μεσο! ειναι και τροπος ζωης!
    καλη σου νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή