Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Router, router είσαι εδώ…

Σκοτάδι, το φεγγάρι είναι ακόμη κρυμμένο πίσω απ’ του Βραχνού. Μια αέρινη φιγούρα ανεβοκατεβαίνει τις σκάλες του χωριού, που και που κοντοστέκεται, ανοίγει κάτι σαν μεγάλο φάκελο και ψιθυρίζει: router, router… Κανείς δεν απαντά, πάει στο Πάνω χωριό, στο Κάτω και στο Πέρα. Τίποτα. Όλα διπλό - μανταλωμένα. Στο τέλος απελπισμένη πάει και στο Μέσα χωριό. Router, router… Σιωπή! Ως που μια απόκοσμη φωνή της αποκρίνεται:
Μήτ’ router θα βρεθεί, μήτε γραμμή στεκάμενη
Μον’ πάγαινε να πιείς ρακί, και ο router στ’ όνειρα σου!
Γειά σου βρε Καψοράχη!
Υ.Γ. Ο router δεν είναι όνομα γάτας! Ο Router είναι συσκευή στην οποία συνδέονται περισσότεροι του ενός υπολογιστές.

5 σχόλια:

  1. Σ΄ενα άδειο blog πω, πω πως φοβάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΡΕΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!!!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΛΟΧΟΥ??ΠΟΥ??
    ΒΡΕΣ ROUTER ΒΡΕΣ ROUTER!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καψοράχη, μόλις γύρισα από την Φωφώ. Εχω φάει, έχω πιεί, έχω περάσει πολύ καλά με το σόι μου και τώρα γράφω δυό λεξούλες στο blog. Το ξαναλέω, είμαι στα Λειβάδια, έχω internet και γράφω στο blog. Εσύ που έχεις εξαφανιστεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να αφησουμε λεω τις πλακες γιατι αν δεν ειχα μια ψυχη να με ψελνει με το καινουργιο ψωνιο που απεκτησα θα αγριευοντουσαν πολλοι με το ξωτικο που θα γυρνουσε τις νυχτες στο χωριο!εν τω μεταξυ κανει ψοφοκρυο και δεν μπορω να στηθω στην πλατεια!ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΜΩΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ROUTER,Η ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΛΙΒΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑ ROUETR;E;E;E;

    ΑπάντησηΔιαγραφή