Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι*

Που ήμουν πριν 18 χρόνια; Τι τρυγυρνούσε στο μυαλό, ποια όνειρα έτρεφαν τον ύπνο μου; Ήμουν χαρούμενη, λυπημένη; Μάταια από το πρωί προσπαθώ να θυμηθώ. Ο χρόνος είναι σχετικός. Οτι έντονα βίωσα χθες, τώρα δεν το θυμάμαι. Σήμερα λοιπόν από δω μέχρι το φεγγάρι θα είναι μόνο 356.577 χιλιόμετρα από τα 380.000 χιλιόμετρα που είναι συνήθως! Είναι ευκαιρία λοιπόν να "πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι" δεν πρέπει να την χάσουμε γιατί ποιος το ξέρει που θα είμαστε σε άλλα τόσα χρόνια.
*φυσικά με την φωνή της Φλέρυς Νταντωνάκη. Ακούστε το εδώ

14 σχόλια:

  1. Καλό Σ/Κ σε όλους, να περάσετε όμορφα, όπως και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. stin douliamou mas eipan ,oti se 3 me 6 mines den tha exome ADALAXTIKA sta JAPAN cars.kai esis lete na pame volta sto fegari.

    tha to giriso sta piata pali nomizo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη η κατάσταση δεν πάει καλά, για αυτό... πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lipon tote pame volta sto fegari,bas vroume kai ADALAXTIKA.xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Δημήτρη
    Σωστός για μια ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. yiasou BOUL eimai stin doulia simera.
    doulevo afou akoma exome PARTS.xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KOULOURITIAAAAAA. pou vriskese.

    KIOFTEDES tha tiganizi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουτε εγω θυμάμαι τι έκανα πριν 18 χρόνια με αυτη την φεγγαράδα!!!!
    Εχω δει όμως απίστευτα φεγγάρια που μας συντρόφευαν κατα την διάρκεια των ταξιδιών μας στις μακρινές θάλασσες!!!
    Φεγγάρι της Ανατολής.της Δύσης,του Ισημερινού,του Νότου...
    Οταν δεν υπάρχει τίποτα γύρω σου στα μαύρα σκοτάδια ...ένα ο ουρανός και η θάλασσα και αισθάνεσαι οτι αυτό το φεγγάρι φέγγει μόνο για σένα...

    http://www.youtube.com/watch?v=c4y5IIlNJLU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σας παιδοπουλα!!

    σημερα ειχα κατεβει κεντρο και ειχα μια ωραια εμπειρια....στο Συνταγμα ηταν καμια εικοσαρια πιτσιρικια αγορια κοριτσια με χαρτια εμπρος του που εγραφαν "free hugs" ελευθερες αγκαλιες δηλαδη και αγκαλιαζαν κοσμο σφιχτα-σφιχτα!!!
    ημουν λιγο στις κακες μου και στα νευρα μου αλλα οταν ειδα μπροστα μου αυτες τις φατσουλες (15-16 χρονων)κατι μου εκανε...ανοιξα λοιπον και εγω τα χερια και ορμησα...με αγκαλιασε χαρουμενα μια πιτσιρικα και μετα ορμησαν και αλλα...βρεθηκα στο κεντρο και 6-7 πιτσιρικια γυρω γυρω μου! και γελουσαν και χαχανιζαν μεσα στα αυτια μου σαν μελισσες! ΗΤΑΝ ΧΑΡΜΑ! το ποσο μου αρεσε δεν λεγεται....μεχρι να μπω στο μετρο αγκαλιαστηκα με αλλα 5-6...ηρθα και μελωσα και μου αλλαξε η διαθεση! τελικα οταν αφηνεσαι στην ανθρωπινη αγαπη και λυνεσαι ειναι μεγαλη υποθεση για την ισοροπια σου! και φυσικα χαζεψα και αντιδρασεις γυρω μου...ανθρωποι αμηχανοι στην αρχη μετα να χασκογελανε σαν χαζοι σε αγκαλιες...και ανθρωποι φοβισμενοι να αγριοκοιταζουν και να φευγουν μουρμουριζοντας....

    ηταν τελεια......

    καλη φεγγαραδα αδελφια.....και αμα συναντηθουμε ΕΓΩ θα σας αγκαλιασω!
    κανει καλο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το φεγγάρι είναι κρυμμένο στα σύννεφα. Σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ!!!!!ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BOYL BOYL!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή