Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Εκλογικοί κατάλογοι των Δήμων Άνδρου 1865, 1872, 1889

Ο Αμέλαος ψάχνοντας στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Που φυσικά υπάρχουν διότι είμαστε οργανωμένο κράτος) βρήκε τον εκλογικό κατάλογο των Λειβαδίων. Συγκεκριμένα:
Εκλογικά συλλογής Βλαχογιάννη
Εκλογικοί κατάλογοι των Δήμων Άνδρου 1865, 1872, 1889
Για τα Λειβάδια δείτε εδώ και μετά διπλό κλικ στα: Λήψη #106 έως και Λήψη #113
Ο κατάλογος θέλει μελέτη και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον τα επίθετα, τα επαγγέλματα.
Αλήθεια το Βούλγαρη μου πάει ή το Βούργαρη; Επίσης σκέφτομαι, μετά από υπόδειξη του Αμέλαου, από Boul_ boul να γίνω Bur-Bur!!! Καλή μελέτη. Ψάξτε να βρείτε τον προπάππο του προπάππου σας.

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα, έχω ξυπνήσει από τα μαύρα… χαράματα.
    Μα είναι δουλειά αυτή! Η μια κοινωνική ομάδα να τα βάζει με την άλλη;
    Δυο ώρες στο δρόμο και άλλες τόσες για να επιστρέψω σπίτι.
    Δεν καταλαβαίνω τίποτα! @#$%%%^*&^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρέμβαση στη Χάγη για τα θύματα στο Δίστομο
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=90659153

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!
    Ο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα. Πολύ βροχή σήμερα "με το τουλούμι".
    Συγχαρητήρια στον Αμέλαο για την έρευνα. Τα επίθετα γραφόντουσαν όπως τα προφέρανε, γιαυτό διαφέρουν. Ο εκλογικός κατάλογος του 1865 νομίζω είναι ο παλαιότερος. Αυτό που δεν έχω βρεί ξαδέλφη, είναι από που προέρχεται το επίθετό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΟΥΠΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΠΡΟ ΠΡΟ ΠΡΟΠΑΠΠΟ ΜΟΥ ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KAΛΗΜΕΡΑ. ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΡΕΑ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΑ, ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΗΤΕΣ...;

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-ΑΦΙΛΟΞΕΝΗ ΠΟΛΗ...
    Δεν καταλαβαίνω ουτε κι εγω τίποτα! @#$%%%^*&^
    ας βαλουν λεωφορεια για τους εργαζομενους τουλαχιστον.
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΤΩΣ, ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ, ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εμένα αυτο μου έκανε εντύπωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΖΑΒΑΝΤΡΙΩΤΕΣ...
    ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΓΡΑΨΑΜΕ ΕΤΣΙ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΥΧΑΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑ, ΕΧΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ...
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΡΑΨΑΜΕ ΠΑΛΙ! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ, ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΨΗΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ψαχνετε ακομα στους καταλόγους;
    που ειστε βρε παιδιά;
    κανείς;
    θα φύγω κι εγώ τώρα, προσέξτε τα επαγγέλματα γενικότερα, είναι τόσο διαφορετικά τα πράγματα σήμερα...
    Γυναίκες βέβαια...πουθενά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Η Ελληνίδα απέκτησε το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι το 1952 και ψήφισε για πρώτη φορά στις 18 Ιανουαρίου του 1953"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Bur-Bur, εισαι απίθανη, μεσα στο μυαλό μου ήσουνα; κι εγω αναρωτιόμουν για τις ημερομηνίες...


    και κατι ασχετο-
    -ξερουμε ποση ειναι η απόσταση ΧΩΡΑΣ-ΓΑΥΡΙΟΥ (λιμανιού), γιατί εχω βάλει ενα στοίχημα από την Κυριακή, και δεν εχω βρει ακομα την απάντηση;
    εννοείται με τη διαδρομή του αυτοκινήτου και από τον κλασσικο δρόμο μεσω σταυροπέδας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω που οδηγώ και το έχω μετρήσει πολλές φορές λέω οτι είναι 35km!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άμα όμως κάνω τσιριτζάντουλες με το τουτού μου μπορεί να βγει και 36km
    Και άμα ξεκινήσω από το σπίτι της Ασύστατης πάει και 38Km

    Αλλά αυτή η διαδρομή έχει το εξής χαρακτηριστικό:
    όταν φθάνω στην Άνδρο είναι πολύ μεγάλη όταν όμως φεύγω πολύ μικρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόνη μου τα λέω, μόνη τ' ακούω, μόνη απαντώ! Χωρίς αντίπαλο δεν έχει γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ουφ! ημουνα σο γκουγκλη ερθ και μετραγα μετρο μετρο τον καυμό μου!
    το εβγαλα τουάχιστον 31 χλμ. αλλα εγω εβαλα στοιχημα για 40χλμ και ο αντίπαλος για 20χλμ.
    ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ;;;;

    ΝΑΙ,ΝΑΙ! ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΣΥΣΤΑΤΗΣ, ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΠΑΕΙ!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΗΚΕ ΣΤΑ 38χλμ΄
    38 ενα
    38 δυο 38 τρια και μια τυροπιττα λειβαδιανη για το δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εφαγα μι τυροπιτα κρυα απο χθες τελικα, το περπατημα μου ανοιξε την ορεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν ειναι εδω κουτρουλο ψαχνουν για τον προπαππουλη τους

    και μερικοι ακομη για λεωφορειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή