Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Φαούδια, πολλά φαούδια

Ελλείψει φωτογραφείων ας συνεχίσω τη χρηστομάθεια... Ανακάλυψα σήμρα το πρωί το faoudi.blogspot.com/ και σας το προτείνω γιατί είναι... φαούδι αλλά και για την εξαιρετική ερμηνεία της λέξης...
  • ΦΑΟΥΔΙ ΕΣΤΙ.... Τίτλος και χαρακτηρισμός καθόλου πρωτευουσιάνικος ή έστω αστικός. Ανήκει στην επαρχία και περιγράφει συνήθως παιδιά. Παιδιά γκρινιάρικα, για κάποιους ενοχλητικά, από εκείνα που μιλάνε πολύ, ρωτάνε πολλά και δεν ικανοποιούνται εύκολα. Παιδιά, που αν είναι τυχερά, παραμένουν Φαούδια και μεγαλώνοντας!
Για όσα οι μεγάλοι θεωρούν αυτονόητα και οι μικροί ακατανόητα...
(Δεν είναι το δικό μας Φαούδι, έχει ενδιαφέρον και για φαούδι είναι πολύ σοβαρό!)

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα παιδιά ,,,
    Ποσών τα φαουδια έτσι για να βράζουν και τα αίματα λίγο ,,, χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για ποτε το βάλανε για ποτε το βγάλανε χαμπάρι δεν πήραμε...
    Κυριακή βράδυ χωρίς βαπόρι το νησί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια γιατί αύριο δεν θα κάνει δρομολόγιο το σουπερφερυ; Κάποιοι ήθελαν να επιστρέψουν φοβούμενοι την κακοκαιρία της Δευτέρας. Επαθε κάτι το βαπόρι Έπαθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τα μάτια κλειστά
    Κανείς δε θα μπορέσει μου 'χες πει
    να με πονέσει πάλι όπως εσύ
    κι αφού είπαμε γεια με τα δάκρυα στεγνά
    τα παράθυρα αφήνω όλη μέρα κλειστά

    Ποτέ δε θα σ' αφήσω μου 'χες πει
    να ζήσεις στα όνειρά μου όπως πριν
    Κι όμως να! περπατώ μεσ' τον ύπνο σου εγώ
    και μου δίνεις φιλιά στα όνειρά σου ξανά

    Και σε παίρνω αγκαλιά με τα μάτια κλειστά
    πώς γεννάει στο σκοτάδι η λύπη χαρά
    χαρά σ' αυτόν που τώρα σ' αγαπά
    χαράζει και σ' αγγίζει στα μαλλιά

    Κι όμως να! περπατώ μεσ' τον ύπνο σου εγώ
    και μου δίνεις φιλιά στα όνειρά σου ξανά
    Και σε παίρνω αγκαλιά με τα μάτια κλειστά
    πώς γεννάει στο σκοτάδι η λύπη χαρά

    Κανείς δε θα μπορέσει μου 'χες πει
    ποτέ να μ' αγαπήσει όπως εσύ

    http://www.youtube.com/watch?v=sYwNEKDS89I&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το βαπορι δεν έπαθε τίποτα,εμείς πάθαμε που τελικά δεν πήγαμε μια και δεν θα ειχε βραδινό δρομολόγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παναγία μου τι τραγουδάρα είναι αυτή!!!
    το άκουσα πριν λίγο να το τραγουδά ένα ομορφόπαιδο στην εκπομπή της Γερμανού. (Η Ν. Γ. τον κοιτούσε σαν άλαλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί δεν ερχόσαστε με το μεσημεριανό; Γιατί; Γιατί; χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.youtube.com/watch?v=ujIPdnF6T_w

    άλλη εκτελεση.
    Η Γιωτα Νεγκα το λέει πιο σπαρακτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το είχα ξανακούσει αλλά δεν το είχα προσέξει...πολύ πάθος και δόσιμο....!
    "Κανείς δε θα μπορέσει μου 'χες πει
    ποτέ να μ' αγαπήσει όπως εσύ"...
    Κουβέντες που δεν λέγονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερό τραγούδι, κοψοφλεβιτικο, Βουτάς το μαχαίρι του ψωμιού και τις κάνεις ζιγκ-ζαγκ τις φλέβες.
    Αχ, αχ
    Πάω να πιο ένα ποτήρι κρασί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αποκριες ρε παιδια
    βαλτε κανα αλλο

    βαλτε τη σαρδελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαρδέλα;
    Αύριο, αύριο, αυριο οι σαρδέλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σαρδέλες ψητές με κρασάκι
    NO BAD, NO BAD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ποπο ο νους σας στο φαι παλι

    τη σαρδελα ειπα το τραγουδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε Ανωνυμε εκει που την έχω καταβρει με το τραγούδι μου ρίχνεις μια σαρδέλα. Τι να κάνω; μεσημέρι είναι; Μια λιγούρα μου ήρθε. Πόσες φορές μπορώ ν' ακούω:
    Κανείς δε θα μπορέσει μου 'χες πει
    να με πονέσει πάλι όπως εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγω δεν ειχα πει τιποτα I'm innocent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωχ σαν τον γιαννη αγιαννη θα παθω

    αυτος την πατησε για ενα καρβελι ψωμι κι εγω καταδικαζομαι αδικα για μια σαρδελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν μπορω εχω φαει ηδη δυο φορες για μεσημερι γι αυτο κλαιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένας άντρας και η γυναίκα του τσακώθηκαν και δεν μιλάνε ο ένας στον άλλον. Ξαφνικά, άντρας συνειδητοποιεί πως την επόμενη μέρα θα χρειαζόταν να τον ξυπνήσει η γυναίκα του στις 5..00 το πρωί για μία πτήση για σοβαρό επαγγελματικό ραντεβού. Επειδή δεν θέλει να είναι ο πρώτος που θα σπάσει την σιωπή (και ΧΑΣΕΙ), γράφει σε ένα χαρτί: "Σε παρακαλώ ξύπνησέ με στις 5.00 το πρωί" και το αφήνει κάπου που ξέρει πως θα το δει.
    Το επόμενο πρωί, ξυπνά, και ανακαλύπτει πως η ώρα είναι 9.00 το πρωί, και έχει χάσει την πτήση του. Εξαγριωμένος, ετοιμάζεται να πάει να δει γιατί δεν τον ξύπνησε η γυναίκα του, όταν ανακαλύπτει ένα κομμάτι χαρτί δίπλα στο κομοδίνο, που έγραφε:
    "Είναι 5.00 το πρωί. Ξύπνα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. oreo koutroulo.
    tha to dokimaso avrio to proi na do tha me ksipnisi xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://www.youtube.com/watch?v=Syn3MNf4SWo

    ΑπάντησηΔιαγραφή