Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Λειβαδιανοί... for ever λωλοί!

Ευχαριστώ πολύ όσους παραβρέθηκαν στην σουρεαλιστική κοπή της πίτας. Οι ζωές μας είναι τόσο "λογικές" που μόνο το "παράλογο" μας σώζει. Του χρόνου καλά να είμαστε θα είμαι καλύτερα προετοιμασμένη και δεν θα ξεχάσω τόσους πολλούς. (μη μου κρατείστε μούτρα, please) Το επόμενο Σάββατο όσοι-ες δεν εχεται δηλώσει συμμετοχή στην real κοπή της πίτας στην Αθήνα σας συμβουλεύω να δηλώστε. Είναι πολύ όμορφες αυτές οι συναντήσεις, μας φέρνουν κοντά (και μακριά από τον ψυχίατρο) το γέλιο είναι βέβαιο, η καλή διάθεση, η συντροφιά. Τι άλλο να ζητήσει κανείς apo to kopi ti pita;

21 σχόλια:

  1. Κυτός ο Χρήστος Χολίδης δεν είναι πολύ γλυκό παιδί; Ο Πετράκης δεν μ' αρέσει καθόλου. Ποντάρω Χρηστο - Μπεκατώρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω Χολυ-τώρου!!!!
    Ανεξάρτητα απο φωνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρήστος Μπεκατώρου, δεν μ'αρέσουν οι άλλοι καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΜΕ ΛΩΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ,,, ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΝΤΩΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ MENA... XI,XI...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΜΑΡΙΑ Η ΤΣΑΧΠΙΝΑ
    ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ ΤΟΝ ΨΗΛΟ
    ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΧΟΡΟ!

    ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ
    ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝ ΓΥΑΛΟ ΓΥΑΛΟ
    ΘΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΠΕΛΕΚΟΥΔΙ
    ΩΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ ΤΟ ΓΥΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου βρε Κου Πε Πε με τα στιχάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΠΟ ΤΆΛΑΔΙΝΟΥ...
    ΩΧ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΩΧ!

    ...ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ...


    ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ
    ΔΕ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω κομμάτι εγώ ???το γραψα,μόνο το κουτρουλό με θυμήθηκε.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ ΟΛΟ ΤΟ ΛΕΙΒΑΔΙ.

    ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή