Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Εδώ, εκεί πιο πέρα, πουθενά

Βούλα μ’ ακούς; Μαρία που είσαι; Ελένη φύγε από εκεί, Γιάννη δεν σε βλέπω, Αργύρη σ’ ακούω μίλα, Θωμά καλά εσύ Θωμά είσαι πολύ καλά! Μαρία ο γιος σου πέρασε Ευελπίδων; Ιωάννα παντρεύτηκες νεότερο άντρα εδώ κι εσυ είσαι, για την Διονυσία ξέρει κανένας κάτι κάποιος μου είπε πως εδώ είναι. Ο Μπάμπης έφυγε νωρίς, ο Κώστας πήρε σύνταξη η Νάντια πάντα στα ίδια, η Σούλα σταθερά εκεί, η Κούλα παντού. Γιώργο πιάστηκες καλά μαθαίνω, Εγώ φυσικά είμαι εδώ αλλά δεν μπορώ να δώσω στίγμα. Δεν ξέρω τις συντεταγμένες εδώ είμαι πάντως. και ο Κώστα εδώ τριγύρω είναι, το ίδιο κι ο Αντώνη; Όλοι εδώ, κάπου εδώ κοντά είμαστε. Τότε μωρέ παιδιά ο κόσμος γιατί δεν άλλαξε;

128 σχόλια:

  1. δεν ειδα την καινουργια σαλα και εγραφα στην προηγουμενη......
    φιλακια πολλα!
    καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΖΙΠ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ... ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ...
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΟΚΡΥΨΙΝΟΥΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
    Μουσική: Διονύσης Τσακνής
    Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας & Διονύσης Τσακνής ( Ντουέτο )
    Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Τσακνής & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ( Ντουέτο )

    Τη μέρα αυτή που διάλεξα
    εδώ μπροστά σας να σταθώ
    τραγούδια και μισόλογα
    στο φως να καταθέσω

    Πώς πήρα τέτοια απόφαση
    δεν ξέρω αν θ' αντέξω
    η μέρα αυτή θυμίζει μακελειό

    Νοέμβρης ήταν η χρονιά
    κι εδώ γινόταν του χαμού
    εγώ ήμουν δεκαεννιά
    κι αυτή εβδομηντατρία

    Και να που ερωτεύτηκα
    κάποια χρονολογία
    κι ο έρωτας κρατάει για καιρό

    Μα έχει ο καιρός γυρίσματα
    μεγάλωσε κι αυτή κι εγώ
    μεγάλωσαν κι οι φίλοι μου
    εκεί γύρω στα σαράντα

    Στα κόμματα γαντζώθηκαν
    κι εγώ δεν ξέρω τι να πω
    και άλλοι στο σπιτάκι τους για πάντα

    Η απόσταση μας έσωσε
    μα οι θύμησες πληγώνουν
    και λέμε σαν βρισκόμαστε
    τα ίδια και τα ίδια

    Μα νιώθω σαν μικρό παιδί
    που πάλι το μαλώσανε
    και φεύγω σε μια άγονη επαρχία

    Κοιτάζω πάλι πίσω μου
    δυο γιους απόκτησα κι εγώ
    δεκαεφτά Νοέμβρηδες
    μου βάρυναν την πλάτη

    Σημαίες και γαρύφαλλα
    εμπόριο κι απάτη
    και λόγοι επισήμων στο κενό

    Κρατάω το στόμα μου κλειστό
    τα χείλη μου ματώσανε
    κι αυτοί που μας προδώσανε
    ανέραστοι να μείνουν

    Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε
    αυτό έχω μόνο να τους πω
    τα όνειρα των εραστών δε σβήνουν

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΑΛΑ,ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΤΕ.
    ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΖΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΤΕ.
    ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ.ΟΜΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΙ ΕΜΕΙΝΕ?
    ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ...ΠΟΥΘΕΝΑ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κουτρουλο μου αν διαβασες στην προηγουμενη σαλα το σχολιο μου θα καταλαβες τι νιωθω!
    οταν λεω ντρεπομαι το εννοω!
    δεν το λεω ετσι για πλακα!
    διαβασα στην Ελευθεροτυπια χθες την κατασταση στις φυλακες και δεν ηξερα η "πολιτισμενη Ευρωπαια" που να κρυφτω!
    και να μην ξερω τιποτα!
    βλεπεις τα προσωπα που απασχολουν την επικαιροτητα ειναι ο Τατουλης,ο Καρβελλας και η Πανια!
    αυτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΤΟΥ ΕΠΑΙΞΕ -ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ- - ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.........
    ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
    Μουσική: Μάνος Λοΐζος
    Πρώτη εκτέλεση: Μάνος Λοΐζος
    Άλλες ερμηνείες: Χαρούλα Αλεξίου || Χρήστος Θηβαίος || Γιώργος Νταλάρας

    Τα πολυβόλα σωπάσαν
    Οι πόλεις αδειάσαν και κλείσαν
    Ένας βοριάς παγωμένος
    Σαρώνει την έρημη γη

    Στρατιώτες έρχονται
    Πάνε, ρωτάνε γιατί πολεμήσαν
    Κι εσύ ησυχάζεις
    Το δάχτυλο βάζεις
    Να δεις την πληγή

    Μη με ρωτάς, δε θυμάμαι
    Μη με ρωτάς, μη με ρωτάς,μη με ρωτάς
    Μη με κοιτάς, σε φοβάμαι
    μη με κοιτάς, μη με ρωτάς, μη με ρωτάς

    Στην πολιτεία βραδιάζει
    Το χιόνι τις στέγες σκεπάζει
    Ένα καμιόνι φορτώνει
    Και κόβει στα δυο τη σιγή ...

    Περιπολία στους δρόμους
    Και κάποια φωνή που διατάζει
    Κι εσύ ησυχάζεις
    Το δάχτυλο βάζεις
    Να δεις την πληγή ...

    Μη με ρωτάς, δε θυμάμαι
    Μη με ρωτάς, μη με ρωτάς, μη με ρωτάς
    Μη με κοιτάς, σε φοβάμαι
    Μη με κοιτάς, μη με ρωτάς, μη με ρωτάς

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από εμένα.
    Χρόνια Πολλά για τον Μιλτιάδη. να τα εκατοστήσει. Έχω πήξει. Έχουν μαζευτεί δουλιές και δεν προλαβαίνω.

    Φιλάκια σε ολους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΕΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
    πιες λεμον μπρρρρρρρ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Καψοράχη μου.
    Έλεγα χτες που ήμασταν στο Ιντερνετ στην Τουρκία. Και δεν μπορούσαμε να μπούμε στο Λειβαδιανό. Τα πληκτρολογιά τους ήταν μόνο στα τούρκικα. Δεν είχε αγγλικά.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα καταφεραμε ομως ΛΕΟ μου!!!!!
    τον σακατεψαμε τον προεδρο εκεινο το βραδυ!!! μεχρι που μας απαντησε και εκεινος με λατινικα στοιχεια!
    χαχαχα!!
    πιες λεμον μπρρρρρρ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό με το λεμόν φοβερό. Πρέπει να βρούμε βίντεο από την Τουρκία. Θέλω φώτο από την πασαρέλλα με τα δερμάτινα.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα στειλω στην boul φωτο δικη σου και πισω σου η faudoμαμα με το καπελακι του φερετζε!
    φωτο απο την επιδειξη δεν εχω,πρεπει να εχει η Φιλιτσα!ρωτα την!
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να την στείλεις. Την θέλω και εγώ. Και για τα υπόλοιπα μέλη του blog που δεν καταλάβανε και μέσα στην Κωνσταντινούπολη όλο λωλάδες κάναμε.
    Επίσης θέλω φωτό της Εύας. Όποιος έχει παρακαλώ να στείλει.

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μου αρεσει που μου εκανες και τον δυσκολο με την Ευα κουμπαρε!
    ε κουμπαρε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένα κομμάτι του κόσμου είμαστε κι εμείς, μάλλον εμείς αλλάξαμε ρότα και μπήκαμε στο λούκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΔΩ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΡΟΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΛΟΥΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ...
    ΕΜΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΟΤΑ.
    ΤΩΡΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙ...ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΠΟΙΑ ΙΔΕΩΔΗ ... ΠΟΙΑΝΟΥ?
    ΑΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ ΟΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μεσημέρι σε όλους.
    Πάω να καταθέσω στεφάνι στα Λειβάδια. Αύριο πάλι.

    Φιλάκια σε όλους

    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΘ'ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ... ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γειά σου μεγάλε ανηψιέ και ξάδελφε Ολυμπιακάρες!! Τι φιλάθλους έχει το σόι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γαρουφαλιά αν δεν ηταν ο ανηψιός δεν υπηρχε περιπτωση να βάλω την φωτογραφία. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΜΟΡΦΟΣΟΟ ΤΟ Β...ΚΟ,ΕΕΕΕΕΕΕ??????????
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΕΟ{ΑΛΛΟ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΟ}
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΕΕΕΕΕ????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ακομα το φυσαει και δεν κρυωνει το boulboulaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΑΜΜΕΝΗ ΠΑΝΑΘΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ FOTO ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ... ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΗΓΕΊΤΑΙ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΟΜΟΥ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν αυτό προκαλεί χαρά στον αδελφό μου γιατί να μην το κάνω; Άλλωστε οι ομάδες είναι για να σπάμε πλάκα, ο John V. είναι ένας μοναδικός και ανεπανάληπτος! Το ίδιο και ο Κωστής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. "αλλωστε οι ομαδες ειναι για να σπαμε πλακα"!!!!!!!!!!!!!!????????
    αλλα μας ελεγες παλια!!!!!!

    ολα τα αλλα δεκτα με μια σημειωση ακομα δικη μου!!
    ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ναι γιατρε μου!

    Boulboulaki μου μου μου μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η boul boul ειναι υπεράνω ομάδων. Βάζει πάνω από όλα το σόι. Και τι σόι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. o john v 8a eniw8e megalo deos otan 35.000 gauroi fwnazan to vou vou voulgari....

    me ton john v mazi
    8a paroume kai champion league
    8a paroume prwta8lima
    8rilara mou xana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γαρουφαλιά είσαι σωστή! Είσαι γνήσια Βουλγαρίνα, ένα σκαλί κάτω από τη θεία Λούλα που είναι αρχηγός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΤΑ ΤΙΣ 2 ΤΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ ΕΘΕΑΘΗΣΑΝ 3 ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΡΩΓΑΝ{ΓΝΩΣΤΑ ΦΑΓΑΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ} ΚΑΙ Ο 1 ΜΟΝΟ ΕΠΙΝΕ.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΙΤΑ Η ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΛΑΧΝΟ ΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΟΡΕΞΗ?
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΛΑΜΠΙΡΗ ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ{ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΩΝ}.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΔΩ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΟΥ ΦΟΒΗΘΗΚΑ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ.
    ΑΡΑΓΕ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΒΡΕΧΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι 2 από τους 3 Λειβαδιανούς φίλους είναι σόι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΠΟΥ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΌΙ?
    ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μηπως ειναι απο το δικο μου σοϊ?
    ειναι και μεγαλο!!
    για λεγετε! για λεγετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΥΠΟΨΙΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εχω την εντυπωση οτι το φαγανο παιδι ειναι ο Λεο!!
    και οτι "σπλαχνο" δεν ειναι παιδι οπως το εννοουμε εμεις αλλα γκομενικη κατασταση!!!
    ελα! να κανουμε και λιγο κουσελι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Kαλέ έτσι το είπα, επειδή από χθες το σόι μας έχει μεγάλη κινητικότητα, δεν ξέρω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΩΡΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΚΟΜΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ.ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ?
    ΘΑ ΣΚΑΣΩ.ΜΑΣ ΑΝΑΨΕ ΦΩΤΙΕΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. γελαω με τα μας!!
    ειμαστε απιθανες! θα μπορουσαμε να συνεργαστουμε και απο μια φραση να φτιαχναμε ολοκληρο σεναριο!!
    δεν θελει πολυ ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ...
    ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλως τον βρεμμενο γιατρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΖΙΠ?ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ ΞΕΡΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΟΡΙΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΣΕ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΚΑΤΩ,ΣΚΟΥΠΙΕ ΜΕ ΠΕΤΣΕΤΑ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ,ΜΗ ΜΑΣ ΚΡΥΩΣΕΙ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑ.
    BOUL-BOULΕΣΥ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ,ΛΕΓΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΩΩΩΩΩΩΩΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΕΓΙΝΕ ... ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΤΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. λοιπον θα ξεκινησουμε μια ιστορια(την αρχη την κανει το boulboulaki)και μετα καθε μια μας,η καθε μια με τον τροπο της θα την συνεχιζει!!!
    ΠΡΟΤΑΣΗ!!
    το boulboulaki θα δωσει το τελος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΝΑ Τ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ... ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. η αληθεια ειναι οτι ΟΝΤΩΣ αλλαξαμε οχημα!
    το καινουργιο ειναι το SUZUKI JIMNY και ειναι τζιπ χρωματος γκρι σκουρο!
    το κοτερο ειναι ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι ξέρω βρε κορίτσια, το έγραφε ξεκάθαρα: 3 χαμένα κορμιά πηγαν για μασαμπούκες, οι 2 γονάτισαν τα πιρούνια, ο άλλος έκανε γυμναστική στο μπράτσο του μιας και ανεβοκατέβαζε τα κρασοπότηρα στο αψε σβήσε. Οι γκόμενες που ήταν στο βάθος του πλάνου; χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΙ ΤΖΙΠ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΟ?ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ?ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΤΟ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΡΟΔΟΖΟΥΜΙ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΚΡΙΝΩ ΤΟΝ J.V ΣΚΛΗΡΑ{ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΩ ΜΕ ΔΙΑΙΤΑ}ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΓΕΛΑΕΙ ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ.
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ...
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ? ΚΑΛΟΠΕΡΠΑΤΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ-ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. θα το σκεφτεις πρωτα σαν πλοκη και μετα δεν θα το γραψεις αλλα θα το "πεις" σε μηχανημα! ετσι οπως ελεγες ιστοριες στα παιδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε συ αυτό το τζιπάκι μ' αρέσει, σε λαχανί θα ηταν μούρλια. Με γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ευχαριστω!
    ναι ρε boulboulaki αλλα ποιοι ηταν?
    αυτο εχει σημασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΟΤΑΞΕΙΔΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ.

    JOHN.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Που να ξέρω; δεν έχω κληρονομικό χάρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΗΤΑΝ Ο ΛΙΑΣ ΤΣΙ ΦΩΤΟΣ ... ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΗΣ ΤΣΙ ΜΑΡΩΣ ... ΕΝΤΑΞΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ειχε πρασινο αλλα δεν ηταν χακι αλλα πρασινο-πρασινο!
    το γραφιτης μας αρεσε καλυτερα!
    ειπαμε κριση-ξεκριση εμεις θα το γλεντησουμε!
    ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΗ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΜΟΝΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σήμερα μέρα που είναι, έπρεπε να γίνουν μεγάλες συγκεντρώσεις εξω από τις τράπεζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.
    ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν θα πεθάνουμε ποτέ
    κουφάλα τραπεζίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΤΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣ? ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. κορινα φερε τα αρβυλλα! τα θελει και το Boulboulaki! γιουπιιιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αύριο θα φορέσω κάτι υπέροχες γαλότσες, τα αρβύλα με πιάνουν, είμαι ευαίσθητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ 'ΚΟΥΣΕΛΙΑΡΗΔΕΣ'.ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΙΑΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΦΩΝΟΥΝ.koutroulo BΡΑΣΕ ΑΥΓΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΕΝΣΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ!!!ΕΔΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΧΕΙ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ BOUL-BOUL.ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΕΧΟΥΝ? ΜΩΒ?ΚΑΡΟ?ΠΡΑΣΙΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. πηρες γαλοτσες?και εγω τις φλερταρω!
    ειδα κατι ωραιες μωβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΟΠΑ! βρηκαμε τον ενα!
    καλησπερα σας κυρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΛΕΓΕ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΣΥΣΤΑΤΗ?
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ευχαριστω! να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. για κατουρημα πηγαμε ολες μαζι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κοιταζα με την μαμα μου το μπανιο. Εχουμε λειτουργικά προβλήματα. Προσπαθούμε να τα λύσουμε. Οι γαλότσες είναι μπορντώ-κοκκινο-μαυρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. παντως εμεις την ρεγγα θα την ψησουμε μολις μπαινεις δεξια! διπλα στον νιπτηρα!
    εχω την εντυπωση οτι η κ.Ριτσα θα μας κανει παρεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ειναι πολύ πρακτικές, σήμερα έγινα μούσκεμα. Αν είχα τις γαλότσες... πλατσα-πλούτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ,ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. και εγω μωβ θα παρω!
    με γουνιτσα απο μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Βρε μανία με τη ρέγγα, Κορίνα που είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΒΟΛΤΑ.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΛΑΜΟΥΡ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Σα να δουλεύουμε στα χωράφια θα ειμαστε! Αλλά στην Αθήνα οταν βρέχει είναι χειρότερα απο τα Σκαλαριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΦΟΡΑΩ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΜΕ ΓΟΥΝΙΤΣΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. τις γαλοτσες στην Αντρο τις λεγαμε "ποδηματα"!!
    και το τζιν "ντοκερι"!
    τι θυμαμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. να φορεσεις κουτρουλο μου!

    να παμε με τα ποδηματα να μαζεψουμε μανιτες τωρα που εβρεξε!
    και χοχλιους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΤΟΥΣ ΧΟΧΛΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΩ,ΜΑΝΙΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ.ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΟΥΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ουτε εγω τρωω χοχλιους! ο Φ.τους τρωει ρουφηχτους!μπλιαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ποδήματα τέλειο. Κορίνα που είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. γιατρε παλι στο τηλωφωνο εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Πάω να διαβάσω λιγουλάκι, αύριο ελπίζω οτι δεν θα έχω πολύ δουλειά. Φιλιά σε όλους τους Λειβαδιανούς του πλανήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. καλη νυχτα boulboulaki μου μου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ,ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. καληνυχτα κουτρουλοκαζανακι μου!
    ονειρα γλυκα! φιλησε μου τα αγορια σου!
    καληνυχτα και σε σενα γιατρε μου!
    καληνυχτα Ασυστατη!να μου προσεχεις το νησι!
    φιλακια σε ολους!
    μουτς!μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. KOUTROYLO ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΣΥ ΤΙ ΕΜΑΘΕΣ?ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΚΑΛΟΠ?ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ 3 ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ? ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΜΙΛΑΤΕ?ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΗΜΕΡΑ!
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. σβηνω τα φωτα....
    ακριβυνε και το ρευμα.....
    καληνυχτα blogακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ασυστατη στα σκοτεινα θα σε αφηνα!
    φυγαν τα κοριτσια!
    καληνυχτα κουκλα μου!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.(ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ Η ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ?)
    ΑΣΥΣΤΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. twra pou epiase vroxi kai tsalizoune oi katsikes.7 filoi pinoume kalo raki kai kanoume kalo koutsompolio.opoios katalave thn topo8esia kername kalo raki kai omorfi parea....

    eeeee re kouseli pou pefti.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. afiste tis kalinixtes kai elate gia raki kai koutsompolio twra....



    sto kentriko xwrio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ειστε σιγουροι οτι εισαστε 7 αντρες
    χωρις καποια γυναικεια παρουσια????
    δε σας συμφερεει να μας καλειται για ρακι!δυσκολη χουσελιαρικη βραδια μου φαινεται σημερα...αχ και να ξερανε μερικοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΕΣΤΕ ΜΙΑ ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΑ ΧΑΘΗΚΑΝ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΚΑ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. οποιος βρει την τοποθεσια θα ανακαλειψει ποιοι/ειες ειμαστε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. καποιοι κοιμουντε ησυχοι και αλλοι/ες δεν εχουν υπνο σημερα...τι γινεται σ'άυτο το χωριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. νδ νδ νδ νδ πλουτος και αφθονια για μια ζωη...νδ το κομμα των λειβαδιανων-πρωτευουσιανων...στην υγεια σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ασε μας ρε μπουφε που το κομμα των λειβαδιανων ειναι η ν.δ.....μια ζωη φτωχια και εργατια ....α ρε τσιπρα θεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. αστα τα κομματα τωρα μπουφε!!!την εχετε λερωμενη την φωλια σας...δυσκολη η αυριανη μερα...
    7,2 ριχτερ δινει για αυριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ρε εσεις ο ποταμος με τις πλημμυρες εχει φτασει μεχρι του μαναλι.....αντε καληνυχτα σ'ολους/ολες....καλη διασκεδαση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Καλημέρα σε όλους. Αχ που είμασταν χτες και που είμαστε σήμερα....Τι να κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ALECTORIS ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ...
    ΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΚΑΛΑ?
    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΔΩ ΟΠΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΧΘΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Τα τετραγωνικά είναι μια χαρα Κορίνα..χαχαχα....Ναι έτσι είναι αλλά και εσείς μπορείτε να πάτε δεν είναι δύσκολο......Απαγορευτικό δεν έχει οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Τώρα που είπες για τετραγωνικά....αυτή την εποχή τα βουνά έχουν υπέροχα χρώματα ....είναι το κάτι άλλο πραγματικά...boul επιφυλάσομαι για φωτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ααααααα ξέχασα νας πω και κάτι άλλο ......Μήπως έχετε ακούσει την τηλεφωνική φάρσα με τίτλο ΄΄Το πουλάς το μουλάρι;;;΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Εάν ναι...γνώρισα στο βουνό τον τύπο αυτόν χωρίς να το ξέρω...Έτουλα αυτό το πουλάς το μουλάρι έχει γίνει must εδώ στην δουλειά..χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. alectoris καλως ηρθες!
    ανοιξαμε αλλη σαλα απο πανω!
    περαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. 127 σχόλια!!
    Πολυγραφότατοι είστε.
    Ολοι κουτρουλά Ανδριώτες είστε?
    Εγώ πάντως είμαι. Η μαμά μου και η γιαγιά η Κατίνα από το Αλαδινού με φώναζε κουτρουλό όταν υποπτεύονταν καμιά ζημιά.
    Τρομερή λέξη,τη θεωρώ μεγάλη επινόηση.
    Ολο ψάχνω να βρω στις φωτό κανένα γνώριμο πρόσωπο.
    Τον Κόχυλα άραγε θα τον μοστράρετε?
    χι,χι,χι...

    Λοιπόν χαιρετώ την όμορφη παρέα σας και την καψοράχη που μας έρχεται και πίνουμε διαδυκτιακά καφεδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή