Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Οδηγίες προς ναυτιλομένους

Αν σας αρέσει το λεύκωμα της οικογένειας Δανιόλου (από την μεριά του Μπλούκου) στείλτε φωτογραφίες του δικού σας σογιού (με email ή πρωτότυπες, θα τις σκανάρω) Θα ήθελα "ανεβάζω" ένα σόι κάθε μήνα. Μετά το λεύκωμα θα μένει στην δημόσια συλλογή μου. Παράδειγμα: Κάντε κλικ πάνω στο λεύκωμα, μετά κλικ στα αριστερά >>> προβολή λευκώματος. Εκεί υπάρχουν μια-μια η φωτογραφίες με λεζάντες. Αν φτιάξω 6-7 σόγια θα είναι μια όμορφη πινακογραφία των Λειβαδιανών τα τελευταία 70 χρόνια. Αν θέλετε κάποιες φωτογραφίες να τις τυπώσετε σε καλύτερη ανάλυση (στο blog είναι σε πολύ μικρή ανάλυση) σας τις στέλνω με email, τις γράφω σε cd. Μήπως σας κακομαθαίνω; Που θα μου τις στείλετε; Ε καλά τώρα! Χέρι με χέρι έρχονται μια χαρά, εξάλλου το Πάσχα έρχομαι εγώ !!! Εμπρός ανοίξτε τα συρτάρια, ψάξτε τα μπαούλα!!! Ολοι έχουμε φωτογραφίες!!!

81 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ BOUL-BOUL ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΚΗΡΥΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΙΒΑΔΙΑΝΗ ΛΗΞΙΑΡΧΟ!ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. boul-boul σε ευχαριστει πολυ το σοι ολοκληρο!!Βουλαααα!παλι κοιμασαι μωρη?
    μια μικρη διορθωση μονο.Στη φωτο που λες Ευαγγελια Ελενη δεν ειναι η Ευαγγελια ειναι η Χυσανθη!και εκει που ειναι ο παππους Σταματης δεν ειναι ο Γιωργος το μωρο αλλα η Καψοραχη ,αυτα και με πολλη αγαπη
    ΤΟ ΜΠΛΟΥΚΕΙΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου είπε η Βούλα και τα διόρθωσα. Τι βλέπεις εσύ; είναι σωστά τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sorry τα ειχα δει χτες!τωρα ειναι σωστα!ευχαριστω για την προσκληση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πεις στην Χρυσάνθη οτι δεν έγραψα τις ημερομηνίες που ειχαν στο πίσω μέρος οι φωτογραφίες. Κυρία η Boul έτσι; Αλλά επειδή δεν αντέχω θα το πω: κάποιες ημερομηνίες ήταν προ Χριστού! Χε χε Χρυσάνθη φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα της μιλησω για την διακριτικοτητα σου!!αλλιως μαυρο φιδι που θα μας ετρωγε! ραντεβου το βραδυ να ειμαστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα Πελοπα!!θα τα πουμε το βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗ ΜΕ ΣΤΗΣΗΣ ΜΟΝΑΧΑ ΠΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το βράδυ θα είμαι στα γενέθλια της Ελενίτσας! Λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άφησε το γάμο και πάει για πουρνάρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΑΙ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!
    Ο μικρός δεν μεγαλώνει κι΄ ο μεγάλος δεν γερνά.τι ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γεια σας ηρθα! για να δηλωσουμε παρουσιες!ποιος ειναι εδω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αντε παλι μονη με την Ευτερπω με αφησατε που κατι ρωταει για τους καλους της.BOUL, Πελοπα, Κουτρουλο και αλλοι αγαπημενοι που ειστε?boul ποια ειναι η Ελενιτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΥΣΑ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΤΩΡΑ.ΚΥΡΑ ΦΤΕΡΠΗ ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΡΧΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΡΑΛΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΝΑ Σ ΑΠΟΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΝΙΟΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ ΠΑΡΕ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΠΙΝΙΚΩ ΜΑΖΙ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΟ ΠΟΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΛΟΠΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ?Η BOUL ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ?ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΝΩΡΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΟΧΙ ΞΕΝΥΧΤΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα δυο μας μειναμε λοιπον?και τα δικα μου σεβη!!
    αληθεια εσυ τι θα κανεις το Πασχα?εδω θα εισαι, εκει, που?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ,ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΑΛΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ OI ΔΟΥΛΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΝΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΑΖΕΒΟΜΑΣΤΕ ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΙΩ ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΡΑΚΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΛΟΠΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΑΣΧΑ;ΔΟΥΛΕΙΕΣ ,ΔΟΥΛΕΙΕΣ Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. συγνωμη παιδια που καθυστερω αλλα αυτο το ρημαδι με πεταει εξω που και που,καλως το κουτρουλο και το Κορινακι εσενα ειδικα κορινακι καιρο εχω να σε πετυχω live

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πελοπα παω να βαλω και εγω ενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ Η ΣΑΛΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤHN ΣΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΤΕ ΦΕΥΓΕΤΕ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΝΔΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟ ΣΗΜΕΡΑ .ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΨΕΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.ΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ Γ..Ω ΤΟΝ ΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ 3 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΛ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το boulboulaki λειπει!!να πιουμε και για παρτυ της,στην υγεια σου boul!κουτουλο επειδη δεν προκανω θα φτιαξεις και για μενα την σαλατα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προτεινω για οσους δεν ξερουμε ποιοι ειναι να κραταμε απο ενα κοκκινο γαριφαλο την Μ.Παρασκευη στην εκκλησια!!ρομαντικο ε?αλλης εποχης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΜΕΝΑ ΑΝΔΡΟ ΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚAΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ;KAI ΔΕΝ ΚΑΝΟΝΙΖΟΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΙΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤ ΑΛΛΟ ΠΟΤΕ ΑΡΙΒΑΡΕΤΕ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΡΙΦΑΛΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΙΝΟ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μεσα για παρτυ σαλατας το καλοκαιρακι!προτεινω βραδυ στο παραπορτι με φωτιες!!!εκδρομη στις 18 Μαη στα ασπρα σπιτια,θα σας ενημερωσουμε,και φυσικα τον Οκτωβρη Κωσταντινουπολη πρωτα ο Θεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΝΑΝ ΒΑΜΜΕΝΟ ΘΡΥΛΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ.ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΙ ΕΝΑ ΠΑΝΑΘΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ; ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΑ ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αύγουστε καλέ μου μήνα, να 'σουν δυό φορές το χρόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. εγω Πελοπαρα αριβαρω Μ.Πεμπτη βραδυ και θα κατσω μεχρι Σαββατο του Θωμα.Και φυσικα το κοκκινο γαριφαλλο θα ειναι του θρυλου που παιρνει και το πρωταθλημα ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ!το κοκκινο γαριφαλλο ειναι κολπο ρε Πελοπα για να μαθω ποιος εισαι εσυ και καποιοι αλλοι!δεν το καταλαβες? εκτος αν θελεις να αποκαλυφθεις μονος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΟΥ ΑΣΧΕΤΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΨΑΞΕ ΨΑΞΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΒΡΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τα ασπρα σπιτια ειναι στην Φθιωτιδα και εχουν μια καταπληκτικη παραλια που δεν θυμαμαι τωρα πως την λενε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ BOUL ΜΑΣ ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΝΑΙ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΑ .ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ,ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΕΣ.ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΣΤΑ ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ CROSS!!! AX AX ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΜΟΥ ΑΝ ΑΝΕΒΩ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ!!!ΑΤΙΜΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ε!!!!!!!!! ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ.ΜΠΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΛΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΣΑΝ ΦΙΛΗ ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. παλι με πεταξε εξω!!ποτε θα θελεις βρε Πελοπακι?
    Κουτρουλο μου μη φοβασαι αν μπαινουν και μη Λειβαδιανοι γρηγορα θα καταλαβουν τι λωλολειβαδιανοι ειμαστε που λεει και η boul!οσο για τα μοναστηρια συμφωνω απολυτα μαζι σου!τα καλα κοριτσια πηγαινουν στον Παραδεισο ΤΑ ΚΑΚΑ ΟΜΩΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΧΑΡΑ ΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΟΡΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΙ .ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΟΡΙΝΑΚΙ μου τι λες?αν δεν γραψεις εσυ που αγαπας τοσο το νησι ποιος θα γραψει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΟΠΟΤΕ ΜΕΣΤΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ..... ΑΓΟΡΙΩΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. γραψε γραψε γεμιζουμε τη σελιδα,θα φρικαρει παλι το boulboulaki!!xi xi xi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΦΛΕΒΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟΨΕ ΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Tι θα πει μεσταλωσεις ρε Πελοπα!!μου βαζεις δυσκολα,αν εννοεις να ωριμασω ειμαι μεγαλο κοριτσι πια!!ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΜΕ ΦΑΕΙ!!
    (τον ξερει καμια σας ρε κοριτσια?πληρωνω οσο οσο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΣΕΚ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΔΩ.ΕΙΠΑΜΕ ΚΟΡΙΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ BEACH-PARTY ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΠΑΝΤΩΣ .ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΚΗΡΥΞΟΥΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΒΡΕ ΠΕΛΟΠΑ ΜΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καληνυχτα γλυκεια μου
    παρεουλα!!μας ελειψες boulboulaki!!Πελοπα που θα μου πας θα σε βρωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Οκτωβρη Κωσταντινουπολη? Με τον συλλογο? ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΜΕ 1000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΓΕΙΑ ΣΑΣ Κ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ!ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ INTERNATIONAL! ΓΙΑ ΤΑ ΣΜΠΑΡΑ ΔΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΜΑΣ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΛΑ! ΠΕΡΥΣΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ Κ ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ ΠΝΙΓΟΜΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!ΦΕΤΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ!! ΜΕ ΤΑ ΣΜΠΑΡΑ ΦΥΣΙΚΑ! ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗ ΠΗΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ειμαι το faoudi και ειμαι καλα ΟΕΟ ΟΕΟ.....θελω να ακακοινωσω οτι το σαββατο ο Λωνιδης ο ομορφος κερασε για την ονομαστικη του εορτη....το παρτυ εγινε σε γνωστο μπαρακι του νειμποριου οπου και τον τιμησαν με την παρουσια τους ολα τα καλοπαιδα του χωριου.....αα μην το ξεχασω ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.....τελικα την ειδαμε την λεγαμενη......καλο κομματι......Λωνιδη κ του χρονου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Βρε παιδιά μήπως υπάρχει πρόχειρο ελικόπτερο να φωτογραφίζει από ψηλά το βράδυ της Ανάστασης? xe xe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑ CONE??ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ναι αλλά ο πιλότος πρέπει να είναι της πολεμικής να ξέρει από αναχαιτίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημέρα και από μένα.
    Έλειψα μια μέρα και έγινε χαμός.

    Φαούδι την επόμενη φορά που θα βγούμε όλη η παλιοπαρέα να έχει κάποιος και καμιά ένεση καφείνης περίσια ή τουλάχιστον κρεμμύδια. Δεν είναι πράγματα αυτά. Δεν μπορώ να σας μαζεύω κάθε Σαββατόβραδο (Κυριακή πρωί) και να πηγαίνω σπίτι μου 7 η ώρα. Δουλέυω τις Κυριακές εγώ.
    Με αγάπη
    Λωνξίδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αααα. Ξέχασα να γράψω να έχουμε και ωτοασπίδες ακόμα βουίζουν τα αυτιά μου.

    Λωνξίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Παναγια μου!ενα οκταωρο δουλεψα και εγινε χαμος!ετσι και ξεκινησω αυτη την ιστορια και στο γραφειο δε με βλεπω καλα!θα την φαω την απολυση!ποιος θα με παρει στη δουλεψη του καλε απο εσας?εν τω μεταξει πληθαινουν οι τυποι που δεν ξερω και σκαω στην περιεργεια!περπαταω στο δρομο και μονολογω!ποιος να ειναι η Ελπινικη,ποιος ο Πελοπας,τωρα προστεθηκε και ο Μαυρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μόλις διάβασα τα άπαντα που γράψατε χθες, το πρωί μπορεί να έγραψα κάποια σχόλια, αλλά βέβαια που να προλάβω να διαβάσω τέτοια κατεβατά. Καλή βεγγέρα η χθεσινή χρυσά μου! 5 ματσάκια ατράχλα ο καθένας σας πρέπει να είχε μασήσει! Εγώ στην επιστροφή από Μαρούσι έπεσα πάνω σε ΑΕΚτσιδες, έκανα 500 ώρες να επιστρέψω, αλλά πέρασα πολύ καλά! (Καψοράχη για σου φύγει η απορία η Ελενίτσα είναι παιδική μας φίλη, συμμαθήτρια δική μου και της Βούλας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ενταξει boyl!δεν ηταν περιεργεια!απλως μας ελειψες πολυ!αφου ηταν για φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Την επόμενη φορά που θα με καλέσουν κάπου θα σε ρωτήσω πριν! χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Με το ελικόπτερο τι θα κάνουμε; (μέχρι την Μ. παρασκευή που θα μπω στο καράβι θα έχω τρελή δουλειά, γι'αυτό και το ρίχνω στην παλαβή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. να με ρωτησεις βεβαια,σαν μεγαλυτερη που ειμαι!στη ποδια μου σας μεγαλωσα!(τι λεω Παναγια μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. οσο για το ελικοπτερο μπορουμε να βαλουμε μια προπελα στην Ευτερπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΗ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. για την ηλικια λες η για την προπελα της Ευτερπης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. http://www.youtube.com/watch?v=BuSnrbWSjKE&feature=related

    Ολοι σε αυτην την σελ.. Εχει σχεση με Ανδρο!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ MIXALIS ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ VIDEO ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή