Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Τα ρόδια της Ανδρου




Χθες ήρθε η μάνα μου από το νησί με ρόδια από τον κήπο της θείας Ερηνιώς που η θεία Βιολέτα έκοψε για χάρη μου, ρόδια σα χειροβομβίδες έτοιμα να σκάσουν, να σκορπίσουν ευτυχία παντού... Λατρεύω τα ρόδια, μ' αρέσει να τα τρώω παπούδα - παπούδα, σε μπολ με ζάχαρη και κανέλα, να τα στύβω στον αποχυμωτή, να πίνω σφηνάκια με πάγο και βότκα. Μ' αρέσει να φτιάχνω πράσινες σαλάτες για τον Μιχάλη, μ' αρέσει να τα βλέπω ν' αλλάζουν χρώμα, σχήμα, να μαζεύουν, να σουρώνουν, από βαριά γεμάτα χυμούς να γίνονται ελαφρά, πούπουλα...
Η μάνα μου βέβαια δεν έφερε μόνο ρούδια από την Άντρο κάποια άλλη στιγμή θα περιγράψω τι κουβάλησε μαζί της. Ένα μόνο θα σας πω ο Νίκος Γ. που την έφερε τηλεφώνησε στον John V. : “πάρε νταλίκα και έλα στη Ραφήνα”

135 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΡΙΤΣΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΣΑΣ... ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΦΕΡΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ροδιά τετράκλωνη

    Στίχοι: Πάνος Κοκκινόπουλος
    Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
    Πρώτη εκτέλεση: Μαίρη Λίντα

    Αχνά χαράματα, σιγά
    σαν τρεμοπαίζει η Πούλια
    θα μαραθούν τα γιασεμιά
    θα μαραθούν τα γιούλια.

    Μα εσύ θα είσαι μοναχή
    γερμένη στο περβάζι
    και θα θωρείς τη χρυσαυγή
    τα πέπλα της ν' αλλάζει.

    Ροδιά μου εσύ τετράκλωνη
    στολίδι της αυλής μου
    ανάπαυση της προσμονής
    νεράκι της πληγής μου.

    Θα 'ρθείς στο σπίτι μας ξανά
    μ' εμέ να σμίξεις πάλι
    και δυό κρινάκια τ' Απριλιού
    να βάλεις στ' ανθογυάλι.

    Στα χέρια μου σε σήκωσα
    σ' ανύψωσα ως τ' αστέρια
    και σμάρια να φτερούγισαν
    στα στήθια περιστέρια.

    Με της χαράς το ξύπνημα
    με της φυγής τον πόνο
    κι από τα τότε καρτερώ
    το γυρισμό σου μόνο.

    Ροδιά μου εσύ τετράκλωνη
    ………………………………………

    Θα 'ρθείς στο σπίτι μας ξανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις ανακάλυψα το blog!
    Είμαι κι εγώ από το Αλαδινού της Ανδρου και ακόμα γεύομαι τα καταπληκτικά ρόδια από τη ροδιά που ήρθα να αποσπάσω.
    Χαίρομαι πολύ που υπάρχει αυτό το blog που μου θυμίζει το νησί, αν και σιγά μην το ξεχνάω ποτέ.
    Το blog μας είναι το simmoria.blogspot.com.

    Πάω να σας βάλω στις προτάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

    Αρχαία Ελλάδα: 'Έμβλημα της 'Ήρας, της Δήμητρας και της Περσεφόνης δηλώνει την Περιοδική Επιστροφή της Άνοιξης και της γονιμότητας πάνω στην Γη.
    Στη διάρκεια των εορτών της Δήμητρας (τα "Θεσμοφόρια"), οι Αθηναίες έτρωγαν τα μικροσκοπικά λαμπερά σπόρια για να αποκτήσουν γονιμότητα και ευημερία. Η Αφροδίτη συνέδεσε το όνομά της με την καταγωγή του ροδιού μιάς και, όπως μας λέει ο μύθος, η ίδια φύτεψε την πρώτη ροδιά στην Κύπρο. Η Ήρα τέλος, η μητέρα των Θεών, θεωρείται η προστάτιδα του γάμου και της γονιμότητας και η ίδια κρατάει στο δεξί της χέρι ένα ρόδι.

    Στην Ελληνική Μυθολογία έχουμε πολλές αναφορές στην Ροδιά. Ο πιο παλαιός μύθος είναι ίσως αυτός που συνδέει την Ροδιά με τον Ωρίωνα. Ο Ωρίων, ήταν ένας από τους μεγαλύτερους και λαμπρότερους αστερισμούς, ήταν ένας πελώριος Γίγας, γιός της Γης και ξακουστός για την ομορφιά του. Ήταν λέει, άξιος κυνηγός και σκότωνε τ’ αγρίμια με χάλκινο ρόπαλο. Σύμφωνα με το Μύθο, ο Ωρίων νυμφεύθηκε την Σίδη, αλλά δεν στάθηκε τυχερός: Η Σίδη παινεύτηκε πως είναι πιό όμορφη από την Ήρα και για τιμωρία η θεά την έστειλε στον Κάτω κόσμο όπου μεταμορφώθηκε σε Ροδιά. Η Σίδη, δηλαδή το Ρόδι, συνδέεται όπως θα δούμε και παρακάτω, με την μνήμη των νεκρών στη σχέση τους με τον κάτω κόσμο.

    Σύμφωνα με άλλους μύθους, η Ροδιά φύτρωσε από το αίμα του Ζαγρέα Διονύσου αλλά και του Αττι - Αδωνη. Επίσης στον τάφο του Πολυνείκη, του γιού του Οιδίποδα φύτρωσε, σύμφωνα με την θέληση των Ερινύων μια Ροδιά, που οι καρποί της έσταζαν αίμα όταν τους άνοιγες.
    Είναι επίσης το δένδρο που φύτρωσε από το αίμα τον Διονύσου.
    Οι Ιερείς της Δήμητρας, στην Ελευσίνα, οι Ιεροφάντες, ήταν στεφανωμένοι με κλαδιά ροδιάς κατά την διάρκεια των μεγάλων μυστηρίων.
    Το φρούτο το ίδιο απαγορευόταν στους μύστες γιατί, ως σύμβολο γονιμότητας, φέρει την ιδιότητα να κάνει να κατεβαίνουν οι Ψυχές στη σάρκα.

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ,Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΔΙ ΕΙΝΑΙ

    Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, Α, Ε, σίδηρο, κάλιο και αντιοξειδωτικές φυτοχημικές ουσίες όπως οι πολυφαινόλες. Περιέχει επίσης ψηλές ποσότητες φυτικών ινών ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

    Το ρόδι περιέχει ψηλές ποσότητες αντιοξειδωτικών ουσιών. Η συγκέντρωση των ευεργετικών αυτών ουσιών για τον άνθρωπο, είναι 3 φορές μεγαλύτερη από ότι στο κόκκινο κρασί και στο πράσινο τσάι.

    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΟΡΙΝΑ,ΦΑΤΣΑ...
    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ Η ΡΟΔΙΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΡΙΖΕΣ?ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΡΟΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΣΤΡΟ-ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ.ΚΕΡΝΑΜΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΚΡΑΣΙ ΛΟΓΩ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρακί, ρακί να πιείτε αν είστε εκεί και να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟ ΚΡΑΣΙ,ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΕΧΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ ΝΑ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ...
    ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΣΤΡΟ-ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ(υπέροχο παρατσούκλι) καλως ήρθατε, θα ψάξουμε (με την καλή έννοια) το blog σας, Κουτρουλό πιάσε ένα ρακί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΚΕΡΑΣΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΡΑΚΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΟΥΦΕΣ.ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΡΑΚΑΚΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΣΤΡΟ-ΣΥΝΜΜΟΡΙΤΕΣ καλως ορισατε και καλως να μεινετε!!!
    θα σας ερθω επισκεψη μετα το μεσημεριανι φαγητο!
    συντροφοι μου λειψατε!
    boulbouloμαμα καλως ορισες στην πολη!
    χαιρετισμους απο Χρυσανθη-Ηλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η μάνα μου σας ευχαριστεί για τα καλωσορίσματα, στέλνει πολλά φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδιά κουτρούλικα!
    Είστε τρελοναντριώτες τελικά!!
    Ευχόμαστε το blog μας να σας ψυχαγωγήσει, σύντομα θα κάνουμε αφιέρωμα στη νησάρα!!!

    simmoria.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παιδακια τι κανετε?
    εγω μαγειρευω,σιδερωνω και κανω ψωμι!
    ετσι ειμαι εγω! την εδβομαδα ολη κανω καριερα και το Σαββατοκυριακο την Φιλιπινεζα!
    Μου αρεσει ομως!(να κανω την Φιλιπινεζα εννοω!)ισως αν το εκανα καθε μερα..........να το βαριομουν!
    τρελοαντριωτες ναι ειμαστε!
    και καλα κανουμε!
    φιλακια πολλα θα τα πουμε οπωσδηποτε το βραδυ!
    φιλακιααααααα!!!!!!

    boulboulaki θα πω στην κορινα μετα την ρεγγα να πιουμε και ροδοχυμο κατακοκκινο στα κατασπρα πλακακια!!χε χε χε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είμαστε Ζουλού δεν είμαστε Παπούα,
    είμαστε δισέγγονα των άγριων Λιλιπούα".
    δηλαδή λωλο-Λειβαδιανοί!
    Καψοράχη το καλό που σου θέλω να βγάλεις τέτοιες σκέψεις από το μυαλουδάκι σου! Μου εχει φύγει ο τάκος. Πονάνε τα παχάκια μου από τη δουλειά. Επρεπε να το πουλήσω και ν' αγοράσω στη Πολιτεία ένα που είχα βρει σε τιμή ευκαιρίας. Κρίμα το έχασα! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΗΣΥΧΑ-ΗΣΥΧΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ANEMOMYLOS2 ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑΣ ΠΙΑ GYRISTROULAS,ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ!!!!!!!!!!!!ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.
    ΤΟ ΞΑΛΦΑΚΟΥΚΙ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΛΙ.
    ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΑΛΦΑΚΟΥΚΙ!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ ,ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΥ ΤΑΊΡΙΑΖΕ ΤΟ ΞΑΛΦΑΚΟΥΚΙ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΛΙ?
    ΤΙ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΑΓΑΠΗΤΗ GYRISTROULA ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΦΑΪ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαραλαμπε προσεχε αγορι μου!


    λοιπον...
    τα ροδια μικρη τα εκοβα απο το δεντρο και τα ετρωγα επι τοπου!!
    λεκεδες στα μουτρα στα ρουχα στα παπουτσια παντου!
    τραβουσε τα μαλλια της η Χρυσανθη ετρωγα και καμια μπουφλα αραια και που!
    ωραια πραγματα!!!
    boulboulaki δεν ξερω.....θα το συζητησω με την Κορινα και θα σου πουμε τι αποφασισαμε!!!χι χι χι!!!
    κουτρουλοκαζανακι μου γλυκο εσυ...
    με τις αποριες σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι γοητευτικός ο Babakas Καψοράχη πως να το κάνουμε και φυσικά έχει δίκιο όταν λέει:
    "αυτό δεν είναι σόι,
    δυναστεία είναι"
    Φτου φτου να μη σε ματιάσουνε ξαδελφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ!!!
    ΤΙ ΨΩΜΙΑ ,ΤΙ ΦΑΓΙΑ,ΤΙ ΣΙΔΕΡΟ...ΝΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ BLOG...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήμουν σίγουρη Καψοράχη πως κάπως έτσι θα έτρωγες τα ρόδια. Δεν σε φανταζόμουν να τα ξεπαπουδιάζεις για να τα φας με το κουταλάκι. Χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΑ ΛΕΣ BOUL-BOUL ΣΑ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΙΑ ΧΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΖΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΦΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΗ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γεια σας πουλακια μου!
    το "Χαραλαμπε προσεχε" το ειπα διοτι σκιαχτηκα που ειδα την φωτο του με βιολι παρακαλω πανω απο περιγραφη(μπρρρρ!!)σφαξιματος!!!!
    κατα τα αλλα σιγα το νοικοκυριο κοριτσια! καθε ΣΒΚ τα κανω αυτα αντε και μεσοβδομαδα φαγακι!
    το δε ψωμι...ριχνω στον αρτοπαρασκευαστη τα υλικα και γινεται μονο του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καψοράχη μη φας όλα τα ρόδια άφησε τίποτα και για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΝΔΡΙΩΤΙΣΑ ΚΑΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κορίνα έχουμε βεγγέρα για καμ του δώθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ETOULA.
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΑ ΟΡΓΩΣΑΤΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΠΑΛΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ναι Boul όλα καλά.
    Είδα την φωτογραφία του μπαρμπα Γίαννη και θυμήθηκα πολλά, αλήθεια που τη βρήκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμφωνώ, τα χεράκια μου σα γυαλόχαρτο είναι από τα απορρυπαντικά! χε,χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΟΡΙΝΑ ΟΛΟ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ,ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...?
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟΝ ΠΟΔΑΡΟΔΡΟΜΟ....ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Την πήρε η μάνα μου από την Αρετή, ο θείος σου ήταν πολύ καλός φίλος με τον πατέρα μου. Ηθελα πολύ καιρό να βάλω τη φωτογραφία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο Alectoris τα όργωσε μόνος του τα βουνά γιατί είχα κάποιες "αγγαρείες" να κάνω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γεια σου Ετουλα ξαδελφε!
    κοριτσια σας ορκιζομαι.......ΔΕΝ ΕΜΑΙ ΚΑΛΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ!!!!!
    ουτε καν καλο παιδι.....χι χι χι!!!

    που εισαι γιατρε μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και για να εκτονωθώ έβαλα την φωτογραφία με το λαγό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ναι, ναι...
    τα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο, τα κακά πάνε παντού
    εντάξει μας έπεισες τώρα! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΙΑ ...ΜΗ ΣΕ ΠΟΥΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ,ΧΑΧΑΧΑ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ,ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΡΕ ΤΗΣ....!!!!!!!??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΘΑ ...ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΓΙΑΤΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ Σ/ΚΑ ΑΚΟΜΑ .ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΛΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εχω βήχα, πίνω τσάι του βουνού. Καλά κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπερα σας!Μολις γυρισα απο ταξιδακι αστραπη στην Καρυστο.Φαι, ποτο και ξενυχτι"αβερτα".Ομως ηταν καλο για να γεμισουν οι μπαταριες.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μολις εκανα μια αμαρτια (σαν κακο παιδι που ειμαι)
    εκοψα μια ζεστη φετα ψωμι φρεσκο και την αλειψα με βουτυρο!!!μιαμ μιαμ!

    παλι γιαουρτια αυριο gamoti μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΡΑΣΗ 'ΤΡΩΣ,ΠΙΝΕΙΣ,ΚΛ.... ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΑΣΤΡΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ελα γιατρε μου,που ησουν?

    καλως την ασυστατη!δεν ειχε μποφορια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΨΩΜΙ.ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΖΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. η συμβουλη γιατρου ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ .. ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΝΑ ΤΟ ΑΕΡΙΣΩ ΛΙΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΩΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. το αερισες??

    boulboulaki για τον βηχα καλο ειναι το χαμομηλι με μελι!
    ουπς!κανω και εγω τον γιατρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΩΓΩΘΑΚΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΓΉΠΕΔΟ!!!!!
    ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΠΟΥ ΝΑ 'ΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΨΩΜΙ ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΓΑΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΤΖΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΙΑ ΜΑΣ ...
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΚΙ ΜΕ ΜΕΛΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΖΕΣΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΩΓΩΘΑΚΙ να μη σε ρωτησω τι ομάδα είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΛΙΓΟ ΖΕΣΤΟ ΜΕΛΙ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ .
    ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι το ήθελα, αν πιω όλα όσα μου λέτε θα κάνω εμετό. Φτάνει δεν θέλω άλλο, θα πάρω μια κουταλιά σιρόπι. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ...ΠΟΥ ΤΡΕΞΑΜΕ ΝΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΠΟΡΕΨΟΥΜΕ...ΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ελα ματια μου! πιες λιγο ρακακι!
    θα πας αυριο λεβεντισα στον Αι-Πηγασο!

    ασυστατη πες μου οτι ο παιδικος μου φιλος ειναι κοκκινος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΟΤΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΖΕΣΤΟ ΓΑΛΑ ΜΕ ΜΕΛΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΝΝΟΓΟΝΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ωραια η εξωτικη Καρυστος με τις τυροπιταρες της, τις κουρκουμπινες της αλλα λουκανικα σαν τα Αντριωτικα πουθενα!!!!και επειδη με ολα αυτα περι φαγητου μου ανοιξε η ορεξη παω για γιαουρτι για να ερθω στα "ισια" μου μετα το χθεσινο φαγοποτι.Βoul-boul η φωτογραφια του μπαρμπα-Γιαννη μου αρεσε πολυ και μου εφερε στο μυαλο γλυκες θυμησες!σε ευχαριστουμε!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ και ΓΩΓΩΘΑΚΙ(απο την εξισου εξωτικη Αθηνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλά μέχρι να μπουν τα πράγματα στη θέση τους έναν εκνευρισμό τον έχω! Αφήστε που θέλω να μου λένε: “ναι, μάλιστα”
    Η ανακατασκευή του μπάνιου διάβρωσε τον χαρακτήρα μου!Σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΛΟΙΠΟΝ ΗΡΘΕ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΑΣΚΌΛ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ {ΠΟΣΑ ΚΑΣΚΟΛ ΕΧΟΥΜΕ?}ΚΑΤΑΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γωγωθάκι στείλε φωτογραφίες, χέρι με χέρι στον John V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΠΑΝΙΟ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΔΟΖΟΥΜΟ ΣΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ναι,μαλιστα boulboulaki μου!!!!!!

    γ--ω τα πλακακια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΜΙΑ ΡΟΖ ΠΙΝΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΟΜΙΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ...
    ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. γιατρε μου! το ηξερα!

    (σσσσσσ!!!!μη την αγριευεις!πες της "ναι μαλιστα" και εσυ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καψοράχη μη κάνεις πλάκα, είμαι καρκίνος στο ζώδιο. Δεν μας αρέσει να μας αλλάζουν το σπίτι, είμαι ένα μικρό τρυφερό καβουράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΛΕΩ 'ΝΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ' ...
    ΚΑΒΟΥΡΟBOULBOULAKI ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΒΟΥΡΑΚΙ!!!

    φρουρος θα κατσω εξω απο το μπανιο σου!!!
    πισω ολοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΒΟΥΡΟΚΑΡΑΒΙΔΟΓΑΡΙΔΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΕΙΠΕΣ 'ΠΙΣΩ' ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ?ΧΑ ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. μη μιλας για φαϊ!!
    ηρθε και παγωσε το βουτυρο στον οισοφαγο και εχω και τυψεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. (σσσσσσσ!!!οχι παιδι μου!δεν βλεπεις που την πηρε το παραπονο? να ηρεμησει πρωτα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ...
    ΕΛΑ ΒΡΕ BOUL ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΟ ΛΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΣΟΥ ...
    ΟΧΙ ΦΕΤΟΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ο JOHN.V ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΒΟΥΡΟΨΥΧΕΣ,ΜΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΙΣ ΒΡΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. χα χα χα! απιστευτες ειμαστε!
    αυτα βλεπουν απο τα αλλα blog και μας ερχονται!
    λενε παμε στα αλαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Γειά σου Καψοράχη.
    Κουτρουλό πες του John V. να κουλάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΝΑ,ΝΑΙ ΑΥΤΕΣ.ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΣΥΛΟ ΑΛΑΛΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Εγω Καψοραχούλα μου! χε, χε
    Δεν είναι πολύ όμορφη λέξη: άλαλο
    Η αγαπημένη μου πάντως είναι αχάβαδος, αχαβαδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο J.V.ΜΕΧΡΙ ΤΗΛ.ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ...
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. BOUL-BOUL ΕΙΣΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ειμαι και αλαλο και αχαβαδη και δεν καταλαβα τι ψαχνετε νυχτιατικα!
    καβουροψυχες?

    δεν ειμαι καλα γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Οχι, αύριο τελειώνω με τους μαστόρους, στο γραφειάκι είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΝΑΙ ΒΡΕ ΚΑΒΟΥΡΟΨΥΧΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΜΥΡΙΣΑΝ ΚΙ ΟΛΑΣ...ΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΓΚΟΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΨΩΜΟΒΟΥΤΥΡΟ>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Μόλις μου ήρθε μια φωτο, θα σας αφήσω για λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΜΟΝΟ,ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ...ΧΙΧΙΧΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Παναγία μου! Αντε από τη μια η αγάπη για το σόι από την άλλη... τι με βρήκε απόψε! Θα την βάλω σε λίγο. Α όλα κι όλα το σόι είναι σόι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΝΗΡΗ ΕΙΝΑΙ Η FOTO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΟΡΙΝΑ,ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΠΩΣ ΤΡΟΜΑΞΕ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. τι βλεπετε ρε! τι βλεπετε που εγω δεν το βλεπω?
    αααααααααα!!!!!αααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΑΝΕΝΑ ΓΥΜΝΟ ΜΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ,ΘΑ ΧΑΡΕΙΣ ΠΟΛΥ....ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΚΛΑΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...
    ΚΛΑΘΕ ΚΛΑΘΕ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ ΜΙΚΡΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΚΟΡΙΝΑ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΞΩ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ... ΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Για να ηρεμησουμε λιγο με τα φαγητα,εφαγα γιαουρτι 2% και συ κουτρουλο μιλας για καβουροψυχες,το ετερο ημισυ τρωει μπακαλιαρο στη Ραφηνα,λυπηθειτε με την γυναικα!καψοραχη μου κοκκινος,και κατακοκκινος ο γιος!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ J.V ΜΕ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ...
    ΟΧΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ BOUL ΜΗ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΝΑ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟ.

    O ΑΤΥΧΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ

    Ένας τύπος βλέπει την γυναίκα του να φοράει ένα δαχτυλίδι με ένα τεράστιο διαμάντι, το οποίο είναι και πανάκριβο, και την ρωτάει: Ρε γυναίκα που το βρήκες αυτό το δαχτυλίδι; Αυτό κάνει μια περιουσία...

    - Που να σου τα λέω άντρα μου. Εχθές που είχα πάει για καφέ με μια φίλη μου, πάω στην τουαλέτα της καφετέριας που καθόμασταν και τι βλέπω..! Μέσα στον νιπτήρα ήταν αυτό το πανέμορφο δαχτυλίδι! Κοιτάζω τριγύρω, δεν βλέπω κανέναν και το πήρα!!!
    Περνάνε μερικές μέρες και ο τύπος βλέπει την γυναίκα του που γυρνούσε από την βόλτα, να φοράει μια πανάκριβη γούνα.

    - Τι είναι αυτό ρε γυναίκα; Που την βρήκες αυτή τη γούνα;

    - Aσε άντρα μου που να στα λέω. Κάνανε λάθος στην γκαρνταρόμπα του μαγαζιού που καθόμασταν με τη φίλη μου και αντί για το παλτό μου, μου έδωσαν αυτή τη γούνα. Χαζή είμαι κι εγώ; Την πήρα και εξαφανίστηκα!

    Κι ο άντρας: Τι να σου πω ρε γυναίκα... Είσαι πολύ τυχερή. Εγώ ένα σώβρακο βρήκα στο κρεβάτι μας και αυτό μου είναι μικρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Πανάθα μου συγνώμη, η Αγία οικογένεια τι να κάνω!
    Βρέθηκα σε δίλημμα
    Παο ολε, Παο ολε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ευγε ασυστατη παιδι μου!
    μπραβο να του πεις! και διαπαιδαγωγιση σωστη στα παιδια!
    ευγε! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Μη μου λες τετοια Κορίνα για την κατεβάζω, αν δεν ηταν ο μικρός σιγά που θα έβαζα τον John V. με κόκκινο κασκολ. Δεν φτάνει που του τηλεφωνώ κι ακουω στην αναμονή τον υμνο του εξω από δω... Αντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΤΙ ΤΡΑΒΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΡΕ BOUL-BOUL.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟ.ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ....
    ΟΚ ΚΑΨΟΡΑΧΗ?ΧΑΡΗΚΕΣ ΕΤΣΙ?
    ΠΟΛΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΒΟΥ...ΚΟ ΣΗΜΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΕΕΕ!!!!!
    ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!
    Α ρε JOHN V!!ΜΕΓΑΛΕ!!!!!!

    μπραβο boulboulaki!!!!σε παραδεχομαι!εγω δεν θα εβαζα βαζελο ας ηταν και ο Θεος ο ιδιος!
    εισαι μεγαλη ψυχη!ΑΔΕΛΦΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΜΩΡΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑΝΙ ...
    ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΤΙΣ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΜΑΓΟΥΛΙΤΣΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Θα τους κατεβάσω, μη με τσιτώνεις.
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. καληνυχτα παιδακια!παω και εγω να αραξω!
    φιλακια πολλα σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ,ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μπραβο JOHN V.Παντα τετοια!!!!
    Μη στεναχωριεσαι boul-boul καποτε θα δικαιωθεις για τις θυσιες που εχεις κανει.και για να μην ξεχνιομαστε ΘΡΥΛΛΛΛΛΟΣ!!!!!!!!!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ...ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    JOHN.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΝΑ ΜΕ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ? ΘΕΙΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΥΤΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΟ?

    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.Ευτυχια μεσα τα κεφαλια παλι?Οσο για τον χειρισμο του υπολογιστη ειχα καλη δασκαλα!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΑΧ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
    Μουσική: Διονύσης Τσακνής
    Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας & Διονύσης Τσακνής ( Ντουέτο )
    Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Τσακνής & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ( Ντουέτο )

    Τη μέρα αυτή που διάλεξα
    εδώ μπροστά σας να σταθώ
    τραγούδια και μισόλογα
    στο φως να καταθέσω

    Πώς πήρα τέτοια απόφαση
    δεν ξέρω αν θ' αντέξω
    η μέρα αυτή θυμίζει μακελειό

    Νοέμβρης ήταν η χρονιά
    κι εδώ γινόταν του χαμού
    εγώ ήμουν δεκαεννιά
    κι αυτή εβδομηντατρία

    Και να που ερωτεύτηκα
    κάποια χρονολογία
    κι ο έρωτας κρατάει για καιρό

    Μα έχει ο καιρός γυρίσματα
    μεγάλωσε κι αυτή κι εγώ
    μεγάλωσαν κι οι φίλοι μου
    εκεί γύρω στα σαράντα

    Στα κόμματα γαντζώθηκαν
    κι εγώ δεν ξέρω τι να πω
    και άλλοι στο σπιτάκι τους για πάντα

    Η απόσταση μας έσωσε
    μα οι θύμησες πληγώνουν
    και λέμε σαν βρισκόμαστε
    τα ίδια και τα ίδια

    Μα νιώθω σαν μικρό παιδί
    που πάλι το μαλώσανε
    και φεύγω σε μια άγονη επαρχία

    Κοιτάζω πάλι πίσω μου
    δυο γιους απόκτησα κι εγώ
    δεκαεφτά Νοέμβρηδες
    μου βάρυναν την πλάτη

    Σημαίες και γαρύφαλλα
    εμπόριο κι απάτη
    και λόγοι επισήμων στο κενό

    Κρατάω το στόμα μου κλειστό
    τα χείλη μου ματώσανε
    κι αυτοί που μας προδώσανε
    ανέραστοι να μείνουν

    Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε
    αυτό έχω μόνο να τους πω
    τα όνειρα των εραστών δε σβήνουν

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ,ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Καλημερα και απο εμενα παιδακια!
    εχεις δικιο κουτρουλο μου!
    ειναι μερα μνημης! αλλα ποσοι θυμουνται αραγε?και ΠΩΣ θυμουνται!
    .............
    τα πρωτα χρονια πηγαινα..........
    θυμαμαι με την κορη μου στον μαρσιπο!
    μετα πλακωσαν τα σουβλακια,τα γαρυφαλλα και οι πολιτικαντηδες!!

    αυτοι ειναι που με ενοχλουν περισσοτερο!!!


    "χαρα να σε γιαουρτωνα εκει που ρητορευεις...ΠΟΝΗΡΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ!!"
    Δ.ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Φύγανε τα πουλιά γι' αλλού
    μα εγώ στο κύμα του γιαλού
    θεμέλιωσα το σπιτικό
    να τ' αποσώσω δεν μπορώ.

    Όνειρα που 'κανα κρυφά
    για τα παιδιά που ανάθρεφα,
    ποιος το 'λεγε πως θε να μου
    τα στείλουνε του σκοτωμού.

    Oδυσσέας Ελύτης: Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ...
    ΑΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ... ΤΟ ΑΦΤΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ...
    ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟ 'ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ... ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ' ...
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ 'Η ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ...
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. παιδια να σας εξομολογηθω κατι απο την ψυχουλα μου!
    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!!ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ αβασταχτα για μενα!!!
    γινονται πραγματα ερημην μου και δεν κανω προσπαθεια να τα μαθω!
    κλεβουν και βασανιζουν στα τμηματα μεταναστες και εγω ψωνιζω την ιδια ωρα στον ΗΟΝDO!
    παιδια και μεγαλοι βγαινουν στο δρομο και φωναζουν για τα δαση που καιγονται και εγω τρωω σε ταβερνακι!
    παιδια κυνηγιουνται στους δρομους και τρωνε ξυλο για την εξεγερση των φυλακισμενων που ζουνε 3.000 σε χορο για 200 και εγω δυσαρεστουμαι γιατι με κλεινουν και δεν μπορω να κατεβασω στο κεντρο το Τζιπ!!!
    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή