Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

«Που ξυπνάς και που κοιμάσαι, όλα ζουν αν τα θυμάσαι»*




Στέλνω ακόμη 3 φωτογραφίες από εκδρομές του σχολείου. Θα ήθελα παράλληλα να ευχαριστήσω γνωστούς και αγνώστους για τα καλά τους λόγια. Πιστεύω ότι τέτοιου είδους φωτογραφίες δεν πρέπει να ανήκουν μόνο σε έναν, ευτυχώς η τεχνολογία σήμερα βοηθάει να φτάσουν σ’ όλους τους εικονιζόμενους, εξάλλου το απρόσμενο που κρύβει μια φωτογραφία της οποίας αγνοούσαμε την ύπαρξη, δημιουργεί έντονα συναισθήματα. Εύχομαι σ΄ όλους τους παλιούς μου μαθητές και μαθήτριες και στους δικούς τους να’ ναι πάντα καλά και να προκόβουν όπου κι αν βρίσκονται.
Γιώργος Σταυρόπουλος
geostavro@gmail.com

*όπως τραγουδά η Μελίνα Κανά
Η πρώτη φωτογραφία είναι από την εκδρομή του Ιουνίου 1984 στη Βουρκωτή με το σχολείο του Αλαδινού και τη δασκάλα τους Δέσποινα Μεταξά. Οι άλλες δύο είναι από εκδρομή πάνω από το χωριό.

71 σχόλια:

  1. Πολύ καλημέρα σε όλους!
    Alectoris,ραντεβού στο παπόρι των 19:00!


    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Σαργέ, Κουτρουλό.
    Σαργέ το σκέφτομαι γι'αυτό το Σ/Κ. Έχουν πλακώσει κάτι δουλειές στο σπίτι (συντήρηση a/c κλπ)και θα δω εάν μπορώ να αποδράσω.
    Θα το κοιτάξω όμως το θέμα....
    Κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πηρα κοκκινα γυαλιααααα και ολα γυρω σινεμααααα τα βλεπωωωωω!!!!

    απο το πρωι αυτο το τραγουδι μου εχει κολησει!!!!
    καλο ταξιδη φιλε σαργε και καλα ψαρεματα!
    καλημερα σε ολους.....

    πηρα κοκκινα γυαλιαααα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα και απο εμας.Εμενα παλι καψοραχη μου μου εχει κολλησει απο χθες ενα αλλο τραγουδι'τα παιδια του Πειραια'.Τι συμπτωση και αυτη!!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Ασυστατη!
    ειδες βρε παιδι μου!!μεσα στις συμπτωσεις σημερα!!!χε χε χε!
    χαιρετισμους στο αγορι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ Η ΧΘΕΣΙΝΗ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι...ηταν η μερα μου χθες!
    φιλακια γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή σας μέρα!
    Η δική μου πάντως έφτιαξε αρκετά μετά τις φωτο!
    Αναγνώρισα 2 ξαδερφάκια(είδα κ'έπαθα,πιτσιρίκια,δεκαετία του 80!)οπότε μόλις τους δω θα φάνε το ανελέητο δούλεμα!!!
    χε χε χε!!!
    Αποδιαλαή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε παιδιά,για να μου πει κάποιος,από καιρό στο νησί,τι λέει?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
    Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
    Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Μακεδόνας & Σταμάτης Κραουνάκης ( Ντουέτο )

    Πήρα κόκκινα γυαλιά
    κι όλα γύρω σινεμά τα βλέπω
    κι ούτε ξέρω πώς να ζω
    ούτε και πώς ν' αγαπώ
    τη ζωή μου επιβλέπω

    Πήρα κόκκινο στυλό
    και τραβάω γιαλό-γιαλό και γράφω
    τραγουδάκια της φωτιάς
    της φωτιάς, της πυρκαγιάς
    τη ζωή μου αντιγράφω

    Πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος
    πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος
    πώς μ' αρέσει το πρωί
    κι είναι βάσανο ο φίλος
    είναι βάσανο ο φίλος
    που φωνάζει εκδρομή

    Πώς μ' αρέσει το φεγγάρι
    πώς μ' αρέσει το φεγγάρι
    όταν βγαίνει να με δει
    και κρατάει το φανάρι
    και κρατάει το φανάρι
    στης αγάπης την πληγή

    Πήρα κόκκινη καρδιά
    και πουκάμισα φαρδιά φοράω
    και ρωτάω να μου πουν
    όσοι ξέρουν ν' αγαπούν
    σε ποιον έρωτα χρωστάω

    Πήρα κόκκινα φτερά
    και περνάω μια χαρά, γελάω
    Πιάνω σώμα του χιονιού
    και ουρά χελιδονιού
    στου Θεού τ' αυτί μιλάω

    Πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος
    πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος
    όταν βγαίνει το πρωί
    κι είναι βάσανο ο φίλος
    κι είναι βάσανο ο φίλος
    που φωνάζει εκδρομή

    Πώς μ' αρέσει το φεγγάρι
    πώς μ' αρέσει το φεγγάρι
    όταν βγαίνει να μας δει
    και κρατάει το φανάρι
    και κρατάει το φανάρι
    στης αγάπης την πληγή

    Πήρα κόκκινα γυαλιά
    κι όλα γύρω σινεμά τα βλέπω
    κι ούτε ξέρω πώς να ζω
    ούτε και πώς ν' αγαπώ

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΡΑΧΗ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα sarge,εδω ο μετεωρολογος των Λειβαδιων,λοιπον ηλιος με λιγα συννεφα σημερα στο νησι,θαλασσα για ενα 5αρακι την βλεπω!χαιρετισμους στην πεθερα σου απο τους γειτονες πιο πανω απο σας.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση ΑΣΥΣΤΑΤΗ και για τους χαιρετισμούς επίσης!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ευχαριθτω πολυ !να ειθε καλα γιατρουλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλούς χαιρετιμούς στον Γιώργη στην Κίνα!
    Ψάρια έχει εκεί να πεταχτώ μια βολτούλα να αρπάξω τίποτις?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σαργε!λες τα κινεζοψαρα να ειναι σκιστοματικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πα να είναι ότι θέλουν Καψοράχη μου,εγώ θα τα πιάσω όπως και να΄χει!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σαργέ μου φαίνεται οτι θα την κάνω για το νησί έτσι όπως πάει γιατί ζαλίστηκα από την δουλειά...

    Άσχετο στις φωτό είναι και το έτερον ήμισυ. Το τι δούλεμα έχει πέσει από το πρωί δεν λέγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαιρετισμούς επίσης και στον φίλο μου τον Μπόκα,που το βραδάκι θα ταξιδεύσουμε παρέα με προορισμό τι άλλο?
    Τους σαργούς τους πελαγίσιους!!!!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 19:00 Σαργέ ποιο είναι το Πηνελόπη;;; Έλεγα μήπως την έκανα νωρίτερα αλλά μπορεί και να έρθω για παρέα με το 19.00 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Alectoris,ραντεβού το βραδάκι????
    Φέρε και κάρβουνα μαζί!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το Πηνελόπη είναι στις 18:45.
    Επιστροφή αύριο με των 10:00,εσύ βέβαια μπορείς να μείνης και άλλο για να φέρεις τα υπόλοιπα ψαράκια!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ------------------
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΟΧΗ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΣΕ ΨΗΛΟ ΚΤΙΡΙΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΘΕΑΘΕΙ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΧΑΚΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΜΠΕΖ ΜΠΛΟΥΖΑ ΝΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ 5ου ΟΡΟΦΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΦΟΥΝΤΑΡΕΙ!
    ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΗΣ ΔΙΕΣΩΘΕΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΚ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ "ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΩ,Ο ALECTORIS ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ"
    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ.ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ALECTORIS ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ??? ΧΑΧΑ
    ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ, ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΣΕ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ( ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΒΑΚΗΣ), ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θα ειναι ωραιο σκ.......
    τζακια αναμενα....ρακακι.....καλη παρεα.....πολυ γελιο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ειναι ωραιο να εισαι στην πρωτη ταξη.....θα πεσει πααααλι καζουρα με τις photo.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΕΠΙΑΣΕ ΚΡΥΟ ΠΟΣΩΝ ...
    ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΑΝΑΒΟΥΝ ΣΤΟ ΦΟΥΛ ...
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΥΡΙΖΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ...
    ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ... ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑΚΙ .
    ΠΑΓΩΣΑΤΕ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ?
    11 ΒΑΘΜΟΙ ΕΧΕΙ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΡΥΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ... ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ... ΜΠΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ.ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΧΑΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΜΑΔΑ ΔΗΛ. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΤΡΩΣΕΙ,2 ΜΕΡΕΣ ΠΑΛΕΥΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΠΑΘΕ?ΑΡΑΓΕ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ALECTORIS Η ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ?????
    ΧΑΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ...
    ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΑΓΚΩΣΩ ΤΟ LAPTOPI ... XI XI XI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΑΣ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΘ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΛ. ΠΙΤ ΜΠΟΥΛ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΦΙΜΩΤΡΟ ΑΛΛΑ ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΕΓΙΝΕ ΧΑΜΟΣ ...
    ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΙΕΖΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ...
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΣΚΙΣΕ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ...
    ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΚΥΛΙ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΤ ΜΠΟΥΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ.
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΠΙΤ ΜΠΟΥΛ.ΤΟΝ ΚΑΗΜΈΝΟ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΤΡΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΡΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ... ΓΥΡΙΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΕΙΧΑ ΤΑ ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΦΤΙΑ ΜΟΥ ...
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΦΤΑΙΓΕ ΟΧΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΕΓΩ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΛΒΑ ... ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΨΗ ΗΤΑΝ ΑΓΡΙΟΣ ... ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΕΠΕΦΤΕ ΤΑ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΓΙΑ ΧΑΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ... ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΧΩ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΠΑΩ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΩ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ... ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΚΥΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙ ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημέρα από την κρύα Άνδρο.

    Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον δάσκαλο για τις φωτογραφίες. Δυστυχώς πήγα μόνο πρώτη δημοτικού στα Λειβάδια, γιατί φύγαμε μετά για την Αθήνα. Θα ήθελα να ήμουν στο ίδιο σχολείο με όλα τα μπουμπουκάκια των φωτογραφιών.

    Έχω να κάνω μερικές ερωτήσεις:

    -Πως άντεξε ο δάσκαλος με όλα αυτά τα καλόπαιδα;
    -Γιατί είχε τόσα ξανθά παιδιά το χωριό;
    -Που πήγαν τα μαλλάκια σχεδόν όλων των αγορίων;
    -Τι τάξη τελικά πήγαινε το Faudi, στις φωτογραφίες;

    Μπράβο δάσκαλε που άντεξες με όλα αυτά τα παιδάκια. Στην παρέα και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, που έχουν μεγαλώσει κίολας, φαντάζομαι πως θα ήταν παιδάκια;

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Fisha δεν άκουσα σχόλια για τις φώτογραφίες;

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Προς τον αδερφό μου.

    Άσε τι έπαθα με το μήνυμα σου. Έγραψες: tha ta poume meta apo kairo και εγώ το κατάλαβα ότι θα τα πούμε μετά από Κάιρο και το είπα στην συζυγό σου και τα έχασε η κοπέλα. Τότε κατάλαβα ότι έγραφες θα τα πούμε μέτα από καιρό.
    Πάλι ρόμπα έγινα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.....
    -τα μαλια μας τα βαφαμε....
    -αργοτερα τα πηρε ο αερας.....
    -ο δασκαλος χαρη μας εκανε,οταν πια εφηγε τον παρασημοφορεσαν.....
    -οσο για το faudi τοοοτε δεν πηγαινε σχολειο,απλα δεν το αντεχαν σπιτι και το εστελναν εκει να περναει την ωρα του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Άστα Φαούδι μου.
    Όχι απλώς ρόμπα, αλλά ρόμπα ξεκούμπωτη. Και όχι τίποτις άλλο, άλλα με έχει πιάσει στο ψιλό και ο ξάδερφος με την ξαδέρφη.
    Φαούδι πάω για φαγητό πάλι. Με περιμένουν στα Σκαλάκια. Τα λέμε.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Άστα Φαούδι μου. Βρήκα στο Σχολείο τα απολυτήρια σας. Έχει αρχείο από το 1922 και ύστερα. Δεν σχολιάζω του βαθμούς. Όποτε ξέρω τα πάντα. Δεν μου ξεφευγει τίποτα.

    Κουσελωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλό Σαββατόβραδο σε όλους.
    Φαούδι μην σε πετύχω πουθενά μετά τις 12 το βράδυ. Φρόνιμα.

    Τα λέμε
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. χαιρετιζω τα blogοπαιδα της υφηλιου!
    χαρμα να διαβαζεις διαλογο Λεο-Φαουδιου!ολα τα λεφτα!
    φιλακια πολλα και τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα σε όλους....Χαιρετισμούς από την όμορφη;;; αλλά βροχερή....Αθήνα. Ετοίμαζα βαλίτσες όταν μου χτύπησαν την πόρτα και μου είπαν για κάποια κυρία στους Αμπελόκηπους.....χαχαχα..H κυρία με μεγάλη χαρά μπορώ να σας πω οτι σώθηκε...χαχαχα.Έτσι δεν πήγα στο νησί τελικά αυτό το Σ/Κ....Κρίμααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. alectoris σε ψάχνανε χθες στο βαπόρι. Τελικά δεν πήγες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ------------------
    ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΠΕΡΑΤΩΘΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ.
    ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ALECTORIS ΕΥΡΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ.
    ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΕΙ Ο ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΚΥΡΙΟΣ.
    ΑΠΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΝΙΩΣΕ ΖΗΛΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΘΗΝΑ-ΑΝΔΡΟΣ ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Η ΚΥΡΙΑ ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Βρε ζηλιαρόγατα... τι έκανες στον alectoris; και είναι πεκαστόκαιρος (μη ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΥΝΗΛΘΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπερα σας και πως ειστε!
    ναι κουτρουλο μου ο γιος εγιανε με την αντιβιωση και εμεις προς το παρον δεν εχουμε κολλησει!
    θα δειξει!

    boulboulaki δεν το εκανα επιτηδες σου το ορκιζομαι!!!
    με επιασε ενα παραπονο! μα καθε ΣΒΚ στο νησι και μετα ναααα κατι φωτογραφιες?ανθρωπος ειμαι λυγισα!!!
    και εγω ειμαι πεκαστοκαιρη!(ελπιζω να ειναι κατι καλο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. σας αφηνω μου ηρθαν επισκεψεις!
    αν μπορεσω θα μπω αργοτεροτερα!
    φιλαρες πολλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μπεκατσοκαιρος ήθελα να γράψω! Μπα σε καλό σου Καψοράχη με έκανες και γέλασα πάλι!
    Καλησπέρα Κουτρουλό, Κορίνα που είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σας αφήνω, πάω να διαβάσω κυριακατικες εφημερίδες.
    Μπορεί να ξαναμπω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καληνυχτα γλυκα μου!
    καληνυχτα ερημo blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Βρε παιδιά κάθε φορά που σας επισκέφτομαι συγκινούμε.
    Θυμήθηκα το σχολείο του Αλαδινού που τώρα πια έκλεισε.
    Εκεί πήγαινε και η μανούλα μου και ο αγαπημένος μου πατέρας που έχασα πρόσφατα.
    Να είστε καλά να μας γεμίζετε με εικόνες και αναμνήσεις.
    Βάζω τη μάνα μου να ανανωρίζει κανέναν από τις φωτογραφίες.

    Astrocat.

    ΑπάντησηΔιαγραφή